اولین DLC داستانی Halo Infinite با بخش چندنفره در ارتباط است
مطابق انتظارات، Halo Infinite قرار بود به عنوان بخشی از یک بازی سرویسمحور، برای یک دهه محتوای داستانی جدیدی دریافت کند. چیزی که انتظار نمیرفت، فصلی و مرتبط بودن این افزونهها با بخش چندنفره بود.
طبق یک لیست شغلی جدیدی که روز گذشته منتشر شد، توسعه دهنده ۳۴۳i به دنبال مدیر نویسندگی برای ایجاد محتوای داستانی و سریالی بسیار نوآورانه و جذاب برای بخش چندنفره بازی Halo Infinite است. کاندیدای منتخب با تیم فرنچایز Halo همکاری نزدیکی خواهند داشت تا محتوای داستانی فصلی، از فرمول داستانی سری Halo پیروی کرده و هم فصلهای جدید و هیجانانگیزی را به داستان Halo اضافه کند. فهرست شغلی مذکور به این نکته اشاره دارد که استودیوی ۳۴۳i قصد دارد در آینده چندین محتوای مبتنی بر داستان را برای Halo Infinite منتشر کند.
جدا از اینها، این گسترشدهندههای داستانی به هم مرتبط خواهند شد و حتی ممکن است یک خط داستانی واحد را در چندین فصل به وجود بیاورند؛ مانند قطعات پازل که در کنار هم قرار میگیرند تا تصویر بزرگتری را تشکیل دهند. علاوه بر این، هر گسترش داستان فصلی ظاهرا همزمان با انتشار یک فصل جدید چند نفره خواهد بود. استودیوی ۳۴۳i حتی میتواند در نظر داشته باشد که هر DLC داستانی فصلی تا حدودی روی بخش چند نفره تاثیر بگذارد.
بازی Halo Infinite به تازگی اولین آپدیت میان فصلی خود را با مجموعهای از پیشرفتها دریافت کرده است. این بهروزرسانی بیشتر مخاطبین بخش چندنفره را هدف قرار داده است. بازی بهروزرسانی شده است تا بازیکنان را با دقت بیشتری بین کلاسهای مهارتی مختلف مانند رنک، طبقهبندی کند. سیستم قبلی در مورد ردهبندی بازیکنان بیش از حد سخاوتمندانه و آسان بود. طبق گفته توسعهدهنده، استودیوی سازنده از این به بعد به مسابقات رتبهبندیشده توجه بیشتری میکند تا مطمئن شود که این سیستم با آخرین تواناییهای بازیکنان، هماهنگی دارد.
بازی Halo Infinite در سبک شوتر اول شخص است که چند ماه یپش به صورت انحصاری برای کنسولهای Xbox One و Xbox Series X/S به همراه پلتفرم PC منتشر شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
هوریاااا هوریااااا 😁
اگه کیفیت داستانی شون در حد هیلو اینفینیت باشه عالیه
داستان هیلو اینفینیت یکی بهترین داستان های سری هیلو بود
ناو شکن روسی مشاهده شد
معلومه یه عده از موفقیت هیلو خوب میسوزن 😆
وقتی زیاد بازی یوبیسافتی پلی بدی همین میشه دیگه اونوقت متوصل به ناوشکن میشی
بازی یوبی سافتی متاش از هیلو اینفینتی بیشتره 😂
در کل یکی از بهترین هیلو ها بود .
حداقل ای کاش بتونن با این دی ال سی کمی از پلیرایی که رفتن و برگردونن همین الان دوباره توی پیج هیلو داشتم کامنتای پست اخرشون میخوندم که بشدت طرفدارا از کیفیت مولتی پلیر بازی شاکی بودن
اتفاقا با کیفیت ترین مولتی پلیر هیلو تاریخ هیلو رو هیلو اینفینیت داره از خودت حرف الکی در نیار
طرفداراش تو اینستا نظر دیگه ای دارن
۹۰ درصد تو اینستا اسکلن
خبر جالبیه و این ارایه مدام محتوای داستان چیزیه که دقیقا راست کار سرویسی مثل گیم پس عه ولی به عنوان یک هیلو فن چندان خوشم نمیاد از اینجور تکه تکه ارایه دادن داستان و اگر قرار باشه تا ده سال اینده محتوای داستانی بگیره پس چه بلایی سر نسخه های بعدی میاد؟اینجوری که معلومه فاصله بین نسخه های این فرانچایز بیشتر میشه،خیلی بیشتر
واقعا عالیه.البته رقیب مستقیمی میشه با دستینی باید پشتیبانی قوی داشته باشه از هر فصلش که خب تعداد کارکنای خیلی پایینتری داره مگه اینکه دست به استخدامای گسترده بزنه
چیزی که از تیم ایکسباکس انتظار میره همینه الان وقتشه بجای خرید همین استودیوها رو گسترش بده
قبل از اینفینیت اصلا هیلو بازی نکرده بودم!
اما بعد از دیدن تریلرش دو سال پیش، به خودم گفتم این میترکونه که ترکوند!🙂❤️🐒
بازی سرویس محور مایکروسافت 🤣🤣🤣
باید همش منتظر دی ال سی باشید 🤣🤣🤣
خوش حالم که داره یه dlc براش میاد،امید وارم با بخش دو نفر برای کمپینگش بیاد.