۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا

۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
سریال های انیمیشنی سال 2022

در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار است سریال های انیمیشنی جالب توجهی پخش شوند که نباید آن‌ها را از دست داد.

به نظر می‌رسد که در دوران طلایی ژانر انیمیشن قرار داریم چراکه سریال‌های انیمیشنی زیادی در سرویس‌های آنلاین و شبکه‌ها پخش می‌شوند. این سریال‌های انیمیشنی از لحاظ محتوا و سبک متفاوت هستند؛ برخی از این سریال‌های انیمیشنی برای کودکان و خانواده‌ها مناسب هستند و برخی دیگر نیز مخاطبان بزرگسال‌تری را مد نظر دارند. این موضوع، نشان دهنده آن است که دنیای انیمیشن می‌تواند بسیار انعطاف‌پذیر باشد.

در هر صورت، بدون شک، سال ۲۰۲۲ میلادی، سال بسیار خوبی برای ژانر انیمیشن به نظر می‌رسد و سریال‌های انیمیشنی زیادی قرار است در سال جاری میلادی پخش شوند که ارزش انتظار کشیدن را دارند. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال انیمیشنی افسانه واکس ماکینا (The Legend Of Vox Machina)

سریال انیمیشنی افسانه واکس ماکینا the legend of vox machina
  • تاریخ شروع پخش: ۲۸ ژانویه (جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰)
  • پخش‌کننده: آمازون پرایم

بازی‌های اندکی همانند بازی دانجنز اند دراگونز (Dungeons & Dragons) برجسته و نمادین هستند. این بازی توانسته تا یک جایگاه بسیار خوبی در میان تصورات مردم بدست بیاورد. پس از یک فیلم که با استقبال بسیار کمی روبه‌رو شده بود، اقتباس‌های زیادی از این بازی ساخته نشده است. با این حال، این موضوع قرار است تغییر کند.

سریال انیمیشنی «افسانه واکس ماکینا» از همین بازی الهام گرفته است. محوریت داستان این سریال انیمیشنی، گروهی به نام واکس ماکینا است. این سریال انیمیشنی دارای عناصر فانتزی است و یک داستان قوی دارد که آن را به سریال برجسته‌ای برای سرویس آنلاین آمازون پرایم تبدیل کرده است.

سریال انیمیشنی افسون‌زدایی (Disenchantment)

سریال انیمیشنی افسون‌زدایی disenchantment
  • تاریخ شروع پخش: ۹ فوریه (چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰)
  • پخش‌کننده: نتفلیکس

مت گرونینگ (Matt Groening) مسئول سریال‌های انیمیشنی بسیار مهم و نمادینی در چند دهه گذشته بوده است. سریال انیمیشنی «افسون‌زدایی» نیز مطمئنا یکی از این آثار برجسته و مهم محسوب می‌شود. این سریال انیمیشنی، برداشتی طعنه‌آمیز نسبت به بسیاری از ترفندها و روش‌های ژانر فانتزی دارد و موفق شده تا به یک اثر برجسته تبدیل شود.

به عنوان مثال، شخصیت اصلی این سریال انیمیشنی یعنی شاهدخت بین، یک نسخه متفاوت از شاهدخت‌هایی است که در ژانر فانتزی به تصویر کشیده شده‌اند. فصل جدید سریال انیمیشنی «افسون‌زدایی» قرار است در سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

سریال انیمیشنی خانواده مغرور: پرسروصداتر و سربلندتر (The Proud Family: Louder And Prouder)

سریال انیمیشنی خانواده مغرور پرسروصداتر و سربلندتر the proud family louder and prouder
  • تاریخ شروع پخش: ۲۳ فوریه (چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰)
  • پخش‌کننده: دیزنی پلاس

سریال انیمیشنی «خانواده مغرور»، یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی دهه ۲۰۰۰ میلادی محسوب می‌شود. این سریال انیمیشنی به هنگام پخش خود، بسیار محبوب بوده است و حتی با وجود پایان یافتن آن، این محبوبیت از بین نرفته است. از همین رو، احیای این سریال انیمیشنی چندان شوکه‌کننده نبوده است.

این سریال جدید همانند سریال اصلی، روی یک خانواده خاص تمرکز دارد که تلاش دارند تا با فشارها و مشکلات امروزی دست و پنجه نرم کنند. این سریال انیمیشنی همچنین شکست‌ها و پیروزی‌های شخصی این خانواده را به نمایش خواهد گذاشت. این سریال انیمیشنی در سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

سریال انیمیشنی پسران ارائه می‌کند: شیطانی (The Boys Presents: Diabolical)

سریال انیمیشنی پسران ارائه می‌کند شیطانی the boys presents diabolical
  • تاریخ شروع پخش: ۴ مارس (جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰)
  • پخش‌کننده: آمازون پرایم

سریال لایو اکشن پسران (The Boys) موفق شده تا خود را به عنوان یکی از سریال‌های برجسته و برتر سرویس آنلاین آمازون پرایم نشان دهد. سریال «پسران» در ژانر ابرقهرمانی است اما بر خلاف بسیاری از این آثار حرکت کرده است و رویکردی کاملا متفاوت را در پیش گرفته و جنبه دیگری از این جهان را برای بینندگان به نمایش گذاشته است. این سریال، داستان گروهی از افراد را دنبال می‌کند که سعی دارند تا ابرقهرمانانی که باعث آزار و اذیت دیگران شده‌اند را نابود کنند.

سریال «پسران» به چنان موفقیتی دست پیدا کرده که ساخت چندین نسخه فرعی از آن در دستور کار استودیو آمازون قرار گرفته است. یکی از این نسخه‌های فرعی، سریال انیمیشنی «پسران ارائه می‌کند: شیطانی» است. این سریال انیمیشنی، دارای هشت قسمت خواهد بود که هر کدام از این قسمت‌ها، سبک انیمیشن‌سازی مختص خود را خواهند داشت و داستان‌های مختلفی از این جهان ابرقهرمانی متفاوت را روایت خواهند کرد.

سریال انیمیشنی منابع انسانی (Human Resources)

سریال انیمیشنی منابع انسانی human resources
  • تاریخ شروع پخش: ۱۸ مارس (جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰)
  • پخش‌کننده: نتفلیکس

سرویس آنلاین نتفلیکس با تولید چندین سریال انیمیشنی بزرگسالانه، توانسته تا توجه مخاطبان را به خود جذب کند. از جمله این سریال‌های انیمیشنی بزرگسالانه می‌توان سریال انیمیشنی «منابع انسانی» را نام برد که یک نسخه فرعی برای سریال انیمیشنی بسیار محبوب و منحصربه‌فرد دهان بزرگ (Big Mouth) است. این سریال انیمیشنی جدید، روی زندگی روزمره موجودات مختلفی تمرکز خواهد داشت؛ موجوداتی که قبلا در سریال انیمیشنی «دهان بزرگ» حضور داشته‌اند.

از همین رو، انتظار می‌رود که بسیاری از صداپیشگان سریال انیمیشنی اصلی در این سریال انیمیشنی جدید حضور داشته باشند. علاوه بر این، صداپیشگان جدیدی نیز در این اثر جدید حضور خواهند داشت تا این سریال انیمیشنی بتواند هویتی برای خودش داشته باشد.

سریال انیمیشنی گرملینز: اسرار موگوای (Gremlins: Secrets Of The Mogwai)

سریال انیمیشنی گرملینز اسرار موگوای gremlins secrets of the mogwai
  • تاریخ شروع پخش: نامشخص
  • پخش‌کننده: اچ‌بی‌او مکس

فیلم گرملینز (Gremlins)، یک اثر کمدی ترسناک بسیار دوست‌داشتنی بوده است. این اثر، ترکیبی بسیار عالی و کامل از ترس و خنده را در درون خود داشته است و بدون شک، موجوداتی که در این فیلم به نمایش درآمده‌اند، واقعا ترسناک هستند.

این فیلم موفق شده تا محبوبیت خود را در طی سال‌ها حفظ کند و حالا، الهام‌بخش یک سریال انیمیشنی جدید شده است و این موضوع چندان شوکه‌کننده به نظر نمی‌رسد. این سریال انیمیشنی قرار است در سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شود. سریال انیمیشنی «گریملینز: اسرار موگوای»، داستان یک پسر جوان را می‌گوید که با گیزمو آشنا می‌شود و این دو باید در برابر موجودات مختلفی مبارزه کنند.

سریال انیمیشنی انترگلاکتیک (Entergalactic)

سریال انیمیشنی انترگلاکتیک entergalactic
  • تاریخ شروع پخش: نامشخص
  • پخش‌کننده: نتفلیکس

بدون شک، سریال انیمیشنی «انترگلاکتیک»، یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های انیمیشنی است که در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهند شد. در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای پخش این سریال انیمیشنی روی سرویس آنلاین نتفلیکس مشخص نشده است؛ علاوه بر این، اطلاعات زیادی از داستان آن در دست نیست.

هر چند، مشخص شده که این سریال انیمیشنی قرار است داستان یک مرد جوان برای پیدا کردن عشق را به تصویر بکشد. تیزرهایی که برای این سریال انیمیشنی منتشر شده، نشان دهنده آن هستند که این سریال انیمیشنی با دیگر آثار انیمیشنی سرویس آنلاین نتفلیکس متفاوت خواهد بود.

سریال انیمیشنی من گروت هستم (I Am Groot)

سریال انیمیشنی من گروت هستم i am groot
  • تاریخ شروع پخش: نامشخص
  • پخش‌کننده: دیزنی پلاس

در دنیای سینمایی مارول، کاراکترهای مکمل بسیار خارق‌العاده و جالب‌توجهی به نمایش در آمده‌اند اما تنها تعداد اندکی از آن‌ها هستند که همانند شخصیت گروت، برجسته شده‌اند. شخصیت گروت، یک درخت سخنگو از فیلم‌های نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) است.

به دنبال راه‌اندازی سرویس آنلاین دیزنی پلاس و همچنین ورود استودیو مارول به دنیای سریال، اعلام شد که سریالی انیمیشنی «من گروت هستم» ساخته خواهد شد. این سریال انیمیشنی، روی نسخه جوان گروت تمرکز دارد و بزرگ شدن او را به تصویر می‌کشد و ماجراجویی‌های مختلف او با دیگر کاراکترها را به نمایش در خواهد آورد. این سریال انیمیشنی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

سریال انیمیشنی انسان اولیه (Primal)

سریال انیمیشنی انسان اولیه primal
  • تاریخ شروع پخش: نامشخص
  • پخش‌کننده: ادالت سوئیم

سریال انیمیشنی «انسان اولیه»، یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی است که تاکنون از شبکه ادالت سوئیم پخش شده است. این سریال انیمیشنی دارای یک تصویرگری زیبا و وحشیانه است که مختص خودش است. رنگ‌بندی و همچنین خشونت بسیار زیاد این سریال، تقریبا منحصربه‌فرد است.

این سریال انیمیشنی روی یک مرد غارنشین و همراهش، یک تی‌رکس، تمرکز دارد؛ این اثر، دنیایی را به تصویر می‌کشد که سرشار از خشونت است و در عین حال، لحظات ماندگاری از سخاوت و همدردی در آن دیده می‌شود.

اولین فصل از این سریال انیمیشنی در سال ۲۰۱۹ میلادی پخش شده و طرفداران منتظر تماشای فصل دوم آن هستند. پخش فصل دوم قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شود.

سریال انیمیشنی بن بست: پارک فراطبیعی (Dead End: Paranormal Park)

سریال انیمیشنی بن بست پارک فراطبیعی dead end paranormal park
  • تاریخ شروع پخش: نامشخص
  • پخش‌کننده: نتفلیکس

سریال‌های انیمیشنی بسیار بزرگی بر اساس رمان‌های گرافیکی ساخته شده‌اند و به نظر می‌رسد که سریال انیمیشنی «بن بست: پارک فراطبیعی» نیز یکی دیگر از این آثار است. داستان اصلی و مرکزی این سریال انیمیشنی حول چندین کاراکتر است که در یک تِم پارک کار می‌کنند، پارکی که ممکن است دارای یک ورودی به خود جهنم باشد. این سریال انیمیشنی، کاراکترهای متنوعی را به تصویر خواهد کشید. در حال حاضر، زمان عرضه این سریال انیمیشنی روی سرویس آنلاین نتفلیکس مشخص نیست.


در مطلب بالا، ۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کردیم. نظر شما در مورد این آثار چیست و از همه بیشتر، منتظر کدام سریال انیمیشنی هستید؟

منبع: اسکرین رنت

🗿پدرت🗿 (چاقال کاورزن)Communistvergil2maxAlirezaDARKSIRENAmirboldMEYSAMB300alinerdAliGramy kآرینfarshidJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)S

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا
۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۰ سریال انیمیشنی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ - گیمفا