رئیس استودیوهای پلی استیشن: همیشه به بازیهای داستانی وفادار خواهیم بود
رئیس استودیوهای سونی اذعان کرد که پلی استیشن در حین ساخت بازیهای سرویس محور، به ساخت عناوین تکنفره و جذاب خود ادامه خواهد داد.
سونی اخیرا شرکت هیون (Haven) را خریداری کرده است، یک تیم توسعهدهنده به رهبری جید ریموند (Jade Raymond) که کهنهکار سری Assassin’s Creed به شمار میرود. اولین بازی این تیم، یک تجربه چندنفره مدرن خواهد بود که سرمایهگذاری سونی در بازیهای چندنفره و سرویسمحور را نشان میدهد. این عمل ممکن است یک قدم دورتر از ریشههای شرکت سونی به نظر برسد، اما رئیس استودیوهای پلی استیشن، هرمن هالست (Herman Hulst)، تایید کرده است که پلی استیشن به ساخت عناوین داستان محور تکنفره که این پلتفرم به آن شهرت دارد، ادامه خواهد داد.
هالست در طی مصاحبهای با gamesindustry.biz می گوید:
بدیهی است که ما همیشه به ساخت بازیهای مبتنی بر روایت تکنفره مانند Ghost of Tsushima، The Last of Us و Horizon Forbidden West ادامه خواهیم داد.
در حالی که بازیهای تکنفرهای مانند Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West بر کمپینهای بازاریابی پلی استیشن برای نسل جدید تسلط دارند، این شرکت متعهد است که در آینده به تنوع کتابخانه بازیهای خود با عناوین متمرکز بر بخش چندنفره، اهمیت قائل خواهد شد. هالست توضیح میدهد:
ما روی بازیهای سرویسمحور سرمایهگذاری کردهایم، زیرا این موضوع برای ما فوقالعاده هیجانانگیز است. این امر به ما اجازه میدهد تا دنیاهای بزرگتری بسازیم. به ما امکان میدهد ارتباطات اجتماعی به شدت معناداری بین بازیکنان ایجاد کنیم.
ریموند اشتیاق خود را برای کار تحت مالکیت پلی استیشن ابراز کرد و افکار خود را در مورد موفقیت این برند بیان کرد:
تصادفی نیست که شما بیش از ۹۰ بلاکباستر پرفروش از سونی میبینید. استودیوهای پلی استیشن اگر مشغول ساخت بازیهای تکنفره یا سرویسمحور باشند، قصد ندارند به این زودیها مواد تشکیل دهنده غذای اصلی را تغییر دهند.
هالست می گوید:
ما به انجام کاری که همیشه انجام میدهیم ادامه خواهیم داد. ما همیشه مشتاق تجربیات جدید و تازه هستیم.
هنوز اطلاعات زیادی از اولین بازی استودیوی هیون در دسترس نیست، اما انتظار میرود که این اثر در آیندهای نزدیک معرفی شود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
عالی
همینم انتظار میره از پلی استیشن
«ما روی بازیهای سرویسمحور سرمایهگذاری کردهایم، زیرا این موضوع برای ما فوقالعاده هیجانانگیز است. این امر به ما اجازه میدهد تا دنیاهای بزرگتری بسازیم. به ما امکان میدهد ارتباطات اجتماعی به شدت معناداری بین بازیکنان ایجاد کنیم.»
جناب آقای کرامت فر و دیگرانی که مایکروسافت رو بخاطر سرمایه گذاری روی بازی های سرویس محور تخریب می کردن تشریف بیارن پاسخگو باشن ، ممنون
مایکرو داره بازی های داستانیشم سرویس محور میکنه داداش
پرفکت دارک سرویس محور
هیلو سرویس محور
چی میگی تو؟
هیلو فقط بخش مولتیش رو میشه گفت سرویس محوره که طبیعی هست براش – پرفکت دارک رو هم که هیچی ازش نمی دونیم – خواهشا از تو هوا نظر ندید و بحث منطقی انجام بدید
مایکرو هم به ساخت بازی های داستان محور پایبنده هم سرویس محور داستان محور مثل هلبلید دو استارفیلد استاکر دو الدر شش و اوود و پروجکت مارا و….
آنلاین و سرویس محور مثل بازی آینده زنیمکس آنلاین کانترابند سی اف دیوز و…
یک سری بازی هاش هم چند نفره داستان محورن یعنی یک داستانه ولی چند نفره جلو میره مثل اوروایلد و ردفال
به نظرم از پتانسیل این قسم آخر خوب استفاده نشده میشه یک بازی داستان محور ساخت که بشه چند نفره اش بازی کرد فکر کنم ایت تیک تو مثال خوبی براش باشه
موافقم ، پتانسیل خوبی توشون هست به شرط پشتیبانی درست مثه sea of thiefs
شما انگار درست متوجه نشدی
سونی نیومده به سانتامونیکا بگه حتما بشین گاد اف وار رو سرویس محورکن منظورش استودیو هایی هستن که دارن جدا برای پلی استیشن بازی سرویس محور میسازن مثل بانجی و هیون استودیو
پلی استیشن هم تمام فکر و ذکرش بشه سرویس محور بدون شک ارزشی بین افرادی مثل من نخواهد داشت
شمایی که از بازی سرویس محور لذت میبری پس جای شما همون ایکس باکس هستش وگرنه چنین بازی های بی محتوایی که در طول زمان کامل بشن ارزشی برای من ندارن و بعد ۵ سال افرادی مثل شما بیان بهش لقب شاهکار بدن که وای بعد ۵ سال عجب بازی شد بنداز سطل اشغال این افکار رو
بازی های سرویس محور فعلا ارزشی ندارن جز چندتا استثنا که از همون روز عرضه محتوای عالی و کافی داشته باشن که تو این نسل به اندازه انگشت های یه دست هم نبودن شاید روزی بیاد بازی های سرویسم حور از همون روز عرضه کامل باشن و در طول زمان صرفا گسترش پیدا کنن و بزرگتر بشن مثل WOW قدیم
نه دوست من شمامتوجه نشدی برعکس هر بازی قابلیت سرویس محور شدن رو که نداره مثلا گاد میخوان چه کار کنن با این بازی که هیچ چیزی نداره برای سرویس محور شدن ….
بیان قبول کنید که سونی هم فقط هدفش پول هستش و گاهی زیر حرف هاش میزنه ……ما همیشه به بازی های داستانی وفادار خواهیم بود ….این جمله درسته ولی نگفته ما سمت بازی های سرویس محور نمیریم .!!!!!دقت کنید سونی هم فهمیده پول تو همین بازی هاس ….برای همینه میاد گوست اف سوشیما رو بخش انلاینش درست میکنه …برای همینه که دارن چند وقته روی لست دو بخش انلاینش کار میکنن
دا اون زمان مایکرو تا ته تو لجن بود، توبه کرد پسر خوبی شد داره داستانی میده بیرون همین الآنم برای اینکه هرمن و جیم توسط طرفدارهاپرچم نشن سریع بعد از خرید استودیو های سرویس محور گفت که ما هنوزم رو داستان محور تمرکز داریم و نگرانی ما طرفدارهایpsرو برطرف کرد خلاص.
مثل اینکه دلت میخواد دوباره بن بشی
حداقل از اسم پروفایلت خجالت بکش 😂😂😂
سلام بچه ها یک سوال
الان سونی سری ۱۱ اومده سری ۱۲ سونی کی میاد آدم خرید کنه ؟
دقیقن چ تاریخی سر ها مشخص میشه میخام خرید کنم منتظر موندم
سری ۱۰ گیر نمیاد؟
ایکس باکس به مدیری شبیه هرمن هالست نیاز داره. مایکروسافت باید در کنار خرید ناشر تیم مدیریتی ایکس باکس رو تقویت کنه.
چشم قربان خبر دیگه ای دارید بگید برسونم؟
با نظرت صد در صد موافقم.
خرید استودیو هیون خیلی جالبه من که احساس میکنم همه اینها بازی هستش😂 یعنی اصلا سونی این استودیو رو ساخت شما فکر کنین دقیقا زمانی که سونی دنبال بازی های چندنفره هستش یکی از اعضا سابقش(جید ریموند کارش رو از سونی شروع کرد) که از حرفه ای های صنعته و طرفدار شدید پلی استیشن هم هستش چند تا از بهترین همکار هاش رو جمع کنه تا یه بازی چندنفره جاه طلبانه بسازن و میگن انحصاری PS5 هستش بعد سونی تازه میگه خریدیمش😂 خودش استودیو رو ساخته
چند ماه پیش از ریموند پرسیدن چرا بازیتون انحصاری میگه ما از بچگی پلی استیشن رو دوست داریم😂
“”خرید استودیو هیون خیلی جالبه من که احساس میکنم همه اینها بازی هستش😂 یعنی اصلا سونی این استودیو رو ساخت””
.
چون سونی استودیو رو ساخته ( بودجه ساخت استودیو با سونی بود )
این قضیه برای دویشن ( هردو شعبه ) و بخشی از پراببلی مانسترز ( سونی یکی از چند سرمایه گذار بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری پراببلی بود ) و فایراسپرایت صدق میکنه
بارک الله سونی الگو و نماد صنعت گیم هست الان یک تو دهنی بزرگی به ea و اکتیویژن و یوبیسافت زد تا سونی باشه و اینها از این غلطها نکنن
بستگی داره چطوری وفادار باشید
مطمعن باشید با این حجمی که سونی داره بازی سرویس محور میسازه این نسل نصف نسل ۸ بازی داستانی میسازن
به دور از ترول میگم تقریبا همه استدیو های سونی یه بازی سرویس محور در حال ساخت دارن
بله بله مشخصه به دور از ترول میگی . من یه سوال از دوستان دارم ، من اینجا لیست استودیوهای احتمالی ۱۰ بازی سرویس محور رو مینویسم و لطفا به من بگید این دقیقا چه اختلالی در کار بازیهای داستان محور به وجود میاره ؟
Factions 2
Gran turismo 7
Diviation games
Firewalk studio
Haven studio
Firesprit (twisted metal)
London studio
Arrowhead studio (helldrivers 2)
Guerilla games
Bungie new ip
سانتا مونیکا ؟
اینسامونیاک؟
بند استودیو؟
ساکرپانچ؟
کدوم دارن سرویس محور میسازن؟
اتفاقا تعداد بازی ها داستانی سونی این نسل بیشترمهست
همین الان اینسامونیاک داره دوبازی داستانی ابرقهرمانی میسازه
تا همینجا کار returnalو demon souls وkenaو ولوورین و راچت و کلنک و اسپایدر من دو و هورایزون فوربیدن وست دث لوپ و توکیو گاست و gow re.. تماما داستانی بودن .
ولی مایکروسافت تقریبا پنج شش تا داره که هیچ کدام هم بنا نبوده برای xboxساخته شه
الدر اسکرول و استارفلیلد و stalker و اسکورن که سالهاست دارن ساخته میشند یه اووود و یه فیبل و یه dark که تو هویت اونها هم سوال هست و شایعه هست سرویس محور باشند
بازم فشار خوردی از خبر مگه نه پلی گراند ؟
آره همه استودیو های سونی دارن سرویس محور میسازن خوبه کاربر سینا اومد کامل توضیح داد دیگه لازم نباشه به تو ترول توضیح بدم 😂
نه مشکلی پیش نمیاد سونی کاملا در این زمینه تجربه داره و میتونه در کنار بازیهای داستانی عالی سرویس محور بودن رو هم توسعه بده
ترکیب طلایی : (و محض اطلاع جیم رایان برخلاف نظر اغلب گیمرها ، در کنار هرمن هالست مهم ترین عامل موفقیت پلی استیشن هستند)
جیم رایان
هرمن هالست
شوهی یوشیدا
مارک سرنی
(در کنار افرادی مثل کوری بارلوگ ، نیل دراکمن ، جید ریموند ، تد پرایس و هزاران استعداد دیگه در استودیوها)
سلام
موفقیت های جیم رایان:
بازی ۷۰ دلاری
۱۰ دلار برای ارتقا
۱۰ تا بازی سرویس محور از ناتی داگ و گوریلا گیمز و سانتامونیکا و ساکر پانچ و اینسامینیاک گیمز
دایرکتورز کات
فیلم آنچارتد متا ۳۵
پورت بازی ها رو پیسی
بازی استودیو سونی mlb رور عرضه رو گیمپس
دوالسنس با عمر ۳۵۰ ساعت
کنسول ۸ ترافلاپسی RDNA 1.5
ریمیک لست
همین بهت بگم با وجود کمبود قطعات و محدودیت تولید تونسته پر فروش ترین لانچ تاریخ کنسول تو امریکا رو برای ps5 رقم بزنه و سریعترین فروش کنسول تو انگلیس نسبت به کنسولای قبلی پلی استیشن بدست بیاره خودش دنیایی ارزش داره و بخاطر مدیریتشه
آها تموم شد؟
خیلی تاثیرگزار بود
شمام بیا از موفقیتاتون بگو دیگه
چرا چرت و پرت می نویسی؟
بیا از فیبل بگو مثلا، یا مثلا از عملکرد فوق العاده اینیشیتیو بگو
دستاورداتونو رو کن عزیزم!
سلام
بازی بعدی اینشتیو بیاد سانتامونیکا و ناتی داگ فوت میشه
تهیه کننده God Of War
طراح مراحل اصلی GOD Of War 1.2.3.4
طراح اصلی محیط های GOf Of War
توسعه دهنده بازی God Of War 3
همشون داخل اینشتیو هستن
همه از دست سونی فراری شدند
شوک بزرگ به سونی! سونی دیگر توان رقابت ندارد!
تهیه کننده بازی بلادبورن و کارگردان دیمن سولز ریمیک از سونی جدا شدن چند وقت پیش از سونی ظالم
خوشم میاد واسه تعریف از مایکرو هم از گاد داری میری بالا😹😹😹
باز نفهمیدی چی گفتم که!
میگم از دستاورداتون بگو
باز میاد میگه سونی نابود شد! باشه سونی نابود اصلا، از خودتون بگو
حالا منم بگم
انچارتد فیلمش ۲۰۰ میلیون فروخته
دوالسنس ترکونده با هپتیک فیدبک ایکس باکس همچنان در باتری مونده
پورت بازی ها رو پی سی بعد مدت طولانی انجام میشه
کنسول ۱۰ ترافلاپلاسه اون آر دی ان ای هم هیچ تاثیری بر قدرت پی اس ۵ نداره اون برای اینه که بازیسازهای پلی استیشن بهتر بتونن بازی بسازن
سانتا گاد میسازه اینسمنیاک هم ولورین و اسپایدرمن میسازه
حالا اکس باکس:
استودیو که خودش ساخت و گفت بازی فراتر از تریپل ای میسازیم از هم پاشید
پرفکت دارک این آیپی بزرگ تبدیلش کردن به یه بازیه سرویس محور
فیبل روند ساختش به کندی پیش میره و احتمالا یه بازی سرویس محوره
