کراس پلی بازی Borderlands 3 برای پلیاستیشن تایید شد
حدوداً دو سال پس از عرضهی بازی Borderlands 3 و در ماه ژوئن سال گذشتهی میلادی بود که قابلیت کراسپلی به این بازی افزوده شد.
در آن زمان تمام پلتفرمهایی که این بازی روی آنها در دسترس بود، پشتیبانی از قابلیت کراس پلی یا همان بازی میان پلتفرمی را دریافت کردند، به جز پلیاستیشن. مدیرعامل استودیوی گیرباکس (Gearbox)، رندی پیچفورد (Randy Pitchford) در آن زمان اعلام کرد که قابلیت کراسپلی بازی Borderlands 3، روی کنسولهای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ مسدود شده است.
با این حال، به تازگی اعلام شده است که اسپین آف سری Borderlands یعنی بازی Tiny Tina’s Wonderlands، از زمان عرضهاش به بازار و در تمام پلتفرمهای مقصد از جمله پلتفرم پلیاستیشن، پشتیبانی کاملی را از قابلیت کراس پلی خواهد داشت. همزمان با انتشار این خبر، رندی پیچفورد وعده داد که برای بازی Borderlands 3 نیز بهزودی اتفاق مشابهی رقم خواهد خورد.
این موضوع، حالا توسط ناشر بازی Borderlands 3 یعنی شرکت ۲K Games نیز تایید شده است و طبق گفتهی این شرکت، کنسولهای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ نیز “در آینده” از قابلیت کراسپلی بازی مورد بحث بهرهمند خواهند شد. این یعنی پلیرهای کنسولهای بازی شرکت سونی، قادر به رقابت یا همکاری با کاربران ایکسباکس، رایانههای شخصی و سرویس گوگل استادیا خواهند بود.
مشخص نیست که این تغییر دقیقا چه زمانی رخ خواهد داد. اما در همین حین، بازی Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ ۵ فروردین ماه سال آینده (۲۵ مارس ۲۰۲۲) برای کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/اس، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات