اولین تریلر سریال Shining Girls منتشر شد

علی جلیلی
۰۰:۰۴ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
Elizabeth Moss in shining girls

این تریلر شخصیت اصلی سریال را با بازی الیزابت ماس در تعقیب یک قاتل زنجیره‌ای نشان می‌دهد.

سرویس اپل تی‌وی پلاس، امروز اولین تریلر سریال Shining Girls (دختران درخشنده) را منتشر کرد. این سریال داستان زنی را به نام کربی با بازی الیزابت ماس (Elizabeth Moss)، دنبال می‌کند؛ او که یک خبرنگار است، مورد حمله یک فرد مهاجم قرار می‌گیرد. پس از مدتی قتل‌هایی مشابه پرونده‌ی او اتفاق می‌افتد و او مجبور است که برای کشف هویت قاتل و پرده برداشتن از حقیقت، با افکار و ترس‌هایی که مدت‌ها در سیاهچاله ذهن خود دفن کرده بود، روبرو شود. تریلر این سریال را در زیر می‌توانید تماشا یا دانلود کنید.

این تریلر نشان می‌دهد که تمام وقایع در این سریال لزوماً آن‌طور که روایت می‌شوند، نیستند. در این تریلر بعد از این که به کربی حمله می‌شود و مهاجم در میان جمعیت ناپدید می‌شود؛ کربی سردرگم می‌شود و نمی‌داند که اتفاقی که افتاده واقعی بوده یا در تخیل او در جریان بوده است. یکی از افرادی که به کربی برای یافتن پاسخ سوال‌هایش کمک می‌کند؛ روزنامه‌نگاری نام دن ولارکوئز با بازی وگنر مورا (Wagner Moura) است. نکته جالب توجه این است که دن خود فردی است که با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و لزوماً همیشه بهترین ورژن خود نیست.

به جز مورا و ماس، از دیگر هنرمندان این سریال می‌توان به فیلیپا سو (Phillipa Soo)، امی برن‌من (Amy Brenneman) و جیمی بل (Jamie Bell) اشاره کرد. این سریال بر اساس رمانی از لورین بیوکس (Lauren Beukes) ساخته شده است و نویسندگی این سریال را نیز سیلکا لوئیزا بر عهده دارد. دو قسمت اول این سریال توسط میشل مک لارن (Michelle MacLaren) کارگردانی شده است.

سه قسمت اول این سریال همزمان از تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سرویس اپل تی‌وی پلاس در دسترس خواهد بود و پس از آن هر جمعه، قسمت بعدی این سریال منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا ببینید.

منبع: collider

vergil2maxgreatR

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید