کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است

کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است

علی جلیلی
۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
سریال بازی تاج و تخت game of thrones

علی‌رغم گذشت حدود سه سال از انتشار فصل آخر سریال Game Of Thrones، تعداد امضاهای کمپین درخواست ریمیک فصل ۸ این سریال، روز به روز در حال افزایش است.

فصل هشتم سریال Game Of Thrones (بازی تاج‌وتخت) با واکنش‌های متناقضی از سوی طرفداران و منتقدان مواجه شد. بسیاری از طرفداران احساس می‌کردند که داستان این فصل و پایان‌بندی سریال، در شأن نام این سری بزرگ نیست و به میراث رمان و فصول قبلی این سریال بی‌احترامی کرده است.

در حین انتشار قسمت پایانی این سریال، یک کمپین در سایت Change.org، شروع به جمع‌آوری امضا به منظور رساندن صدای طرفداران معترض برای ریمیک و بازسازی فصل هشتم این سریال کرد. پس از سه سال از شروع این کمپین، ظاهراً طرفداران هنوز از خواسته‌ی خود عقب نشینی نکرده‌اند و این کمپین را زنده نگاه داشته‌اند.

این کمپین موفق به جمع‌آوری حدود ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار امضا شده است. نکته جالب توجه این است که در زمان نگارش متن خبر، جدیدترین امضا مربوط به کمتر از یک ساعت قبل بوده است.

البته در مورد سریال‌هایی مثل بازی تاج‌و‌تخت که طرفداران زمان زیادی را با سریال می‌گذرانند و به صورت مداوم در مورد آن بحث می‌کنند؛ حتی در صورتی که همه چیز به خوبی پیش رود نیز، گروهی ناراضی خواهند بود و نارضایتی شدید از پایان‌بندی نامناسب کاملاً طبیعی است.

زیرا آن‌ها پس از هفت فصل و مطالعه‌ی رمان مرجع چارچوب ذهنی مشخصی از پایان مناسب برای سریال دارند. گرچه راضی کردن همه‌ی طرفداران به معنای واقعی کلمه، غیرممکن است؛ ولی انتظار آن‌ها این است که پایان‌بندی در شأن فصول قبلی سریال و رمانی باشد که از آن الهام گرفته شده است.

سریال بازی تاج‌وتخت از زمان انتشار خود بخاطر داستان بسیار جذاب، کاراکترهای عمیق و جلوه‌های بصری خارق‌العاده خود، تحسین منتقدان را برانگیخت. از این سریال به عنوان یکی از برترین سریال‌های تاریخ تلویزیون یاد می‌شود و همچنان بسیار در بین بینندگان محبوب است.

اولین قسمت سریال Game Of Thrones در ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ (۲۸ فروردین ۱۳۹۰) در شبکه‌ی HBO منتشر شد. این سریال پس از ۸ فصل و با قسمت ۷۳ام خود، در ۱۹می ۲۰۱۹ (۲۹ اردیبهشت ۹۸) به پایان رسید. داستان این سریال از مجموعه رمان‌های Songs Of Ice and Fire، اثر جورج آر.آر مارتین (George R.R Martin) اقتباس شده است.

منبع: اسکرین رنت

Mavrick🗿پدرت🗿 (چاقال کاورزن)Caxel105DARKSIRENAlireza1882GAMER 1995جیمvergil2maxerenSfarshidیوهانMengoGhostgreatRRyan BonesvdrgameMahyarMsm

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MR_William گفت:

    D&D(dumb and dumber ) سریع سریال و ماسمالی کردن برن سر پروژه استاروارز انقد هیت خوردن از فنا بعد از اندینگ همون پروژه هم کنسل شد ، همون‌طور که مارتین گفته بود ۱۰ تا ۱۳ فصل حداقل برای داستان لازم بود ، سریال تا فصل ۴ شاهکار ب تمام معنا بود بعد که متریال اصلیشون کتاب تموم شد داستان شروع به افت کیفیت کرد ، اگه یک پایان بینقص بخوایم باید از فصل ۵ شروع به ریمیک کردن بکنن که خوب غیر ممکنه امیدوارم تو یه دنیای موازی دکستر و گات یه پایان بندی خوب داشته باشن

    MavrickCaxel105Hossein1100Arminحاج عرفانجیمerenSSkyrim : The Elder Scrolls Vmore
  • کمپین خوبیه باید اجرا بشه چون واقعا این اندینگش کل مجموعه رو مزخرف کرده بود (از نظر من)

    MavrickCaxel105DARKSIRENحاج عرفانa.sorenaجیمMohamad4A
  • Mohamad4A گفت:

    به نظرم دو فصل آخر ۶ و ۷ بهترین فصل های سریال بودن ولی ۸ فاجعه بود به چند دلیل: اول اینکه نایت کینگ خیلی به سرعت و ساده شکست خورد و با مردنش همه ی ارتشش هم نابود شد. دوم اینکه دنریس تارگارین که تو تحولات شخصیتی که که تو کل فصول براش در نظر گرفته بودن(یکی از مهمترین بخش های سریال تحولات شخصیتی کاراکترای فیلم بود که بنظرم بهترینش سانسا استارک بود) آدمی شده بود که دنبال نجات مردم ستم دیده از ظالما بود حالا یک دفعه کل شخصیتش عوض شد و بدون هیچ دلیل موجهی کلی آدم بیگناه رو کشت. سوم و مهمترین دلیل فاجعه بودن فصل ۸ اینکه، هفت فصل برنامه ریزی کرده بودن تا با کمک برن استارک(با استفاده از قدرت خاصی که داشت در رابطه با دیدن گذشته و آینده) مشخص بشه که جان اسنو حروم زاده نیست و یک تارگارین هست و وارث تاج و تخت. حتی با توجه به ارتباطش با اژدها ها که تو فصل هفت نشون دادن من انتظار داشتم بتونه خودش تنها هم کنترل اژدها رو در دست بگیره ولی تو فصل هشت کل برنامه ریزی هفت فصل نابود شد شخصیت اصلی فیلم تبدیل شد به یک مرد بی شخصیت و بی ارزه و حتی اسمش همون (جان) اسنو که یعنی.. هست موند و برن استارک که فقط ۴۰ قسمت توی کل سری حضور داشت یعنی نصف سریال اصلا نبودش و جز یه قدرت برا دیدن آینده و گذشته نه دانشی داشت نه تجربه ای از جنگ یا فرماندهی یکدفعه میشه پادشاه خوب خیلی بد بود. حتی اگر جان اسنو کشته میشد فصل آخر خیلی بهتر بود تا اینجوری خار بشه.
    امیدوارم فصل هشت از اول بسازن و باعث بشه چند فصل دیگه هم ادامه پیدا کنه سریال و بنظرم برای پایان سریال حتما از نویسنده اصلی داستان کمک بگیرن و به خود داستان اصلی وفادار باشن بهتره.

    MavrickCaxel105DARKSIRENArminGhost
  • harvey bent گفت:

    جای کسایی مثل lady stoneheart خالی بود توی سریال ولی
    ..
    چه کسی بهتر از کلاغ سه چشم؟ واقعا چه کسی؟
    ?

    🗿پدرت🗿 (چاقال کاورزن)
  • Mohamad4A گفت:

    اینکه پدران دنریس دیوانه بودن دلیل نمیشه که اونم حتما دیوانه بشه، جان اسنو هم تارگارین بود چرا اون دیوانه نشد. حتی اگه قرار بود بگن دنریس جنون گرفته باید یک روند طولانی رو طی میکرد. بحث من اینجاست که تو هفت فصل که چندین سال برای کاراکترهای فیلم طی شده تا این کاراکترها شخصیت هاشون رشد کردن تا به اینجا رسیدن حالا درست نیست تو یک فصل کل شخصیت پردازی کاراکترهای اصلی که طی هفت فصل شکل گرفتن، یعنی جان اسنو و دنریس رو خراب کنن. حتی اگه دنریس رو قبول کنیم جنون گرفته چرا جان اسنو مثل مرد جلوی دنریس رو نگرفت بگه من وارث تاج و تختم اینجوری هیج بی گناهی رو هم دنریس نمی تونست بکشه و خودشم کشته بشه! جز اینکه شخصیت پردازی اصلی ترین کاراکترهای فیلم رو خراب کردن تو یک فصل دلیل دیگه ای نمی تونه داشته باشه.

    MavrickCaxel105Armin
  • Poseidon گفت:

    بابا اخه اصلا فقط دو قسمت اخر نیس که، گات تا فصل ۶ واقعا معرکه بود. ولی از فصل ۷ به اونور اصلا کل منطق سریال بهم خورد!!! به نظرم نتیجه همین اعتماد کردن به فنا بود که این شد.، اگه گریز نمیزدن از کتاب بهتر هم میشد قسمتاب اخر که اصلا فاجعه فقط میخواستن ماسمالی کنن برن. به مظرم این سریال ظرفیتش حتی تا ۳ فصل دیگه بود میتونستن کشش بدن ولی این شد دیگه فایده هم نداره. بنظرم الان به فکر سریالای دیگه باشین شاید اسپین اف یا همچین چیزی

    Caxel105
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است
کمپین ریمیک فصل ۸ Game Of Thrones همچنان زنده است