شایعه: بازی بعدی استودیوی Bungie در سبک اکشن سومشخص خواهد بود
استودیوی بانجی (Bungie) چند پروژه مختلف را بهطور همزمان در دست ساخت دارد و ظاهراً یکی از آنها، عنوانی در سبک اکشن سومشخص شخصیتمحور و رقابتی خواهد بود.
این شرکت اخیراً دو لیست از مشاغل موردنیاز در وبسایت خود منتشر کرده است که تا حدودی مشخص میکند مربوط به چه پروژهای هستند. مورد زیر در هر دوی آنها ذیل مهارتهایی که امتیاز خواهند داشت ذکر شده است:
سابقهی کار بر روی بازی اکشن سومشخص و شخصیتمحور (در سبک پلتفرمر، ایزومتریک و …) و آشنایی با کلیت بازیهای esport و رقابتی
همچنین، در بخش توضیحات طراح مراحل آمده است:
فرد ایدهآل باید در طراحی، کانسپت، خلق نمونههای اولیهی مراحل و نقشههای آنها در موتور بازیسازی مهارت داشته باشد.
به طور مشابه، در بخش مهارتهای مورد نیاز عنوان شده است:
فرد داوطلب باید سابقهی ساخت مرحلهی چندنفره برای یک بازی PVP را داشته باشد.
گویا این استودیو از سال پیش در حال جذب نیرو برای عنوان مذکور بوده است. همچنین، بانجی در سال ۲۰۱۸ یک عنوان تجاری به نام Matter را ثبت کرد، اما هنوز ارتباط آن با بازی خاصی مشخص نشده است. حدس و گمانهای زیادی نیز درمورد انحصاری بودن یا نبودن این عنوان برای پلی استیشن وجود دارد.
خبر پیوستن بانجی به خانوادهی پلی استیشن به عنوان یک سازندهی مستقل و مولتیپلتفرم نیز چند هفتهی پیش انتشار یافت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی که سال ۲۰۱۸ در دست توسعه بوده(یا حداقل همچین چیزی)
قطعا مولتی پلتفرم باقی میمونه(خود سونی هم اینو گفت)
احتمالا میخوان از بانجی برای بازی های سرویس محورشون استفاده کنن
شایدم دارن روی دو بازی کار میکنن
در هر حال به امید موفقیتشون
استدیو خوبیه
با اینکه بازی مولتیه ولی جمله اول و دومت ربطی نداره.
استارفیلد هم از ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ در حال ساخت بود ولی انصحاری شد
بازی های بانجی مولتی پلتفرم باقی میمونه.
فعلا دارن روی دوتا پروژه کار میکنن که یکیش همین بازیه و اون یکی دستینی ۳. و اینکه اگه هم نمیگفتن که بازیشون مولتی پلتفرم باقی میمونه نمیشه بگیم چون بازی از سال ۲۰۱۸ در حال ساخت بوده پس انحصاری نمیشه. استارفیلد هم از چند سال پیش در حال ساخت بود فکر کنم از سال ۲۰۱۶ اگه اشتباه نکنم.
مثال نقض: استارفیلد!
به نظر بنده سر سونی بیچاره رو خیلی سر این خرید کلاه گذاشتن
بنده خدا ۵ ملیارد پول داد
یه مبلغ خیلی بزرگ از این پول حکم رشوه به کارمندای بانجی رو داشت که از استدیو نرن
آخرشم گفتن آی پی هاش انحصاری نمیشه
خب پس اصلا واسه چی خرید؟
فقط خدا کنه خوب باشه بازی هاش
داداش هفت هشت میلیارد کم گفتی 🙂
…
سونی ۳.۶ دهم پول داده ارزش باجی هم یک ونیم بود که هیچ کس اینقدر نمیفروشه مثلا اکتی ۵۰ میارزید ولی ۷۰ تا اب خورد
سونی از این ۳.۶ پولی که پرداخت کرده یه میلیارد بین ۹۰۰ خورده ای کارمند شرکت تقسیم کرده
اکتیوژن ۵۰ تا میرزید باشه🤣🤣🤣🤣🤣
ارزش اکتویژن بلیزارد قبل از خرید تو سایت companies market cap حدود ۶۰ میلیارد دلار بود
کاملا عدد شما صحیح هست ولی حتی همین عدد هم ارزش کنونی شرکت بعد از خریداری شدن هست.
یعنی مایکروسافت ۷۰ میلیارد دلار به اکتیویژن پول داد که بازیاش انحصاری نشه ؟ خب پس سره مایرکوسافت هم کلاه رفته
نه عزیز فکره شما کوتاه بینانه است
مایکروسافت صاحب سود بسیار عظیم کال اف دیوتی میشه و سونی هم صاحب سوده دستینی و ای پی جدید این استودیو
شرط بانجی هم انحصاری نشدن دستینی و این ای پی جدید بوده شاید ای پی بعدی این استودیو انحصاری شه معلوم نیس همونطور که ای پی غیر کال اف دیوتی احتمالا انحصاری مایکروسافت میشه
در ضمن این استودیو ر. ۲.۴ میلیارد دلار خریده و ۱.۲ میلیارد دلار پاداش داده که میشه ۳.۶ میلیارد دلار
چجوری حساب کردی شد ۵ میلیارد دلار ..اگه عمل گرد هم کنی ۱.۴ میلیارد دلار انقدر زیاده انقدر زیاده که میتونه بودجه چند تا استان باشه فوقش میشه ۴ میلیارد دلار با عمل گرد
مایکروسافت هم ۲.۵ میلیارد داد موجانگ خرید که تهش همه بازیاش مولتیه
چطور اون موقع خوب هست الان بد؟
اولا ۳/۶ میلیارد را هر جوری رند کنی ۵ نمیشه!!
دوما میگی اصلا واسه چی بانجی را خرید؟؟
واسه این که از این به بعد هر چی پول در بیارن مال سونیه
واسه این که سود بازی های سرویس محور به شدت بیشتر از بازی های داستان محوره ولی سونی نمیخواد استدیو های خودش برن اون سمت و بازار داستان محور را از دست بده
واسه این که استدیو های اصلی مثل ناتی داگ روی ایده پردازی بازی های انلاین کار کنن و بانجی حمالی و کار های فنی را به جا استدیو های اصلی انجام بده (محترمانش که تو همه پادکست ها میگن یعنی به استدیو ها تو ساخت بازی آنلاین کمک کنه)
اون یک میلیاردی هم که میگی در بلند مدت و به صورت سهام به کارمند ها تعلق میگیره تا با جون و دل با استدیو بمونن و استدیو را از خودشون بدونن
حرکت بسیار قشنگی که اگه مثلا ea و امثالهم انجام میدادن الان استدیو criterion به این حال و روز نمیافتاد و اعضای اصلی و نخبش ولش نمیکردن
بذار یه دوسال بگذره بعد بیا در مورد غلط و درستیش صحبت کن
سونی با این همه تجربه تو زمینه خرید و پشتیبانی از استودیوها قطعا یه چیزی دیده دست گذاشته رو بانجی
زمان نشون میده چقدر حرکتشون درست بوده یا غلط
از این به بعد بازیهاش زیر نظر سونی هستن چیزی جز شاهکار نمیتونه خلق کنه ….
نمیدونم چرا خندم گرفت 😂
شاید بخاطر اینه سونی تابحال نتونسته بازی شاهکار با متای بالای ۱۰۰ بسازه
خنده تلخ همراه با بغض منظورته؟
طبق کمبود سونی در این سبک بازی و پیوستن ان به استودیو های سونی و همچنین برنامه سونی برای ساخت بازی fps،احتمال میدم با همکاری گوریلا که در ساخت این سبک بازی تجربه داره،یک بازی انحصاری برای سونی بسازه.
بانجی جز Playstation Studios نیست،برای همین احتمال اینکه انحصاری باشه خیلی کمه،مخصوصا اگه سرویس محور باشه
😐بانجی الان اومده تو خانواده سونی😐
اینو که میدونم
تو خانواده سونی هست،ولی جز استودیو های پلی استیشن نیست
ناشر بازی هاش،خودشه
یحتمل همون بازی شبیه به اورواچ هست که چند وقت پیش شایعه شده بود الان هم به متن نگاه کنید نوشته “شخصیت محور” که دقیقا با مشخصات بازی های شبیه به اورواچ که معمولا به اصطلاح Heroic هستن جور در میاد
یه بازی gaas سوم شخص که احتمالا شوتر باشه اونم با تم فان و باحال. اگه روش خوب کار کنن و سرگرم کننده باشه بازی خوبی خواهد شد. از لحاظ پشتیبانی هم که بانجی کارش درسته👍👍
یه اشاره ای هم بد نیست بکنیم به DLC دستینی که اخیرا اومد و متاش ۸۹ شد و ازش هم استقبال زیادی شد. به عنوان یه DLC واقعا خوبه، مثلا شما یه نگاهی به DLC هایی که یوبی باگ در نسل هشت داده بکنید بعد به این نگاه کنید……
۸۹ با پنجتا نقد🥶
DLC ها معمولا همینقدره نقد هاشون تا جایی که دیدم. DLC والهالا کلا ۱۸ تا بود.
کلا ۵ تا نقد داشته 😃😃😃
اسپم:
کاربری به اسم اتزیو تو سایت هست دوستان؟
خودتو به اون راه نزن اتزیو 🤣
لو رفتی
هم این اکانتت و هم اکانت michael
پلی گراند برو خونتون 😁
دوباره از کامنتام فشار خوردی رفتی اکانت ساختی بیای بگی این مولتی اکانت منه 🤣
همیشه درحال دمیج کنترل 😋
ای جان
اگه این شایعه درست باشه ، همهی پیشبینیها غلط از آب در میاد و نشون میده که سیاست سونی با چیزی که ما فکر میکنیم متفاوته
به نظرم همه منتظر یه شوتر اول شخص هستن و خب عقل سالمم اینو میگه
از بانجی توقع نمیره سراغ سوم شخص بره
اما خب توو این سالها استدیوهای سونی تغییر ژانر دادن و اکثرا هم موفق بودن
از گوریلیا تا ساکرپانچ و…
امیدوارم اگه این شایعه درست باشه ، اتاق فکرشون تصمیم درستی گرفته باشن و بانجی یه بازی رقابتی با کیفیت عرضه کنه
امید جان همین بازی دستینی ۲ هم خیلی جاها سوم شخص میشه
البته من خودم بازی نکردمش
ولی توی گیم پلی هایی که دیدم
یه جاهایی سوم شخص میشه
من کلا خودم با سوم شخص خیلی بیشتر از اول شخص حال میکنم
مگه اینکه یه چیزی مثل کالاف دیوتی باشه(اصا کالاف و دوم و هیلو و… رو نمیتونم به صورت سوم شخص تصور کنم یه جوریه…)
ولی مطمئنم بانجی کارشو بلده
و اگه بتونن بازی رو رقیب اورواچ ۲ کنن
میترکونن رسما
کلا من خودم بازی سوم شخص رو بیشتر دوست دارم … نوع حرکت ، دویدن ، فیگور و پوشش لباس و حرکت کردن دوربین به حالت سینمایی پشت شخصیت اصلی بهم جو می ده …
شما هم اینطوری هستین یا من مریضم ؟
نه داداش
منم مثل تو هستم و خیلیای دیگه
منم کلا با سوم شخص بیشتر حال میکنم تا اول شخص
خیلی ارتباطم با بازی اونجوری قوی تره
ولی شاید براتون عجیب باشه
خیلی موافقم که سایبرپانک اول شخص بود
اگه یکم دیگه مدیران استودیو به اون بازی زمان میدادن کاملا همتون متوجه میشدید
به نظرم سونی یک کاری می کنه این استودیو محبوب تر از قبل بشه
احتمالا این یکی از اون ۱۰ تا سرویس محوری هست که میخوان بدن🤕آخه بانجی بلده سوم شخص بسازه؟😑از همین الان شکست خورده بدونیدش👍🏻
الان ماشین گیمز هم چون داره بازی اکشن ادونچر میسازه( ایندیانا جونز) شکست میخوره
عزیز خود زنی نکن خداییش داری ابروی گیمرای ایکس باکس رو میبری
این دیگه چه حرفاییه اخه
مگه پلی گراند تا حالا فیبل ساخته ؟ ماشین گیمز مگه تا حالا سوم شخص انچارتدی ساخته بود ؟ گوریلا گیمز مگه تا حالا بازی شبیه هورایزن ساخته بود ؟ از کیلزون رسید به هورایزن ..ناتی داگ مگه از کرش و جک اند دکستر یهو به انچارتد بلاک باستری نرسید ؟ یا مثلا استودیو جدید مایکروسافت اسمشو یادم رفت همه سازنده هاش روی سوم شخص کار کرده بودن ولی دارن پرفکت دارک اول شخص میسازن و خیلی مثال های دیگه
خود زنی نکن خواهشن
سلام
سونی هم بلاخره فهمید دوران بازی های داستانی و یکبار مصرف تمام شده است
بنظرم اگر بانجی اول شخص برای سونی بسازه بهتره از سوم شخص البته اگر عناوین اول شخص دیگری رو در کنار این عنوان بسازه مشکلی ایجاد نمیکنه.
سونی به حد کافی عناوین اکشن ادونچر سوم شخص داره. سونی از نظر شوتر و rpg عقبه و باید عناوینی رو بسازه
به فرض مثال من بسیار خوشحال میشم اگر سانتامونیکا یک عنوان rpg یا حداقل جهان باز بسازه و معتقدم بازی بعدی سانتا هم در همین مایه هاست.
خوب شد سوم شخص چون اسکین برا کرکترت بخری حداقل میشه دیدیش و ازش لذت برد و این برا یه گیم سرویس محور خوبه کاربر بیشتر مجاب میشه به خرید اسکین
رفت تو پاچه سونی این استودیو آخه ۴ میلیارد 🤣🤣🤣🤣
ماینکرفت با اون همه عظمت فقط ۲.۵ میلیارد بود
چقد راحت میگی “فقط”👍🐸