امسال کلا یدونه ردفال داره که یه کو اپه و الکی بزرگش کرون عکس های لیک شده هم نشون میده مالی نیس
میمونه یه استارفیلد که قراره امسال بیاد حتی یدونه گیم پلی ازش نشون ندادن و فقط یکم آرت ازش منتشر شده درصورتی که گاد اف وار از ۲۰۲۱ گیم پلی ازش دیدیم
اکتیویژن که ناشر بزرگی هست رو خریده یعنی رسما مونوپولی داره میکنه
حالا من نمیدونم چرا فک میکنید پلی استیشن نابود داره میشه😂
جیم رایان بیشتر بیزنس منه تا گیمر
خب فیل اسپنسر هم بیزینس منه
واقعا عالی هستن اصلا آدم مصاحبه هاشون رو که میبینه کیف میکنه ، ترکیب فوق العاده ایی داره الان پلی استیشن من بعد از اون رویدادی که برگزار کردن و بازی ولورین رو معرفی کردن گفتم پلی استیشن تو بهترین وضع ممکنه و تو این نسل هایی که با پلی استیشن گذروندم نسل ۹ واقعا هیجان انگیزه 🔥 و همینطوری داره خفن تر میشه یعنی واقعا از ته دل امیدوارم این رویا سازان بزرگ همیشه همینطور موفق باشن واقعا عشقن ، از پیوستن جید ریموند به پلی استیشن هم واقعا خوشحالم و قطعا طی سالهای آتی تاثیراتش رو خواهیم دید.
سلام
واسه همینه ناتی داگ و گوریلا گیمز و سانتامونیکا و ساکر پانچ همشون دارن بازی سرویس محور میسازن😹😹😹😹
سونی این نسل گفت کلا ۲۵ تا انحصاری داره
۱۰ تاش سرویس محور شد
مونده ۱۵ تا
که ۵ تاش حداقل متاش زرد میشه
۵ تاش متوسط
۵ تاش هم شاید متاش بالای ۹۰ بشه
تو رو چرا بن نمیکن ؟؟؟!!!!!!!!
چقدر داری فشار میخوری
که فقط زیر پوست های سونی سروکلت پیدا میشه،🤣🤣🤣🤣🤣
درود بر شرفت
ایول
ما هم قول میدیم وفادار باشیم.
به شخصه از هیچی بیشتر از بازی داستانی لذت نمیبرم
الآنم دارم تیمارستان آرکام رو تجربه میکنم به شدّت قدرتمنده
بعدشم انشاءالله بایوشاک ۲
دلیل رو آوردنم به بازیهای قدیمی هم اینه که خیلیهارو بازی نکردم و بازیها به شدت رو ریجن آرژانتین برای استیم ارزونترن تا روی ps4
سلام به گیمفای عزیز.
من در مورد بازیهای داستانی مسئله ای رو منوجه شدم که لازم هست اینجا بیان کنم. در بازی هورایزن که همین اواخر منتشر شد در داستان بازی گویا هیچ نوع دسمن انسانی وجود نداره و یک خلا دشمن احساس میشه و حتی دشمن های انسانی هم به اون شکلی که باید پررنگ نبودن و این متونه دلیلی باشه که هنوز در سطح شهرهای استرالیا تبلیغات گسترده این بازی رو میبینیم.
همچنین احتمال قریب با یقین علت اینکه مایکروسافت هم هیچ علاقه ای به ساخت بازیهای داستانی عملا نشون ممیده و بیشتر متمرکز بر بازیهای آنلاین چند نفره هست همین دلیله. مسئله و علت اصلی هم برمیگرده به جایی که بازیهای داستانی، چون بازیباز رو در حین انجام بخش داستان به درون و عمق خودش میبرن، و هسته داستان هم از دو سمت خوب و بد، خیر و شر تشکیل شده، خودبخود باعث محرک شدن بازیباز به سمت بیدار شدن و هوشیار شدن نسبت به شرورهای دنیای واقعی میشه. اینجاست که براحتی میشه تشخیص داد که ریشه ستمها در دنیا و باعث اونها از کجا نشاَت میگیره و این برای اونها بشدت خطرناک محسوب میشه چون دقیقا میتونه باعث ایجاد همان رخدادهایی بشه که بازیباز در بازی بعنوان بازیگر نقش مثبت بر علیه نقش منفی در جهان واقعی شروع به حرکت کنه که قطعا چنین هم خواهد شد.
برای همین هم ممکنه سونی تحت فشار سیاستمداران، مجبور بشه موع داستانسرایی و انتخاب هسته های بازی رو تغییر بده یا از شدت اونها بکاهه.
یک بحث دیگه هم باید گفت که، به احتمال خیلی بالا، تاخیرهای خیلی از بازیها در بازه زمانی چندماه قبل از کرونا تا هم اکنون، و همچنین انتشار برخی از اونها یا ناقص منتشر شدن اونها همچون سایبرپانک، همین کنترل و آروم کردن مردم و یا تغییراتی در بازیها به سود سیاست بوده باشه که من احتمال زیادی به این میدم چون در استرالیا هستم و مسائلی رو از نزدیک میبینم که همزمان با اتفاقاتی دیکه همرخ و همتراز میشه.
بهرحال همه میدونیم که وقتی پای پول به صنعت بازی باز شد، سیاست هم قطعا وارد شده و بازیها بشدت تحت تاثیر اینها قرار میگیرن بخصوص اتفاقات اخیر جهانی که کشورهای غربی سعی بر کنترل بیشتر مردم میکنن تا مبادا متوجه اعمال استتار شده اونها در کشورهای فقیر برملا بشه و براشون تبدیل به بلا بشه.
ممنون
خیلی زیاد جل الخالق😶
تنها دلیلی که میبینی ایکس باکس رفته سمت بازی های سرویس محور دوست من یک پول هستش مهم ترین چیز پول هستش فرقی نداره چه سونی چه ماکرو چه نینتندو هدف اصلیشون پول هستش ……دو سلیقع هستش نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه سلیقه گیمرها تغییر کرده و بیشتر رفتن سمت بازی های سرویس محور و انلاین و بتل رویال از این جور چیزها …خو واقعا حق دارن 😅😅😅اگه ما هم نت خوبی داشتیم شاید مثل اون ها عاشق بازی های سرویس محور میشدیم ولی چی باعث وجود این سلیقه شده بنظر خودم یک افت بازی های داستانی دو مدت عرضشون قدیم یک بازی رو تموم میکردی یک سال بعدش نسخه دومش میامد ولی الان میبینیم برای ساخت یک بازی سال ها طول میکشه که منطقی هستش ولی بازم تاثیر داره بروی سلیقه افراد دو اون حس و حال خاص بازی های انلاین هستش …هر چقدر گاد و لست و گیرز و الدن و …..(کل ی بازی های دیگه) ولی ته تهش ده بار یک گیمر تجربش میکنه میگم ته تهش وگرنه بشخصه من فن ایکس باکسم ولی فقط چهار بار شده گیرز رو از اول تا اخر بازی کنم …..ولی بازی های انلاین همیشه تازگی داره برای طرف مخصوصا بتل رویال مثل وارزون و اپیکس و فورتنایت و…..برای همینه چه سونی چه ماکرو دارن میرن به این سمت چون هم پول داره هم مخاطب …..نمیگم بازی های داستانی بد هستش ولی میگم مخاطب پسندتر شدن بازی های انلاین اینو میتونیم از فروش بازی ها هم بفهمیم گاد ۲۰۱۸ من خودم عاشقشم و پلی استیشن ندارم ایکس باکس دارم ولی رفتم گیم سنتری محلمون بازیش کردم و بنظرم جز بهترین بازی های تاریخ گیم هستش بدون تعصب ولی وقتی امارشو دقت میکنی میبینی این بازی روی ps4 که بیشتر از صد میلیون فروش کرده بعد گذشت چهار سال فقط بیست میلیون فروخته اصلا عدد کمی نیست ولی برای این بازی حداقل باید نصف و حداکثر ۹۰ درصد باید میخریدن چون بازی شاهکار هستش ولی میبینی یک پنجم فروش کرده …این امار نشون از بد بودن بازی نیست نشون از سلیقه گیمراس …..
