نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا

نمرات منتقدان به فیلم The Batman

علی محمدپناه
۱۳:۳۰ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
نمرات منتقدان به فیلم the batman

منتقدان فیلم The Batman ساخته مت ریوز را ستایش کردند و نمراتی عالی به آن داده‌اند.

فیلم بتمن (The Batman) برای اولین بار رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش شوالیه تاریکی را به تصویر خواهد کشید. کارگردانی این فیلم را مت ریوز (Matt Reeves) در دست دارد.

در فیلم «بتمن»، شوالیه تاریکی به دنبال آن است تا با یکی از دشمنان خود به نام ریدلر مقابله کند. نقش ریدلر را در این فیلم، پل دینو (Paul Dano) به تصویر می‌کشد. با اینکه شخصیت اصلی شرور فیلم، شخصیت ریدلر است اما در این فیلم، شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل (Colin Farrell) و شخصیت کارمین فالکون با بازی جان تورتورو (John Turturro) نیز حضور دارند.

در کنار بتمن نیز سلینا کایل ملقب به کت‌وومن با بازی زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) و جیم گوردون با بازی جفری رایت (Jeffrey Wright) حضور دارند. فیلم بتمن، در برخی کشورها به تازگی روی پرده سینماها اکران شده و قرار است در تاریخ ۴ مارس در آمریکا اکران گردد.

به هنگام نوشتن این مطلب، ۱۷۱ نقد برای فیلم «بتمن» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده است که امتیاز ۸۷ درصد را برای این فیلم به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک، امتیاز ۷۳ از صد ثبت شده که بر اساس ۴۸ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه، نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار گرفته است.

فیلم the batman 2

نظر منتقدان:

«۱۰۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

فیلم «بتمن» می‌تواند در کنار سه‌گانه کریستوفر نولان وجود داشته باشد. این فیلم دارای پایه و اساس خوبی است که می‌توان چندین دنباله برای آن ساخت. این زیبایی شخصیت بتمن است؛ او توانسته تا بالاتر از دیگر قهرمانان کمیک‌های دی‌سی قرار بگیرد. همانند شخصیت دراکولا و هملت، بازسازی‌های متعدد از شخصیت بتمن برای بینندگان همچنان جذاب خواهد بود.

«۱۰۰/۱۰۰ IGN | منتقد: الکس استدمن»

مت ریوز یک برداشت تاریک، هیجان‌انگیز و خشونت‌آمیز از شخصیت بتمن داشته است. این فیلم به خوبی توانسته تا جایگاه خودش را در میان مخاطبان و این ژانر پیدا کند.

«۹۱/۱۰۰ The Playlist | منتقد: رابرت دنیلز»

فیلم بتمن ساخته مت ریوز، نشان دهنده آن است که فیلم‌های ابرقهرمانی متفاوت نیز می‌توانند وجود داشته باشند. این فیلم نشان می‌دهد که دیگران می‌توانند از فرمول استاندارد خود خارج شوند و رویکردهایی متفاوت در پیش بگیرند.

«۸۸/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: کریستی لمیر»

فیلم بتمن، زیباترین فیلم از دنیای بتمن به شمار می‌رود که شما خواهید دید.

«۸۸/۱۰۰ TheWrap | منتقد: تاد گیلکریست»

بله، این فیلم بتمن، بسیار طولانی است و جدیت بسیار زیادی دارد. در دوره دنیاهای سینمایی مشترک و فرنچایزها، مت ریوز ریسک کرده و داستانی را بازگو کرده که کامل به نظر می‌رسد؛ هر چند، کاملا مشخص است که این فیلم، آغازگر یک روایت بسیار بزرگتر است.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جان نوجنت»

ورود مت ریوز به دنیای بتمن واقعا گیرا و جذاب است. این فیلم به زیبایی فیلمبرداری شده و یک برداشت نئو نوآر از یک شخصیت قدیمی دارد. با اینکه این فیلم یک بازسازی ریشه‌ای از دوران نولان یا اسنایدر محسوب نمی‌شود اما مطمئنا، پایه‌ریزی یک شهر گاتهام را انجام می‌دهد که ما واقعا می‌خواهیم آثار بیشتری از آن را مشاهده کنیم.

«۸۰/۱۰۰ Total Film | منتقد: جردن فارلی»

فیلم بتمن، یک داستان کاراگاهی گیرا، جذاب و شورانگیز را به تصویر می‌کشد. پس از یک دهه حضور ناامیدکننده بتمن در سینما، این فیلم، بازگشتی پیروزمندانه برای این شخصیت را رقم زده است.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم بتمن، یک مطالعه درخشان در مورد جنایت و مجازات است. این فیلم یک داستان‌سرایی واضح با دیدی منسجم و متفکرانه است. همین، باعث خلق یک فیلم بسیار عالی شده است.

«۸۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مای عبدالباکی»

فیلم بتمن، تمام جنبه‌های شخصیت بتمن را به تصویر می‌کشد. این فیلم متعادل‌شده و منطقی است و عمق فساد در شهر گاتهام را مورد بررسی قرار می‌دهد و در عین حال، مهارت‌های رزمی و هوش کاراگاهانه این شخصیت را به تصویر می‌کشد. مت ریوز و تیمش یک فیلم بتمن ساخته‌اند که یک جنبه متفاوت از این قهرمان را به نمایش گذاشته است که مورد پسند بینندگان قرار گرفته است. صحنه‌های اکشن بسیار عالی، داستان چند لایه و همچنین شخصیت پردازی عمیق و تلخ، فیلم بتمن را به یک فیلم شایسته در دنیای فیلم‌های دی‌سی تبدیل کرده است.

«۷۵/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: لیا گرینبلات»

شخصیت بتمن با بازی رابرت پتینسون، قهرمانی است که ما آن را می‌خواهیم و لیاقت آن را داریم. چهره محزون او بسیار جذاب و در عین حال، تلخ است.

«۷۵/۱۰۰ IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم بتمن موفق شده تا بت-سیگنال را به نشانه امیدی برای مردم شهر گاتهام و همچنین طرفداران تبدیل نماید. با این حال، مت ریوز اندکی از رویکرد خود عقب‌نشینی کرده و سعی در جهان‌سازی و زمینه‌سازی برای آثار بعدی دارد.

در کل، فیلم «بتمن» با بازی رابرت پتینسون با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان روبه‌رو شده است. با اینکه مدت زمان این فیلم نزدیک به سه ساعت است و برخی از طرفداران نسبت به این موضوع انتقاد داشته‌اند اما هیچ کدام از منتقدان خرده‌ای به مدت زمان طولانی فیلم نگرفته‌اند. باید منتظر ماند و دید که فیلم «بتمن» در گیشه چطور عمل خواهد کرد.

Spider-ManGidorasnowgirl❤GOD OF WAR❤ah1372SquatlatexMEYSAMB300Saman_hkAmirboldAhmad_bk1100Gramy kAlivafadarJin sakaiJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)alinerdزمین 52P.morgan 𔓙Arnald

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نمرات منتقدان به فیلم The Batman - گیمفا