چه افرادی در استودیوی Haven مشغول به کار هستند؟
پلیاستیشن اخیراً با خرید استودیوی Haven، آن را به زیر مجموعهی خود اضافه کرده است. حال میخواهیم ببینیم که چه افرادی در این استودیوی تازه تاسیس فعالیت میکنند.
استودیوی Haven ابتدا در مارس سال ۲۰۲۱ توسط جید ریموند (Jade Raymond)، یکی از خالقان سری Assassin’s Creed، با هدف کار روی عناوین اورجینال تاسیس شد.
پس از آن که پلیاستیشن در ژانویهی گذشته، از خرید استودیوی بانجی (Bungie) با مبلغی به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار خبر داد، جیم رایان (Jim Ryan) اشاره کرد که خریدهای بیشتری از سوی پلیاستیشن در راه است. با این حال، در نگاه اول به نظر نمیرسید که خرید استودیوی Haven با سیاستهای قبلی سونی مطابقت داشته باشد. این شرکت بهطور سنتی ترجیح میدهد استودیوهایی را بخرد که قبلاً روی تعدادی از بازیها کار کرده است و در این راستا میتوان به استودیوهایی نظیر Insomniac و Bluepoint Games و همچنین ناتی داگ اشاره کرد.
وبسایت VGC بهتازگی به بررسی سابقهی تعدادی از افرادی پرداخته است که در استودیوی Haven مشغول کار هستند. طبق این بررسی، اعضای استودیوی مذکور سابقهی کار روی بازیهای مشهوری را در کارنامهی خود دارند.
استودیوی Haven در شهر مونترال کشور کانادا مستقر است و از زمان تاسیس خود، بسیاری از توسعهدهندگان سابق گوگل به این استودیو ملحق شدند. بر اساس دادههای لینکدین، این استودیو در حال حاضر ۶۷ کارمند دارد و ۳۳ درصد (۲۲ نفر) از آنها پیشتر در Stadia مشغول به کار بودند. همچنین ۷۰ درصد از اعضای این استودیو، سابقهی کار در استودیوی Ubisoft Montreal را دارند و بر روی فرنچایزهای مهمی از جمله سری Assassin’s Creed، Rainbow Six، Watch Dogs، Far Cry و Splinter Cell کار کردهاند.
علاوه بر این، تعدادی از کارمندان Haven سابقهی کار در استودیوی EA Motive را دارند. جید ریموند در بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ ریاست این استودیو را برعهده داشت.
Mathieu Leduc، مدیر نوآوری و یکی از بنیانگذاران استودیوی Haven، پیش از این نقشهای مشابهی در الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و Stadia داشت و قبلتر از آن، به عنوان کارگردان هنری برند Watch Dogs و همچنین بازی Assassin’s Creed 2 فعالیت میکرد. همچنین پیر-فرانسوا ساپینسکی، رئیس بخش تولید و یکی از بنیانگذاران Haven، پیش از انتقال به استیدیا، نقش سرپرست تیم گیمپلی Assassin’s Creed 3 و سرپرست تیم تولید Rainbow Six Siege را ایفا میکرد.
مارکو سولدانو (Marco Soldano)، رهبر عملیات استودیوی Haven، قبل از این که بهعنوان مدیر تیم توسعه در بازیهای Stars Wars Squadrons و Dead Space Remake در EA Motive فعالیت کند، به عنوان مدیر تولید روی بازی Far Cry Primal نظارت داشت. همچنین Raphael Lacoste، کارگردان هنری شاغل در Haven، به مدت ۱۰ سال کارگردان هنری سری Asssassin’s Creed بوده و تا به حال روی ۸ نسخه از این فرنچایز، از جمله نسخهی اول کار کرده است.
هرمن هالست (Herman Hulst)، رئیس استودیوهای پلیاستیشن و جید ریموند اخیراً در مصاحبه با وبسایت Gamesindustry اشاره کردهاند که تجربهی بالای کاری اعضای Haven، باعث شده است تا این استودیو شروعی سریع در کار خود داشته باشد. گفته شده است اولین پروژهی این استودیو که ظاهراً یک بازی آنلاین است، برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
امیدوارم بعد از پروژه مولتی پلیرشون برن سراغ یک بازی داستانی آفلاین واقعا حیفه همچین استعداد هایی روی گیم های انلاین هدر برن
چیزی که این استودیو رو خاص میکنه و تقریبا هیچکس بهش اشاره نکرده ؛ رابطه بین کارمندا توی محل کاره
تقریبا تمام اعضا سالها باهم همکار بودن و رابطه آشنایی و دوستی محکمی بینشون برقراره ؛ سالها باهم اساسین و کلی بازی دیگه ساختن و بعدش باهم اومدن توی استودیو جدید و زیرنظر رئیس قدیمی دوباره بازی میسازن
حتی اون چندنفری که از EA اومدن ؛ با ریموند سابقه همکاری داشتن
چنین ویژگی برای اعضای یه استودیو خیلی نادره
البته ممکنه چنین سازنده هایی بتونن ساختارشکنی انجام بدن و خارج از چهارچوب های رایج، بازی های آنلاین متفاوتی رو خلق کنند که طرفداران داستان محور آفلاین رو هم جذب کنه. البته امیدواریم!
شاید یه مثالی که الان به ذهن خودم میاد dreams باشه که فعلا برای پلی استیشن در دسترسه و یا ماینکرفت برای همه پلتفرم ها.
دریمز الان سه نفر هم پلیر روزانه داره.
واقعاً افراد باتجربه ای تو این استودیو هستن ، امیدوارم بازیشون موفق بشه
اسپم: خبر اومده که بعد از Everwild و Perfect Dark حالا The Fable سومین بازی ایکس باکسه که روند توسعه ش به مشکل خورده چون پلی گراوند ریسینگ سازه و تجربه ساخت آر پی جی نداره ، واقعاً باید به مدیریت جهادی فیل اسپنسر تبریک گفت 😂🤣 فتح اینهمه تپه کار هر کسی نیست
وقتی استدیو ای سبک بازی که توش سال ها تجربه داره میره سراغ یک ژانر/سبک که توش هیچ تجربه ای نداره زمان توسعه طولانی میشه
مثالش رو با بازی خوده سونی میزنم گوریلا گیمز بعد از ساخت کیلزون رفت سراغ هورایزن زیرو داون و توسعه هورایزن زیرو داون ۷ سال طول کشید و خیلی استدیو های دیگه
و دقیقا برای همینه که طی این چند سال از اعضا بایوور لاین هد بتسدا و… اعضا با تجربه استخدام کردند
پیشنهاد میکنم قبل از کامنت گذاشتن حداقل تحقیق کنی که گل بخودی نزنی 🤦
خب گوریلا با یه سری بازی فوق العاده تحویلمون داد.
اما پلی گراند؟
طبق منطق سونی فنا چون نیومده حتما شکست می خوره ولی طبق منطق ما می گیم بازی تا عرضه نشده نمیشه حرف زد حالا انتخاب با شما
خود استودیو هم نگفته تو بازی به مشکل خوردیم گفته توسعه کند پیش میره
بایدم اینو بگی که تا عرضه نشه نمیفهمیم چون تا دقیقه نود یک گیم پلی نمیدن بفهمیم اصلا چیه یک بازی معرفی میکنن میره تو سکوت خبری بعدشم که اینفلوعنسر ها میان و میگن شاهکاره.
آیا ۷ سال از توسعه فیبل گذشته؟ آیا فیبل عرضه شده و خروجی بد بوده؟ وقتی توسعه گوریلا از کیلزون به هورایزن ۷ سال طول کشیده بود یادم نمیومد کسی از کندی توسعه بگه حالا که پلی گراند از فورزا رفته رو فیبل و کلا از زمان ساخت بازی ۴-۵ سال بیشتر نگذشته شده کندی توسعه؟😂😂
فورزا کشکه؟؟؟؟؟ 😅😅😅بعد سوال میپرسی
اون موقع سونی بازی کم داشت یا عقب بود اصلا؟تا بی نهایت هم وقت داشت.
ولی وقتی الان عقبی که دیگه نباید آنقدر روند کاری طول بکشه لانچ در حد منتقی برای بازی لازمه آلان پلی گراند حدود۳۴۰نفر کارمند داره دست کم باید به۱۰۰۰تا برسه واقعا این تیم خیلی با استعداد هست و لایق اش هست تنها بازی که سونی رو تحت فشار میزاره و کمبودش حس میشه قطعا بازی فورتزا هست که سیستم سلر ترین بازی xboxهم هست و از طرفی باید با باقی استودیو های مایکرو مثل۳۴۳همکاری داشته باشن نه اینکه هرکی ساز خودش رو بزنه بله ساخت بازی گوریلا طول کشید ولی میدونی سونی تو چندتا از پروژه های دیگه اش از دستاورد های گوریلا استفاده کرد از پوشش گیاهی گوست با لست بگیر تا سیاتل لست۲که از گوریلا کمک گرفتن و دث استرندینگ که همون موتور بازیسازی رو پیشرفته تر کردن حتی برای اینکه لست ۲یک اسب با کیفیت داشته باشه ناتی داگ از ساکر پانچ کمک گرفت استودیوهای سونی هیولا هستن یک بازی فقط نمیسازن در واقع دارن برای چند بازی تکنولوژی مورد نیاز رو فراهم میکنن که چهار ساله و حتی کمتر بازی با کیفیتی که معمولا ۸سال ۴۰۰۰نفر باید روش کار بکنن رو بده بیرون.
سلام
https://gamefa.com/818259/fable-progress-slow-due-to-playgrounds-lack-of-rpg-experience-and-frugal-ethos-says-dev/
از دنیا عقبی
از دنیا عقبی خبرشو گیمفا پوشش داد
لینک خبر👇
https://gamefa.com/818259/fable-progress-slow-due-to-playgrounds-lack-of-rpg-experience-and-frugal-ethos-says-dev/
و اینکه لست اف اس هم روند ساختش به کندی پیش می رفت اما نتیجه خوبی داشت پس الکی مزه نریز
حداقل ناتی بلد بود چطور لست بسازه
اما پلی گراند هیچ
این چه ربطی به حرف من داشت؟ مگه من گفتم کی بلده کی نیست؟ من دارم می گم عدم تجربه به معنیه بد شدن یک گیم نیست
لست چند سال طول کشید؟
دقیق یادم نیست ولی اگه یادت باشه خبرش اومده بود که خیلی از کارمندا از استدیو دارن می رن و توسعه بازی داره کند تر می شه که بعداً نتیجش شد شاهکاری به اسم لست۲
ببین اون هایی که میگی بعد انچارتد و اضافه کاری شدید رفتن و از طرفی یکی داریم که کند پیش میره ولی نسبت به خودش۴ساله بازی رو میسازه یکی هم داریم مثل cdکه هم زود معرفی میکنه هم بلد نیست اون سبک رو.
سر پروژه لست دو تیم توسعه به مشکل بر خورده بودند و ناتی داگ تو شرایط خوبی نبود استدیو کرانچ زیاد می خورد و خیلی از کارمندا از سطح استدیو راضی نبودند داستان بازی هم لو رفته بود و واسش هشتگ درست می کردند علاوه بر انچارتد سر لست هم همینطور بود در مورد cd هم درست می گی و قبول دارم البته که اینفینیتی وارد کارش درسته
کرانچ شدید هم دلیلش خود کارمندها بودن برو مقاله رو بخون از طرف بالا دستی ها نبوده حالا تا ببینیم سر این استودیو چی میاد.
کرانچ در اکثر مواقع سر همین کارمندا هست اما داستان هایی که پیرامون لست۲ پیش اومد بی تاثیر نبود نمونشم گم شدن یا لو رفتن داستان بازی امیدوارم سر این استدیو این مشکل پیش نیاد و شاهکار ساز باشه
قیافت دیدنیه وقتی ۳ تاشون موفق شن و نمراتش تو صورتت کوبیده شه اون وقت معنی مدیریت جهادی رو قشنگ درک میکنی
اینقد فشار نخور وحید؛ واس چشات ضرر داره.
این ۳ تا بازی ایکس باکس فعلنه ها منتشر نمیشن. حداقل تا سال ۲۰۲۴ منتشر نمیشن😂
مگه از وضع توسعشون خبر نداری؟!!😢
پرفکت دارک(گیم سرویس محور) که سازنده هاش، اعضای استودیوی اینیشتیو هستن، از هم پاچیدن که بیشترشون هم کارمندای پلی استیشن بودن. الان فک کنم کلن ۴۰ نفر توی خود استودیو اینیشتیو هستن😅
ایوِروایلد هم که چن باره پشت سر هم داره ساختشو از اول شروع میکنن و خودشونم نمیدونن دارن چی میسازن.
بازی fable رو دادن دست یه استودیوی ریسنگ ساز که هیچ تجربه ای توی ساخت بازیای نقش آفرینی نداره(فیبل رفت واس اواخر ۲۰۲۴ یا اواسط ۲۰۲۵)😮😂
استاکر ۲(این یکی رو خیلی دوس داشتم سریعتر منتشر بشه تا خودم پلی بدمش) هم فعلن رو هواست و انتشارش میره واس سال ۲۰۲۴
الان فعلن قیافه خودت دیدنی تره😢
بعد جالبه میگن:اره گوریلا هم از شوتر اول شخص رفت رو سوم شخص خب یکی نیست بگه عقل کل اون بازی نهایت فرقش تو جهان باز بودن و دوربین باشه نه لول دیزاین و انمی و شخصیت پردازی وداستان و…فرق آرکید با بازی جهان باز مثلfableزمین تا اسمونه حالا خود مایکرو اعلام کرده روند تولید بازی کنده میگن لست ۲هم کند بوده از اون طرف نمیبینن لست۲ چهار ساله ساخته شد و ناتی داگ با جزییات ریزش ساخته بود همون بازی اگه قرار بود جزییات نداشته باشه یا در حد قسمت قبلی باشه ناتی تو دوسال میساختش اما اینا...
شما همونایی بودین که قبل عرضه سایکونات دو هم می گفتین بازی کارتونی با انیمیشن های صورت ضعیف متا ۷۰ اون وقت همون بازی یکی از بهترین بازی های سال شد و جایزه بهترین داستان سرایی رو توی GDC دریافت کرد
حالا اون دوره انگار دست سونی خالیه لعنتی بازی که قراره از روی لوگان توسط اینسامینیاک با چندتا از اعضای خفن ناتی داگ که روی جزییات تیکه تیکه شدن آنمی کار میکردن رو یادش رفته خود لوگان و اسپایدرمن۲ دلیل خرید کنسوله.
خب که چی؟؟
الان مثلا خوشحالی از اینکه ساخت بازی محبوب خیلیا به مشکل بر خورده؟؟
من بیشتر طرفدار استراتژی های پلی استیشن هستم اما به عنوان گیمر ناراحت میشم وقتی امید خیلی ها به ناامیدی تبدیل شه. میلیون ها نفر در انتظار این گیم ها هستن و اینکه مشکلی براشون پیش بیاد واقعا ناراحت کننده است. امیدوارم شاهد درخشش تمام بازی های ساخت ایکس باکس باشیم.
حالا بپا از خوشحالی نری تو کما این اولا، دوما گفته شده روند ساخت بازی به کندی پیش میره هیچ جا نگفتن به مشکل خورده این برداشت فن بویای سونی مثل خودت بوده برای اینکه بیان هیت کنن اشکالی نداره خوشحال باشید فعلا با این چیزا تا به وقتش حالتون گرفته بشه
خداییش همین اساسین رو الانشو نگاه نکنید یک زمانی در کنار کالاف نقل هر مجلسی بودن.
تا سیندیکیت گیم پلی بازی عالی بود به اوریجین که رسید اصلا گیم پلی بازی داغون شد چون لول بندی کردن و سیستم قبلی نبود بعضی وقت ها نباید به سیستم قدیمی دست زد.
امیدوارم حالا که اینهمه بازیساز حرفه ای کنار هم جمع شدن زیر پرچم سونی بازی سرویس محور خوب و متفاوتی بسازن الان اپکس لجندز هم سرویس محوره ولی هرسری براش داستان جدید و شخصیت و اسلحه جدید میاد و سازنده های بازی خیلی به بالانس بودن بازی اهمیت میدن.
تموم شد خیلی تاثیر گذار بود
به شما نمیرسه.
کارمندای مهم یوبیسافت الان تحت مدیریت پلی استیشن و هرمن هالست بزرگ هستن😢👑
گریه کن
کامنتای زیر این پستو بخون و حرص بخور.
😂😂
الی جان،خوب داری فشاریش میکنی🤣🔥👌🏻
امکانش هست بازی این استودیو شبیه AC:Infinity باشه؟ منظورم از حیث گیم پلی و مکانیک های بازی هستش مثل پاکور مگو مبارزات تن به تن
شوتر نباشه بهتره استودیو های زیادی دارن شوتر میسازن بسه
خرید این استدیو مسئله خاصی نیست.
بنظر بنده سونی و مایکرو بازم خرید هایی دارن. برای سونی اسکوئر و یوبیسافت میتونن خرید های بزرگی باشن. مایکرو هم که دستش بازه و بسیار خطریه.
من خرید کپکام توسط سونی که خیلیا در موردش حرف میزنن رو منطقی نمیدونم. چون کپکام دوست داره همه ی عناوینی که میسازه مولتی باشه خصوصا پیسی بازه 😂 اگر کپکام خریداری بشه، عناوینش به پیسیم میان همچنین مایکرو جواب سنگینی میده.
Haven استدیوی بخصوصی نیست و معلومه که عنوان انلاین میسازه. سونیم دیگه انلاین ساز شده😂
در اخر باید بگم دیگه استدیو هایی مثل بانچی و haven و عناوین اسکوئر رو پیسی هم میان که این توجه سونی به پیسی رو نشون میده.
استعدادش از اکتیویژن پول پرست بیشتره که😂
😂👍
میدونی چیه؟
برای بعضیا سخته و نمیخوان این کامنتتو قبول کنن؛ چون یه حقیقت تلخه…
تازه بابیه کوتک خورده هم قراره بمونه و باز هم بدوشه اگه قرار بود تغییری ایجاد بشه با موندن بابی کوتک دیگه عمرا اجرا بشه کل سیاست های اکتیویژن زیر دست این یارو بوده بازم نگهش داشتن حالا اینکه ممکنه کلی از بازیسازها سر همین مسئله جدا بشن که بماند.
همین رو اگه مایکرو خریده بود الان داشتی بال بال میزدی پس بیا پایین 😂
حالا بماند تمامی اعضای استودیو از کله گنده های یوبیسافتن 😂
میدونم سر این خبر خیلی فشار خوردی شینجی ولی حقیقت سخته 😥
یه سری آرتورک از بازی انحصاری جدید این استودیو بطور رسمی در وبسایت اومده.
سلام
مایکروسافت میره همه نخبه های داخل سونی رو جمع میکنه تا براش بازی بسازن
سونی هم میره اشغال ساز های یوبیسافت رو جمع میکنه براش بازی بسازن😹😹😹😹😹
مایکروسافت به جای خریدن سونی رفت همه اعضای مهمش رو داخل استودیو های خودش آورد و بدون اینکه سونی رو بخره سونی رو خرید
چند وقت دیگه کوری بارلوگ میاد به یکی از استودیو های مایکروسافت
همون نخبه های سونی فعلا از استودیو مایکروسافت یعنی the initiative زدنبیرون،🤣🤣🤣🤣
بیشتر بازیسازایی که از پلی استیشن اومده بودن استودیوی اینیشتیو، از اونجا رفتن😅
به عنوان یه فن بوی ایکس باکس، بایدم از پیوستن بازیسازهای پلی استیشن به استودیوهای ایکس باکس خوشحال باشی؛ چون خودتم میدونی مایکرو توی این زمینه ضعیفه و فقط بلده بخره نه اینکه پرورش بده.
راستی از کی تا حالا تهیه کننده و کارگردان های بازی اساسینز کرید ۲، شدن آشغال ساز؟😅
البته اشکالی نداره این آشغال ساز ها الان در اختیار پلی استیشن هستن و به سونی تعلق دارن و حداقل پلی استیشن وضعیت مدیریتیش جوری بوده که تا الان اعضای haven از اونجا فرار نکنن.
میخوای خبرای بدِ دور و ور ایکس باکس رو برات همینجا یه بار دیگه مرور کنم تا حالت جا بیاد کوچولو؟😅😮
سلام
سطحت از اون ایموجی آخری که گذاشتی معلومه 😹😹😹
همه کارمندای سابق سونی برگشتن ک هیچ خود طراح پرفت دارک هم از اینیشیتیو رفت
” بدون اینکه سونی رو بخره سونی رو خرید ”
خوبیییییییییی 🤙🤙🤙 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آها راستی مگه بازی گاد آو وار ۲۰۱۸، ساخته استودیوهای پلی استیشن نیستش؟
کوری بارلوگ هم که کارگردانش بوده✌👑
دوس داری بیاد واس ایکس باکس بازی بسازه؟😢
آخیییییی…
چقد مظلوم!!
نگران نباش نیل دراکمن و کوری بارلوگ و بقیه کارگردان های پلی استیشن قراره بیان طرف ایکس باکس بازی بسازن و اونوقت میدونی چی میشه؟
اونوقت همه به جز فن بوی های ایکس باکس میگن بخش ایکس باکس تونست با مهارت و تجربه ی بازیسازهای پلی استیشن، یه بازی درست درمون و با کیفیت بسازه نه اینکه از خودش یه کارگردان خوب بده بیرون😂🖤
کو بازیشون؟ما بازی میشناسیم تازه همون استودیو که کلا پاچیده درو دیوار مدیریت مهمه وگرنه شاهکار سازی مثلcdبعد ویچر سایبر پانک نمیداد اونم بعد اینهمه هزینه و تبلیغات.راکستار و ناتی داگ با اون عظمت با هزاران برنامه نویس و بازیساز نمیان بگن بازی ما۴Aهست از قدیم گفتن سنگ بزرگ نشانه نزدن است.
cdاومد gtaکیلر بسازه دیدیم نتیجه اش چی شد تازه بازیشون ده برابربازی های یوبی خلاقیت و…داشت اینا هم که میخوان ناتی کیلر بسازن ناتی هم یک پیام بیشتر براشون نداره:تو میخوای شبیه من باشی موفق باشی.
اون نخبه هایی که میگی همونان که از ماکرو فرار کردن😂
پس خودتم قبول داری که کارمند ها و مدیرهای سونی نخبه و شاهکار ساز هستن🙂🔥چون میگی نخبه های سونی.
تازه همون کسایی که اومدن سمت اکس باکس الان نادم از کرده خود دارن برمیگردن سمت سونی. 🙂
به جایی نمیرسن
تو هم فنبوی بازی و هیت کردن سونی به جایی نمیرسی
وحید جان یکی تو و یکی هم کاربر کینگ فیل اسپنسر، شما دو تا خسته نشدید از بس تعداد دیس لایک هاتون بیشتر از تعداد لایک هاتون بوده
گیمری عادی موافقم این وحید انگار از خاندان فیل اسپنسر خخخ …
اگر ذره ای ایکس باکس و گیماش برات لذت بخش بود ۲۴ ساعت توی سایت پلاس نبودی دنبال هیت دادن به اخبار سونی !!!
جیگر یوبی سافت رو پاره کردن 😔
واقعا از این خرید سونی خوشحال شدم
به نظرم کارش خیلی درست بود
اکتیویژن رو بذاریم کنار، الان سونی هم کم از مایکروسافت نداره ها. تقریبا اندازه یه ناشر، استودیو خریده. حالا توسعه بیشتر استودیوهای موجود که بماند.
استودیو داریم تا استودیو 😏😏😏😏
استودیویی که شیر دوشی میکنه تا استودیویی که یه سری کهنه کار و با تجربه دور هم جمع شدن😂😐
بچرخ تا بچرخیم وحید جان😑🤣
همون بازی شیر دوشی ۱۴ یا ۱۵ ساله پرفروش ترین بازی داره میشه تو آمریکا تا باشه از این شیر دوشی ها بگذریم که مدرن وارفر ۲۰۱۹ بهترین شوتر نسل قبل بود 😎😎😎
باش یه نسخش ۱۴ سال میفروشه
اگه به فروشه که gta v اندازه چند تا کالاف داره میفروشه
یعنی عقلتو برم !!!!!!
یک جوری میگه تا باشه از این شیردوشی ها انگار سهام داره میخوام صد سال سیاه اینجوری پول درنیاره.
ممنون بابت اطلاعاتی که دادین ، تعدادی از بهترین ها در این استودیو جمع شدن و کاملا مشخص هست پلی استیشن رو این استودیو حساب و برنامه ویژه ایی باز کرده ، شخصا خیلی حس خوبی به haven دارم و امیدوارم موفق بشن همچنین این هایپ هم دارم که در اینده شاید عنوان داستانی هم بسازن چون اعضای استودیو و در راس اونها جید ریموند با ساختن بازی های داستانی اصلا غریبه نیستن و همیشه این احتمال هست که بازم ایده ساخت یک بازی ناب رو داشته باشن …
فکر کنین یوبیسافت رو سونی بخره بعد اساسینز کرید و واچ داگز و … رو بده به جید ریموند تا احیاش کنه ، اونوقت میترکونه 🤩🤩🤩
و ناگهان از خواب بیدار میشوی ✋✋✋✋✋ اسسین کرید و واچ داگز هم همین الان ترکوندن و نیازی به کمک سونی ندارن سونی خودشو احیا کنه احیا کردن بقیه پیش کش✋✋✋✋✋🗿🗿🗿🗿🗿
😂
زبانم قاصره از این همه کذ..ب😐💔
همه کله گنده های یوبیسافت تو این تیم جمعن و به راحتی میتونن یه اثر عالی مثل قدیم ها که تو یوبیسافت کار میکردن بسازن
جا داره یه اشاره ای هم به Corey May نویسنده اساسین کرید ۲ بکنم که به استودیو پیوسته که تو متن بهش اشاره ای نشد
درکل به شدت برای بازی این استودیو هایپم و به تیمشون امید دارم
همون Corey may نویسنده نسخه ۳ و syndicate که جفتشونم فاجعه بشری بودن بود مخصوصا syndicate که نزدیک بود مجموعه رو نابود کنه 😂😂😂😂👍👍👍👍👍حالا خوش باش ✋✋✋
آخه تو چه میدونی اساسین کرید چیه که دربارش اظهار نظر میکنی ! اون زمان که تو هنوز اساسین بازی نکرده بودی من همه نسخه هاشو رفته بود ۳ هم هر چی بود فاجعه بشری نبود و اتفاقا متاش شد ۸۴ که هم رتبه متا هیلو ۵ پس یعنی فاجعه بشریه ؟!!! همون سیندیکیت هم به خاطر تکراری بودن هیت شدن نه داستانش !
حقیقت تلخه خود دانی 😏😏
واسه تو تلخه که گنده های یوبیسافت رفتن زیر پر و بال سونی
خرید های تاکتیکی سونی…
این استودیو از اعضای سابق یوبی سافت تشکیل شده !!!! ؟ مشکلی نیس مایکرو یوبیسافت رو هم میخره 👍👍👍👍
این استودیو هم مهم نیست اعضاش دپورتی های یوبی سافت هستن که فارکرای ۴ و unity و syndicate و اسسین ۳ ( همشون فاجعه بشری هستن ) و ……… رو ساختن و داشتن یوبی رو ورشکست میکردن که یوبی بیرونشون کرد و اینا رفتن ea و گوگل که اینا از اونجا هم دپورت شدن و الان اومدن سونی یوبی هم با بیرون کردن اینا شاهکارهای فارکرای ۵ و ۶ داد و سه گانه شاهکار origins و odyssey و والهالا رو داد و به اوجش برگشت 🗿🗿🗿👏👏👏 تریلر تقلبی واچ داگز هم کار اینا بود که آبروی یوبی رو بردن
باش
یه تار موی فارکرای ۴ شرف داره به کالاف ونگارد
فک کن به فارکرای ۶ بگی شاهکار 😂😂
چ تیم قوی امیدوارم پروژه ای قوی ارائه بدن با سابقه کاری که دارن 👌🏻🤘🏻
فکر کنم گوگل الان نشسته تبلیغایی که برا استیدیا ساخته بود نگاه میکنه میخنده
اتفاقا از بیرون کردن دپورتی های یوبیسافت خیلیم خوشحاله سونی نمیدونه چه کلاهی سرش رفته 😎🗿😎