نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند

ابوالفضل مناف زاده
۱۹:۲۱ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند

لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین به بازی Sifu منتشر شدند که نشان از یک بازی مستقل با ارزش و سرگرم‌کننده در ژانر بیت-اِم-آپ دارند.

بازی Sifu به عنوان یک بازی مستقل کم هزینه در جریان رویدادی مشترک با بازی God of War: Ragnarok معرفی شد و حتی این اتفاق نیز نتوانست از توجه گیمرها نسبت به آن بکاهد. این عنوان توسط استودیوی اسلوکلپ (Sloclap) توسعه یافته است و طی دو روز آتی نیز در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

به هر ترتیب، لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک و اپن‌کریتیک به بازی Sifu منتشر شدند و نشان از یک بازی مستقل با ارزش و سرگرم‌کننده در ژانر بیت-اِم-آپ دارند. جالب است بدانید که این بازی نیز همانند عنوان مستقل OliOli World که چند روز پیش عرضه شد موفق به کسب نمره‌های ۹/۱۰ از سوی دو مرجع مهم نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی با نام‌های Gamespot و IGN شد. نمره‌ی متاکریتیک و اپن کریتیک این بازی تا بدین لحظه و با احتساب ۴۴ نقد “۸۱” و ۵۱ نقد “۸۰” است.

در ادامه برخی از نقدهای منتقدین این بازی را مشاهده خواهیم کرد:

Game Revolution 9/10

توسعه‌دهنده‌ی Sifu یعنی اسلوکلپ با این بازی گیمرها را به چالش می‌کشد. از مبارزات سخت تنبیهی که ساعت‌های طولانی را باید برای یادگیری مکانیک‌ها و ده‌ها ساعت برای تسلط به آن‌ها نیاز خواهید داشت گرفته تا تکرار بازی که برای کاهش سن ضروری است شما را به چالش خواهند کشید. با این حال، این بازی برای کسانی که می‌توانند از باخت‌های پیاپی و ناامیدی‌ها درس بگیرند و خسته نشوند یکی از بهترین بازی‌های سال خواهد بود.

Sifu، تجربه‌ای ارزشمند از زمان آغاز خود و انجام چالش‌های مختلفش ارائه می‌کند. همه‌ی محتوای بازی چالش برانگیز هستند و نمی‌توان به آسانی برخی از آن‌ها را انجام داد.

GameSpot 9/10

Sifu بار دیگر بحث میزان سختی ایده‌آل در یک بازی را برانگیخت و مطمئناً باعث شرمساری است که افراد بیشتری به دلیل چالشی بودن بازی به سراغ تجربه‌ی آن نخواهند رفت. با این حال، این درجه‌ی سختی منحنی یادگیری بازی را توجیه می‌کند. سفر شما در این بازی از زمانی که یک شاگرد هستید تا زمانی که به یک استاد تبدیل می‌شود هیجان انگیز است و روند بازی به جای پیشرفت سطح شخصیت‌ها به صورت سنتی، توسط سطح مهارت گیمرها ادامه می‌یابد. این بازی میزبان لحظات به یادماندنی و برجسته‌ای نظیر برخی از باس‌فایت‌ها و سکانس‌ها از جمله صحنه نمادین راهرو از Oldboy است، اما “مبارزه‌ها” Sifu را به بازی درخشان تبدیل می‌کند. از آنجایی که مکانیک ظاهراً کهنه‌ی بازی منحصر به فرد و جالب به نظر می‌رسند، با هر بار تکرار مبارزات حس خسته کننده بودن به شما القا نمی‌شود.

IGN 9/10

منحنی یادگیری بی‌رحمانه و ساختار منحصر به فرد Sifu غلبه کردن بر چالش‌های آن را نیازمند یک عمر تجربه می‌کنند. در مجموع با یکی از بهترین بازی‌های اکشن مدرن روبرو هستیم.

Worth Playing 8.5/10

شاید یکی از بهترین تعریف‌هایی که می‌توانم در مورد ماهیت Sifu داشته باشم این است که پیشرفت در این بازی باعث خواهد شد تا در بازی‌های دیگر نیز پیشرفت کنم. چه بازی‌ای جذاب‌تری با محوریت کونگ‌فو نسبت به این بازی می‌شناسید؟

TheGamer 8/10

به عنوان کسی که بازی‌هایی مانند Spelunky را به خاطر وادار کردن گیمرها به هضم تک تک مکانیک‌ها دوست دارد، Sifu را نیز همان گونه حس کردم و مکانیک مبارزه‌ها در آن بی‌رقیب هستند. این عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که در چند وقت اخیر بازی کرده‌ام، فقط حیف که به دلیل سختی بسیار زیادش قشر عظیمی از گیمرها به سراغ تجربه‌اش نخواهند رفت.

VGC 8/10

Sifu در زمینه‌ی مبارزات تن به تن استادانه عمل می‌کند و در کونگ‌فوی خود سکانس‌های هیجان‌انگیز سینمایی و عمق تاکتیکی جالب توجه‌ای تزریق می‌کند. اگرچه پذیرفتن کامل ساختارهای آن دشوارتر از چیزی است که تصور می‌کنید، چرا که برای رسیدن به مراحل پایانی بازی به تکرار زیاد آن نیاز دارد و در مواقعی احساس می‌کنید بیهوده در حال تنبیه شدن هستید.

PlayStation Universe 7.5./10

Sifu دارای سطح و عمق فوق‌العاده بالایی در گیم‌پلی خود است و به طرز شگفت‌انگیزی جلوه‌های بصری و طراحی هنری آن عالی به نظر می‌رسد. گیم‌پلی بازی به شدت پولیش‌شده است، اما روایت Sifu به طور کلی ناقص است و پتانسیل‌های فراوان آن را نادیده می‌گیرد.

Screen Rant 7/10

برای طرفداران تشنه‌ی ژانر بیت اِم آپ تجربه‌ی Sifu پیشنهاد می‌شود. با این حال، حتی کسانی که از جذابیت‌های فراوان آن لذت برده‌اند نیز بر این باور خواهند بود که به محتوای بیشتری از این بازی نیاز دارند.

Gfinity 4/10

همه محتوای بازی دست به دست هم می‌دهند تا با یک بازی به شدت دشوار و بدون سیستم پیشرفت درخور توجه‌ای روبرو باشیم. تجربه‌ی این بازی مثل این است که سر خود را به دیوار بکوبید و شاهد آن باشید که دیوار هیچ گاه فرو نمی‌ریزد. همچنین، بازی با پس گرفتن مهم‌ترین توانایی‌های شخصیت شما درست پیش از شروع باس‌فایت به شما نیش‌خند می‌زند.

نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند

Moein MM2گیمرDARKSIRENMEYSAMB300God of the gamegreatRMengoKuros@alistarVito scalettaVENOM ✅☑️✔️SalinerdSquatlatexREZA_OXdamhazervitto corleoneSTARFIELDیوهانArmin-AMZmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات بازی Sifu منتشر شدند