Baldur’s Gate 3 به پیشرفت Larian Studios کمک زیادی کرده است
سازندگان بازی Baldur’s Gate 3 اخیرا مصاحبهای انجام دادند و در آن از تاثیرات این بازی روی توانایی استودیوی لاریان (Larian Studios) در بازیسازی صحبت کردند.
برای توسعهدهندهای مثل استودیوی لاریان، ساخت دنیایی پیچیده و عظیم برای Baldur’s Gate 3 که در آن هر کاری که بازیکن انجام میدهد، مهمتر و پرجزئیاتتر از بازی قبلی Divinity: Original Sin باشد، امری تحسینبرانگیز به شمار میرود. این به تنهایی رشد و پیشرفت استودیوی لاریان را نشان میدهد، زیرا Divinity: Original Sin به هیچ وجه عنوان کوچکی نبود. سوئن وینکه (Swen Vincke)، بنیانگذار استودیو مذکور، در مصاحبه با مجله Edge، ساخت جهان Baldur’s Gate 3 را با Divinity: Original Sin مقایسه کرد. این امر به این دلیل انجام شد که چالشهای استودیوی لاریان برای ساخت چنین اثری، زیر ذرهبین قرار بگیرد.
به عنوان مثال، با در نظر گرفتن کلاس جدید بربرها، وینکه توضیح داد که چگونه تیمی از طراحان، نویسندگان فردی را جایگزین کردند تا جایگزینهای متعددی را برای بازیکنانی که ممکن است به عنوان یک بربر ایفای نقش کنند، ارائه دهند. این جزئیات شامل سوالاتی نیز میشود که بازیکنان ممکن است در هر موقعیت داستانی داشته باشند. پاسخ به آن سوالات در میان بسیاری از سناریوهای دیگر انجام میشود. یک اتفاق در این بازی میتواند نتیجه و خروجی دهها سناریو دیگر را تغییر دهد. اینها بخش کوچکی از دقت لاریان در طراحی بازی Baldur’s Gate 3 است. وینکه خاطرنشان کرد:
در بازی قبلی [Divinity: Original Sin] فقط یک خط داستان جلو میرفت و یک خط، خیلی سریع تایپ میشود. این چیزی است که ما خیلی وقت است دست کم گرفتهایم.
اگرچه این سفر طاقت فرسا بدون پاداش قابل توجهی برای استودیوی لاریان نبود. Baldur’s Gate 3 به توسعهدهنده در همه جنبهها کمک کرده است و طرفداران میتوانند تصور کنند که چگونه از این درسها در هر پروژهای که استودیو بعدها انجام میدهد، استفاده خواهد شد. سوئن ادامه داد:
ما در طول این فرآیند، به توسعه دهندگان RPG بهتری تبدیل شدهایم. ما در درک اینکه بازیکن چه چیزی را بیشتر میپسندند، بهتر شدهایم. ما گامهای بزرگی در داستانسرایی برداشتهایم. ما هماکنون به تکنولوژیها و فناوریهای بهتری دست پیدا کردهایم. ما فهمیدیم که چگونه بازیها را بدون کرانچ توسعه دهیم.
منابع و ذهنهای زیادی صرف Baldur’s Gate 3 شده است و نتایج نیز گویای آن است. این بازی دارای نمراتی استثنایی از کاربران Steam است و منتقدین نیز این محصول را ستایش میکنند.
بازی Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم PC عرضه میشود. نسخه Early Access این بازی نیز هماکنون در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
این استدیو آینده داره
از اوناست که به درد مایکرو میخوره
بشین تا مایکروسافت خریداریش بکنه 😂😂😂
مایکرو استودیو RPG ساز به اندازه کافی داره اگه قرار باشه کسی بخره اون سونیه که داره با همه استودیو ها تو جهام همکاری میکنه بخصوص اونایی که تو اروپا هستن 😁
هر چند از یه فنبوی مثل تو که آرزو داره کل صنعت گیم توسط مایکروسافت خریداری بشه تا بقیه نتونن بازی هایی که دوست دارن رو تجربه بکنن این چیز ها طبیعیه 😂
واقعا استودیوی با استعدادی هستن.
یکی از بهترین استودیو های RPG ساز
بهترین گزینه برای سونی میتونه باشه تا تو RPG قوی تر بشه