خالق Yakuza اطلاعاتی را از پروژه بعدی خود به اشتراک گذاشت
سازنده و خالق سری Yakuza، آقای توشیهیرو ناگوشی، نظراتش را بابت اولین بازی مستقل استودیوی خود به اشتراک گذاشت.
در مصاحبه ای با IGN ژاپن، خالق بازیهای یاکوزا اشارات متعددی به پروژه بعدی شرکت خود داشت. ناگوشی و تعداد زیادی از تیم توسعهدهنده بازیهای یاکوزا، بعد از سالها فعالیت در شرکت سگا، از این کمپانی جدا شده و راه مستقل خود را در پیش گرفتند. ناگوشی به تیم خود پیشنهاد کرد که استودیوی جدید از چیزی که بازیهای ِیاکوزا و جاجمنت را تا این حد موفق کرده است، فاصله نگیرد. ناگوشی توضیح داد:
شاید شما لوگوی استودیو ما را دیده باشید که شبیه طراحیهای سینمایی است. منظور این نیست که پروژه بعدی ما قرار است یک فیلم باشد، بلکه یک «درام» است که میخواهیم آن را به عنوان یک تجربه جدید، به بازیکنان ارائه دهیم. ما میدانیم که ساخت بازیهای پازلمحور برای گوشیهای هوشمند سرگرمکننده است، اما چیزی که ما در آن مهارت داریم و جهان از ما میخواهد، یک بازی احساسی و درام است.
ناگوشی همچنین تاکید کرد که اولین بازی این استودیو در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هنوز به طور رسمی وارد پروسهی ساخت نشده است. او گفت:
ما به تازگی این استودیو را ساختهایم. پروژهی ما، ایدهای است که من از ابتدا داشتهام. ما همچنان در حال گسترش و تقویت آن هستیم و در عین حال به نظرات بقیه کارکنان گوش میدهیم.
بازیهای ناگوشی به دلیل حال و هوای ژاپنی خود بسیار مورد توجه قرار گرفتهاند، اما ناگوشی تاکید کرد که کیفیت بازی و داستان آن برای تیم مهمترین چیز است. او اذعان کرد:
هنوز نمیتوانم درباره بازی به شما چیزی بگویم. زمانی که یاکوزا در غرب فروش خوبی داشت، مردم فکر میکردند که این یک بازی منحصر به فرد با فضای آسیایی است. این تنها منحصر به فرد بودن بازی نبود که باعث شد بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد؛ باید دلیل محکمتری برای موفقیت آن وجود داشته باشد و این در مورد کامل بودن محتوا است. اینکه داستان در حال حرکت، نبردها سرگرمکننده و بازی متعادل باشد. این به ایدههای اولیهی جهان بازی مربوط نمیشود، بلکه کیفیت کلی بازی است که باعث معروفیت و محبوبیت آن در سراسر جهان میشود.
ناگوشی ادامه داد:
برای مثال، وقتی صحبت از درامهایی درباره روابط انسانی میشود، فیلمی از تاکشی کیتانو میتواند اشک فرانسویها را در بیاورد. مسئله این نیست که چه کسی و از چه ملیتی فیلم را ساخته است. زیبایی سرگرمی این است که افراد از هر ملیتی میتوانند از آن لذت ببرند، به شرطی که کار به خوبی ساخته شده باشد.
ناگوشی در ژانویه رسماً ساخت استودیوی اختصاصی خود را اعلام کرد. این استودیو به شکل کامل تحت مالکیت شرکت چینی NetEase Games قرار داشته که روی توسعه بازیهای باکیفیت تمرکز دارد. ناگوشی اخیرا در مصاحبهای با Famitsu در ماه گذشته، تایید کرد که این استودیو از قبل کار روی اولین بازی خود را آغاز کرده است که مانند بازی های یاکوزا و جاجمنت، کماکان روی فرهنگ ژاپن تمرکز خواهد داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این آقای ناگوشی عجب چهره گنگی و خفنی داره 🔥
آدم احساس میکنه طرف سردسته یاکوزاست
حالا شایدم باشه خب، ما از کجا بدونیم 😁😁😁
این با این تیپش خودش یاکوزاعه