کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا

کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد

...
۲۱:۲۱ ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا

کمپانی اپیک گیمز در این نسل با انتشار آنریل انجین ۳ موجب به وجود آمدن عناوین بزرگ و محبوبی شد که همگی به نوبه ی خود به موفقیت های بزرگی دست یافتند.اما به نظر می رسد که باید منتظر تکرار این موفقیت در این نسل نیز باشیم.

کمپانی اپیک گیمز لیستی از حامیان خود را  که به نوعی در توسعه ی آنریل انجین  ۴  با این کمپانی سهیم بوده اند را اعلام کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.طبق اعلام این کمپانی تاکنون بیش از ۱۳ برنامه مختلف از ۱۳ کمپانی مختلف به عنوان بخشی از توسعه ی این موتور در آن گنجانده شده و با این انجین یک پارچه شده اند.که این می تواند نوید که حماسه ی دیگر را از این کمپانی بدهد  !

در ادامه لیست ۱۳ کمپانی و نرم افزار مختلف را که به عنوان بخشی از توسعه ی آنریل انجین ۴ با این موتور گرافیکی یک پارچه شده اند را مشاهده می کنید :

  1. Audiokinetic – Wwise
  2. Autodesk – Autodesk Gameware
  3. Donya Labs – Simplygon
  4. Geomerics– Enlighten
  5. IDV – SpeedTree for Games
  6. Intel – Intel Threading Building Blocks (TBB)
  7. NaturalMotion – morpheme and euphoria
  8. NVIDIA – PhysX and APEX
  9. Oculus VR – Oculus Rift
  10. RAD Game Tools – Bink Video and Telemetry Performance Visualizer
  11. RealD – RealD Developer Kit (RDK)
  12. Umbra Software – Umbra 3
  13. Xoreax – IncrediBuild-XGE

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ... گفت:

    حماسه ای دیگر در راه است :دی

  • orka گفت:

    کنفرانس کونامی رو پخش نمیکونین ?:-)

  • جونم اینتل و انویدیا!!!!! :yes: :yes: :yes:

  • تو انجین ها فقط frostbite :yes: :yes: 😀 و cry engine

    • فراست بایت که هرچی باهاش میسازن باگ داره!!!
      کرای انجینم فقط باید بازیهایی با محیط جنگلی باهاش بسازی(ترجیحا)!!!!
      انریل یه موتور کلی و موتوریه که یه نسل دووم اورده وهنوزم میشه باهاش بازی زد مثل بایوشاک و dmc!!!!! :yes:

    • ... گفت:

      فراسبایت موتور داخلیه !..کرای انجین هم میشه بگید چند تا بازی موفق داشته !…یا چند تا کمپانی بزرگ رفتن سمتش ؟…اپیک بزرگترین نرم افزار های دنیا رو تو آنریل انجین ۴ جمع کرده…تو نسل قبل هیچ موتوری نبود که انقدر بازی موفق داشته باشه یا یک همچین امکانات بزرگی در دسترس توسعه دهنده ها بزاره که کارشون رو ساده و هزینه رو کم بکنه و در نتیجه یک اسطوره بده بیرون !…موتور رو باید با بازی های که سازنده هایی غیر خود توسعه دهنده های موتور بسنجید …که کرای انجین هیچ بازی موفقی نداشته !…

      • تازه آرش ماکرو اومده امتیاز کرای انجین رو خریده.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

        • ... گفت:

          LOL …ولی به اون خبر نباید زیاد توجه کنید…کرای انجین یک موتور هست که داره با انجین های بزرگی که لایسنسشون رو برای فروش میزارون رقابت میکنه !…که بزرگترین رغیبش آنریل انجین هست {کاری نداریم که در برابر آنریل انجین ۳ به زانو در اومد}…برای همین برای انجین این می تونه یک ضعیف باشه که تمرکزش رو بیشتر رو یک پلتفرم بزاره مطمنا کرایتک هم همچنین کاری نمی کنه…زیاد اون خبر رو جدی نگیر !…چون انریل انجین هم تو مراسم سونی بود و دموی دومش هم با سخت افزار ps4 نشون داده شد و بعد کنفرانس هم اپیک اعلام کرد که موتورشو کاملا برای PS4 بهینه کرده ولی اونم به این معنی نیست که تمام تمرکزشون رو خروجی PS4 هست !…یه جور سیاست کمپانی هایی مثل مایکروسافت و سونی هم هست ! :yes:

  • فقط منتظرم راک استدی باهاش یه بتمن بسازه.درود آرش جان :yes:

  • mzr گفت:

    خبری از تکنولوژی موی amd نیست

    • ... گفت:

      AMD جز شرکای اپیک نیست…در ضمن اون تکنولوژی نیست که کسی با یک موتور مچش کنه و هر کی بخواد بازی بسازه اگر نیازی ببینه ازش استفاده می کنه که به موتور مربوط نمیشه…مثلا فیزیکس جزو پایه یک موتور به حساب میاد چون فیزیک موتور رو به وجد میاره…

  • Altair گفت:

    NVIDIA – PhysX unreal engin4
    wowowowow :yes: :yes: :yes: 😯 😯 😯

  • مثل این که یادتون رفته انجینه خدای شوتر یعنی بتل frostbite هست؟.. :-/

  • داداش شما هم بری تو گوگل سرچ کنی best graphical engines یکیش مال بازی red dead است یکی دیگه cry engine و دیگری برای ناتی داگه…

    • ... گفت:

      اولا که معلومه اصلا هیچی از انجین نمی دونید …
      خدای شوتر !…اولا که گفتم که یک موتور رو نباید با ساخته های خود توسعه دهنده هاش سنجید ! در ضمن فراسبایت یک متور نسل بعدی و جدید بود…مدال افتخار هم با این انجین ساخته شد و خیلی بازی ضعیف دیگه !…
      کرای انجین هم خروجی خوبی داره کسی هم منکرش نیست !…ولی شما اصلا چیزی غیر از رندر رو نمی تونی درک کنی !…آنریل انجین ۳ یک موتوری قدیمی تر نسبت به کرای انجین ۳ هست …چند سال تاخیر تو انتشار یک انجین خیل می تونه سرنوشت ساز باشه !…آنریل انجین بزرگترین امکانات یک موتور بازیسازی رو تو یک انجین داره …خیلی از بزرگترین بازی های نسل قبل با همین انجین ساخته شده !…یک موتور باید زمینه ی ساخت یک بازی بی نقص و بزرگ رو بده نه یک بازی مثل گوست واریور ۲ و کرایسیس {حداقل میشه گفت کرایسیس یک گرافیک داشت اونم چچون سازندش کرایتک بود گوست واریور همین هم نداشت}…تعداد عناوین موفق و کمپانی های بزرگی سمته این انجین رفته کاملا نشون دهنده ی بزرگی این موتور هست…خواهشا نظرات عجیب ندید

