بازی Dead Space Remake اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد
در استریم زندهی شب گذشته، تاریخ انتشار بازی Dead Space Remake اعلام شد و چند ویدئو با تمرکز بر طراحی صدای این عنوان به نمایش درآمد.
سال گذشته و در جریان رویداد EA Play Live 2021، از بازسازی Dead Space رونمایی شد. از آن پس تا به امروز، اطلاعات مختلفی درمورد جزئیات ساختهی اخیر استودیوی موتیو (Motive Studios) به صورت رسمی و غیر رسمی منتشر شده است. اخیراً نیز جف گراب (Jeff Grub) از عرضهی این بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ خبر داده بود.
شب گذشته، در اکانت توییتر رسمی این سری بازی اعلام شد که این بازسازی در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار Dead Space Remake، طی یک استریم زنده، ویدئوهایی درمورد بخشهای مختلف بازی مثل طراحی صدا، سیستم A.L.I.V.E و افکتهای صوتی سلاحهای بازی به نمایش درآمد.
در انتها نیز یک تریلر ۲ دقیقهای از گیمپلی این عنوان مورد انتظار، نمایش داده شد که بر اتمسفر بازی تأکید دارد و موارد ذکر شده را در عمل نشان میدهد. نکتهی مورد توجه آن است که ویدئوی مذکور، بازی نهایی را به نمایش نمیگذارد و این عنوان همچنان مراحل ساخت خود را طی میکند.
تریلر گیمپلی Dead Space Remake در زیر قابل مشاهده است:
بازی Dead Space Remake، اوایل سال ۲۰۲۳ برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
نظرات
گرافیک بازی با اون چیزی که تو تیزر معرفی نشون دادن خیلی فرق داشت و به نوعی میشه گفت دان گرید شده بود امیدوارم تو بازی نهایی این مشکلات برطرف شده باشه که فکر کنم همین اتفاق میافته
خلاصه برای این گیم خیلی هایپم چون میتونه زمینه ساز نسخه های بعدی و کلا احیا فرنچایز ها قدیمی EA باشه و اون رو به بازی های داستان محور برگردونه
چه عجب گذاشتین ….
چقدر دلم خواست
امیدوارم فروشش خوب باشه، نسخه دوش که تقریبا بهترین بازی عمرمه، فروشش چندان رضایت بخش نبود
این به زور میشه بهش گفت ریمستر . ریمیک یعنی دیمن سولز یعنی اویل ۲
ها سال ۲۰۲۳ چه گیم های غولی میان:)))))))
در رابطه با دد اسپیس بگم تاخیر بزنند عیب نداره حداقل با کیفیت بدن که تا چند سال سر زبون ها بی افته بالاخره بعد ی نسل قراره ی دد اسپیس عرضه بشه:)))))
هنوز نمایش خاصی از بازی ندادن ولی باتوجه به سابقه خراب ea حس خوبی بهش ندارم
ضمن اینکه نسخه اصلی انقدر کم نقص و نوآورانه و فوق العاده بود که همین امروز هم میشه باز دوباره تجربه کرد و بی نهایت لذت برد و ساخت ریمیک ازش خیلی غیر ضروری به نظر میرسه !
نمایشی که دیدم به نظرم گرافیک بازی در سطحی بود که میشد واسه کنسول های نسل ۸ هم بیاد و آنچنان مانور گرافیکی نداشت
دوس دارم انقدر فروش کنه مثل استاروارز جدای فالن که ea مثل احمقا به خودت فحش بده شاید دست برداره از بازی های تمام انلاین و بی محتوا
امیدوارم بتلفیلد بعدی برگرده به نسخه سوم و چهارم یا حتی بدکمپانی ۲
اسپم : مقر بانجی قراره بزرگتر بشه ؛ از ۸۴ هزار مترمربع قراره بشه ۲۰۸ هزار مترمربع!
رکورد سیدی پراجکت با ۱۹۳ هزار مترمربع شکسته شد
و اگر اشتباه نکنم بانجی به بزرگترین استودیو مستقل جهان از نظر ابعاد تبدیل شد
.
برای اینکه با ابعاد بیشتر آشنا بشین ؛ استودیو ها معمولا بین ۲ تا ۵ هزار مترمربع هستن ؛ تعداد کمی استودیو ها از نظر ابعاد از ۱۰ هزار مترمربع بزرگتر هستن مثل بند استودیو ( ۵۰ هزار ) ؛ سانتامونیکا ( ۸۵ هزار ) ؛ ساکرپانچ ( ۳۰ هزار ) ؛ سیدی پراجکت ( ۱۹۳ هزار ) ؛ بانجب ( ۲۰۸ هزار )
برای کسایی که علاقه دارن :
نینجا تئوری ( ۲۳۰۰ ) مترمربع
گوریلا گیمز ( ۷۴۰۰ ) مترمربع
مقر SIE اروپا ( ۶۵ ) هزار مترمربع
.
بانجی قراره شعبه دوم خودشو در آمستردام افتتاح کنه ؛ جالب اینجاست که گفته شده این شعبه نزدیک مقر گوریلا گیمز قرار داره
بانجی قراره تبدیل به یه استودیو بزرگ مثل Riot Games برای تنسنت و Mojang Studios برای مایکروسافت بشه و این از نظر درآمد تو بخش گیم برای سونی به شدت میتونه سودآور باشه جدای از این ضمن تکمیل حرفت متئوس جان شایعه شده بانجی داره رو ۴ تا پروژه کار میکنه که یکیش اکسپنشن بعدی برای دستینی هست و اون یکی هم همون بازی سوم شخص شبیه به اورواچ و اون دوتا دیگه هم یه دو پروژه مخفی که دقیق یادم نیست
خلاصه که بانجی تو آینده سونی قطعا نقش بزرگی خواهد داشت و اصلا بعید نیست برای ساخت بازی های سرویس محور با سونی همکاری بکنه و از تجربه و دانش خودش تو زمینه شوتر به بقیه استودیو های سونی مثل گوریلا و اینسامیاک انتقال بده
۴ بازی حقیقت نداره ؛ صرفا شایعاته ؛ تا جایی که من درباره بانجی میگشتم ۳ پروژه اصلی دارن ؛ بخش اصلی استودیو روی ۲ بازی جدید همزمان کار میکنن ( همون ip سوم شخص و اول شخصی که شما دربارشون صحبت کردی ) و بخش فرعی روی آخرین اکسپنشن دستینی ۲ و پشتیبانی خود بازی متمرکزه
دستینی ۳ پروژه سومه که فعلا تو مرحله preproduction قرار داده و بعد از عرضه ۲ بازی بعدی بانجی تازه وارد مرحله active production میشه
الان بانجی مستقله..!!!!!!
بله
به صورت مستقل به فعالیتش ادامه میده
به صورت مستقل ادامه میده
ولی بی صاحاب که نی….😂
نگران اسلحه سوم به نظر گلوله اثر زیادی نداشتن و حتی با ده گلوله نمرد
شاید درجه سختی بالاست، یا اسلحه ارتقا داده نشده
کمبود ایده جدید و ترس از متا باعث میشه بعد از این همه سال یه شماره جدید ازین شاهکار نیاد و بجاش ریمیک نسخه اول رو بسازن…
البته همینم غنیمته و با دیدن تریلر قند تو دلم آب شد ولی واقعا حق مطلب فقط با ساختن نسخه ی جدیدی ازین فرنچایز بجا آورده میشه.
فقط الوک
یادمه جز بازی های بود که خشونت و حس ترس بالای داشت امیدوارم تو نسخه ریمیک کمتر نکن خشونت رو جو بازی رو به کل ی خراب میکنه ….
و با دیدن این بازی خاطراتم زنده شد🥺🥺