کریس اوانز در تریلر Lightyear به بینهایت‌ها سفر می‌کند

لاوین شریفی
۲۲:۴۲ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کریس اوانز

دیزنی و پیکسار تریلر فیلم Lightyear با بازی کریس اوانز که داستان شخصیت Buzz Lightyear از فیلم Toy Story می‌باشد را منتشر کردند.

این فیلم شخصیت واقعی باز لایت‌یر که اسباب بازی محبوب در Toy Story از او الهام گرفته شده بود را به ما معرفی می‌کند. این انیمیشن با صداپیشگی کریس اوانز (Chris Evans) به عنوان باز، ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) اکران می‌شود.

کریس اوانز در این باره در توئیتی نوشت:

انیمیشن‌ها، بخش اعظمی از کودکی من بودند. رویاها و ماجراجویی‌های من با آن‌ها رقم می‌خورد. انیمیشن‌ها، من را برای اولین بار، با جادوی داستان سرایی و اجرا، آشنا کردند. نمی‌توانم به اندازه کافی از پیکسار بابت این فرصت تشکر کنم.

در این تریلر باز در سیاره‌ایی دور افتاده است و برای رهایی از آن به فضا می‌رود. پرواز آزمایشی نهایتا او را بر روی سیاره‌ایی بیگانه فرود می‌آورد. باز در این سیاره توسط ربات‌ها و موجودات ناشناخته تحت تعقیب قرار می‌گیرد. دیگر فضانوردان و یک گربه اسباب بازی سخنگو به نام Sock، در این سفر به او می‌پیوندند.

کریس اوانز حالا مشعل را از تیم الن (Tim Allen) صداپیشه اسباب بازی باز لایت‌یر در انیمشین Toy Story، گرفته است. تیم الن در کنار تام هنکس (Tom Hanks) صداپیشه وودی، از سال ۱۹۹۵ تا سال ۲۰۱۹ صداپیشگی این نقش‌های محبوب را بر عهده داشتند. فیلم Lightyear اولین فیلم اسپین‌آف از اسباب بازی‌های سخنگوی Toy Story خواهد بود.

فیلم Lightyear اولین بار سال ۲۰۲۰ در روز سرمایه‌گذران دیزنی که هر ساله برگزار می‌شود، معرفی شد. کارگردانی این فیلم بر عهده انگس مک‌لین (Angus MacLane) و تهیه‌کنندگی آن بر عهده گالین سوزمن (Galyn Susman) می‌باشد.

تریلر فیلم Lightyear با بازی کریس اوانز:

منبع: ورایتی

Ghostکاپیتان قیمتیوهانJin sakaiDARKSIRENMEYSAMB300M.MTGramy k

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید