۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا

۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲

ژانر فانتزی از جمله ژانرهای محبوب سال‌های اخیر به شمار می‌رود و در این مطلب،‌ موردانتظارترین سریال‌های فانتزی ۲۰۲۲ را معرفی خواهیم کرد.

سال ۲۰۲۲ میلادی،‌ سالی بسیار عالی برای ژانر فانتزی محسوب می‌شود؛‌ در سال جاری میلادی،‌ سریال‌هایی از جهان بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) پخش خواهند شد. علاوه بر این، چندین فیلم علمی-تخیلی و فانتزی قرار است روی پرده سینماها اکران شوند.

سریال‌های فانتزی سال جاری میلادی،‌ عناصری از ژانرهای دیگر همچون علمی-تخیلی و‌ ابرقهرمانی را دارند. برخی از آن‌ها نیز اقتباسی از بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. می‌توان گفت که در سال جاری، هر ماه یک سریال جذاب فانتزی پخش خواهد شد. همراه با ما باشید.

سریال آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)

سریال آواتار آخرین بادافزار avatar the last airbender

سریال انیمیشنی «آواتار: آخرین بادافزار»، یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی دهه ۲۰۰۰ میلادی محسوب می‌شود. کمپانی نتفلیکس قصد ساخت سریالی لایو اکشن بر اساس این سریال انیمیشنی را دارد. در حال حاضر،‌ فیلمبرداری این سریال در جریان است. با این حال، باید توجه داشت که هیچ تضمینی برای پخش این سریال در سال جاری وجود ندارد؛ اما با توجه به برنامه‌ای که آن‌ها دنبال می‌کنند، احتمال پخش سریال در اواخر سال ۲۰۲۲ بسیار محتمل می‌رسد.

این سریال،‌ بازیگران جوانی را دارد و قرار است اشتباهات گذشته در اقتباس از این سریال انیمیشنی را جبران کند. در سال ۲۰۱۰، یک اقتباس سینمایی از این سریال انیمیشنی ساخته شد که یک شکست تمام عیار بود. امید می‌رود که این سریال بتوانند یک اثر موفق باشد و یک راه تازه برای به تصویر کشیدن این جهان و کاراکترهای دوست‌داشتنی را برای بینندگان پیدا کند.

سریال سندمن (The Sandman)

سریال سندمن the sandman

در سال‌های اخیر، چندین سریال بر اساس رمان‌های نیل گیمن (Neil Gaiman) ساخته و پخش شده است. سریال «سندمن» نیز یکی از این سریال‌ها است که در سال جاری میلادی پخش خواهد شد. هر چند، سریال «سندمن»، اولین سریال از رمان‌های گیمن خواهد بود که توسط سرویس آنلاین نتفلیکس ساخته و پخش می‌شود. سریال لوسیفر (Lucifer)، سریال خدایان آمریکایی (American Gods) و سریال فال نیک (Good Omens)، سریال‌هایی هستند که بر اساس کاراکترهایی ساخته شده‌اند که توسط نیل گیمن خلق شده‌اند.

ساخت سریال «سندمن» به طور رسمی توسط نتفلیکس اعلام شده بود و حتی تریلری برای آن منتشر شده است اما همچنان،‌ تاریخ پخش دقیقی برای آن مشخص نشده است. در این سریال، بازیگران متعددی بازی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به چارلز دنس (Charles Dance)، دیوید تیولیس (David Thewlis) و جینا کولمن (Jenna Coleman) اشاره کرد.

فصل دوم سریال بنیاد (Foundation)

فصل دوم سریال بنیاد foundation

سریال «بنیاد» بر اساس مجموعه کتاب‌های علمی-تخیلی‌ای به همین نام نوشته آیزاک آسیموف (Isaac Asimov) است. اولین فصل این سریال در سال ۲۰۲۱ میلادی در سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش شده بود. باید گفت که اولین فصل از لحاظ میزان بیننده موفق ظاهر شده و همین،‌ منجر به تمدید سریال برای فصل دوم شده است. با اینکه نقص‌ها و مشکلاتی در این سریال وجود دارد اما بازیگران عالی، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و جهان‌سازی عالی، به حدی بوده که بینندگان و طرفداران زیادی را برای این سریال بدست آورده است.

سریال «بنیاد» با بازی جرد هریس (Jared Harris) و لی پیس (Lee Pace) است که هر دو در نقش‌های خود عالی ظاهر شده‌اند. جهان این سریال شبیه به جهان فیلم تل‌ماسه (Dune) و جنگ ستارگان (Star Wars) است و به موضوعاتی همچون شورش، امپراتوری کهکشانی و انقلاب می‌پردازد. هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوم سریال «بنیاد» اعلام نشده است.

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب stranger things

سریال «چیزهای عجیب»،‌ یک سریال بسیار موفق است و در حقیقت، جواهر سرویس نتفلیکس در میان سریال‌های اوریجینال‌اش محسوب می‌شود. در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار است چهارمین فصل از این سریال برجسته روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود. با این حال، این فصل قرار است در طی دو بخش عرضه شود.

سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام کرده است که این سریال، با فصل پنجم به پایان راه خود خواهد رسید. از همین رو، طرفداران و مخاطبان برای دیدن فصل جدید این سریال علمی-تخیلی و فانتزی بسیار هیجان‌زده و مشتاق هستند. سریال «چیزهای عجیب»، در طی سه فصل گذشته، توانسته تا در هر فصل، شروعی شوکه‌کننده را به مخاطبان نشان دهد و مطمئنا، فصل چهارم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بخش اول فصل چهارم در تاریخ ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱) و بخش دوم فصل چهارم در تاریخ ۱ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهند شد.

فصل سوم سریال پسران (The Boys)

سریال پسران the boys

پخش سومین فصل از سریال «پسران» قرار است از تاریخ ۳ ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱) شروع شود. در سومین فصل از این سریال، قرار است بازیگر و ستاره سریال سوپرنچرال (Supernatural)، جنسن اکلس (Jensen Ackles) حضور داشته باشد. او قرار است در این فصل، نقش یک کاراکتر جدید به نام سولجر بوی را به تصویر بکشد.

سریال «پسران»، سریال بسیار موفقی برای سرویس آنلاین آمازون پرایم بوده است و این سرویس آنلاین، امید دارد تا بتوانند همچنان این جهان ابرقهرمانی تاریک و جذاب را گسترش بدهد و فصل‌های بیشتری از آن را برای مخاطبان ارائه کند. بازیگران بسیار برجسته و بزرگی در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند و مطمئنا اضافه شدن جنسن الکس به جمع آن‌ها، جذابیت سریال را بیشتر خواهد کرد. طرفداران و مخاطبان مشتاقانه منتظر فصل جدید سریال «پسران» هستند.

سریال مون نایت (Moon Knight)

سریال مون نایت moon knight

سریال «مون نایت» یا «شوالیه ماه»، جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که قرار است روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود. این سریال، با نقش‌آفرینی اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش اصلی است. این سریال علمی-تخیلی و روانشناختی، دنیای سینمایی مارول را به سوی محیطی تاریک‌تر هدایت خواهد کرد که همانند آن قبلا در سریال‌های مارول ساخته نتفلیکس دیده شده است.

این سریال که یک مینی سریال محسوب می‌شود،‌ تنها شش قسمت خواهد داشت. پخش این سریال قرار است از تاریخ ۳۰ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱) روی سرویس دیزنی پلاس شروع شود. جدا از اسکار آیزاک، دیگر بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد شامل ایثن هاوک (Ethan Hawke) و اف موری آبراهام (F. Murray Abraham)‌ است.

سریال اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi)

سریال اوبی وان کنوبی obi wan kenobi

از شروع سرویس آنلاین دیزنی پلاس، کمپانی دیزنی ساخت سریال‌های خود را بسیار گسترش داده است و سریال‌های متعددی از دنیای جنگ ستارگان ساخته است. سریال «اوبی وان کنوبی» نیز یکی از سریال‌های مهم و برجسته دیزنی پلاس از دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود که در چندین ماه آینده پخش خواهد شد. به هنگام اعلام ساخت این سریال، طرفداران و مخاطبان بسیار هیجان‌زده شدند.

سریال «اوبی وان کنوبی»، پیش‌درآمدی از یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان به شمار می‌رود که در آن، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) و هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) قرار است بار دیگر نقش‌های خود را بازآفرینی کنند. البته باید توجه داشت که هنوز مشخص نیست که آیا هیدن کریستنسن در نقش دارث ویدر ظاهر خواهد شد یا اینکه قرار است در صحنه‌های فلش‌بک یا رویامانند به عنوان آناکین حضور داشته باشد. در هر صورت، سریال «اوبی وان کنوبی»، طرفداران را بسیار به وجد آورده است. پخش این سریال از تاریخ ۲۵ مه سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱) شروع خواهد شد.