      • ramin#x#.x گفت:

        دوباره شروع کرد این
        ریج برترین موتوره انریل محبوب ترین

        • ... گفت:

          خخخخ…درود رامین جان… :yes:
          من کلا از بحث راجب انجین ها خوشم میاد ولی نه با کسی که هیچی از یک موتور نمی دونه و فقط یک چیزی شنیده و راجب بزرگ ها نظر منفی میده !…و تمام سوابق رو زیر سوال می بره…

      • بنده آنریل رو زیر سوال نمی برم ولی این رو هم بدونید که سازنده خیلی در درصد استفاده و کارایی انجین نقش داره اون کسی برتره که از کمترین امکانات بیشترین استفاده رو ببره و همچنین شما مثل این که از عنوان ها بزگی یاد میکنید میتونید چند تاشو با بازی های دوره ی خودشون بگید ما هم یاد بگیریم مثلا یکی از آخرین های این انجین dmc بود آیا گرافیکش رو که تقریبا دو ماه قبل از crysis بود می تونید با این بازی مقایسه کنید؟…
        ممنون.

  • hmz360 گفت:

    این چیز ایی که نوشتین فارسیش روهم بنویسین ماهم متوجه شیم :rotfl: :rotfl:

    بازم ممنون :yes: :yes:

  • Mahdi081 گفت:

    از همشون ممنون هستم چرا که با این کار از بهترین انجین حمایت کردن

  • v-abbasi گفت:

    من با این که خودم اصلا از بازی GOW که که بر پایه UE ساخته شده خوشم نمیاد ولی این موتور به نظرم بهترین و بهینه شده ترین موتور برای پلتفرم های مختلف هست ، بازی هایی هم که شرکت های Third Party ساختن عالی بودن ، اما موتور Frosbite یک انجین داخلی هست که EA لایسنس اون رو به کسی نمیفروشه ، گرافیک بالاتری داره ولی پر باگ هست

  • آنریل انجین یه موتور کامله که ۹۰ درصد بازی هایی که باهاش ساخته میشن عالین…فقط از فراسبایت بدم میاد خیلی موتور ضعیفیه… :no:

  • H-PC Gamer گفت:

    دوستان اگر BF3 رو روی PS3 بازی کنید نمیگید باگ داره
    اتفاقا خیلی کم باگ توش پیدا میشه :yes:
    شما نسخه PC کرک شده بازی های Frost رو روی GeForce 9500GT بازی کردید حالا اومدید میگید باگ داره خدای انجنه FrosbitE
    Unreal عالیه ولی مقایسه Cry و Unreal و Frosbite عادلانه نیست
    به نطر شما کدوم بازی Unreal میتونه با بازی های Cry و Frosbite رقابت کنه (گرافیک)؟
    Frost 2 فقط روی سری ششصد GTX خوب جواب میده در واقع مطعلق به نسل هشتمه حالا فکرش رو بکنید Frosbite 3 به کجا میخوا برسه 😕
    یه مقایسه بین قیمت Unreal و Cry کنید بد نیست :-/

    Only NVIDIA

  • H-PC Gamer گفت:

    دوستان اگر BF3 رو روی PS3 بازی کنید نمیگید باگ داره
    اتفاقا خیلی کم باگ توش پیدا میشه :yes:

    شما نسخه PC کرک شده بازی های Frost رو روی GeForce 9500GT بازی کردید حالا اومدید میگید باگ داره خدای انجنه FrosbitE

    Unreal عالیه ولی مقایسه Cry و Unreal و Frosbite عادلانه نیست
    به نطر شما کدوم بازی Unreal میتونه با بازی های Cry و Frosbite رقابت کنه (گرافیک)؟

    Frost 2 فقط روی PC های High End خوب جواب میده در واقع مطعلق به نسل هشتمه حالا فکرش رو بکنید Frosbite 3 به کجا میخوا برسه 😕
    یه مقایسه بین قیمت Unreal و Cry کنید بد نیست :-/

    Only NVIDIA

    • ... گفت:

      بتل ۳ اورجینالش هم باگ داشت …من خودم نسخه یاورجینال شو دارم !…اولا که فراسبایت ۲ یک موتور نسل بعدی بود EA خودش اینو اعلام کرد !…کگذشته از اون این موتور وقتی اومد امکانات خیلی ضعیفی رو میداد کمبود های خیلی زیادی داشتکه هوش مصنوعی و بازی های که باهاش ساخته شده این قضیه رو داد میزنه…و همین هم باعث شد با یک سری تغییر کم برای یک موتور تغییر ورژن رو توش ببینیم این یعنی اینکه سازنده خواسته ذهنیت مردم رو عوض کنه !

      کرای انجین ۳ چند سال بعد آنریل انجین اومد امکاناتش حتی یک دهم آنریل انجین هم نبود…هیچ بازی هم غیر کرایسیس باهاش منتشر نشد که بگیم گرافیک فنی خوبی داره…هیچ کمپانی بزرگی هم سمتش نرفت !…هیچ بازی بزرگی هم باهاش ساخته نشد !…کمپانی های بازیسازی مطمنا ی چیزی می فهمن که آنریل انجین رو انتخاب می کنن و بعد هم یک اسطوره تحویل میدن…آنریل انجین با این که یک موتور قدیمی هست هنوز هم استفاده میشه ازش بازی هایی مثل : Theif و نسخه ی جدید بتمن و استاوار ۱۳۱۳ که واقعا عالی بود ولی استدیوی سازندش به فنا رفت !…
      آنریل انجین برای هر امکان کوچیکی امکانات خیلی زیادی میده…از فیزیک بگیر تا تکنولوژی انیمشن سازی {که انویدیا هم تحسینش کرد و گفت و این نسل برای معرفی محصولاتش از آنریل انجین ۴ استفاده می کنه}{آنریل انجین ۳ برای هر شخصی . کمپانی قیمت مختلفی داره و خیلی بازیساز های کوچیک رایگاان می تونن دریافتش کن…لایسنس اسباب بازی نیست که قیمت مشخصی برای هر کسی داشته باشه}…کیزمت هم تو آنریل انجین ۳ دیگه واقعا جای هیچ بحثی نمیزاره…یعنی واقعا فکر کردید چرا سه تا از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ با همین موتور ساخته شد اونم توسط چند کمپانی خیلی بزرگ !…Xcom بهترین بازی استراتژیک و borderlands بهترین شوتر و Dishonored بهترین ادونچر …این کمپانی ها کم کسی نیستن …بی تجربه هم نیستن که بگی نمی دونستن و رفتن سمت آنریل انجین …مطمنا آنریل انجین یک زمینه ای قرار داده برای این بازی ساز های بزرگ که برن سمتش …بایوشاک کم چیزی نبود و سازنده هاش کم کسی نبودن…

      من و شما نباید بگیم کدوم موتور بهتره با این فکر که خروجی یک چیزی دیدم هایپ شدیم …تاریخ ثابت کرده آنریل انجین محبوب ترین و خوش سابقه ترین موتور نسل قبل بوده…که بزرگتذین بازی ها باهاش ساخته شدن…این یعنی نگاه سازنده ها به امکانات و تجهیزاتی که این موتور داده !…Theif رو هم خواهیم دید و همچنین خروجی بتمن…

  • H-PC Gamer گفت:

    چرا دو تا ئوتا میاد نظرات من !؟؟؟؟؟؟

  • H-PC Gamer گفت:

    امکانات کم Frostbite !???????? بسی خندیدم (توهین نباشه)
    هوش مسنوعی Bad Company 2 BF3 و بد بود ؟؟! فیزیک بازیش هم اینطور که شما میگی بده ؟؟؟

    آنریل عالیه ولی … حیف که زیاد با Frostbite بازی ساخته نشده شما خدایی خودت بیا هوش مصنوعی و فیزیک و گستردگی این بازی ها رو با Bad Company 2 مقایسه کن !!! جون من بافت های Dishonored و DMC رو با بافت های BF 3 مقایسه کن

    بتمن با اون تکسچر های افتضاح کم تر ۶۰ فریم اجرا نمیشه

    در کل اگه بخوام انجن ها زو به ۶ دسته تقسیم کینم مثلا :
    :sick:

    Low

    Medium

    High

    Very High

    Ultra

    فراست بایت و Cry اولترا هستند البته کرای پاینن تره
    Unreal هم یه درجه از این دو تا پایین تره
    ولی بالای همه انجن ها و سرور همه ریج هست که خودش رو تو بازی GTA IV نشون داد (گرافیک عالی / فیزیک عالی / هوش مصنوعی فوق العاده / گشتردگی نقشه) در کل ساخت بازی با آنریل راحته و امکانات خیلی خوبی داره ولی هرگز نباید اون رو با انجن های چندین ملیون دلاری مثل فراست بایت مقایسه کرد

    (راستی من تا حالا با تو فراست بایت باگ ندیدم میشه بگی چه مشکلی داشتی)

    • ... گفت:

      Bad Company 2 یعنی شما واقعا نمی دونمید که این بازی اصلا با فراسبایت ۲ ساخته نشده !…در ضمن همچین هوش مصنوعی تاریخی هم نداشت که انقدر باهاش جو بدید….

      BF3 هم باگ داشت زیاد مخصوصا اوایل بازی که اپدیت های زیادی براش منتشر نشده بود !…مثلا میدیدی که هوش مصنوعی میره پشت یک جسمی که اصلا وجود نداره کاور میگیره که بعدا دایس با دادن یک اپدیت کاری کرد که ابجکت ها کلا نابود نشن و تیکیه ی پایینشون بمونه …یا مثلا وقتی ارنجک می دازی طرف دشمن هیچ عکس العمی نشون نمیده…فکر نمی کنم نیازی به توضیح باشه…فرق بین فراسبایت ۱ . یا ۱.۵ تا چقدر بود ؟…زمین تا آسمون و وقتی دایس فراسبایت ۲ منتشر شد دایس گفت برای نسل بعد در نظر گرفته شده ولی دو سال بعد انتشاز عناوین خیلی ضعیف چیکار کرد ؟…یک نسخه ی جدید داد اونم فراسبایت ۳ که تغییرات خیلی اندکی نسبت به نسخه ی دوم کرده بود {استفاده از Destruction 4 و تقویت قدرت انیمیشن سازی موتور}…قصد دایس فقط برطرف کردن ضعف های موتور بود و با این حال می خواست ذهنیت مردم هم ازیک متور نفرین شده مثل فراسبایت ۲ دور بشه…از طرفی اصلا فراسبایت یک انجین داخلی هست شما چجوری قیمت براش تعیین می کنی !…Dishonred یک بازی بود که تمرکزش رو گرافیک هنری بود شما که واقعا از این نظر عالی بود….مثال هاتون تاریخیه…

      در ضمن شما چجوری فراسبایتن ۲ رو که اولین نمایشش مربوط به دو سال پیش هست رو با آنریل انجین ۳ که حداقل مربوط به ۱۰ سال پیش هست مقایسه می کنی ؟…باز خوبه که در حدی می دونیدش که با هم مقایسشون کنید…این همه کمپانی بزرگ هم هیچی نمی فهمن فقط شما عقل کلی …من با شما بحث نمی کنم که معلوم چند سال هست گیمر هستید و اصلا بازی دید و تنها چیزی که می گید گرافیک…گرافیک هست….اونم یک انجینی که مربوط به ۱۰ سال پیش هست رو با فراسبایت که مربوط به دو یال پیش هست مقایسه می می کنید…بحث الکی نمی کنم

  • H-PC Gamer گفت:

    الته زیاد با Cry موافق نیستم فقط ار نظر گرافیک میگم

  • H-PC Gamer گفت:

    Bad Company 2 رو میدونم با ۱ ساخته شد برای این مثال زدم که آنریل در حد همون اولین نسخه آنریل هست ولی من تو مدال نسخه کرک شده باگی نیدم که نشون میده موتور یه تغیراتی داشته

    خوبه گفتم نباید باهم مقایسه شون کرد
    قیمت تعین نکردم من کجا از قیمتش گفتم

    دروغ چرا ۲۲ سالمه از ۱۲ سالگی بازی رو با درایور و رزیدنت اویل شروع کردم
    به نظر شما من گیم ندیدم ؟؟؟

    آنریل موتور خیلی خوبیه همونطور که گفتی ولی به نظرت از یه موتور چند ملیون دلاری مثل فراستبات برتره ؟؟؟ بازی های فراست بایت شاید نظر منتقد ها رو جلب نکنن ولی بین گیمر ها محبوبیت زیادی دارن نمونش Run , MoH:WF بتل ۳ هم که جای خود دارد

    فراست بایت تازه اول کاره و به این جا رسیده شاید باگ داشته باشه ولی قطعا نسخه سومش ایراد ها رو برطرف میکنه . هرچند قبول دارم BF3 باگ زیاد داشت ولی خداییش من هیچ کدوم از این باگ ها رو نداشتم

    الان که هردون انجن نسخه جدید دارن میدن بیرون این گوی واین میدان ببینم که بین چند عنوان Unreal رقیبی برای بتل پیدا میشه ؟؟؟

    وای خدا مردم از بس خندیدم از دست منتقدا borderlands بهترین شوتز :rotfl: :rotfl: :silly: :silly: :silly:

    سال گذشته MoH:WF گل کاشت همه چی تموم بود به خصوص بخش کمپینگ مولتی پلیرش هرکی این بخش رو بازی کنه معنی واقعی گیم رو می فهمه !!!

    شما موزیک ویدیوی Linkin Park – Castle Of Glass رو ببین 😀

    • ... گفت:

      خوب پس هیچی کلا بحث الکیه…خخخخ…

      شما میگی من کجا قیمت تعیین کردم بعد میگی

      “آنریل موتور خیلی خوبیه همونطور که گفتی ولی به نظرت از یه موتور چند ملیون دلاری مثل فراستبات برتره ؟؟؟ “…شما فقط برو قیمت لایسنس فیزیکس رو در بیار دیکگه بقیه پیش کش…

      “خوبه گفتم نباید باهم مقایسه شون کرد “!!…این جمله واقعا جال بود !

      مدال افتخار محبوبه ؟…RUN محبوبه؟!…

      “وای خدا مردم از بس خندیدم از دست منتقدا borderlands بهترین شوتز”…این

      جملتون خیلی چیز ها رو ثابت کرد!!!

      “سال گذشته MoH:WF گل کاشت همه چی تموم بود”…الان در حال کوبیدن سرم به دیوار هستم

      “شما موزیک ویدیوی Linkin Park – Castle Of Glass رو ببین”…اینم زیاد شنیدم چون طرفدار لینکین پارک هستم .:لول:.

      من به یک نتیجه رسیدم شما یک نفری هستید که تنها چیزی که می بینید گرافیک هست …به همین دلیل به یکسری فاجعه مثل مدال افتخار می گید گل کاشت…خخخخ…شما تنها چیزی که می خواید اینه که یک بازی گرافیک داشته باشه و بری جلو !…بعد جو انجین میدی…مطمنم به بایوشاک هم میگی یک بازی ضعیف !!!…پس من وقتمو حدر نمی کنم چون دارم میخ تو کاه می کوبم !!…چون هر چی بگم شما باز حرف خودتو می زنی و احساس می کنی تفکر خودت فقط درسته و تمام منتقدا و دنیا هیچی بارشون نیست {مدا افتخار …خخخخ..}

      • این شما هستید که دارید حرف خودتونو میزنید با frostbite دارن need for speed revial رو میسازن این نشان دهنده ی اینه که بدرد خیلی بازی های دیگه هم میخوره و به نظر بنده پر گرافیک ترین بازی ریسینگ امسال میشه…
        شما که حتی نمیدونید cry دقیقا رو چه چیزایی خوبه دارید میگید به درد محیط های جنگلی میخوره یا خدا اینا دیگه چیه؟؟؟

        cry روی فلزات بسیار عالیه و اجسام فلزی رو در حد حقیقت نشون میده…

        این موتور گرافیکی چندین سال که داره کار میکنه و هنوزم بازی هایی مثل crysis3 میده بیرون که همه رو انگشت به دهن میذاره

  • H-PC Gamer گفت:

    منظورم قیمتش نیست حزینه تولید اش بود منظورم البته حق با شماست UNreal هم خیلی هزینه بردار بوده

    نه اتفاقا خیلی از بازی های ,Unreal بازی های مورد علاقه من هستن از جمله بتمن که تازه تمومو کردم و DMC و بایوشاک به خصوص بایوشاک به نظرم بهترن بازی بود که تو چند سال اخیر بازی کردم ولی بحث قدرت فنی رو ما میکنیم نه بازی های خوب Xcom رو دوست نداشتم و Dishonord رو هم به خاطر گرافیک بدش بازی نکردم
    این تن بمیره بگو مدال چیش بد بود زندگی خصوصی یک سباز رو به همراه زندگی کاریش به صورت عالی به تصویر کشید

    موزیک ویدیوش رو دیدی ؟؟؟

    منم ب ی نتیجه رسیدم خیلی زود قضاوت میکنی چن مهم ترین چیز برای من داستان بازی هستش البته اگر گیم پلی و گرافیکش هم در حد متوسط من ظاهر بشند

    ولی خدایی بردلندز چی داشت محیط بازی خسطه کننده بود و خیلی هم اتمسفرش حال به هم زن بود :sick:

  • H-PC Gamer گفت:

    در ضمن من با شما ۱۰۰% مواقم انریل خیلی انجن عالیی هست و لی من میگم ریج و فراست بایت بهتر هستند

  • H-PC Gamer گفت:

    http://cdn3-www.craveonline.com/assets/uploads/gallery/battlefield-4-announcement/chopper_sea_1920x1080.jpg

    • viktorex گفت:

      عجب چیزیه :yes: :yes: :yes: 🙂
      خدائیش فراسبایت مرز واقعیت رو میدره!

      آنریل انجین تنها چیزی که من بازی کردم و شاخ در اوردم بازی Bulletstorm بود که مناظر دور دست آدم رو مست و بیهوش میکنه از بس واقعی بود!

      • ... گفت:

        http://www.unrealengine.com/files/misc/UE4_Elemental_Cine_screen_0005.jpg

        http://www.unrealengine.com/files/misc/UE4_Elemental_Cine_screen_0003.jpg

        اینم تصاویر دمو یک موتور مربوط به ۱۱ سال پیش (آنریل انجین ۳ که تو سال ۲۰۱۱ دموشو نشون دادن)

        http://www.unrealengine.com/en/showcase/udk/samaritan/

        • viktorex گفت:

          آقا ما تو این دنیای وا نفسای ساخت بازی چند تا چیز رو قبول داریم و روش تعصب داریم

          یکی موتور آنریل انجین هست که آدم رو دیوونه میکنه وقتی بازیایی که باهاش ساخته شدن رو بازی میکنم انگار نورهاو ذرات با چشمات بازی میکنند! 😯

          یکی موتور فراسبایت هست که وقتی Mirror Edge رو دیدم کف کردم! اصلا یه گوشه از درو دیوار غر و پر نبود!! :chic:

          یکی موتور RAGE راک استار که وقتی Red Dead رو دیدم واقعا خشکم زد از اون گرافیک بیابان های سرزمین یانکی ها! مخصوصا اون تیکه از بازی که باید اون زن رو از توی غار نجات بدی وقتی میای بیرون سوار اسب میشی انگار راس راسی تو یه دره واقعی داری میری جلو! الله اگبر :yawn: :yawn: درختان گرمسیری و بومی وسط اون دره چنان واقعی هستند که هر کس رو به تحسین وا میداره

          این GTA V با این اگه بیاد تو بازار که بازی کردنش باید جزو وعده غذایی باشه ، چون جز طبیعت گردی هیچ چیزی نیست ، اصلا اگر یه غری یا یه باگ توش باشه نیست مسلمان!

          خلاصه دعا میکنیم با این سه تا موتور هر چی بازی هست بسازن!

          موتور کرای انجین من نمیدونم چرا انقدر کرایتک روش تبلیغ میکرد ، به ولله هیچ چیزی از شماره ۳ کرایسیس ندیدیم !
          اگر واقعا میخواد موتورش رو به کرسی بشونه باید یه بازی مثل بتلفید با سر و صورتهای آدمیزاد بسازه نه اینکه سر کاراکتر رو بکنن توی یه دونه ماکس آهنی بعد بگن اینم ته گرافیک موتور ما
          اون موتوری به نظرم گرافیکش به دل ملت میشینه که یه دونه کله آدم با یه جفت چشم از توش در بیارن که لا اقل چشماش چپ و راست نره توش …ور ندارید یه کله آدم آهنی درست کنید ! به کی بگیم این حرفا رو! :shout: :shout:

          به اون خدائی که بالا سرمونه یه دونه موتور تازه به میدون اومده مثل فاکس میاد همه مرزها رو میشکنه و انقدر پیشرفت میکنه که میاد دایه دار همه موتور ها میشه!

          حالا ببینید کی گفتم

          مگه کم دیدیم از تریلرهای متال گیر ۵ که داره ساخته میشه اصلا یه ایراد میشه ازش گرفت از بدن و صورت و لباس کاراکتر که با آدم واقعی مو نمیزنه
          از اون چروک لباس بگیر

          از اون حرکات نرم بدن که انگار فیلم داری میبینی بگیر

          از اون محیط طبیعی بگیر

          از اون ادوات جنگی بگیر چیزی کم و کسر نیست اگر اوردید بیاد من بهتون جایزه بدم

          از این حرفا که بگذریم کدوم از این شرکتها تا حالا تونستن بازی عظیم و چاک دهان باز کنی مثل ARMA 3 بسازن؟

          این دیگه الان داره میگه هیچ کس حق نداره بازی آشغال به ملت تحویل بده شماره دوم این بازی ARMA 2 رو کدوم از شما تست کردید به جرات میتونم بگم فراسبایت ۳ رو لوله کرده!

          درست شبیه سازی جنگ سبکش ولی گرافیکش اصلا انگار ساخته شده با کامپیوتر نیست انگار دارن با دوربین از یه منطقه به صورت زنده برات تصویر پخش میکنن!

          ARMA 3 یی که میخواد بیاد قول میدم هیچ بازیی چه الان چه تا چند سال دیگه نتونه بهش برسه جز کسی مثل کوجیمای ژاپنی با اون کاری که داره میکنه!

  • GUNSLINGER گفت:

    عدد ۱۳ نحسه!حتما عمدا ۱۳ تا شده!

  • ... گفت:

    کامنت های بی ربط رو حذف می کنم…تا باز کسی نیاد بچه بازی در بیاره !…توهین و کلماتی هم که مربوط به خبر نیست رو هم دیگه نبینم …

  • wooooooooooooooooooooooow 😯
    کارس درسته…… :yes:

  • خدایا خدایا توبه توبه ببخشید ولی شما به dishonored میگی بازی بزرگ؟؟؟؟
    یا به borderland؟؟؟
    یعنی شما EA رو که استدیوی cod و starwars رو خرید و بازی هایی داره که جهان رو انگشت به دهن گذاشت رو کمپاتی بزرگی نمیدونی؟؟؟

    یعنی crysis بازی بزرگی نیست؟؟؟؟
    اون کمپانی هایی که آنریل رو میخرن به خاطر راحتی کار با این انجین این کارو میکنن…
    راستی این بازی هایی که نام بردی هیچ کدوم نقصی نداشتند بله بله شما راست میگی… 😯 😯

    • ... گفت:

      عزیز ۲K سرمایه اونقدر سرمایه داره که تمام موتور های دنیا رو بخره …یکی از بزرگترین بازی های این نسل رو همین استدیو منتشر کرده…یعنی بایوشاک !…کافیه یک نگاه به لیست برترین بازی های نسل هفتم سایت ها بندازید…که سایت گیم اینفورمر که جزو بزرگترین سایت های گیم هست بایوشاک رو دومین بازی برتر نسل اعلام کرده !…dishonored و borderland هم بزرگترین بازی های نسل و البته برترین بازی های سال گذشته بودن !..۲K و جزوBethesda بزرگترین ناشر ها هستن !…که چیزی غیر از یک شاهکار هم تحویل نمیدن…
      کرایسیس هم سازندش کرایتک بود از همون اولش معللوم بود که چی میسازه…

      من نمی دونم ک گفتم که EA کمپانب بزرگی نیست !…

      “اون کمپانی هایی که آنریل رو میخرن به خاطر راحتی کار با این انجین این کارو میکنن”این جملتون هم کاملا اشتباهه …چون توضیحش رو بالا دادم…این انجین مطمنا یک زمینه ای فراهم کرده که این همه استدیو بزرگ میرن سمتش !…خود EA هم تو نسل قبل برای ساخت یم نسخه از مدال افتخار به اسم Medal of Honor Airborne از انریل استفاده کرد !…که متای تقریبا ۸۰ هم گرفت …۲K و Bethesda راحت طلب نیستن !…اونا دارن یک زمینه ای رو تو آنریل تنجین می بینن که تو هیچ موتوری نمی ببینن !…آنریل انجین یک تیپ خاصی از بازی ها رو تو نسل قبل داشت…و باید تجه کنید که این موتور مربوط به ۱۰ سال پیش هم هست !…و با این حال Theif رو میده بیرون !…خواهشا الکس از ارزش بزرگترین سازنده ها و ناشر ها رو زیر سوال نبرید…