از این بابت کاملا مطمئنم. هرمن هالست داره کارشو به بهترین نحو ممکن انجام میده. هماهنگی استودیو ها، گسترش استودیو ها و انتخاب و خرید استودیو های با استعداد. اینکه شخصی مثل جید ریموند به خانواده پلی استیشن پیوسته واقعا عالیه. اینم بگم بازی در حال ساخت هیون اولین بازی فرست پارتی ps محسوب میشه که روز عرضه برای pc هم منتشر میشه
همیشه منتظر شاهکاراتون هستیم💙
ما روی بازیهای سرویسمحور سرمایهگذاری کردهایم، زیرا این موضوع برای ما فوقالعاده هیجانانگیز است.
انتظار ندارم مثل نسل هفت و هشت ( نسل های قبل تکلیف مشخصه) بیشتر تمرکزش رو بازی های تک نفره باشه، با توجه به این که بهترین استودیو هاش بازی های سرویس محور رو تو برنامه شون دارن و دو خرید اخر سونی هم هردو طرفدار بازی انلاین هستن، بانجی که بعد جدایی از ماکروسافت دیگه بازی داستان محور نساخته و Haven هم که رئیسش عشق بازی انلاین داره. فکر کنم قیمت های درون بازی گرن توریسمو به سونی مزه داده.
دقیقا آیا شما رو مجبور کرده تو گرن به پرداخت درون برنامه همه ماشیناش میتونی با بازی کردن بدست بیاری برعکس فورزا که حتما باید بعضی ها رو بخری!
امیتاز ۱.۶ کاربران(قرار گرفتن در کنار بدترین های تاریخ) و اعتراض شدیدشون در توییتر خلاف حرف شماست که مجبور نیستن بخرن!!! عجب،تا کی میخواید جوب تعجب های بی جا رو بخورید، کسانی که اعتراض میکنن گیمر های واقعی هستن، اونا خوب میدوند این پرداخت ها سرطان دنیای گیم هست. حالا آنقدر حمایت بیجا بکنید تا سونی هم بشه ea. خلایق هرچه لایق.
فورزا کل خرید هاش ۳۰/۴۰ دلار بود که اونم با اعتراض منتقدان برداشته شد، گرن توریسمو نه تنها هر خریدش ۳۰/۴۰دلاره بلکه دست بردار نیست هم نیست و بدتر این که کارگردان بازی با وقاحت تمام میاد ازش دفاع هم میکنه… من تا بازی از این حالت پی تو وین خارج نشه یک ریال هم بابتش نمیدنم.
ما هم به پلی استیشن وفادار خواهیم بود.
به همین دلیل انتخابت میکنیم غیر این باشه دلیلی برای انتخاب پلی استیشن وجود نداره برای من وگرنه پول مفت ندارم هر دفعه ۷۰۰ ۸۰۰ تومن پول ظرفیت ۲ بدم
اگه پلی استیشن روزی برگرده از بازی های داستانی و با کیفیت بدون شک انتخاب من ایکس باکسه که بتونم ارزون تر بازی کنم
امیدوارم پلی استیشن هیچ وقت به طرف سرویسم حور شدن نداره صرفا چند تا استودیو برای ساخت چنین بازی هایی مثل بانجی داشته باشه
نبینم ناتی داگ بره سرویس محور بسازه
درود به شرفت مرد بزرگ
آیندگان همه باید به این مرد احترام بزارن
الحق که یکی از بزرگ ترین افراد تاریخ پلی استیشنه
امیدوارم این نسل علاوه بر بازی های داستان محور تو بخش مولتی پلیر و سرویس محور هم بازی های با کیفیتی ازشون ببینیم
sony در این زمینه بی نظیره و عالی بوده و هست و خواهد بود