شایعه: بازی استودیوی Deviation Games برای سال ۲۰۲۴ برنامهریزی شده است
طبق جزئیات فاش شده، بازی اول شخص شوتر Deviation Games که با همکاری پلی استیشن توسعه مییابد، در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک بازی جهانی عرضه خواهد شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Oops Leaks، بازی شوتر اول شخص سرویسمحور استودیوی Deviation Games برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامهریزی شده است و تیم سازنده قصد دارد برای سالها یا حتی نسلها از آن پشتیبانی کند.
گزارشها حاکی از آن هستند که این عنوان با هدف مطرح شدن در سطح جهانی مراحل توسعه را طی میکند، در طول زمان بخشهای داستانی کامل و سنگینی در کنار حالتهای چندنفره دریافت خواهد کرد و همچنین انتظار میرود تا سال آینده اولین جزئیات از آن به اشتراک گذاشته شود.
ما در مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) سال گذشته شاهد رونمایی از این استودیو و پشتیبانی پلی استیشن از آن بودیم. استودیوی Deviation Games توسط اعضای کلیدی تیم سازنده Call of Duty: Black Ops پایهگذاری شده و شامل اعضای مستعدی میشود. ما منتظر اولین بازی آنها هستیم، اگرچه هفتهی گذشته اعلام شد که دومین شعبهی آن در کانادا تاسیس شده است.
سونی مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد تا مارس ۲۰۲۶ تعداد ۱۰ بازی سرویسمحور را منتشر کند و احتمالاََ عنوان در دست ساخت توسط Deviation Games یکی از این آثار باشد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
امیدوارم موفق بشن ، این استودیو هیچ بعید نیست در اینده به استودیو های پلی استیشن ملحق بشه اگر نشده باشه تا حالا و اعلام نکردن ، پلی استیشن باید در بازی های سرویس محور بی نیاز یا کم نیاز بشه به بازی های مولتی پلتفرم تا خطر کمتری تهدیدش کنه ، این سیاست بسیار درستی هست به نظر من و یک کار اصولی هست نه نوشدارویی موقتی …
خبر هم پیدا نشد مهم نیست با شایعات ببرید تو صدر اخبار تا بلکه اکتی بلیزارد رو بشوره ببره پایین … عجب بابا عجب !
باشه دوست عزیز بهش میگم :دی
بنده خداها چه خبری رو پوشش بدن نیستش دیگه
نه بیان از آلدری که معلوم نیست کی ساختش شروع یا تموم میشه صحبت کنن یا از فیبل که اصلا معلوم نیست دارن چیکار میکنن یا از استارفیلد که هنوز یک گان پلی ازش ندیدیم با اینکه امسال قراره بیاد همش عکس های آرت ازش بیرون اومده که خدایی نکرده نرن با باقی انحصاری ها مقایسه اش کنن!!!فعلا هم که اسپنسر خبری از بازی های آینده نداده همش میگه از اینکه پول ددی رو خرج کردم خوشحالم برام دست بزنین که جای خلق آی پی و استودیو میرم ناشر میخرم.تا دیروز که سونی یک شخصیت که تازه با مارول قرارداد بستن رو انحصاری کرد همه متهمش کردن به انحصارگرایی الان اسپنسر رفته ناشر خریده رو تحسین میکنن و سونیو مسخره میکنن تا دیروز انحصاری بد بود الان خوب شد.
یه خط کمتر تایپ کردم سیزده خط جواب گرفتم
من که چیزی نگفتم اینهمه فشار برای چیه؟ من گفتم خبری تو این روزا نیستش که بخوان پوشش بدن من مگه گفتم برن خبرای مایکرو رو پوشش بدن؟ اگه به دل گرفتین شرمنده قصد من ترول نبود من از هر دو پلتفرم راضیم🙌
نه دوست عزیز اتفاقا نظرات متفاوت هست که باعث گفت وگو میشه قشنگی دنیا به همین تفاوت ها هست امیدوارم کامنت بنده را اشتباه متوجه نشده باشید چون قصد ناراحتی کسی رو ندارم.چون این حرف ها نویسنده هارو متهم میکنه که فن بوی هستن و باعث ناراحتی اون عزیزان میشه چون واقعا اینطوری نیست الان مایکرو یک دونه تریلر نداده از بازی هاش معرفی کرده ولی هیچ چیز دیگه ای نیومده.
نه اتفاقا فکر کنم منظورمو بد رسوندم من خواستم از نویسنده ها دفاع کنم که ظاهراً منظورمو بد رسوندم به هر حال حرف شما هم درست بودش من قصد ترول یا دفاع از پلتفرم خاصی رو نداشتم
اره داداش فعلا که داریم میبینم کدوم فن ها تاکسیک تر هستن اونایی که برای یک اسکین تو بازی نابود اونجرز کل اینترنت رو پر کردن از انحصار گرایی ولی با خرید و انحصاری شدن کلی آی پی مولتی موافق بودن.
اینطور که اطلاع دارم تیمشون نویسنده داره و خودشون هم تو مصاحبه هاشون درباره بازی در مورد داستان محور بودنش صحبت کردن
ولی از اونجایی که بازی شوتر هستش و مشخصا بازی های شوتر هم نیاز به یه پشتیبانی قوی برای بخش چند نفره دارن و یکی از اعضای کلیدی بخش مولتی پلیر و زامبی کالاف یعنی جیسون بلاندل پشت بازیه مشخصه قراره ازش پشتیبانی طولانی مدتی بکنن به علاوه که سونی هم تو سبک شوتر و مولتی پلیر بازی کم داره و با این خیلی میتونه بهش کمک بشه
یک گوشه یاد داشت کنیم: سال ۲۰۲۴ پایان کالاف دیوتی وارزون ✍️👋
نوشتیم سید🗿
موافقم
فقط اون موقع بتل رویال جدید کالاف میاد😂
نه نه سال ۲۰۲۴ واسه شما ps فن ها پایان کاملمجموعه کالاف هست :))))
(جهت انتقال حرارت به این عزیز ..وگر نه همه میدونیم انحصار نمیکنه چون پول توشه)
نه داداش
ولی به نظر من انحصاری میشه
(جهت انتقال حرارت که عالیه)
مایکرو نیاز به درآمد زایی از طریق فروش و… نداره
اونا میخان گیم پس بفروشن که یکی از بهترین کارایی که میتونن کنن اینه که کالاف رو انحصاری کنن و بیارن رو گیم پس
درسته من خودم مخالف صددرصد انحصاری شدنشم
ولی حقیقت اینه راستش
قدم های کوچک ولی موثر و هوشمندانه.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نه عزیز حقیقت اینه قدم هایی از رویه ضعف
قدم هایی بدون در نظرگرفتن یه عده زیادی از فن هات که عشق شوترهستن حدقل ۲ نسل کامل
سونی میتونست بازم شانسشو امتحان کنه واسه شوتر چندین سالپیش ولی مثله همیشه نظر فن هاش واسش مهم نبود
چوب گذشته اش رو میقوله … و این خود نمایی ها با این استدیو و وعده دادن ها کمالا از رویه ضعفه مشخصه
هر سه رقیب بزرگ صنعت گیم ضعفهایی داشتن و این ضعفها تا به امروز قابل مشاهده است. نینتندو با خلاقیت و در دست گرفتن بازیهای خانوادگی قید عناوین AAA بزرگ رو زد، اما همچنان بازاری خاص رو در دست داره و با روی آوردن به کلاود قصد داره بازیهای AAA هم پوشش بده. مایکروسافت در نسل هشتم بازی با Quality بالا تولید نمیکرد و به فکر گسترش نبود که در حال حاضر با نقطه قوت خودش یعنی پول و تزریق سرمایه داره این مشکل رو برطرف میکنه. سونی هم به اشتباه، بیش از حد به call of duty و battlefield تکیه کرده بود و این روز رو نمیدید که ممکنه در خطر محروم شدن از این آثار قرار بگیره. این از پارتنر شدن با اکتیویژن سر بازی COD و انحصاری شدن محتویات مختلف مشخصه. اما حالا با سرمایهگذاری در بازیهای سرویس محور و شوتر (چه از پایه مثل deviation چه از طریق خریدن استعداد مثل بانجی) قصد داره این ضعف خودش رو برطرف کنه. بنابراین همهی شرکتهای پلتفرمدار در طول فعالیت خودشون اشتباه داشتن، منتهی هر سه دارن با تمام نقاط قوت و منابعی که در اختیار دارن ضعفهای خودشون رو میپوشونن.
جدای از تمامی این موارد، ساخت بازی شوتر موفق نیاز به استعداد داره، مشخصاََ سونی در زمینه لایو سرویس و بازیهای شوتر ضعف استعداد و ضعف منابع و ضعف تکنولوژی برای پشتیبانی طولانی مدت داره و الآن به دنبال حل این مشکل از طرق کاملا متفاوته، این به موضوع مهم بودن یا نبودن نظر فنها بر نمیگرده، در کل کمپانیها به سود و منابع تحت اختیار نگاه میکنن. سونی FPS ژانری نمیدید که نیاز سنگین به سرمایهگذاری داشته باشه چون Destiny و COD و Battlefield همگی در دسترس بودن. اما حالا قضیه کاملا فرق کرده.
نه نه شما دقت نکردی جناب کریمیطرف داره میگه قدم های کوچک ولی هوشمندانه
وقتی ما به یه حرکت تویه یه صنعت میگیم هوشمندانه که اون حرکت قبل اتفاق خاص باشه و برای پیشگیری
مثال: ساخته شدن گیمپس حرکتی هوشمندانه بود چندین سال آزمون تفکر و ضرر مالی برای به دست گرفتن بازار با سرویسی که همه تا ۱۰ سال آینده محتاجش میشن الان وقتی سونی یا گوگل پروژه ای رو میبنده که شبیه یا برای مقابله باشه این از رویه ضعف هست نه هوش
اگر این استدیو ۸ سال پیش شروع میکرد به آزمون و خطا گرفتن یا تحقیق و پرورش استعداد در ساخت ای پی های شوتر مختص و با همکاری سونی میشد هوشمندی و حرکت هوشمندانه
وگرنه ما هممون میدونیم شرکت ها برای سرپا ایستادن کار ها میکنن
وقتی اسپنسر داشته نقشه راه گیمپس رو میکشیده راجب این بودجه های بزرگ هم صحبت شده که اینقدر راحت ناشر نه استدیو ناشرمیخرن اینمیشه هوشمندانه
(لازم به ذکر هست سونی تویه نسل های پیشین خیلی حرکت هوشمندانه زده ولی اینکسلو سالهای اخیر از ورودش به بازار پی سی تا خریدش و ساخت اینچنین بازی های سرویس محور و شوتر همه از رویه ضعف و اجبار بود )
حرکت مایکروسافت بیشتر بر پایه سرمایه عظیمی که پشت کمپانی خوابیده بنا شده و این سرویس مستقیماََ داره در جهت کلاود حرکت میکنه که باز هم مایکروسافت شرکتی هستش که در کلاود پیشروئه. طراحی سرویسی مثل گیم پس برای صنعت بازیهای ویدیویی تنها از عهده دو سه کمپانی بر میاد. تنظیم قرارداد و محتوای انحصاری و حرکتهای اخیر مایکروسافت رو کسی نمیتونست جز خودشون انجام بده. در حقیقت سونی ناخواسته در مقابل یک ابرکمپانی قرار گرفت که داره با تزریق سرمایه هنگفت به صنعت گیم جهت میده. من بخش عظیمی از عملکرد مایکروسافت رو بر پایه سرمایه عظیم این شرکت میذارم. درسته برای طراحی سرویسی مثل گیم پس باید بررسی و تحلیل صورت بگیره، اما مشخصاََ این بودجهی عظیم مایکروسافته که قابلیت احداث چنین سرویسی رو بهشون میده.
سونی راهی برای پیشگیری نداشت، این پوله که تصمیم میگیره. جدای از این موضوع، شما چجوری فقط پیشگیری از یک اتفاق بد برای کمپانی رو حرکت هوشمندانه میبینی؟ یعنی اگر اتفاقی رخ بده، واکنش شما نمیتونه هوشمندانه باشه. با وارد کردن واژه هوشمندانه نمیخوام بحث رو پیچیده کنم، فقط به این بسنده میکنم که به نظر من در حال حاضر کاری که سونی انجام میده بهترین رویکردیه که در توانش هست. ۱- پایهگذاری استودیوهای مختلف ۲- تزریق استعداد
حرفتون کاملا درسته جناب کریمی ولی برای خود گیمپس هم یه سری برنامه دارن و قطعا خودشون هم متوجه شدن آینده داره به کدوم سمت میره و درسته در حد مایکروسافت بودجه ندارن ولی از اونطرف محبوبیت و فن بیس بالایی دارن و IP های به شدت پر طرفداری دارن که همین الان گاد آو واری که بعد از ۴ سال رو PC اومده برای سه هفته صدر نشین بوده و جزء پر فروش ترین بازی های استیمه مطمئنا اگه شایعه هایی که درباره اسپارتاکوس سونی هست واقعی باشه و با همین روند عرضه بازی ها بعد از چند ماه و یا یه سال هم رو به رو باشیم و سرویس رو در اختیار افراد بیشتری قرار بده میتونه تو این زمینه هم پیشرفت خوبی داشته باشه
بله از ۲ ۳ تا شرکت بر میومد ولی نتونستن پایه ریزیش کنن جزمایکرو … پول و پشتیبانه مالی همیشه تو تجارت حرف دوم رو میزنه اول کسانی هستن که تصمیم میگیرن چگونه درست از اون پول استفاده کنن.. در اخرنظرات ما شبیهه به همهست تقریبا با این تفاوت که من مقابله سونی رو در حال حاظر درحدی نمیبینم که بگم کامبک زده به نظرمن خرید بانجی و این شایعات راجب ساخت بازی شوتر که ازشون هیچ خبری نبودتا چند ماه پیش چتری هست برای پناه از انتقادات و برگرشت ارزش سهامش (هرچند بانجی خرید خوبی هست حدقل ۲ ۳ تا صفیر ازش میتونه پخش کنه تویه استدیو هاش برای کمک تو ساخت شوتر ها ) ولی کافی نیست برای مقابله و بنظرم خود سران سونی خوب میدونن و دارن با اینحرکات وقت میخرن که فکر کنن … پس باز از نظر بنده این حرکات از رویه ضعف هست و حرکتی نیست که بهش بگم هوشمندانه به نظرم تنها راه چاره فعلی سونی بود و انجام داد
اره داداش آخه نیست دیروز سونی رفت بقالی سر کوچه گفت چون کالاف رو گرفتن یک divination,یک کیلو fire walkویک لیتر هم بانجی بده همشم دیروز خریده ها اصلا از پنج ماه پیش خرید بانجی رو شروع نکرده بود و خرید اون دوتا استودیو دیگه هم اصلا بیشتر از یک سال نیست که سونی خریده!!!
دیدگاه من فقط از بیزنس هست و واسه من پی سی پلیر باور کن هیچ فرقی نداره من همین الانشم نمیرسم بازی کنم ولی رویکرد شرکت های بزرگ واسم مهم و بیشتر جالب هست
واسه همین میام نظر میدم
هر اتفاقی افتاده شاید ۵ ماه پیش بوده شاید سال پیش بوده ولی اول سونی اتک خورده و فهمیده اکتیویژن رفته به کدوم سمت بعد اقدام کرده به خرید و این کاملا مشخصه از اخبار
حالا چرا و چگونش با یه تحلیل ساده و خوندن ۲ تا مقاله به دستت میاد
خلاصه که اینا همه نظر شخصی هست دلخور نشو من مثله بقیه میتونم نظر بدم
در ادامه میتونم بگم تکیه به بازی های دیگرشرکت ها واسه ۲ نسلکامل و رها کردن ایپی هایی که هنوز هم بعد اینهمه سالخاموشی فن بیس دارن راجبشون صحبت میشه فقط رها سازی ژانر های دیگر به دلیل فروش خوب فقط یک ژانر حرکت هوشمندانه نیست
برای همینه از این موضوع به عنوان ضعف سونی و پلی استیشن یاد کردیم همانطور که کمپانیهای دیگر هم ضعف داشتن و قطعاََ کسی نمیذاره شما یک طرفه به قاضی بری. بهتره منصفانه به قضیه نگاه کرد.
سونی اینهمه استودیو سرویس محور خریده بعد طرف میگه سانتا مونیکا و ناتی داگ میخواد سرویس محور بسازه🤣🤣🤣
اینا رو ولشون کن بابا بزار خوش باشن
همون سرویس محور ها هم یه چیزی شبیه به اونجرز هستن (از این جهت میگم که در کنار بخش مولتی پلیر داستان هم دارن) نمونش همین بازی Deviation
اینا فقط دنبال بهونه برای ترول کردن و دکل نوردی میگردن 😂
تا ۲۰۲۴ با کیلزون شدو فال متا هفتاد 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
مگه با متاهای پایین نسخه های فرعی کیلزون و gt شما شاد بشید پرچمدارهاتون تبدیل به بازیهای معمولی و ضعیف شدن اونوقت برای متای پایین نسخه های فرعی بازیهای سونی قصه میخورین
والا اصلا اون زمان گوریلا مثل الان آنقدر پیشرفت نکرده بود مردی برو نماد ایکس باکس رو با نماد سونی مقایسه کن نه بازی که منابع و پول کمتری در اختیار داره همین گوریلا امروزی به موتور گرافیکی جدید یکfpsشاهکار میتونه بده مخصوصا سر اینکه استودیو های سونی با هم تبادل نیرو دارن.
و کالاف با کمپین دوساعته و شیردوشی بتل پس هیلو اینفینت.
این استویو هم واسه سونی هست
صداشو در نیاورده
ببینیم چ آشی میپزه این استدیو