شایعه: Perfect Dark احتمالاً یک عنوان سرویس محور خواهد بود
صفحهی لینکدین (LinkedIn) آقای کوری باتلر، یکی از اعضای ارشد استودیوی کریستال داینامیکس، نشان میدهد که بازی Perfect Dark یک عنوان سرویس محور خواهد بود.
به غیر از یک تریلر کوتاه سینمایی منتشر شده، ما تقریباً چیز زیادی دربارهی ریبوت بازی Perfect Dark ندیدهایم، اما اکنون خبرهای جالبی از این عنوان به گوش میرسد. سپتامبر گذشته بود که اعلام شد علاوه بر استودیوی اینیشیتیو (The Iniaitive)، شرکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) نیز در توسعهی بازی Perfect Dark نقشی بر عهده گرفته و این دو استودیو با همکاری هم این عنوان را توسعه میدهند. اکنون، صفحه لینکدین آقای کوری باتلر (Cory Butler)، از اعضای ارشد استودیو کریستال داینامیکس، نشان میدهد که که این بازی رویکردی سرویس محور خواهد داشت.
صفحه لینکدین باتلر نشان میدهد که ایشان در تمامی مراحل توسعهی عنوان Marvel’s Avengers، از تولید محتوا گرفته تا طراحی مدلهای آن و یا چگونگی کسب درآمد از این عنوان دخالت داشته است. حالا نیز مشخص شده که ایشان از ماه گذشتهی میلادی، مسئولیت تمام این نقشها را در عنوان Perfect Dark بر عهده گرفتهاند.
قبل از رونمایی رسمی از ریبوت بازی Perfect Dark، افراد زیادی ادعا میکردند که این عنوان از یک مدل انتشار فصلی و قسمت به قسمت در هنگام عرضه استفاده خواهد کرد و به نوعی این بازی جدید، رویکردی شبیه به سری بازیهای Hitman که توسط استودیوی دانمارکی آیاو اینتراکتیو (IO Interactive) ساخته شده را در پیش خواهد گرفت. البته، با توجه به اینکه Perfect Dark هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، ممکن است مدتی طول بکشد تا اطلاعات دقیقی در این زمینه به دست آوریم.
Perfect Dark یک عنوان در ژانر تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی Rare برای کنسول بازی ویدیویی Nintendo 64 در سال ۲۰۰۰ ساخته و منتشر شد. اولین بازی از این سری، داستان زندگی جوآنا دارک (Joanna Dark)، مامور مرکز تحقیقات موسسه Carrington است که تلاش میکند تا توطئه فرازمینیها را که توسط شرکت رقیب یعنی data Dyne پایه ریزی شده، متوقف کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
درود
بعید نیست البته غیر از این هم انتظار نمیرفت منتها فنای خود مایکرو اینجور فکر نمیکردن چون اونا فکر میکنن کلی بازی داستانی خفن قراره مایکرو براشون بسازه وقتی بازی تمام داستانی رو به سرویس محور تبدیل میکنن
اون وقت بعضیا برای اکتیویژن شیردوش و سرویس محور و آنلاین ساز خیال پردازی میکنن فکر میکنن قراره کالاف +۹۰ متا بهشون بده و بازیای قدیمی هم احیا کنن البته درست میگید احیا میکنند ولی بصورت سرویس محور خخخخ
حقیقت تلخ است
مطمعا همینطور میشه و مرحله بهش اضافه میشه تا بتونن پلیر رو تویه گیم پس نگه دارن تا وقتی یک بار هزینه میکنی واسه گیم پس و بعد از اون آپدیت میگیری مشکلی نداره
خود سونی ۱۰ تا بازی سرویس محور قراره بسازه😛😛😛😛😛 گل به خودی نزن
داداش پرفکت دارک یه بخش مولتی پلیر هم داشته محض اطلاع و این احتمالا برای اونه.
تا الان که اونجور که شما میگی پیش نرفته. حتی هیلو هم یه بخش داستانی خوب داشته کنار بخش مولتیش.
ایشالا که اینم همونطوریه. یعنی بهتره باشه وگرنه این بازی فاتحش خوندس
چرا چرت میگی اول که شایعه هس بعدم این همه بازی داره میاد اونام سرویس محوره نکنه. جوری میگی انگارسونی همش داستانی کی میخواد ۱۰تاسرویس محور بسازه سونیه
صفرمین قرمز شدنتون خرید نینجا پلی گراند ابسیدین و … بود
اولین قرمز شدنتون خرید بتسدا بود
دومین قرمز شدنتون خرید اکتیویژن
سومین قرمز شدنتون اومدن استارفیلد
چهارمین قرمز شدنتون هرایزنی بود که همون ۸۹ موند
پنجمین قرمز شدنتون افت متای گاد بعدی به زیر ۹۴
ششمین قرمز شدنتون همین پرفکت دارک خواهد بود
.
.
.
اخرین قرمز شدنتون رو هم بماند که خواهم گفت.
خود سونی یا علی گفته لست انلاین هرایزن انلاین و بانجی فایراسپرایت خریده و عناوین انلاین میسازه و …
در این سایت کسی نیست بیاد بگه ای وای سونی نابود شد و فلان😂
بعدشم میگن بهترین خرید در جواب به اکتیویژن و فلان و بهمان
.
یکی بیاد مولتی های سونیارو رو کنه خخ البته که نمیاد چون کل سایت سونی فنه خلاصه خالی میشه خخ
راستی حرف از قرمز شد ؛ متای کراس فایر ایکس اولین متای قرمز نسل😀
#کالاف_کیلر😂😂😂
Headshot 😂
الان مثلا متای گاد بعدی بشه ۹۳
ینی از گاد قبلی بدتره؟؟
منطق شما فن بوی های ایکس باکس واقعا باورنکردنیه
داش جواب کیو میدی اصلا چه حوصله ای دارید طومار اینو میخونید.
وقتی اکثر منتقدها میگن the most detailed character model in video games اینا بزار چرت بگن، مگه چیزی عوض میشه.
“پنجمین قرمز شدنتون افت متای گاد بعدی به زیر ۹۴”
ببین این مایکروفنا به چه روزی افتادن که افت متای بازی سونی به زیر ۹۴ میشه دستاورد و عامل سرکوفت زدن به سونی فنا!
متای ۸۹ میشه شکست!
باعث خوشحالیمه که طرف مقابل همچین تفکری هستم
#حقارت
قرمز شدن تو هم سر گیم اواردز معلوم میشه
صفرمین قرمز شدند خرید بلو پوینت و هوسمارک بود
اولین قرمز شدن پر افتخارترین تاریخ بود
دومین ۸۷ شدن پرچمدار شد
سومین خرید بانجی
چهارمین عرضه گاد
پنجمین گوتی ۲۰۲۲
بزار یکم فنوبوی طور بیایم جلو
میدونستی متای هورایزن از متای آخرین بازی تمام استودیو های بتسدا جلوتره ؟ از نینجا و ۳۴۳ و انیگزایل و ابسیدین و … جلوتره ؟
پرافتخارترین بازی تاریخ قرمزش نکرد ، قهوه ای تیره شد بنده خدا😂
🗿✅
اسپم : متای کراس فایر یکس اومد لطفا خبرشو کار کنید تبریک تبریک به همه مخصوصا اون فرشاد ردموندی که یکسال تمام منتظر کراس فایر ایکس ابرشاهکار انحصاری شوتر نظامی چریکی دستپخت رمدی بود و توی هر کامنتش در مورد این بازی حرف میزد و هایپ بود متای قرمز ۴۱ ابر انحصاری ایکس باکس بر همه ایکس باکس فنا مبارک باد
رمدی یه استودیوی مستقل خوبه و افتش نباید باعث خوشحالی یه گیمر بشه مگه اینکه گیمر نباشی از زمین خوردن رمدی خوشحال بشی
سایت متارو چک کردم هنوز هیچ نقدی نیومدی فن بوی ها جدیدا از تخیلاتشون هم نظر میذارن
پنج تا نقد روی سری ایکس براش اومده.
وقتی فکر میکنی سرویس محور یعنی بازی آنلاین…
Iniaitive اعضای فوقالعاده ای داره، از این جهت انتظار موفقیت بازی هاش زیاده. اگه سرویس محور باشه هیچ ایرادی نداره، بهرحال چیزیه که کلیت سرویس ماکروسافت بهش نیاز داره. میدونیم که سونی هم قرار چندین بازی در این زمینه تولید کنه پس طبیعی هست که ماکروسافت که سرویس بهتری هم برای این کار داره از افراد بهتری هم استفاده کنه. نمیشه که ۳۰/۴۰تا استودیو رو مجبور کرد به ساخت بازی داستانی. ده تا از استودیو های ماکروسافت هم بازی داستانی بسازن و از بین اون ها ۵تاش بازی AAA بسازن(که خیلی بیشتر از اینهاس) باز دستش از رقیبانش خیلی باز تر خواهد بود.
#ماله کشی نکنیم
آقا برای چی کامنتم رو پاک می کنید، خب این آقا/خانم که چند دقیقه بعد گذاشتن این پست ثبت نام کرده و اکثر کامنت هاش توی همین پست بوده اگر مولتیه یکی دیگه نیست پس من مولتیم؟
داستانی چه ربطی به سرویس محور بودن داره؟ شما انگار مغزت پشتیبانی نمیکنه از این واژه ها و کلا از ویدئو گیم چیز زیادی نمیدونی
assassin’s creed valhalla – dying light 1 – 2 و صد تا بازی داستانی سرویس محور عرضه شدن که بر خلاف بازیای سونی یکبار مصرف نیستن و سال ها براشون محتوا میاد و میشه لذت برد ازشون احتمالا Perfect Dark هم یکی از اون هاست
شمام انگار مغزت هندل نمیکنه که بتونی بازیهای سرویس محور رو از بقیه بازیها تشخیص بدی بازیهایی مثل وارزون و فورتنایت و گنشین ایمپکت و دستینی دو که مدام محتوای جدید براشون میاد و برای پرفکت بودن لازمه توشون پول خرج کنی نمونه هایی از بازی های لایو سرویس موفق هستند این بازیهایی که نام بردی لایو سرویس نیستند ویچر هم کلی dlc براش اومد با استدلال شما اونم سرویس محوره خنده داره واقعا حتما اسپایدرمن و بلادبورن هم چون dlc زیاد داشتن لایو سرویسن ؟ بازیهای لایو سرویس به شدت نزد کژوال گیمرا پرطرفدارن و پول زیادی توشون خرج میکنند برای همین سازنده ها حتی سونی دنبال ساخت اینحور بازیها رفتن چون مخزن پولن ولی اینکه بیای بازی ایی که پیشینه ی داستانی داره و بخاطر بخش داستان و کمپینش اینقدر معروف شده رو سرویس محور کنی برای همه قفله الی مایکروسافت همین بلا رو سر هیلو اورد که در نهایت یه بازی لایو سرویس شکست خورده تحویل گرفت که دیگه پلیری بازیش نمیکنه
همین که فک میکنی سرویس محور وارزون و فورتنایت و اپکس یعنی هیچ درکی از این واژه سرویس محور نداره و کسی اگه بگه بازی داستانی یا تک نفره سرویس محور مغزت هنگ میکنه – بیشتر مطالعه کن دوست عزیز بعد بیا سایت تخصصی گیم و نظر گران بهاتو به اشتراک بزار
شک داری میتونی از آقای کریمی هم بپرسی
سلام
بنظرم که عالیه
اینجوری هیچوقت محتواش تموم نمیشه
مخاطب هم دائما مجبور میشه گیمپس خودش رو تمدید کند که چیزی هست که مایکروسافت میخواد
یه حقیقت تلخه دیگه میخوای بشنوی؟!
سونی تو ۴ سال ۱۰ تا بازی سرویس محور منتشر میکنه
سونی ایپی قدیمی رو زنده میکنه و سرویس محورش میکنه ؟!
شما میدونی اون ۱۰ تا بازی چیا هستن؟!
نه شما میدونی نه من
پس ممکنه که بله بازیهای داستانیش بازیهای قدیمیش و….. هم جزوشون باشه
در آخر هم بنظرم این مهم نیست که با کدوم بازی انجامش میدن
مهم اینه که دارن تو این راه سرمایه گذاری بزرگی میکنن یعنی اگر موفق بشن حتمآ به بازیهای دیگه سونی هم سرایت میکنه
تقریبا میدونیم مولتی لست که تایید شده بازی دیویشن و فایر اسپریت و فایروالک و بانجی و گرن ۷ و تویستد متال رو مطمئنیم
اگه شما بخش مولتی لست رو با پرفکت دارک که متای۹۷ داشته و بهترین استعداد های بازیسازی روش هستن و داره سرویس محور میشه رو مقایسه میکنی دیگه خود دانی
سونی سرمایه گذرای میکنه اما ایپی جدیدن بیشترشون
شما علم غیب داری میدونی اون ۱۰ تا IP بازی های قدیمی سونی هستن ؟
فعلا که Deviation و Haven و Firewalk هر سه تاشون دارن رو یه IP جدید کار میکنن که قطعا IP های خود سونی نیستن
لندن هم رسما اعلام کرده داره رو یه بازی جدید کار میکنه
کلی موارد دیگه هم مثل این هست فقط یه مولتی لست میمونه با Twisted Metal که درباره اون ها هم کامل پایین توضیح دادم
من که میدونم اگه همین اتفاق برعکس برای سونی میافتاد تو این پست از این حرف ها نمیزدی و دفاع نمیکردی فقط وقتی بحث مایکروسافت بشه میای تو این بحث ها
من علم غیب ندارم اینجا هم گفتم
“”نه شما میدونی نه من “”
“”ممکنه“”
“”در آخر هم بنظرم این مهم نیست که با کدوم بازی انجامش میدن
مهم اینه که دارن تو این راه سرمایه گذاری بزرگی میکنن یعنی اگر موفق بشن حتمآ به بازیهای دیگه سونی هم سرایت میکنه“”
اتفاقآ من برای این مورد هیچ وقت به سونی یا ماکرو خورده نگرفتم و انتقادی هم نکردم
و نمیکنم چون باهاش مشکلی ندارم
اما این کامنت رو برای اون عزیزایی نوشتم که این اتفاق رو بد میدونن
ولی اون ۱۰ بازی سونی رو بد نمیدونن
اگر این بد هست اون هم بد هست
اگر نیست پس اینم نیست
خیلی ساده است
farshadx
نکته همینجاست که مال سونی اشکال نداره، تازه سونی چون استودیو های زیادی نداره و مجبوره به استودیو هاش فشار بیاره نتیجه کار هم چه در سرویس محور ها چه در داستان محور ها کاهش کیفیت خواهد بود و اینو در دراز مدت خواهیم دید. اما این که ماکروسافت با بیش از ۳۰ استودیو و داشتن بتسدا و اکتیویژن و بیلزار و استودیو های قبلی خودش بخواد یه بازی سرویس محور بسازه خیلی خیلی بده، واقعا بده! اصلا از دید دلسوزان و دلواپسان سونی فن اخ هست😂😂 جعم کنید وجدانا. دنبال چی هستین که خودتون رو ضایع میکنید.