  • بهترین بازی بودن چه ریطی به انجین داره؟؟؟؟
    اون گیم پلی هست که یک بازی رو خوب میکنه…
    ما داریم در مورد گرافیک صحبت میکنیم داداش…

    • ... گفت:

      خوب این رو هم گفتم :”آنریل انجین یک تیپ خاصی از بازی ها رو تو نسل قبل داشت”…ما به گرافیک کاری نداریم !…کسی نیومده بگه انجین خوب یعنی چیزی که گرافیک بالا رو راحت بسازه !…انجین باید زمینه ی ساخت بازی های بزرگ رو بده !…زمینه ای که کمپانی های بزرگ برای ایده های بزرگشون برن سمتش !…همونطور که گفتم آنریل انجین یک تیپ خاصی از بازی ها رو داشت که اکثرا هم موفق بودن…کرای انجین همکه اصلا سرنوشتش معلوم نشد و فعلا کمپانی های کوچیک دارن باهاش بازی میسازن …{مثل همین بازی که چند روز یش خبرش اومد رو سایت و محیط باز زامبی بود}…بهترین بازی بودن …یعنی سازنده ی بزرگ داشتن …سازنده یی بزرگی که برای یکی از بهترین بازی های نسل میره سراغ آنریل انجین ۳ !…هر چیزی جای خودشو داره…ما فقط نباید به خروجی گرافیک بالا نگاه کنیم بلکه باید به زمینه هایی که موتور داده توجه کنیم زمینه هایی که پیش زمینه ای برای ساخت بازی های محبوب و بزرگ میشه…من نمی گم شما اشتباه می گی و فراسبایت بده ولی میگم نباید سابقه ی یکی از بزرگترین و محبوب ترین موتور های دنیا رو زیر سوال ببرید :yes: …موتوری که بعد این همه مدت هنوز استفاده میشه {و خواهد شد !}…فراسبایت یک موتور جدیده و یک موتور داخلی !…ربطی به آنریل انجین مخصوصا نسخه ی سوم نداره ! :yes:

  • H-PC Gamer گفت:

    بهترین بازی بودن دلیل نمیشه که بهترین انجن رو هم داشته باشند و کسی هم ازش شرکت دیگه ای رو زیر سوال نبرده
    من در حدی نیستم که برای شرکتی مثل ۲K که بازی مورد علاقم یعنی Spec Ops – The LIne رو ساخنه بگم چیکار کنه یا چیکار نکنه و اونا خودشون بهتر میدونن چیکار کنند
    سلاح مملکت خویش خسروان دانند

    من حرفم سر اینه که Frost یه انجن که هم فیزیک هم گرافیک عالی و هم هوش مسنوعی نسبتا خوبی رو ارایه میده بازی هایی مثل MOW به نظر من که خیلی عالی هستن

    (داستانش ک خیلی خوب بود شخصیت پردازیش هم عالی بود من عاشق Dusty بودم / گرافیکش رو که دیگه همه میدونن تخریب پذیری محیط رو که دیگه نگو تا اونجایی هم که من بازی کردم باگ نداشت ولی نمیگم باگ نداره / هوش مسنوعیش هم که خوب بود / گیم پلیش خیلی سریع و خشن بود /به نظر شما چیه این بازی بده ؟ )

    درسته که با آنریل بازی های خیلی خوبی ساخته شدن ولی به نظر شما برای ساخت این بازی ها به کدوم انجن به جز آنریل میتونن مراجعه کنند Cry با اون قیمت فضایی ؟؟؟ تنها گذینه هایی که در دسترس دارند اینکه یه انجن بسازن یا یه انجن با امکانات خیلی خوب و میان قیمت مثل ID یا Unreal بگیرند

    حتی اگه CRy 3 زو هم بگیرند بازی سازی با اون که فکر کنم از ساخت بمب پلوتونیومی سخت تره

    در واقع تنها گذینه ای که اونها دارند ID یا Unreal هست که هم مصرف کننده رو راضی می کنه هم شرکت رو . نمیگم که شرکت ها مجبورن ولی اگه بخوان بازی هاشون خوب از آب در بیاد میان از Unreal استفاده مینند چون دسترسی به ریج و فراست بایت ندارند

  • H-PC Gamer گفت:

    ولی درکل خروجی گرافیک فراستبایت از Unreal بهتره و در کل کیفیت بهتری ارایه میده اینو قبول داری ؟؟؟

    • ... گفت:

      عزیز شما میگی ۲K کمپانیه بزرگیه بعد میگی پول نداره کرای انجین بخره ؟…در صورتی که خیلی کمپانی های کوچیک هستن که لایسنس این انجین رو خریدن و فقط بازی MMO ساختن ؟…قیمت لایسنس موتور برای این کمپانی ها پو خورده و چند برابرش هم برای بازیشون خرج می کنن…

      حالا گفتید ID این انجین بزرگترین موتور تاریخ بازی های ویدیویی بوده و هست این انجین خروجیشو با هر ساخت افزاری به بهترین نحو تنظیم می کنه و از طرفی یکی مثل جان کارمک بالای سرش هست…و باید بگم که این انجین تا نسخه ی چهارمش قیمتش نجومی بود …اما بدلیل امتیازات بزرگی که داشت و ابنکه خیلی ها می اومدن همین موتور رو پایه برای موتور های خودشون می کردن دیگه ID 5 به فروش گذاشته نشد !!…کرای انجین خوبه ولی برای بازی های محیط باز خیلی کمپانی های کوچیکی هم طرفش رفتن و باهاش بازی ها ی MMO و سطح پایین ساختن…خواستی لیست بدم !…پس قیمت فضایی کشک !…کرای از از ساخت بمب پلوتونیومی سخت تر نیست !!!…چون توضیح دادم قبلش توضبح دادم وچیزی به اسم انجین سخت برای کمپانی های بزرگ وجود نداره !

      در ضمن هنوز آنریل انجین نیومده !…پس راجبش نظر دادن زود هست…

  • H-PC Gamer گفت:

    درسته موافقم قیمت براشون مهم نیست و مدت زمانی که یک بازی با Cry ساخته بشه به مراطب بالا تره و هزینه اش هم بالاتر میره

    در کل منم اگه ی روزی بخوام گیم بسازم حتما میرم طرف Unreal ولی اگه قیمت و مدت زمان مهم نباشه میرم با Frost میسازم هرچند مال EA هست و نمیده

    گفتی جان کارمک :yes: :yes: :yes: :kissed:

    بیا بحث رو یه نتیجه گیری کلی کنیم

    آنریل = یک انجن میان قیمت برای تمام بازی سازان که کیفیت خیلی خوبی رو داره همچنین امکانات زیادی رو ارایه میده

    فراست = یک انجن داخلی که گرافیک غیر قابل تصور رو ارایه میده / فیزیکش :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: و امکاناتش هم مناسبه گستردگی مناسبی رو هم میتونه ارایه بده

    CRY = گرافیک عالی امکانات متوسط گستردگی فراوان هوش مصنوعی :sick: :sick:

    ریج = گرافیک فیزیک گستردگی امکانات فوق العاده + هوش مصونعی عالی که توی IV اثبات شده

    • ... گفت:

      خخخخ…با اون آئمک های آخر کرای خیلی حال کردم( :sick: ) :yes: …آنریل انجین هنوز معرفی رسمی نشده و تا سال ۲۰۱۴ نمیشه راجبش نظر درستی داد با توجه به PDF و مقالاتی که من راجبش خوندم که تو خود سایت epic هم هست و خیلی سایت های دیگه…امکانات خیلی بزرگی بهش اضافه شده …خروجی و بافت ها به طرز عجیبی پیشرفت داشته…یک تصویر هم اپیک نشون داد که توش یک میلیون پارتیکل فقط تو یک محیط کوچیک بود !!!…این خیلی بحث ها پشتش هست و خیلی نتیجه ها میشه ازش گرفت …مثل ساخت محیط پرجزییات بدون کمترین افت فریم !!!…نورپردازی فق العاده شده به طرز غیر قابل وصف !…نورپردازی کاملا داینامیک !!!…مثلا توی اولی که نشون داد وقتی نور به پرده ی قرمز توی محیط می خورد پشت پرده هم مثل دنیای واقعی نور رو یک مقدار قرمز تر نشون میداد…این واعا فوق العادست…آنریل انجین ۴ یک اسطوره شده از همه نظر :yes:

      جان کارمک هم که همه میشناسنش و عاشقش هستن 🙂

      فراسبایت هم موتور فوق العاده ای هست …ولی بیشتر میشه گفت برای بازی های شوتر اول شخص تو نسل قبل خودشو نشون داد…RUN گیم پلی جالبی نداشت ولی گرافیک واقعا خوب بود…تو نسل قبل من چیزی مثل یک پارتیکل گردن تو کلفت تو بازی هاش ندیدم ولی بتل ۳ واقعا نشون می داد که هر کی نتونه حداقل دایس می تونه یک بازی اسطوره بکشه بیرون ازش که حتی صدای رد شدن گلوله رو از کنار خودت متوجه بشی !!! :yes: ….

      کرای انجین هم فعلا استدیو های کوچیک باهاش حال کنن تا ببینیم بعدا چی میشه :دی :yes: :yes:

  • صبر کن صبرکن این آقا میگه من به EA نمیگم کوچسک بعد میگه شرکت های کوچیک cry رو می خرند این دو تا حرف دو تا حرفه که به هم نمیان….

    بعد از این بهتون گفتم برید ببینید دنیا میگه کدوم بهتره که cry جزء سه انجین برتره…

    • ... گفت:

      دنیا !…تا جایی که من می دونم EA اصلا از کرای انجینن استفاده نمی کنه !…شما احتمالا منظورت به کرایسیس هست که اون تنها بازی هست که EA فقط ناشرش هست وگرنه کرایتک هیچ ربطی به EA نداره !…
      یک سر به اینجا بزنید بازی ها و شرکت هایی که از کرای استفاده کردن :

      http://en.wikipedia.org/wiki/CryEngine

      گفتم که مشکلی پیش نیاد !

  • viktorex گفت:

    آقا ما تو این دنیای وا نفسای ساخت بازی چند تا چیز رو قبول داریم و روش تعصب داریم

    یکی موتور آنریل انجین هست که آدم رو دیوونه میکنه وقتی بازیایی که باهاش ساخته شدن رو بازی میکنم انگار نورهاو ذرات با چشمات بازی میکنند! 😯

    یکی موتور فراسبایت هست که وقتی Mirror Edge رو دیدم کف کردم! اصلا یه گوشه از درو دیوار غر و پر نبود!! :chic:

    یکی موتور RAGE راک استار که وقتی Red Dead رو دیدم واقعا خشکم زد از اون گرافیک بیابان های سرزمین یانکی ها! مخصوصا اون تیکه از بازی که باید اون زن رو از توی غار نجات بدی وقتی میای بیرون سوار اسب میشی انگار راس راسی تو یه دره واقعی داری میری جلو! الله اگبر :yawn: :yawn: درختان گرمسیری و بومی وسط اون دره چنان واقعی هستند که هر کس رو به تحسین وا میداره

    این GTA V با این اگه بیاد تو بازار که بازی کردنش باید جزو وعده غذایی باشه ، چون جز طبیعت گردی هیچ چیزی نیست ، اصلا اگر یه غری یا یه باگ توش باشه نیست مسلمان!

    خلاصه دعا میکنیم با این سه تا موتور هر چی بازی هست بسازن!

    موتور کرای انجین من نمیدونم چرا انقدر کرایتک روش تبلیغ میکرد ، به ولله هیچ چیزی از شماره ۳ کرایسیس ندیدیم !
    اگر واقعا میخواد موتورش رو به کرسی بشونه باید یه بازی مثل بتلفید با سر و صورتهای آدمیزاد بسازه نه اینکه سر کاراکتر رو بکنن توی یه دونه ماکس آهنی بعد بگن اینم ته گرافیک موتور ما
    اون موتوری به نظرم گرافیکش به دل ملت میشینه که یه دونه کله آدم با یه جفت چشم از توش در بیارن که لا اقل چشماش چپ و راست نره توش …ور ندارید یه کله آدم آهنی درست کنید ! به کی بگیم این حرفا رو! :shout: :shout:

    به اون خدائی که بالا سرمونه یه دونه موتور تازه به میدون اومده مثل فاکس میاد همه مرزها رو میشکنه و انقدر پیشرفت میکنه که میاد دایه دار همه موتور ها میشه!

    حالا ببینید کی گفتم

    مگه کم دیدیم از تریلرهای متال گیر ۵ که داره ساخته میشه اصلا یه ایراد میشه ازش گرفت از بدن و صورت و لباس کاراکتر که با آدم واقعی مو نمیزنه
    از اون چروک لباس بگیر

    از اون حرکات نرم بدن که انگار فیلم داری میبینی بگیر

    از اون محیط طبیعی بگیر

    از اون ادوات جنگی بگیر چیزی کم و کسر نیست اگر اوردید بیاد من بهتون جایزه بدم

    از این حرفا که بگذریم کدوم از این شرکتها تا حالا تونستن بازی عظیم و چاک دهان باز کنی مثل ARMA 3 بسازن؟

    این دیگه الان داره میگه هیچ کس حق نداره بازی آشغال به ملت تحویل بده شماره دوم این بازی ARMA 2 رو کدوم از شما تست کردید به جرات میتونم بگم فراسبایت ۳ رو لوله کرده!

    درست شبیه سازی جنگ سبکش ولی گرافیکش اصلا انگار ساخته شده با کامپیوتر نیست انگار دارن با دوربین از یه منطقه به صورت زنده برات تصویر پخش میکنن!

    ARMA 3 یی که میخواد بیاد قول میدم هیچ بازیی چه الان چه تا چند سال دیگه نتونه بهش برسه جز کسی مثل کوجیمای ژاپنی با اون کاری که داره میکنه!

    • ... گفت:

      درود ….شما که یک دفعه ترکوندی ! :yes:

      • viktorex گفت:

        به قران این حرفا تو این گلوی وا موندمون گیر کرده بود و شده بود یه درد بی علاج

        چه جایی بهتر از اینجا که یه غمخوار پیدا میشه

        به ولله یه دونه موی ARMA رو به هیچ بازیی نمیدم

        اینها هستند که به گیمر بها میدن

        نه اینکه مثل یوبی سافت مثل یه آزمایش سالانه ورداره یه دونه فرقه آدمکش بسازه ور داره کله کاراکتر کپی پیست کنه!

        جائی هست بریم با داد و هوا به گوششون برسونیم که بابا نسازید این بازیها رو !

        من نوکر شما و گیمر های وسواسی به گرافیک هستم

        بیشتر تو کاره بازیهای شبیه سازی هستم مثلا A10- warthog اینها هستند که جون و خونشون رو میذارن برای ساخت یه ابر گیم و یک شبیه سازی که حتی اون پیچ های داخل کاکپیت خلبان از یه دونه پیچ واقعی ، طبیعی تر هست!

        واقعا بیاید در مورد این بازی ها بحث کنید که بازی هایی که دارند میان چه حال چه آینده هنوز که هنوزه نمیتونن با این جور بازیها رخ به رخ بشن ف همه چیز شده تفریح سه چهار روزه برای گیمر که یه بازیو تموم کنه ولی به چه قیمتی ؟

        به قیمت اینکه یه چیز سمبل شده به خوردمون بدن!؟

        من راضیم به یه دونه بازی ۴ سال ور برن ولی درست درمون تحویل بدن نه اینکه مقل این بازی Sain row از خدا خواسته سبکش رو اینطوری درست کردن که سر و کله جن و پری درست کنند!

        خیلی از چیزها داریم برا گفتن ولی نیاز به غمخوار داره!

        سرتونو درد نیارم گیمرهای عزیز

        • ... گفت:

          درود :yes: …ولی ارما یک شبیه ساز جنگ هست !…بی خود نیست که تعدادی از عوامل سازندشو به خاطر جاسوسی و عکس برداری از تجهیزات نظامی دستگیر کردن…که البته تو شبیه ساز بودنش هم واقعا موفق و عجیب بوده ! :yes: :yes:

          • viktorex گفت:

            واقعا اطلاعات شما جای تحسین داره :yes: :yes:
            ما که اینجا هستیم بازی رو نصب میکنیم فقط بعد از اولین اجرا حرص میخوریم که این چیه !

            ولی یکی هست مثل شما میدونه پدر شرکت و دست اندرکاران ساختش کین و چکارن!

            ولی از حق نگذریم جای نقد بازیهاسی شبیه سازی در سایت عزیز گیمفا خالی هست!

            نقد نوشتن برای این بازیها نیاز به توصیف کردن نداره از بس زیبا هستند با ۴ تا عکس آدم از هوش میره :yes: :laugh: :laugh:

  • H-PC Gamer گفت:

    میلیون پارتیکل فقط تو یک محیط کوچیک بود !!!!!!!!!!!!!! بابا دم اپیک گرم نمیدونستم

    ” تو نسل قبل من چیزی مثل یک پارتیکل گردن تو کلفت تو بازی هاش ندیدم ” بیخیال MOH:WF جبران کرد

    درسته هنوز نه Frostbite 3 نه آنریل ۴ رونمایی نشدن بهتره زره بینمون رو روی E3 بزاریم ببینم چی میشه

    ولی این نکته رو هم بگم پیشرفت سریع Frostibete در نسل بعد هم ادامه پیدا خواهد داشت . امیدوارم که اپیک هم دوباره مثل این نسل عمل نکنه و انجنش رو حداقل ۴ سال یک بار به روز کنه

    خوشحال شدم از بحث با شخص مطلعی مثل شما موفق باشی

    • ... گفت:

      همچنین :yes: البته آنریل انجین ۳ هم بروزرسانی های زیادی شد :دی…تو عمر رندر نورپردازی و استفاده از DX 11 و استفاده از تکنولوزی Bink Video که اوایل آنریل انجین ۳ نداشت ! و خیلی چیز های دیگه …باید منتظر نسل بعد بود :دی :yes:

  • H-PC Gamer گفت:

    داداش بیخیال Arma II با BF4
    :sarcasm: ?:-) 😕 :sarcasm:

    راستی
    زره بینمون = ذره بین

  • خیلی از حرف های شما درسته..
    بحث بازی رو نکشید وسط چون هر کسی بازی رو دوست داره…
    بنده خودم بهترین بازی که تو عمرم کردم شاید به نظر شما خنده دار باشه ولی dead space 2 بود چون هیجان در تمام نقاط بازی بود و شما از ترس جرئت قدم برداشتن نداشتید…. :yes: :yes: :laugh:

  • داداش مسئول این سایت کیه برید بگید این جوری نمیشه با یه اکانت رد کال میشه بچه ها خوشگل برن بحث کنن رد کال برنامه ای که توش میتونید برید تو یه اتاق که باید این سایت اونو بسازه بعد میتونید با یه هد فن مثل تلفن با هم حرف بزنید با تایپ کردن یه ذره سخت و کنده…

کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا
کمپانی اپیک گیمز لیستی از ۱۳ حامی در توسعه ی آنریل انجین ۴ را منتشر کرد - گیمفا