پس از مشکل امنیتی در سرورهای Dark Souls باندای نامکو Elden Ring را بررسی میکند
اوایل این ماه باندای نامکو (Bandai Namco) متوجه مشکل امنیتی بسیار جدی در سرورهای Dark Souls شد و به تازگی خبر داده که بازی Elden Ring را نیز بررسی میکند.
استودیوی فرام سافتور (From Software) و شرکت باندای نامکو بیانیهای مرتبط با مشکل امنیتی سرورهای Dark Souls در توییتر منتشر کردند. در این بیانیه آمده است:
با تشکر از شما توانستیم، دلیل به وجود آمدن مشکل را بیابیم و در حال برطرف کردن آن هستیم.
علاوه بر آن، ما تحقیقات خود را به بازی Elden Ring که در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) عرضه خواهد شد نیز، گسترش دادیم و اطمینان حاصل کردیم که اقدامات امنیتی لازم برای تمام پلتفرمهای هدف انجام شود.
با توجه به این بیانیه به نظر میرسد که بخش چندنفره و آنلاین بازی Elden Ring در زمان عرضه در دسترس قرار میگیرند، اما مشکلات سرورهای فرنچایز Dark Souls در زمانی نزدیک برطرف نخواهد شد. در ادامهی بیانیهی باندای نامکو و فرام سافتور نوشته شده است:
با توجه به زمان مورد نیاز برای آزمایش و بررسی، قابلیتها و بخش آنلاین Dark Souls تا زمانی پس از عرضهی عنوان Elden Ring، فعال نخواهند شد.
تمام تلاشمان را میکنیم تا این قابلیتها در سریعترین زمان ممکن، باری دیگر در دسترس قرار بگیرند. به محض مشخص شدن زمان فعال شدن این قابلیتها، به شما هواداران اعلام میکنیم.
در نهایت به نظر میرسد هواداران بازی Elden Ring نیازی به نگرانی ندارند و در ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲)، میتوانند از عنوان Elden Ring به طور کامل لذت ببرند.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
نظرات
GOOD
یکی از بدترین مشکلاتی که در واقع گیمرها رو بعنوان میزبان مورد هدف قرار میداد و در ابتدا بازی رو دچار مشکلات جدی میکرد بطوریکه پلیر فقط در یک منطقه حبس میشد و در نهایت موجب مشکلات سخت افزاری میشد. تا پیش از این دریافت آیتم از هکرها در دنیای بازی میتونست موجب بن شدن بازیکن قربانی بشه چرا که با انتقال یک ایتم غیر مجاز باعث میشدن که سرورها اون پلیر رو بعنوان چیتر شناسایی و بن کنه اما در اینمورد اخر حتی بدون تعامل و دریافت هیچ آیتمی ناگهان بازی نابود میشد و بعد به سخت افزار برخی گیمرها اسیب های جدی وارد میشد…..تا چه حد باید یکعده بیمار باشن.