یچیزی که بش دقت نکردی اینه که اکثر بازی های سرویس محوری که توسط سونی دارن ساخته میشن استودیو هایی استن که هنوز خریداریش نکرده. استودیو های فرست پارتی هنوز غالبا دارن داستان محور میسازن
خب مثل اینکه انتخاب جدید شما تاثیرو گذاشت جناب sorena! حالا کاری ندارم به این حرفا و من کاری ندارم پرفکت دارک قراره سرویس محور بشه اگه خوب باشه اصلا بد نیست، مشکلی باهاش ندارم.
بنده خودم مخالف ۱۰ تا بازی سرویس محور تا ۴ سال اینده هستم چون اینجوری پلیر ها پراکنده میشن و جز این تعداد زیادیه و ۵ تا بازی سرویس محور که ازشون خوب پشتیبانی بشه هم کافیه
بیاین ببینیم ممکنه چه استودیو هایی روی بازی های سرویس محور کار کنن.
پروژه فایرواک
پروژه جدید بانجی
فکشنز
بازی جید ریموند
توییستد متال
پروژه گرویتی ول
پروژه لندن استودیو
بازی دویشن گیمز (شاید یه بخش مولتی جدا داشته باشه)
شاید بازی جدید گوریلا
gt7(پولیفونی)
حالا نمیدونم میشهgt7 رو حساب کرد یا نه، ولی خب اینم قراره ازش پشتیبانی مداوم بشه.
شما همینطور که میبینی نصفش احتمالا حاصل همکاری با استودیو های دیگه باشه حتی شاید بیشتر و سونی نخواسته استودیو های فرست پارتیش رو محدود کنه. بانجی هم که جز ps studios محسوب نمیشه و از قبل سیاست خودشون رو داشتن و دارن ادامه میدن. ناتی داگ هم مثل نسل قبل داره در کنار بازی های باکیفیتش یه بازی انلاین میده. فقط میمونه گوریلا گیمز که من مشکلی نمیبینم بازی gaas توسعه بده تازه شاید مثل هیلو یه بخش مولتی جدا داشته باشه! کی میدونه؟ من که احساس نمیکنم دچار ضربه زدن به استودیو های فرست پارتی بشه.
MahyarMsm
دوست عزیز نکته دقیقا اینجاس که هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، الکی فن بازی های بیخود در میارن، استودیو های سونی رو شمردی بد نیست مال ماکروسافت هم رو هم بشمارید! اصلا بحث طرفداری و این حرفا نیست، فقط شما خودت حساب کن چرا باید از بین بیش از ۳۰ استودیو چند تاش بازی انلاین نسازه؟ رو چه حساب نباید بازی انلابن بسازن؟؟؟ چرا وقتی بیش از ۳۰ استودیو داری که نصفشون هم تو زمینه انلاین عالی هستن مثل تری ارک و غیره چرا نباید؟؟؟؟ سونی اگه میده بقیه بسازن واضحه اگه گوریلا یا ناتی زو بزاره ضربه میخوره،، اما ماکروسافت پول داده خریده و حالا دوباره پول بده بقیه؟ کلی بازی سرویس محور عالی هست که خودمون هم داریم بازی میکنم حالا چطور شد مال ماکروسافت باز شاخ درآورد.
فرشاد جان تو این بحث ها شرکت نکن ، این بحث ها برای همیناس ، نه تاثیری تو سیاست های شرکت ها دارن ، نه تاثیری تو نظر کسی که داره بازی میکنه دارن ، فقط حرص هم دیگه رو در میارن و تو یک بازه کوتاه مدت از این کار خودشون خوشحالن ، همین …..
والا این چیزی که شرکت ها رو داره وادار میکنه سرویس محور بسازن ، همین استقبال گیمرهاست ، نه کسی از مریخ اومده که بگه برامون سرویس محور بساز و نه شرکتی خیریه زده که سرویس محور رو بسازه وقتی گیمرها استقبال نمیکنن!!!!
اونایی که به سرویس محور ایراد میگیرن ، هیچ مشکلی ندارن ، سلیقه شون این بازی ها نیست ، همه باید توجه کنن که بقیه اونایی که سرویس محور رو دوست دارن و بازی میکنن هم قابل احترامن ، همین
یا واقعا خودتون رو زدید به کوچه علی چپ یا ما رو ساده فرض کردید ولی این رو کل جهان میدونن که اون ۱۰ تا IP همگی IP جدید هستن نه بازی هایی که از قبل داستان محور بودن الان دارن سرویس محور میشن مثل Perfect Dark !!!
حالا بماند همون مولتی لست هم یه نسخه جدا هستش و بخش داستانی بازی سر جای خودش هست و کل بازی رسما سرویس محور نشده Twisted Metal هم که کلا ذات بازی مولتی پلیر و گیمپلی محوره و اصلا داستان خاصی نداره
حداقل میخواید جواب بدید منطقی جواب بدید جای اینکه همه بازی های سونی رو بازی های داستان محوری که دارن سرویس محور میشن نشون بدید
حرفی که خود سونی زده از خودم در نیاوردم
کجای متن نوشتم قراره همه IP های خودمون لایو سرویس بکنیم !!!
گفتن بالای ۱۰ تا سرویس محور تا سال ۲۰۲۶ عرضه میکنیم که از بین اینا بیشتر از نصفشون IP جدید بودن !
یا درست بنویسید یا ننویسید
کجای نظر من گفتم همه بازیهای سونی سرویس محور میشه؟!
والا منم درست نوشتم
“”سونی تو ۴ سال ۱۰ تا بازی سرویس محور منتشر میکنه“”
اینکه داره میسازه درسته ولی شما اومدی کامنت اون رو ربط دادی به این موضوع درحالیکه سونی نیومده یه بازی قدیمی خودش که داستان محور بوده رو رسما سرویس محور بکنه (لست و Twisted Metal هم که توضیح دادم)
عزیز گل
خودت میدونی منم میدونم همه میدونیم
این حرف شما که بازی “”داستان محور بوده “” بهانه است
بازی قبلآ هم بخش مولتی داشته
حرف من این بود که افرادی که سرویس محور بد میدونن
باید اون ۱۰ تا رو هم بد بدونن
اما دیدم همین پست جدید چقدر سونی فن ها دفاع کردن از این روندی که سونی داره بکار میبره
البته شاید بخش سرویس محور در کنار داستانی داشته باشه، بنظرم نمیشه پرفکت دارک بدون بخش داستانی باشه.
اگه برا مولتی پلیرشه(نسخه های قبلی هم مولتی پلیر داشتن) که کاملا اوکیه
اگه قراره اپیزودیک باشه مثل هیتمن شخصا دوست ندارم
دلم میخواست بعد از اینهمه مدت یه خبر درست حسابی ازش بشنوم
هعی کاشکی سرویس محورش جدا باشه بازی کلا سرویس محور نباشه
خدایی ایپی جدید سرویس محور اوکیه بازی ای که نسخه قبلیش متا ۹۷ داشته نباید سرویس محور شه 🔫😐
اگه واقعی باشه واقعا ناراحت کنندست و امیدی بهش نخواهم داشت
اونهمه استعداد هدر میشن
من نگفته بودم گرینبرگ هرچی میگه برعکس میشه؟ این حرف من رو یادتون باشه
ولی عجیبه یعنی به اعضای توسعش نمیخوره! فکر نمیکنم بازی کاملا سرویس محور باشه ولی غیرممکن نیست الان مثلا جید ریموند با رفیق هاش دارن بازی سرویس محور میسازن!
آخه شما اصلا اسمی نداری که یادمون باشه😅 چجوری چهار روز دیگه پیدات کنیم؟
بنظرم مایکرو نباید همه بازی ها سرویس محور بکنه.
اصلا فکنمیکردم پرفکت دارک هم سرویس محور بشه
این تازه اولشه وقتی هی داد و فغان میکردیم که ایالناس گیم پس سرطان صنعت گیمه همه میگفتن تو فنی و هیتری!
یواش یواش پرده ها فرو می افتن و حقانیت تمام کسایی که همچین موضعی داشتن مشخص میشه
نگفته پرفکت دارک سرویس محوره این فقط یک شایعست به نفعشونه سرویس محور نباشه
غیر ممکنه ….
و گرنه طرفدارا بهشون فشار میارن و غیره…..
باید داستانی باشه … سرویس محور اصن به درد لایه جرز نمیخوره ….
این مورد شاید برای مایکروسافت فن ها تعجب برانگیز باشد
اما فن های باهوش سونی میدانند که مایکروسافت برای فن ها و استدیوهاش چه خواب هایی که ندیده است
این تازه شروع کار است ابر شیردوش آمریکا یعنی اکتیویژن تازه بدست مایکروسافت رسیده است
در و تخته خوب باهم جور اند
خود سونی ۱۰ تا بازی سرویس محور قراره بسازه😛😛😛😛😛 گل به خودی نزن
متاسفانه داره میکنه چون این بدعتو مایکروی عزیز شما درست کرد
لعنت بهت فیل
اگر چیز بدی باشه ازش استقبال نمیشد که سونی بخواد به سمتش بره، همونطور که اگر داستانی بد بود مایکروسافت مجبور نمی شد به سمتش بره.
سونی همچنان به ساخت بازی داستان محور ادامه میده و هدف اصلیشه. یه نیم نگاه (شایدم ۰.۷۵ نگاه😶) هم به سرویس محور داره.
ناتی داگ یکی از بزرگترین پروژه هاش سرویس محوره بعد ۰.۷۵ نگاه! دیگه مگه شاخ تر از ناتی داگ هم داریم تو داستانی؟
بعدم از ۱۰ تا نهایت پنج تاشو میدونیم و ۵ تا دیگش معلوم نیست مال کدوم استودیو هاست که یحتمل حداقل ۳ تاش مال استودیو های داخلیش هست. بعدم ما هی از استودیو های سونی شنیدیم که دارن رو مولتی پلیر کار میکنن.
میگیم لندن استودیو میگن داره مولتی پلیر میسازه، میگیم فایراسپرایت میگن یه مولتی پلیر جاه طلبانه، میگم گوریلا میگن یه شایعه هایی هست. دیویژن و هیون و فایروالک هم هستن. با این آمار هنوز نظرت رو ۰.۷۵ هست یا نظرته یکم بیشترش کنی؟
استقبال به معنی خوب بودن نیست، عناوین سرویس محور سطحی ان، با مکانیزم خاصی طراحی میشن تا جیب گیمرو خالی کنن چه سونی سازنده اش باشه چه مایکرو یا هرجای دیگه ای
گیم های سطحی مثل فورتنایت فروش خوبی دارن متاسفانه، مثل فیلم های سطحی، مثل موزیک های سطحی
گیم به اون حالتی که من و امثال من میپسندیم اگه تا همینجاش زنده مونده به خاطر سونی و نینتندو و استودیوهایی که عناوین فاخر میسازن
و الا مایکرو و EA و اکتی و یوبی خیلی وقته با تبر افتادن به جون این درخت لرزون و نحیف
متاسفانه سلیقه گیمرا داره عوض میشه، اخرین سنگر حفظ گیم واقعی سونی و نینتندو هستن و هرکسی که گیمره بایستی از این دو پلتفرم و هر استودیو و گیمی که چیزی به صنعت گیم اضافه میکنن حمایت کنه
این میتونه شامل بازی های داستانی و غیرسرویس محور مایکرو هم بشه
من مایکروفن نیستم اما اگه بودم قطعا با خرید بازی های داستانی و فاخر سیگنال درستو به مدیران پول پرست مایکرو میفرستادم
#ای_که_دستت_میرسد_کاری_بکن!
«استقبال به معنی خوب بودن نیست»
:/
خب این جملت خیلی کلی هست و بازی های داستانی خوب هم که ازشون استقبال میشه رو هم شامل میشه. بعدم یکی از اهداف بزرگ گیم سرگرمی و تفریح با رفقات هست. شاید یه بازی مولتی پلیر یا کوآپ رو با دوستات یا یکسری آدم غریبه اما پایه تجربه کنی خیلی بیشتر بهت خوش بگذره تا یک بازیه تک نفره رو بخوای بازی کنی. اینا مکمل هم هستن و نمیشه گفت فقط یکیشون باید وجود داشته باشه.
درمورد اخرای کامنتت هم اگر برای خودم بشخصه کیفیت مهم نبود و هرچیزی از طرف مایکروسافت رو درست میدونستم از وقتی که کراس فایر عرضه شد و گیم پلی ها و بررسی هاش توسط یوتیوبر ها اومد شروع به کوبیدنش نمی کردم، اینجا سیستم تایید دستمو بسته و آزادی عمل ندارم ولی سایت همسایه تا تونستم نقد ها و ایرادات فراوون بازی رو کامنت کردم و لینک ویدیو بررسیش رو فرستادم و تنها هدفم این بود که با توجه به اینکه متاش منتشر نشده بود اگر کسی حتی گیم پس داره نره سراغش و دانلودش نکنه تا ۲ پیام مهم داشته باشه، یکی اینکه آثار بی کیفیت حتی توی گیم پس ازشون استقبال نمیشه و دوم اینکه بازیه ناقص جایی تو گیم پس نداره. من به اندازه خودم سعی کردم تاثیر گذار باشم و دیدم کسایی که می گفتن با اینکه گیم پس دارن احتمالا سراغش نرن و همین برای من رضایت بخش بود. دیگه انشاالله که بقیه ایکس باکس پلیر ها هم همین کارو کرده باشن.
دوستان گل به خودی هاشون قیچی برگردون هست، معمولی نیست 😂😂😂😂
جالبه ✅🗿
من حرف ها و طعنه های زیادی از سونی فنا نسبت به مایکروسافت دیدم که خب این عادیه هر کسی رقیبش رو دوست نداره
اما اینکه تو بیای پروف و اسم ایکس باکس فن بزاری و بعد تو کامنت هات حرف های نامعقول بزنی که صرفا فقط عصبانی کردن یه عدس واقعا جالبه برام
حداقل شبح گیمفا تو ظاهر نشون میداد سونی فنه
این کارت توهین به دو طرفه
البته از جمله منظور بد نگیرین با احترام به بقیه سونی فن ها
تو همون آمازونی؟🤔
“در و تخته خوب باهم جور اند”
دقیقا
بهتر از این نمیشد توضیف کرد
کدوم گیمری با تو موافق هست؟
نع ظاهرا از این اکس باکس آبی گرم نمیشه سایید مارو با این بازی های مولتی پلیر و کواپ بی ارزش
اون یارو هم تپه اونجرز رو فتح کرد اومده سراغ این
هیلو اینفینیت سرویس محور
پرفکت دارک سرویس محور
احتمالا فورتزا ( موتوراسپورت)جدید سرویس محور
امیدوارم فیبل جدید سرویس محور نباشه
آخه مشکل اینه که بازی های تک نفره داستانی دارن سرویس محور میشن اون وقت گیم پس ناجی صنعت گیم
حاجی اگه منطورت از سرویس محور بودن فرزا موتور اسپرت جدید اینه که قراره پشت سر هم اپدیت بگیره گرند توریسمو اسپرت هم همینطوری بود و تا چهارپنج ساله که داره اپدیت می گیره و هی پیست و ماشین جدید بهش اضاف میشه و گرند توریسمو ۷ هم تو استیت اف پلی گفتن پشتیبانی بلند مدت خواهد کرد.. پس بنابر این اونا هم سرویس محورن فرزا هرایزن ۴ هم تقریبا ۷۰ و خورده ای اپدیت گرفت پس اینم بازی بی ارزشه… اسکایریم هم ۲۰ و خورده ای دی ال سی و ویچر سه هم با تقریبا ۱۸ تا دی ال سی تا ۵۰ ساعت داستان جدید بهش اضاف شد… یه جوری میگی انگار اپدیت گرفتن بازی بازی رو کلا بی ارزش می کنه اینا همش طبق مبنای تو بود نه مبنای خودم من بازی های سرویس محور رو این جوری تعریف نمی کنم و الا با این تعریف که شما می کنی ۵۰ درصد بازی ها از جمله رد دد و جی تی ای سرویس محور محسوب میشن و اشغال میدونم حرف خودتون این نیست ولی تعریفتون از سرویس محور همه اینا رو در بر می گیره.. حالا نگم که خود پلی استیشنم قراره تا ۴ سال آینده ده بازی سرویس محور منتشر کنه…
نه داداش تو از خودت برای من مبنا تعریف کردی!
علاوه بر اون منو هم زود قضاوت کردی
منظور من از سرویس محور شدن انتشار آپدیت نیست
البته من با سرویس محور شدن فورتزا موتوراسپورت مشکلی ندارم راستش (مثل اینکه قرار یه بخش آنلاین خیلی عظیم داشته باشه و مسابقات آنلاین که تیم خودتو داشته باشی و یه چیزی مثل بتل پس کنارش که مثلا ماشینتو آپدیت کنی و…)
ولی با بقیه مشکل دارم
فاااااتحه ….برید دعا به جان تاد هاوارد کنید از خود ایکس باکس و استودیوهاش این نسل هم آبی گرم نمیشه
Xbox کلی استدیوی خفن در زمینه ساخت بازی سرویس محور داره چرا سراغ کریستال داینامیک که بازی سرویس محور شون اونجرز شکست خورده رفتن؟ معلومه چون بازی شون سرویس محور نیست
دمیج کنترل ضعیفی بود پلی گراند جان :)))
من که میدونم اگه همین خبر درباره سونی بود ۱۸۰ درجه رنگ عوض میکردی و سونی رو هیت و ترول میکردی 😂
تا دیروز داشتی کریستال داینامیک رو هیت میکردی سر اونجرز الان که با مایکروسافت دارن همکاری میکنن شدن شاهکار ساز و بازی هم سرویس محور نیست ؟!
چه قدر تو خوبی پسر 😂😂😂
تاد هاوارد هم بعداز استارفیلد و این بازی هایی که قبل از خریده شدنش در حال ساخت بودن
از اون به بعد شروع به ساخت بازی های فاخر و ارزشمند سرویس محور و آنلاین میکنه
فاتحههه لست انلاین
حالا چون طرف قبلا روی یه بازی سرویس محور کار کرده یعنی بازی بعدی هم سرویس محوره؟
چه دلیل چرتی
تازه اگه مایکروسافت میخواست بازی سرویس محور باشه چرا سراغ استدیو های داخلیش مثل اندد لبز و rare و پلی گراند و تورن ۱۰ و ۳۴۳ و هزارتای دیگه نرفت؟ که بازی هاشون موفق هم بودن
چه دلیلی داشت با کریستال داینامیک کار کنن که سابقه خرابی در ساخت بازی سرویس محور داره؟
واقعا کم کم دارم به این نتیجه میرسم که سایتتون سونی فاست
تازه داری به این نتیجه میرسی؟😂
نمی گم اخبار مایکروسافت رو کار نمی کنن ولی یکسری هاش رو کار نمی کنن. از اونطرف اخبار سونی زمزمه هاشم کار میشه.
بخوام مثال بزنم صحبت های نادلا درمورد متاورس و اینترنت نسل سه رو پوشش دادن ولی بقیه صحبتش که گفته بود با خرید اکتیویژن در مقام سوم درآمد هستیم و مونوپولی نیست رو کار نکردن. :)
کلا سایت و کاربرهاش سمت سونی متمایل هستن.
هیلو اینفینیت که موفق نبوده ۹۰ درصد پلیراشو از دست داده
خدا بیامرزش یا زوده؟
داری اشتب میزنی عزیزم.من از رو خوشحالی نگفتم.فک نکنین من از این نوع اخبار (حتی شایعه) خوشحال میشم.اگه چندین و چند استعداد دور هم جمع شدن که همچین آیپی رو که ریشهش چیز دیگری بوده سرویسمحور کنن ؛ باید فاتحه خوند و مطمئن باش اگه سونی بخواد آیپی مثل هورایزن رو فقط سرویسمحور کنه و کلا بیخیال اصل گیم بشه ، ولی نمیکنه چون میدونه که به فنا میره.اکسباکس اما براش مهم نیست چون پول زیاد بهش تزریق میشه.امیدوارم اکسباکس متوجه اهمیت آیپیهایی که دستشه باشه و این شایعه در همین حد بمونه.از نظر من گیم یعنی امثال دووم و لست و مترو و ریترنال و الدن و … چیزی که یه پکیج کامل باشه و سرو تهش معلوم (حالا کنارش هر غلطی خواستن بکنن)
شما شایعه رو جدی می گیرید یا خبرو؟ سرویس محور از نظر من اصلا چیز درستی نیست و خوشمم نمیاد انیشیتیو اون همه کارمند با استعداد از خود ناتی داگ و بقیه استدیو ها که هممون قبولشون داریم جمع کرده یعنی کارمندایی که تو کل عمرشون نشستن بازی داستان محور ساختن الان میان سرویس محور می سازن،ایکس باکس نسل هشت فهمید که بازی داستانی چه اهمیتی داره و کلی خرج کرد تا بتونه تولیدشون کنه بدون شک این خبر شایعه هستش و خنده داره که یک نفر همچین چیزی رو باور کنه
تو این صنعت کلی شایعه وجود داره چه برای مایکرو چه سونی
کراس فایر بعدیمون ♥
متاش شده ۴۱ تا الان
بسه دیگه بالای ۴۰ خیلی خوبه یک بازیه معمولیه بسیار خوب🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نه ایشالا پرفکت دارک هم انلاینش سرویس محور باشه و سینگل داشته باشه و فقط انلاین نباشه
متای قرمز ۴۱ کراس فایر ایکس رو به تمامی ایکس باکس فنا تبریک میگم ما رکورد زدیم
دارم اشک شوق میریزم داداش از خوشحالی متای قرمز و پر رنگش تو چشم دژمن
ببین خوب درسته خنده داره کراس فایر، ولی خوب ایکس باکس هم به شاهکارهایی مثل godfall و knack نیاز داره
ما!؟ بالاخره ایکس باکس خریدی؟
تیکه رو نگرفتی
دقت کنین نمیگه قراره کوآپ و بتل رویال و بکش بکش و دیگه هیچ بشه میگه می خواد بخش های داستانی رو اپزودیک بدن مثل life is strange پس بازی داستان داره ولی برخی بخش هاش بعدا با آپدیت میاد
همون اول هم شایعه شده بود که بازی به صورت اپیزودی منتشر میشه پرفکت دارک سرویس محور….
سونی فنا حواستون باشه سونی هم ۱۰ تا بازی سرویس محور قراره بسازه !!!!!! گل به خودی نزنید
یعنی تو کل دنیا همین رو تو داری بگی؟
چیزی نداری حرف نزن
برام سوال شد که چطوری قراره بازی مخفی کاری تبدیل به سرویس محور بشه که دیدم توی متن به هیتمن اشاره شده و منظور اینه که دی ال سی طور برای بازی محتوا میاد تا داستان رو تکمیل کنه.
نظری درموردش ندارم چون نمی دونم این سیستم برای هیتمن چجوری بوده و طرفدار ها راضی بودن یا نه.
برادرانی که اینجا اظهار فضل داشتن
اولا خود مایکروسافت هدف استودیو رو ساخت عناوین داستان محور فاخر نامیده پس اصلا این شایعه درست نیست
دوما کارگردان و بعضی از افراد توی مصاحبه و توییتر گفتا بازی داستان محوره
سوما مگر اینکه مایکروسافت احمق باشه آی پی اسم و رسم داری رو سرویس محور کنه قطعا اگر این اتفاق بیفتد ریج عظیمی در حد لانچ سایبر پانک خواهیم داشت 🗿
عزیزان این فقط یک شایعه است، که بر اساس شواهد وبسایت gamingbolt منتشر کرده
بهتره منطقی به قضیه نگاه کنیم و تا انتشار خبرهای رسمی صبر پیشه کنیم
سرویس محور بودن یک بازی لزوماً به معنای بد بودن اون نیست.
سرویس محور بودن یک بازی داستان محور که متا ۹۷ داشت خیلی خبر بدیع والا مایکروسافت با اون آدمایی که استخدام کرد تو این استودیو میخواد جواب سنگینی به ناتی داگ بده ولی طبق این شایعه سرویس محور میخواد بسازه این بازیو خب این همه استعداد هدر نمیشع سر ساخت این بازی ؟
یعنی مایکرو میاد بازی داستانی ۱۰-۲۰ ساعته درست کنه شما با ۱ دلار بری بازیش کنی؟ تا اون ۶۰ دلارو از حلقوم گیمر بدبخت بیرون نکشه ول میکنه مگه
اگه به خواب اینجوری در نظر بگیری که سونی ۷۰ دلار میگیره
نمیگم کار اشتباهی ، میگم به حرف هاتون فکر کنید
شو خوش
فرقش تو اینه که سونی میگه اقا ابن بازی ۱۰ ساعته، قیمتشم ۷۰ دلاره، دوست داری بخر
مایکرو میگه ما ۵۰۰ تا بازی بهت میدیم با ۱۵ دلار! که البته اون بازی های بزرگ قراره اونقدر طولانی و سرویس محور بشن که شما چندین بار اون ۱۵ دلارو خرجش کنی
در واقع مایکرو بازی نمیسازه که شما با ۱۵ دلار تمومش کنی
بازی ها باید جوری ساخته بشن که شما یک بازی رو به مدت طولانی بازی کنی و در واقع سه برابر ۷۰ دلارو براش پول بدی
امیدوارم متوجه کثافت پشت استراتژی مایکرو شده باشی
این نظر هم با انتشار پرفکت دارک و فیبر مشخص میشه
(سرویس محور بودن یک بازی داستان محور که متا ۹۷ داشت خیلی خبر بدیع)
داداش همون نسخه قبلی مولتی پلیر داشته و ۹۷ گرفته
اصلا چرا جای دور بریم،فورتزا هورایزن و هیلو همین چند ماه پیش اومدن و بهترین ژانر خودشونن
به هر حال سرویس محور بودن برا پرفکت دارک چیز جدیدی نیست
«جواب سنگینی به ناتی داگ بده ولی طبق این شایعه سرویس محور میخواد بسازه این بازیو خب این همه استعداد هدر نمیشع سر ساخت این بازی ؟»
😐😑
۱_ هیچکس ادعا نکرده این استودیو قراره رقیب استودیوی دیگه ای باشه و همچنین استودیویی که تا حالا یکدونه بازی هم نساخته نمی تونه جواب سنگین به یکی از استودیو های با سابقه و قدمت دار باشه.
۲_ صرفا برای یاد آوری همون استودیوی ناتی داگ داره یه بازی سرویس محور میسازه و کلی هم براش استخدام کرده و میکنه پس استعداد اونا هم هدر میره؟
بخاطر یک شایعه دل چند نفر رو خوش کنید 😂
بنظر بنده ۵ استدیوی بتسدا در کنار استدیو هایی مثل نینجاتئوری و ۳۴۳ و پلی گراند و ابسیدین و اینگزایل و ریر و … برای عناوین داستانی کافی هستن. عنوان پرفکت دارک به احتمال زیاد بنظر من داستانی خواهد بود حال شاید کنارش حالت انلاین هم داشته باشه مثل خیلی بازی ها
.
برای فیبل پلی گراند هم چنین شایعاتی وجود داشت و هنوزم داره ولی بازم شایعه ای بیش نیست 😂 داستان ابسیدین که میگفتن اوضاعش خیته هم یادمونه که شایعه ای بیش نبود و همچنین داستان ریر و …
.
چنین شایعاتی صرفا برای تشخیص افراد هیتره خخ
جای بعضی افراد باشم مایکروسافت رو برای خرید ناشر بازیای افلاین ساز مثل پلاتینیوم گیمز و رمدی و … تحریک نمیکنم 😂
بخش اعظمی از آینده ی متاورس و انلاین و شوتر و rpg و ریسینگ و شبیه ساز در دست مایکروسافته.
سونی فنا باید به فکر لست انلاین و هرایزن انلاین و فایراسپرایت انلاین ساز و اینسامنیاک انلاین ساز و … باشن خخ
شما بیا و از کاندید بهترین شوتر سال، کراس فایرت بگو
کراس فایر صرفا یه بازی سرگرم کننده بود مثل همین گادفال و …
بهترین شوتر گیم اواردز ۲۰۲۲ قطعا هیلو با متای ۸۷ هست خخ دث لوپ آرکین هم شوتر نابی بود از بتسدا در ۲۰۲۱
کسی از کراس فایر که رمدی ساختش حرفی نزده و نمیزنه 😂 حالا خودتونو راضی کنید
.
با کراس فایر دلتونو خوش کنید
“کسی از کراس فایر که رمدی ساخته ، حرفی نزده و نمیزنه”
اگه علاقه داشتی، میتونی یه سر به پستای مربوط به کراسفایر بزنی😂
“با کراسفایر دلتونو خوش کنید”
یه متا آلبالویی که دل خوش کردن نداره!!
“ کسی از کراس فایر که رمدی ساختش حرفی نزده و نمیزنه 😂”
شوی میکنی دیگه؟ الزایمری چیزی داری خدای نکرده؟
“ با کراس فایر دلتونو خوش کنید”
ما دلمونو به چیش خوش کنیم؟ ما که یه عمره داریم میگیم بازی از مایکرو بیرون نمیاد
بتسدا هم تمام بازیهاش از قبل از خریداری شدن در حال ساخت بودن، افتخاری پشتش نیست برای مایکروسافت، بازی هایی که استارت ساختشون بعد از خریداری خورده رو شما میتونی به لیست افتخاراتتون اصافه کنی
شک ندارم استراتژی مایکروسافت واسه خالی کردن جیب ملتو تو عناوین اینده بتسدا هم خواهیم دید
خواهشا بیا پایین سرمون درد گرفت از اون بالا کامنتاتو خوندم مثلا میخوای بگی خیلی میفهمی؟ ینی کل مردم دنیا نمیفهمن فقط تو میفهمی مشکل داری با این استراتژی ن ایکس باکس بگیر ن گیمپس مردم دنیا خیلی بهتر از تو میفهمن پولشونو کجا خرج کنن والا بخدا یارو ۳۰ تا استودیو خریده فقط سرویس محور بسازن؟ رفته اعضای تاپ استودیوهای داستان ساز شرکتای دیگرو استخدام کرده ک بهشون بگه سرویس محور بازی بسازن؟ “ی عمره میگیم از مایکرو بازی بیرون نمیاد” خب الان گفتی دلت خنک شده چی شده ؟ مشترکین گیمپس کم شده؟ ماکروسافت پشیمون شده بازی بسازه؟
“افتخاری پشتش نیست” اینم ازون حرفا بود افتخاری پشتش نباشه کل سوده ساخت بازی میرسه ب ماکروسافت حالا چ قبل از خریدنش باشه چ بعدش در کل اگه ماکروسافت خیلی بهت فشار میاره ن کنسولشو بگیر همین الان ویندوزتو پاک کن لینوکس بریز
“میخوای بگی خیلی میفهمی؟”
خیر ولی گویا برداشت شما اینگونه اس و من به برداشت شما احترام میذارم
“یارو ۳۰ تا استودیو خریده فقط سرویس محور بسازن؟”
نه سینگل پلیر هم خواهند ساخت قطعا، اما بیشتر RPG
درک این مساله خیلی سخت نیست فن عزیزم که همش منو زیر نظر داری(خصوصیت بارز فن ها زیرنظر گرفتن و دنبال کردن فردیه که فنش هستن!)، اگه بدون فن بازی به نحوه خرید کردن مایکروسافت نگاه کنی میتونی استراتژی شو متوجه بشی، اظهر من الشمسه
“اگه ماکروسافت خیلی بهت فشار میاره ن کنسولشو بگیر همین الان ویندوزتو پاک کن لینوکس بریز”
لست دو یه بازی شاهکار درجه یکه که براش انلاین خفنم میزنن مثل لست یک ماکروسافتم اگه بازی داستانی شاهکار بده بیرون در کنار مولتی پلیرش عالی میشه نه اینکه داستانیو ول کنه
“سونی فنا باید به فکر اینسامنیاک آنلاین ساز باشن”
“هورایزن آنلاین”
ای جان چه فشاری میخوری😋(بیشتر بخور)
اینسامنیاک گیمز در حال ساخت بازیای مارول اسپایدرمن ۲ و مارول ولورین هست که کاملن داستان محور و تک نفره و انحصاری ps5 هستن.(خودتم اینارو میدونستی و استودیوشم تایید کرد این موارد رو)
همچنین ۲ روز دیگه هم که قراره بازی هورایزن ۲: فوربیدن وِست برای کنسولهای پلی استیشن ۵ و ۴ منتشر بشه که یه بازی داستان محور و تک نفره هستش و تا اینجا تونسته با ۱۰۰ تا نمره، متای ۸۹ بگیره(همون متایی که برای هیلو اینفینیت پیش بینی میکردی ولی نشد که نشد)😂
“لست آنلاین”
دلست ۲ دارای بخش داستانی به اندازه ۲۵ ساعت هستش و تونسته با ۱۲۱ نمره ، متای ۹۳ دریافت کنه و جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۰ رو هم دریافت کنه😋✌(ولی خب قراره براش قسمت آنلاین هم اضافه بشه که هیچ جای فشار خوردنی نیست)
خدا بهت صبر بده. اگه بخوای با هر خبر بد از سمت مایکرو و بازیاش اینجوری حرص بخوری، دیگه برات رمقی نمیمونه که بخوای بازیای آینده رو اشتباه پیش بینی کنی😂
عجب!!!
اصلا انتظار نداشتم
شاهکار میشه🥰👍🏻
#استودیو کهکشانی
علی رغم میل باطنیم باید بگم که این خط، این نشون، نه این استودیو به جایی می رسه، نه این بازی به جایی می رسه.
مایکروسافت توان ساخت و مدیریت یه استودیو رو نداره. اول اومدن گفتن استودیو زدیم فلانی و فلانی و استخدام کردیم. بعد گفتن اولین بازی AAAA تاریخ رو قراره این استودیو بسازه، اونم همون بازی اولشون! بعدا هم که پای کریستال داینامیکس به ماجرا باز شد. این شایعه هم اگر درست باشه (که با توجه به سابقه و علاقه مایکروسافت بعید نیست درست باشه) میشه میخ آخر تو تابوت این استودیو.
الان یکی میاد میگه اگه متاش ۹۷ نشه پس شکست محسوب میشه😂
ترن آف به نظر نمیرسه این قضیه؟ مایکرو سافت رو جون به جونش کنن نمیتونه یه بازی تک نفره کمپین محور مثل آنجارتد و اینا در بیاره
هی سرویس ،آنلاین، و از این کارا
اقا من کاری ندارم که اصلا پرفکت دارکو دارن سرویس محور میکنن ولی اخه اینیشیتیو با اون همه استعدادی که توشن باید بازی سرویس محور بسازه؟
دوستان انگار هنوز نتونستن فشار ابر خرید مایکروسافت رو هضم کنند و از هر فرصتی جهت تخلیه خودشون استفاده می کنند …
ربطی نداره، یک عده در هر شرایطی همینجوری هستن، مایکروسافت بخره اینجوری ان، نخره اینجوری ان، کالاف انحصاری باشه اینجوری ان، انحصاری نباشه اینجوری ان. بعضیاشون هم چندتا شخصیت دارن و با چندتا شکل مختلف کامنت میزارن😂
نظرمو درمورد اینکه سرویس محور باشه گفتم ولی الان که بیشتر فکر می کنم مایکرو وقتی استودیو های موفقی مثل ریر در زمینه بازی های سرویس محور داره چرا باید بره سراغ استودیویی که اولین و آخرین بازیه سرویس محورشون یه فاجعه بوده ولی از طرفی یه ریبوت موفق تو کارنامشون دارن؟ اگر با عقل سلیم و بیزینسی بخوایم بهش نگاه کنیم استفاده از نکته دوم یعنی تجربشون تو ریبوت باید دلیل این همکاری باشه نه تجربه تو یه سرویس محور شکست خورده.
البته بازم ممکنه تصمیم سازنده های استودیوی ابتکار بر این بوده و خواستن سرویس محورش کنن ولی بازم اینکه برای این قضیه از این شخص کمک بگیرن خیلی عجیبه.
در نهایت هم این یه شایعست که کم نداشتیم شایعه هایی که غلط باشن. ببینیم e3 خبری ازش میشه یا نه. (که بعید میدونم با توجه به اینکه پارسال گفتن در مراحل اولیه توسعه هستیم و بعیده تو این مدت زمان چیزی برای نشون دادن داشته باشن.)
فیل اسپنسر گفته بود که ما استودیو هامون رو ازاد میزاریم تا ایده های خودشون رو اجرا کنن و ما بهشون نمیگیم بازی مدنظر مارو بسازید و به نظر میاد این ایده ی خود اعضا باشه.
بهترین راه برای نگه داشتن مشترکین گیم پس اوردن بازی های مولتی پلیر و کواپ و gaas در کنار بازی های داستان محور و تکنفره هستش. یک راه خوب اینه که با استودیو های دیگه قرارداد ببنده و بازی های کواپ و gaas رو بیاره برای گیم پس. کاری که سونی میکنه هم همینه نصف اون ۱۰ تا بازی سرویس محور قراردادیه و حاصل همکاری با استودیو های تردپارتیه. حالا اگه این ایده موفقیت امیز باشه به نظرم بد نیست ولی چرا باید یه استودیویی مثل اینیشیتیو که توش پر از استعداد و مغز متفکره بازی سرویس محور بسازه؟ حالا امیدوارم اینم مثل هیلو یه مولتی پلیر جدا داشته باشه، اینطوری خیلی بهتره.
آره منم اشاره کردم که این شاید تصمیم خود اعضای استودیو باشه و اون مصاحبه رو هم یادمه که گفته بود حتی اگر دابل فاین بخواد سایکوناتز ۳ رو سرویس محور کنه ما کاری بهشون نداریم و اونا هستن که باید ببینن میتونن از پس این کار بر بیان یا نه. ولی بازم اگر تصمیم خود اعضای اصلی هم باشه خیلی عجیبه که کارو بسپرن دست کریستال دانامیک با اون قضایای اونجرز یا اینکه هدفشون از همکاری با این استودیو اگر این قضیه بوده نمیشد برن سراغ یه استودیوی دیگه مثلا زنیمکس آنلاین با تجربه ساخت الدر اسکرولز آنلاین و کلی کارمند.
آقای کرمی دمت گرم کاش همیشه کامنتا انقدر زود تایید شن😁
درود.
زنده باد
علی جان بنده نظرات رو تایید نمیکنم ولی تک تک نظرات رو میخونم و برام ارزشمندن، مثل نظر شما.
درود
دوستانی که از سرویس محور بودن ناراحت اند رو درک نمیکنم چون پر طرفدارترین بازی های جهان سرویس محور اند من نمیدنم شما چه بازی هایی بازی میکنید چون خود فرند لیست های من تویه ps همه یا cod میزنند یا ماینکرفت بعد جالب وقتی میگم gow رو بازی کردی میگند نه:)
برای همین موضوع سونی میخواد توی این نسل بازی های سرویس محور تولید کنه و همچنین نزدیک ۴ میلیارد دلار خرج استودیویی کرد که بازی سرویس محور داره.
اگر هم علاقه زیادی به متا دارید و فکر میکنید بازی های سرویس محور متای بالای نمیگیره میتیونید به apex با متای ۸۸ نگاه کنید
درمورد این پست هم نمی تونم بگم این فرد داره الان چکار میکنه توی این بازی چون در حد شایعه است و هنوز هیچی از بازی نمیدونیم.
و یک جای هم متوجه نشدم”افراد زیادی ادعا میکردند که این عنوان از یک مدل انتشار فصلی و قسمت به قسمت در هنگام عرضه استفاده خواهد کرد و به نوعی این بازی جدید، رویکردی شبیه به سری بازیهای Hitman که توسط استودیوی دانمارکی آیاو اینتراکتیو (IO Interactive) ساخته شده را در پیش خواهد گرفت.”
خوب این افراد زیاد کی اند؟ میشه بگید ؟
بالا هم گفتم اگر یک بازی سرویس محور عالی باشه خیلی بیشتر از یک بازی داستانی عالی “بازی” میشه پس این میتونه خبر خوبی باشه!
بدرود.
چرا باید برای بازی که داستانی نداره وقت تلف کنیم بازی های سرویس محور صرفا شیر دوشی هست از بچه های امروزی مولتی پلیر رنگ لعاب دار بدون داستان و بدون موسیقی درست چون برخی از بازی های سرویس محور پول سازن که دلیل برتریشون نیست همیشه بازی های داستانی هستن که برای شرکت آبرو میارن دلیل برتری فروش ps نسبت به اکس باکس هم آبرویی هست که بازی های ۹۰+ براش آوردن مثالش هم میشه سازنده بازی sifu که بازی اولشون مولتی بود و کسی اسم اینا رو هم نمیدونس اما الان که یه بازی داستانی قوی دادن کل اینترنت پر شده از اسم اینا و معروف و محبوب شدن