مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا

مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد

رضا مهرعلی
۰۱:۳۴ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا

تا انتشار بازی Ghostwire: Tokyo، ساخته‌ی جدید استودیوی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks)، فاصله‌ی چندانی باقی نمانده است.

این بازی که هفته‌ی اول فروردین ماه عرضه خواهد شد، علی رغم این که دارای برخی عناصر ژانر وحشت است، اما در مقایسه با آثار قبلی تانگو گیم‌ورکس بیشتر یک ماجراجویی ماوراءالطبیعه را ارائه می‌کند. در مصاحبه‌ی اخیر کنجی کیمورا (Kenji Kimura)، کارگردان و ماساتو کیمورا (Masato Kimura)، تهیه‌کننده‌ی بازی Ghostwire: Tokyo، اطلاعات هیجان‌انگیزی از این بازی به اشتراک گذاشته شد.

اول از همه، این که بازی Ghostwire: Tokyo را نمی‌توان دقیقا یک اثر جهان باز خواند، بلکه این بازی بیشتر عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی و با نقشه‌ای سندباکس گونه است. کنجی کیمورا در این رابطه به WCCF Tech گفته است:

بسته به تعریف شما از یک بازی جهان باز، ممکن است موضوع متفاوت باشد، اما برای ما، ما معتقد هستیم که [Ghostwire: Tokyo] یک بازی اکشن ماجراجویی با نقشه‌ای سندباکس گونه است. با یک راز که شما می‌خواهید با کاوش در سطح شهر آن را کشف کنید. از این نظر، احتمالا این [بازی] در ژانر جهان باز جای نگیرد، اما این [تنها] دیدگاه ما است.

به گفته‌ی کنجی کیمورا، بازی Ghostwire: Tokyo از ابتدا با این هدف ساخته شده است که پلیر در سطح شهر قدم زده، در آن کاوش کند و سرگرم شود. در نتیجه تیم سازنده با دقت به این مسئله پرداخته است که بازی آن چنان ترسناک نباشد. هدف سازندگان بازی Ghostwire: Tokyo، ممنوع کردن کاوش نبوده ، بلکه “تشویق کردن” به آن بوده است و توسعه‌‎دهندگان نمی‌خواسته‌اند که “کاوش برای پلیر اضطراب‌آور باشد.”

ما می‌خواستیم که پلیر این توانایی را داشته باشد که بتواند به هرجایی می‌خواهد و به عنوان یک پلیر احساس کرده است برای او جذابیت دارد، برود. اگر شما چیزی را ببینید که جالب است، [طبیعتا] می‌خواهید که به آنجا بروید و ما [هم] می‌خواهیم موانع یا اضطرابی را که در حالت عادی برای رفتن به آن مکان وجود دارد، از میان بر داریم.

اما سوال اصلی این است که به پایان رساندن بازی Ghostwire: Tokyo، چه مقدار طول خواهد کشید؟ طبق گفته‌ی سازندگان این بازی در مصاحبه با WCCF Tech، تکمیل مراحل اصلی بازی مورد بحث “حدود ۱۵ ساعت” طول خواهید کشید. در حالی که اگر به مراحل جانبی نیز بپردازید، بسته به سطح مهارتی که دارید، Ghostwire: Tokyo از ۳۰ تا ۴۰ ساعت شما را سرگرم خواهد کرد.

بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ (۲۵ مارس ۲۰۲۲) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کاربران کنسول بازی نسل نهمی شرکت سونی که برای خرید نسخه‌ی دلاکس این بازی با قیمت ۸۰ دلار اقدام می‌کنند، ۷۲ ساعت دسترسی زودهنگام به بازی را دریافت خواهند کرد.

Moein MM2Dota2Tlou part 2 game of the centuryمحمدامین حیدریLone wolfVisible 6-tigh manKHEDER_Pro_Gamer...Mohammad...alinerdJin sakaiGramy k@alistarmeysambMengoکاپتان استخونیvitto corleone

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    قطعا تجربت میکنم. امیدوارم بالای ۸۰ رو بزنی.
    متاش احتمال زیاد بین ۷۵ و ۸۵ بشه. اگر بالای ۸۵ هم که بشه یعنی بی نظیر
    همچنین امیدوارم عناوین بعدی تانگو عناوین سبک بقا و ترسناک باشن. از جمله ایول ویثین ۳ و یا هر عنوان جدید دیگر

    Moein MM2Dota2Tlou part 2 game of the centurya.sorenaAmir(PC & PS4)Mengovitto corleoneLone wolfxsxDream in Red (Playstation T)more
  • wildhunt گفت:

    همون گیم پلی که دادن برای من این انگیزه رو برای بازی کردنش ایجاد کرد مهم نیست متاش چند میشه
    درسته که بازی بیشتر سبک ماجراجوییه تا وحشت ولی خب همین احتمالا باعث میشه بیشتر منتقدها نمره خوبی ندن اصلا یاد نمیدم بازی سبک وحشت یا یچی نزدیک به سبک وحشت نمره ای در خور بازی گرفته باشه.

    به نظرم منتقد باید عاشق ژانری باشه که نقد میکنه تا به خوبی نکات خوب و بد رو بیان کنه همونطوری که اقای کریمی عاشق بازی های سولز بورنه نه که با ایرادهای احمقانه گند بزنه به زحمت چند ساله کلی ادم. به نظر منتقد عاشق سبک وحشت خیلی کمه پس به متا اصلا توجه نکنید!!

    Moein MM2Dota2Tlou part 2 game of the centuryDream in Red (Playstation T)Mahdi
    • Omid گفت:

      باهات موافقم👍
      دقیقا منتقد باید به سبک و ژانر بازی که نقد میکنه کاملا علاقمند و آشنا باشه تا بتونه نکته های مثبت و منفی اثر رو ببینه. نه اینکه طرف از فلان سبک یا ژانر یا مثلا بازیهای هاردکور خوشش،نمیاد بعد شروع میکنه با ذهنیت منفی بازی رو کوبیدن….بماند که بعضی منتقدها واقعا اونقدر درک و اگاهی ندارند که متوجه بشن هر اثری که با سلیقه اونها جور نیست پس حتما بازی بدی نیست.

      Moein MM2
  • Mateus گفت:

    عالیه ؛ کیفیت رو فدای کمیت نکردن
    مثل یوبی سافت نیومدن ساید کوئست های اضافی و بی‌هدف و وقت پرکن بزارن ؛ بنابرین میشه امیدوار بود که در طی این ۱۵ ساعت تماما غرق تجربه جدید خواهیم بود👍

    Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryMengoMahdixsxDream in Red (Playstation T)
  • Saeidm گفت:

    صبر میکنم تا بیاد رو گیم پس پی سی
    گیم پلی اش ریسکیه احتمال میدم خوشم نیاد ولی ممکنه متا بالا بگیره و هایپ بشم

    Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryxsx
    • Amir گفت:

      اره یه سال صبر کن . کلا فن های اکس باکس از نوادگان ایوب اند . دث لوپ رو همه بازی کردند تموم شد کاندید جایزه شد جایزشو برد تو استور سونی تخفیف خورد تو استیم تخفیف خورد اشتراکیش اومد هکیش اومد . طوری که الان با سی هزار تومنم میشه بازیش کرد ولی فنای مایکروسافت هنوز منتظرند بیاد رو گیم پس و اعتقادشونم اینه که ما با ماهی دویست پنجاه هزار تومن بازی ای که یه سال گذشته و ظرفیت دوش دیگ دویست تومنم نیست و تا اخر عمر هم مال خود طرفه و اشتراک نمیخواد رو بازی می کنیم . یعنی منطقتو شکر .

      halker
      • HT گفت:

        اولن ماهی دویست و خرده ای نیست یک ساله التیمت خریدم یک و خرده ای …..
        دوم ی جوری میگی انگار بازیش کردی 😅😅😅نصفیتون از تو یوتیوب دیدین ..تخفیف بخوره وقتی میاد روی گیم پس و قراز نیست بره چرا برم پول بدم حتی ی دلار،…..
        با پیسی گاد خیلی بازی های دیگع رو میشه کرکی زد 😅😅بحث پیسی پلیرا جداس اون ها بالا بالان همیشه ….
        در ضمن نا منطقمون نیست پول بدیم منتظر بمونیم تا بازی برامون یکسال بیاد …ما گیم پس میخریم میشینیم ب جز بازی های انحصاری ایکس باکس …هر ماه حداقل یک بازی خوب میاد روی گیم پس که وقت نمیکنیم تجربش کنیم هیتمن کومبت این ها نمونش هستن ….

      • شما به هیچ وجه نمی‌تونی منطق گیم‌پس و کسایی که گیم‌پس می‌خرند رو زیر سوال ببری. من خودم کسی هستم که روی پلی‌استیشن اکانت ظرفیت دوم می‌خرم و بعد از تجربه‌ی بازی هم می‌فروشمش، معمولا هم ۷۰ تا ۸۰ هزار تومن کارمزد فروش مجدد یا تعویض اکانت هست.
        اصلا کاری نداریم که گیم‌پس اشتراکی هوم و سوئیچ به مراتب ارزون تر از ۲۵۰ در میاد. با فرض این که هزینه ماهانه همین مقدار باشه و کاربر هم اشتراک طولانی مدت نخره که براش صرفه‌ی بیشتری داشته باشه، با ۲۵۰ تومن میشه به بازی‌های زیادی دسترس داشت. A Plague Tale ،Tetris Effect ،Batman: Arkham Night ،UFC 4 ،A Way Out ، Forza Horizon 5 ،Hades ،Gears 5 و خیلی عناوین دیگه، همین الان روی گیم‌پس هستن که من شخصا دوست دارم بازیشون کنم. هرکدوم از این بازی‌هایی که نام بردم رو اگر بخوام با اکانت ظرفیت دوم بازی کنم (بدون احتساب انحصاری ها)، باید در کمترین حالت در نهایت ۳۰۰ هزار تومن کارمرزد به فروشنده بدم. می‌بینید که برای تعداد کمی بازی هم گیم‌پس صرفه‌ی اقتصادی دارد، بگذریم که تعداد بازی‌های روی گیم‌پس خیلی بیشتر از این حرف‌ها است و من هم چندتایی که یادم بود رو نام بردم. عرضه Day One بازی‌هایی مثل استارفیلد هم کلا بیخیال میشیم، ولش کن.

        Moein MM2Gramy k
  • Amir1 گفت:

    بنظر میاد که یه بازی متوسط روبه بالا باشه درحد متای۸۰ ولی بنظرم باید صبر کرد گیم پلیش شاید زیاد مورد پسند ماها نباشه و بیشتر برای ژاپنی ها خوب باشه

  • Omid گفت:

    “توسعه دهندگان نمیخواستند کاوش برای پلیر اضطراب آور باشد”!!!!!
    بیزارم از این استدلال هایی که معمولا نتیجه منفی در بر دارن. عاشق فرام سافتور و سری سولزبورن هستم اما قبل از عرضه الدن رینگ اونها هم راجع به اینکه نمیخوان پلیر دچار “استرس” بشه صحبت کردن! و مثلا دلیل اصلی وجود تعداد بالای site of grace و همچنین stakes of Marika رو در کنار جهان باز بودن اثر ، کاهش استرس! بازیکنان عنوان کردن! اثری که هویت خودش رو و یا انتظارات جامعه طرفداران خودش رو با القای ترس و ترسناک بودن و یا با هاردکور بودن و چالش برانگیز بودن تعریف میکنه دیگه نباید نگران “استرس”!!!! پلیرها باشه…..منظورم صرفا این دوتا بازی نیست بلکه در حالت کلی چنین نگاهی میتونه باعث فاصله گرفتن بازیهای خاص از ریشه های اصلی و و دور شدن از دلایل اصلی محبوبیت شون بشه….نتیجه ش کژوال شدن و عامه پسند شدن بازیهای خاص هست که چیز خوبی نیست.

  • HT گفت:

    از ابتدا با این هدف ساخته شده که پلیر ها در سطح شهر قدم زنن کاوش کنن و سرگرم بشن 😐😐😐😐😐😐با اینکه میدونم این استدیو رفته جز زیر مجموعه های ایکس باکس ولی همین جمله بالا نشون از ی بازی متوسط میده …..ارزش خرید نداره اونم وقتی تو این ماه کل ی بازی خفن امده برای پلی استیشن هورایزن و گرن الدن (البته الدن مولتی هستش )ولی در کل میگم دویونس کسی بره بخره اینو ….بازی هر چقدر شاهکار باشه ولی داستان نداشته باشه از نظر من اون بازی ارزش خرید نداره …💫🤞

مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا
مدت زمان لازم برای تکمیل Ghostwire: Tokyo اعلام شد - گیمفا