سریال هیلو (Halo)

سریال هیلو halo

سریال «هیلو»، یکی از بزرگترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ میلادی محسوب می‌شود. این سریال، نشان دهنده آن است که رقابت بین سرویس‌های آنلاین شدت گرفته است و هر کدام از آن‌ها با هزینه‌های بسیار زیاد به دنبال آن هستند تا آثار پرطرفدار را پخش کنند. تولید و پخش سریال «هیلو» را سرویس آنلاین پارامونت پلاس در دست دارد. از جمله دیگر آثار برجسته و موفق این سرویس می‌توان به سریال ۱۸۸۳ و سریال شهردار کینگزتاون (Mayor of Kingstown) اشاره کرد که در سال گذشته میلادی پخش شدند.

سریال «هیلو» با بازی پابلو شرایبر (Pablo Schreider) در نقش اصلی به نام مستر چیف است. مطمئنا،‌ این بازیگر برای نقش مستر چیف گزینه بسیار خوبی بوده است و امید می‌رود که بتواند یک نقش‌آفرینی خوب از خودش به جای بگذارد. همانطور که می‌دانید، این سریال بر اساس مجموعه بازی‌های بسیار موفقی به همین نام ساخته شده است. با اینکه اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی، شهرت بدی پیدا کرده‌اند اما باید گفت که در سال‌های اخیر، آثار موفقی ساخته شده است و امید می‌رود که سریال «هیلو» نیز یک اثر موفق باشد. پخش اولین فصل از سریال «هیلو» از تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی (پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱) شروع خواهد شد.

سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon)

سریال خاندان اژدها house of the dragon

با توجه به پایان سریال «بازی تاج و تخت»،‌ طرفداران این مجموعه،‌ امید بسیار زیادی به موفقیت سریال «خاندان اژدها» دارند. این سریال، بازیگران برجسته و متنوعی دارد که از جمله بااستعدادترین افراد هستند. از جمله این افراد می‌توان به مت اسمیت (Matt Smith) و اولیویا کوک (Olivia Cooke) اشاره کرد.

سریال «خاندان اژدها» قرار است صدها سال قبل از اتفاقات سریال «بازی تاج و تخت» را به تصویر بکشد. این سریال به دنبال آن است تا سلسله خاندان تارگرین و افسانه‌های پیرامون آن‌ها را مورد بررسی قرار بدهد. این سریال همانند سریال «بازی تاج و تخت»، بر اساس رمانی نوشته جرج آر آر مارتین (George R.R. Martin) است. در حال حاضر، تاریخی برای پخش اولین فصل از این سریال توسط شبکه اچ‌بی‌او اعلام نشده است.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord Of The Rings: The Rings Of Power)

سریال ارباب حلقه‌ها حلقه‌های قدرت the lord of the rings the rings of power

همانند سریال «خاندان اژدها»،‌ سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» نیز یک اثر پیش‌درآمد است. این سریال،‌ پیش‌درآمدی بر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها خواهد بود. این سریال، محصولی از سرویس آنلاین آمازون پرایم است و این سرویس، بودجه زیادی را صرف این سریال کرده است و امید دارد تا آن را به یک سریال برجسته برای سرویس خود تبدیل کند.

گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های زیادی در مورد این سریال وجود دارد چراکه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بسیار موفق بودند و طرفداران بسیار زیادی در میان مردم دارند و شکست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» غیرقابل قبول خواهد بود. امید می‌رود که این سریال بتواند اثری موفق و جذاب باشد.

بازیگران این سریال عالی هستند و نقش نسخه‌های جوان‌تر برخی از کاراکترهای فیلم‌ها را به تصویر می‌کشند. علاوه بر این، بودجه زیاد این سریال باعث شده تا دست سازندگان برای خلق جهانی بسیار تماشایی و خیره‌کننده آزاد باشد. پخش اولین فصل از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱) شروع خواهد شد.


در پایان، در این مطلب به معرفی برخی از مورد انتظارترین سریال‌های ژانر فانتزی سال ۲۰۲۲ میلادی پرداختیم. برخی از این سریال‌ها از جمله برترین سریال‌های سال جاری محسوب می‌شوند. نظر شما در مورد این سریال‌های فانتزی چیست؟

منبع: اسکرین رنت

Caxel105DARKSIRENVito scalettavergil2maxHunTeR007IrNAmirboldmeysambOrinP.morgan 𔓙Gramy kBHAALChiefArnaldLonesome guy (در شوک عظمت گرالت سیبیلو)vitto corleoneعلی🇮🇷Hulk🇮🇷Jin sakai

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۰ سریال فانتزی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا