اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  

اعضای سانتا مونیکا از باس‌های محبوب خود در سری سولز می‌گویند

معین سلیمانی
۱۶:۳۶ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  

با توجه به این که به تاریخ عرضه‌ی عنوان موردانتظار Elden Ring نزدیک هستیم، جمعی از اعضای استودیو‌های سونی از باس‌های مورد علاقه خود در سری سولز سخن گفتند. 

جمعی از توسعه‌دهندگان استودیوی‌های نام‌آشنایی مانند سانتامونیکا (Santa Monica)، بند استودیو (Bend Studio)، ناتی‌داگ و اینسومنیاک (Insomniac) در مورد باس‌های موردعلاقه‌ی خود از سری عناوین سولز صحبت کردند.

لازم به ذکر است که سایت Playstation Blog باس‌های انتخاب شده این توسعه دهندگان را در لیستی جمع‌آوری کرده و آن را منتشر کرده است. جالب است بدانید که به عقیده‌ی Hidetaka Miyazaki، باس Old Monk از عنوان تحسین شده‌ی Demon Souls برترین باس سری سولز به شمار می‌رود و معاون مدیریت ارتباطات استودیوی اینسومنیاک یعنی آقای توماس هارت (Thomas Hart) نیز چنین عقیده‌ای دارد.

جالب است بدانید که آقای هارت در دومین باری که با این باس مبارزه کرد با حرکات جدیدی روبه‌رو شد و برای پیدا کردن راه شکست این باس مجبور شد در گوگل به دنبال راهنما و راه‌حل بگردد. اگر Demon Souls را تجربه کرده باشید، به یاد می‌آورید که باس Demon Monk در اصل یک پلیر واقعی بود که با شما مبارزه می‌کرد. هارت در این مورد توضیح داد:«هنگامی که متوجه شدم Demon Monk یک پلیر واقعی است و با یک کامپیوتر مبارزه نمی‌کنم بسیار متعجب شدم!»

باس فایت مورد علاقه‌ی آرتیست تکنیکال استودیوی بند یعنی آقای تاکر کول (Tuker Cole) ، Nameless King از بازی Dark Souls 3 بود. او نبرد خود با این باس را، مبارزه‌ای “فوق‌العاده” و “پر از مجازات‌های سخت” توصیف نمود. او در این مورد توضیح داد:«شکست دادن این باس مهارت زیادی می‌طلبید و همچنین شکست دادن او در بالاترین نقطه‌ از قلمرو Lotheric احساس افتخار بسیار خوبی را القا می‌کند.»

سولز

به عقیده‌ی ایوانا لیتشواگر (Ivanna Liittschwager) که در استودیوی سانتامونیکا به عنوان طراح محیط عمل می‌کند،  Lady Maria از عنوان تحسین شده و محبوب Bloodborne چالش‌برانگیز‌ترین و زیباترین باس از دیدگاه اوست.

مبارزه با Lady Maria مانند یک رقص می‌ماند، در فاز اول او با حملات سریع خود مخاطب را همراهی می‌کند و در فاز دوم با حملاتی سریع‌تر و با بردی بیشتر پلیر را به چالش می‌کشد، سپس در فاز سوم به واسطه‌ی خون و آتش مبارزه می‌کند و با یک جاخالی اشتباه کشته می‌شوید، تجربه‌ی اولین مبارزه با او بسیار لذت‌بخش بود.

سرپرست بخش روایی ناتی‌داگ (Naughty Dog) یعنی آقای جو پتینتای (Joe Pettinati) برترین باس از دیدگاه او، Guardian Ape از بازی Sekiro: Shadow Dies Twice بوده است.

موضوعی که باعث می‌شود من این باس را دوست داشته باشم نحوه‌ی طراحی انیمیشن‌های حرکت آن در فاز اول است. سپس در فاز دوم همه چیز تغییر می‌کند و شما با هیولایی مبارزه می‌کنید که نیمی مار و نیم دیگری از آن به یک رقاص باله شباهت دارد. خروج یک هزارپا از گردن این هیولا، بعضی چیزها را توضیح می‌دهد، شما در حال مبارزه با حشره‌ای هستید که درون بدن یک هیولای دیگر زندگی می‌کند. هیچ کاتسین و نوشته‌ای این مسئله را روایت نمی‌کند و تمامی این اطلاعات توسط طراحی بصری باس روایت می‌شوند.

Moein MM2V3S3MIRunknownGame is lifeMehran.Basnowgirlchibikenpachi❤GOD OF WAR❤DARKSIRENLucciola Balladآرین@alistarSquatlatexM.MTexampleMengomohsen62P.morgan 𔓙امینXerexplaymore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند  

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پشه گفت:

    اعضا سانتامونیکا هروقت تونستن توی ریبوت سری گاد دو باسه خوب بسازن ( تنها باس خوب گاد ۲۰۱۸ بالدر) اونوقت راجب بهترین باس های تاریخ اظهار نظر کنن
    اینا اصن تو سطحی نیستن راجب باس های سری سولز حتی فکر بکنن چه برسه این که نظر بدن😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

    Moein MM2Game is lifeK1Mehran.Basnowgirl❤GOD OF WAR❤DARKSIRENArmageddonAmir(PC & PS4)Squatlatexmore
    • Uncle kojima گفت:

      خیخیخیخیخی اعضای سانتامونیکا چقدر بیکار اند بیان حرف های تو رو گوش کنند😹😹😹😹😹😹

      میدونی دا گاد همونی که نبود متاش از کل سری سولز بالاتره 😹😹😹😹😹😹

      لطفا طنز نگو😹😹😹😹😹

      Moein MM2K1NathanGravity_Rush❤GOD OF WAR❤SquatlatexGodofwar0385FidoshadowZFBmore
      • خب متاش بالاتر باشه که چی؟؟؟ بازی عامه‌پسندتریه صددرصد متاش بالاتر از سولز میشه ولی حالا که بالاتر شده چی نتیجه میگیری؟؟؟؟اینکه همه‌ی دنیا یکصدا بگن ما گاد رو بیشتر از سولزبورن‌ها دوس داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

        Moein MM2K1Nathan❤GOD OF WAR❤Omidsoltani7MrHill93Uncle kojimaSquatlatex
        • Squatlatex گفت:

          نه بیان یک صدا بگن عشق منی اسپنسر و لعنت به سونی بفرستن.عامه پسند بودن شد دلیل؟از ردد۲وبازی های راکستار عامه پسند تر داریم؟

          Moein MM2Nathan❤GOD OF WAR❤Uncle kojima
          • Gravity_Rush گفت:

            حالا خوبه همین میازاکی و ژانر سولزبورن به صدقه سری همین سونی کشف و خلق شدن و دو تا از بهترین بازیهای سولز میازاکی انحصار پلی اشتیشنه که این کودکان میان از دکل سولز برای کوبیدن گاد استفاده میکنند دکل نوردی از ویژگی بارز این کودکانه جدیدا هم مد شده آقاشون آیپی های مولتی پلتفرمو که میخره دکل جدید براشون درست میشه نمونه ش کالاف که تا دیروز به خونش تشنه بودن الان از دکلش بالا میرن

            Moein MM2Squatlatex
          • نه از رد دد ۲ و بازیهای راکستار عامه پسند تر نداریم برا همین هم نمراتشون اینقدر بالا هستند (این که شد تایید حرف من). در ثانی من نمی‌فهمم کامنت من چه ارتباطی به اسپنسر داشت یارو اومده برا اینکه ماله بکشه رو ضعف طراحی باس گاد ۲۰۱۸، سولزبورن رو میخواد بکوبه من جواب به اون دادم حالا چی شد همه‌ی عاشقان و سینه چاکان و سهامداران سونی بشون برخورد خدا داند. تا حالا حتی دستم به دسته‌ی ایکس باکس نخورده چرا باید بیام بگم عشق منی اسپنسر خدا میدونه…همین شماها طرفدار گاد هستید خودش یکی از ضعفهای بازیه باید اعضای سانتامونیکا یه فکری به حالش بکنن

            • Squatlatex گفت:

              ما تو این بازی داریم سیر تکامل شخصیت کریتوس و لوکی رو میبینم چطور میخواست به بچه اش بفهمونه که قتل و کشتار کار بدیه وقتی خودش ده تا خدا رو میکشت؟بعد میخواستی تو رگنوراک بیان شطرنج بازی کنم چون همه خدایان رو کشتن درضمن باس هایی که ازشون حرف میزنی دلیل خصومت هرچه بیشتر تور و آپدیت با کریتوس و لوکی میشن ناسلامتی برادر و پسرهاشون رو کشته و فرزند و نوه های آپدیت رو اگه بهتر میتونی داستان و باس بسازی برو خودتو به سونی معرفی کن شمارو بزارن بالاسر بازی

        • Nathan گفت:

          متا اسکور بازی ربطی ب عامه پسند بودن یا نبودن نداره اون عامه پسند نبودن تو آمار فروش تاثیر می‌ذاره

          Squatlatex
      • Artorias گفت:

        Steven Paul Jobs(kojima)@ببین سری God of war برا من یکی از بهترین فرنچایز هاست ولی نمیتونی بخاطر عقیده خودت به بازی ای که جدیداً جایزه golden joystick رو برده توهین کنی جایزه golden joystick به بهترین بازی تاریخ داده میشه گفتم شاید کسی ندونه اگه باور نمیکنید خودتون یه سرچ بزنید.

    • ALIREZA0111 گفت:

      تنها باس خوب بازی بالدر؟
      قیافه اژدهای تو بازی بعد شنیدن حرفات 🤨🤨😕😕
      ریبوت این بازی شبیه نسخه اول گاد بوده و باس هاشم مثل اون بازی کم بوده.. نسخه دوم از اسمش هم پیداست قراره کلی باس بکش بکش کنیم

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤SquatlatexshadowZFBMrHill93( ;) A.a.s87( pc gamerSpider-ManGgTlou part 2 game of the centurymore
    • Nathan گفت:

      نسخه ۲۰۱۸ به دلیل ریبوت شدن سری و تغییر همه جانبه بازی حتی هسته مرکزیش باعث شد ک اعضا سانتامونیکا ب دلیل کمبود وقت نتونن رو طراحی نه تنها باس ها بلکه حتی enemy وقت کافی بذارن و رگنوراک چهار سال فاصله داره با نسخه قبلی و چون پایه و اساسش ادامه نسخه قبلی هستش تو این نسخه مطمئنا شاهد طراحی فوق‌العاده باس ها و مراحل و انمی ها خواهیم بود
      البته من دارم وقتمو تلف می‌کنم هدف شما معلومه از کامنتت

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤DARKSIRENSquatlatexPEDrooexampleshadowZFBP.morgan 𔓙MrHill93more
    • Eris گفت:

      پس تو با چه سطح از تجربه بازیسازی داری در مورد سانتامونیکا نظر میدی؟ 🤔🤔🤔

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤SquatlatexFidoZFBMrHill93( ;) A.a.s87( pc gamerSpider-ManGgTlou part 2 game of the centurymore
    • والا تا جایی که من اطلاع دارم گادو با باس‌هاش میشناسن
      سانتامونیکا اظهار نظر نکنه ، نمیدونم باید کدوم استدیو در مورد باس‌ها باید اظهار نظر بکنه
      البته تو یه هیتری ، کاریش نمیشه کرد
      کمبود جلب توجه داری دیگه
      خوشحال باش که ریپ خوردیو به هدفت رسیدی

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤SquatlatexGodofwar0385exampleZFBMrHill93( ;) A.a.s87( pc gamerSpider-ManGgmore
    • @مسترچیپس
      کاملا با حرفتون مخالفم! سازنده‌های گادآو وار ۲۰۱۸ درک بسیار بالایی از باس‌های خوب دارن و کاملا بلدن که چطوری باید باس بسازن! مووسِت باس؟ طراحی‌های متفاوت؟ داستان باس؟ این چیزا که باسِ خوب نمیسازن! چیزی که یه باس خوب میسازه تنوع رنگ هست و گاد آو وار ۲۰۱۸ تا دلتون بخواد تنوع رنگ داره! تو بازی ترول سیاه هست، زرد هست، قرمز هست، قرمزِ پر رنگ هست، خاکستری هست و حتی یه ترول هم به رنگ مورد علاقه من یعنی آبی هست! باورتون نمیشه که وقتی من داشتم بازی رو میرفتم و دیدم یه ترول به رنگ مورد علاقه من داخل بازی هست چقدر خوشحال شدم! سازنده‌های این بازی موقع ساختن باس‌ها کاملا میدونستن که دارن چیکار میکنن و برای همین یه باس ترول رو با ۱۰ رنگ مختلف توی جاهای مختلف بازی گذاشتن و به همه سلیقه‌ها احترام گذاشتن؛ پس لطفا نگید سازنده‌های گاد آو وار ۲۰۱۸ بلد نیستن باس خوب بسازن! شما فقط قدرت درک مفاهیم عمیق این شاهکار رو ندارید و توی گذشته گیر کردید و یه هیتر هستید و برای همین از بازی ایراد میگیرید! البته یه انتقاد به بازی وارده، رنگ مورد علاقه یکی از دوست‌های من صورتی هست ولی ترولی به اون رنگ داخل بازی نیست! یعنی چه واقعا؟! یعنی سازنده‌های این بازی به دوست داران رنگ صورتی احترام نمیذارن؟! واقعا این کارشون زشت بود ولی امیدوارم در نسخه بعدی یه ترول صورتی هم داخل بازی باشه تا دوست من خوشحال بشه.

      سیناGodofwar0385محمد حسین کریمی❤GOD OF WAR❤Lucciola BalladآرینSquatlatexJin sakaiexamplepacman remasteredmore
    • با اینکه گاد او وار ۲۰۱۸ یکی از برترین تجربه هام بوده ولی واقعا با باس هاش زیاد حال نکردم به جز کویین والکری.حتی بالدور هم زیاد لذتی برام نداشت ولی خب کارکترش رو خیلی دوست داشتم.در عوض بنظرم گاد راگناروک سیل عظیمی از باس های بی نظیر و حماسی مثل گاد او وار ۳ قراره داشته باشه.اما در کل از نظر طراحی باس فایت طبق نظر شخصی خودم هیچ سازنده ای حتی نزدیک میازاکی نشده که حتی یه مینی باس مث چپرا دیمن اونطوری دمار از روزگار آدم میاره

      Moein MM2shadow❤GOD OF WAR❤MrHill93pacman remastered
    • Squatlatex گفت:

      یک دونه باس والکری به کل باس های بازی پروفت میارزه سید.برو باس های والکری رو ببین یک پا سولز هست برای خودش بعد بیا جوک بگو اگه به تعداد باس بود که الان گاد۳ردد۱رو تو گوتی شکست میداد.شکا بچه سال ها فقط به بزن بزن اهمیت میدید داستان ماستان نخوندین برای همین آنقدر هیلو دوست دارید.

      ❤GOD OF WAR❤
      • underdark گفت:

        داش داستان دوست داری برو کتاب داستان بخون مگه کل بازی دستانه . من کاری به فن بوی بازی و این حرفا ندارم ولی داخل گاد ۲۰۱۸ والکری ها باسای خفنی بودن و البته سخت ولی چرا باید این باسای به این باحالی رو انتخابی بزارن در صورتی که بازی خودش باسای ری اسکین شده زیاد داره.ولی قبول دارم که گاد ۲۰۱۸ شاهکاره البته ضعف در زمینه تنوع باس های اصلی.دقت کنین گفتم اصلی.

        • Squatlatex گفت:

          یک بازی اگه داستان نداشته باشه میشه به من بگی چه چیزی باعث خاص شدنش میشه؟همه بازی ها اسلحه دارن و…این داستان و تاثیرات انتخاب ما هست که گیم رو به سینما ترجیح میدم بازی اگه۶۰درصدش گیم پلی و اول دیزاین باشه۴۰درصدش داستان بازی هست وگرنه هدف ماموریت ها چیه؟علت اینکه مردم از سرویس محور بدون میاد همین نبود داستانه.

          • underdark گفت:

            درست میگی ولی یادت نره از اکثر بازی های نینتندو با اون متا های نجومی به نظرت به خاطر چیه؟۹۰ درصد گیمپلی.خیلی ها فقط دوست دارن بازی کنن چرا همیشه کژوال گیمرا نگاهشون سمت cod و جی تی ای هستش؟نمیگم این دوتا بازی داستان ندارنا ولی یه نگا به gta v بنداز بازی ماموریت های مختلف داره و داستان جالبی نداره و فقط داستان برای اینه که شما رو به سمت این ماموریت ها هدایت کنه.البته من خودم داستان بازی برام مهمه.

            • Squatlatex گفت:

              اگه داستان برات مهمه پس چرا به من میگی برو کتاب بخون اگه داستان میخوای این حرفا مال آدمای کژوال هست که داستان براشون مهم نیست اگه پرو یا هاردکور گیمر باشی بازی بدون داستان رو نگاهشم نمیکنی وگرنه بازی بدون داستان میخوای فقط گیم پلی خالی؟برو فورتنایت بازی کن الکی هم پول اضافی نده.

    • این قدرته مسترچیپسه . ببینید چطور ادم ها رو به جون هم انداخت . خدای جنگ واقعیه و ایرانیه و کاربر گیماست

      unknown𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
  • Z.GAMER.FAKE گفت:

    الدن رینگ:لایک
    گاد.رگناروک:دیس

    Moein MM2unknownRagnorakIsComing❤GOD OF WAR❤DARKSIRENمحمد خلیلیآرینSquatlatexGodofwar0385Fidomore
  • Wounds گفت:

    چرا هیچ کدوم سراغ دارک سولز ۱ نرفتن بیشترین باس فایت خفن همین بازی داشت four king ,آرتوریاس ،مانوس ،Gwyn…. در بلادبورن هم Ludwig از همه خفن تر بود ….در دارک سولز دو هم Ivory king مخصوصا محیطش عالی بود دیمن سولز هم که باس فایت درست و حسابی نداشت دارک سولز ۳ هم که برای من باس فایت هاش اصلا جالب نبودن

    Moein MM2آرینpacman remasteredStorm rulershadowZFBP.morgan 𔓙Spider-ManJin sakaiAtomic Soldier
    • Storm ruler گفت:

      اتفاقا سولز یک اکثر باس هاش از نظر گیمپلی خیلی ضعیف تر هستند نسبت بازی های بعدی فرامسافت (حرکاتشون ساده هست و پیچیدگی ندارن movement و انیمیشن هاشون هم ضعیف تره نسبت به بازی های بعدی سری) ،سولز سه هم باس های خفن زیاد داره مثل slave knight و soul of cinder و twin princes و …

      آرین
  • شخصا باس مورد علاقه من در عناوین فرام سافتور لودویگ هست.
    فاز اول این باس مبارزه با قهرمانی هست که شکوه خودش رو از دست داده و تبدیل به هیولایی کریه شده. ظاهر باس، صداگذاری، حرکات و حتی محیط مبارزه، همه و همه جوری طراحی شدن که لودویگ رو به عنوان یه موجود رغت‌‌ انگیز به تصویر بکشن. داستان لودویگ و آرتوریاس به شدت شبیه به هم دیگه هستن؛ بصورت خلاصه میشه گفت که هر دو شخصیت قرمانان با شکوهی بودن که در آخر گرفتار چیزی میشن که سعی در نابود کردنش داشتن. فاز اول لودویگ به قدری خوب هست که اگه مبارزه با این باس فقط همون فاز اول بود هیچ مشکلی بوجود نمیومد؛ ولی اگه این اتفاق میوفتاد دیگه لودویگ چیزی فراتر از “آرتوریاسِ بلادبورن” نمیبود و برای همین فاز دوم وجود داره.
    وقتی که جون باس به نصف برسه، یه کاتسین پخش میشه که در اون لودویگ شمشیرش رو دوباره میبینه و همین اتفاق کافیه که عقلانیت این شخصیت، لا‌اقل برای مدتی کوتاهی بهش برگرده و فاز دوم این باس میشه یه مبارزه به یاد موندنی با لودویگی که دوباره شکوه از دست رفته‌اش رو بدست آورده و برای آخرین بار مثل یک قهرمان میجنگه. برخلاف فاز اول که سعی میکرد لودویگ رو به عنوان یه موجود کریه و رغت انگیز نشون بده، فاز دوم سعی میکنه لودویگ رو به عنوان یه جنگجوی باشکوه به تصویر بکشه؛ در این فاز از راه رفتن روی چهار دست و پا خبری نیست و لودویگ روی دو پای خودش می‌ایسته؛ دیگه از حرکات حیوانی مثل جفتک انداختن خبری نیست و لودویگ با شمشیر خودش میجنگه؛ دیگه از صداهای حیوانی و هیولا مانند خبری نیست و لودویگ موقع حمله کردن فریادهای جنگی سَر میده؛ دیگه از موسیقی ترسناک و تنش آور فاز اول خبری نیست و در این فاز یه موسیقی باشکوه پخش میشه. تقریبا هر کاری که فاز اول این باس انجام داد در فاز دوم برعکس میشه و ترکیب همه و همه این چیزها یه مبارزه به یاد موندنی رو رقم میزنه.
    واقعا همه چیز این مبارزه عالیه و جواب میده! داستان، موسیقی، طراحی، مووست و فاکینگ مونلایت گریت‌سورد! به نظر من لودویگ یه باس ۱۰ از ۱۰ هست! من واقعا هیچ مشکلی در این باس نمیبینم و همه چیز این باس به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده! حتی دوربین این باس هیچ مشکلی نداره و در بازیهای فرام سافتور این قضیه واقعا نادر هست! همه و همه این نکات باعث میشن که به نظر من لودویگ بهترین باس بازی‌های فرام سافتور باشه.

    Moein MM2unknownunderdarkMOHAMMAD.WAYNELucciola BalladSina MorganآرینJin sakaipacman remasteredshadowmore
  • Ashen One IV گفت:

    چرا فقط استودیو ها سونی😐
    یعنی بازی ها فرام سافتور فقط استودیو ها سونی طرفدار داره؟؟؟
    شما هم به‌همون چیزی فک میکنید که فک میکنم؟؟

    DARKSIRENآرینSquatlatexMrHill93shadow( ;) A.a.s87( pc gamerمحمد خلیلیSpider-ManTlou part 2 game of the centurymasoud pc gamermore
  • Mahdi Sam گفت:

    با اختلاف بهترین باس فرام سافتور owl father هست بعد از اون Isshin و nameless king هستن و وجه اشتراک این‌ها بار احساسی مبارزه است، تو مبارزه با owl ارتباط پدر و پسری و استاد و شاگردی به وضوح حس میشه و تو مبارزه با isshin تو در واقع داری از اربابت در برابر قویترین جنگجویی که می‌شناسی محافظت می‌کنی و ارتباطی با شخص Isshin برقرار کردی هم تو یه سمت دیگه و nameless king که به احتمال زیاد آخرین بازمانده دوران اولین لردهاست کسی که با اعمال Gwyn مقابله کرد و به همین دلیل همه‌چیز حتی اسمش رو از دست داد و تو حاصل کارهای Gwyn اومدی که آخرین چیزایی که براش مونده(جونش و دوستش) رو ازش بگیری

    Moein MM2unknown❤GOD OF WAR❤SquatlatexshadowСталкерمحمد خلیلیSpider-Man
  • Omid گفت:

    نکته اصلی ، شکوه و عظمت و درعین حال زیبایی و ظرافتی هست که در اکثر مبارزات سولزبورن وجود داره….مگه میشه با “دختری زیبا از خاندانی سلطنتی” که امروز بصورت هیولایی رعنا!،و تحت نام Dancer در برابرتون رقص مرگ رو به نمایش میگذاره مبارزه کرد و اون رو تحسین نکرد ؟ مگه میشه شکوه لحظه رویارویی با Nameless King پر غرور ، فرزند رانده شده گوئین رو از یاد برد در حالیکه سوار بر اژدهای وفادار ش به سوی،شما میاد ؟ مگه طراحی شگفت انگیز باس Prince lothric رو میشه نادیده گرفت ، از خدایان لاثریک که علیه تقدیرش طغیان کرد و در کنار برادر قدرتمندش به نظاره تکثیر تاریکی پرداخت؟ اونهم در حالیکه با بدنی فلج و سوار بر دوش lorian شما رو به مبارزه مرگ دعوت میکنه؟ ….آرتوریاس ، گوئین ، مانوس پدر تاریکی ، پانتیف ستمگر یا همون سالیوان با گذشته حیرت انگیزش ، فریده و فادر اریاندل و……اوووووف….لعنتی همه شون زیبا هستند……مبارزه با Abbys watchers با اون موسیقی دیوانه کننده و زیباش و اخرین باس در دنیای Ringed city یعنی Slave knight Gael , بنظرم هرگز فراموش شدنی نیستن….و هرچی بیشتر فکر میکنم باز هم این لیست طولانی تر میشه…..فقط نمیدونم چطور میشه این حجم از زیبایی و شکوه و حماسه رو دید و لذت نبرد ؟؟؟؟

    Moein MM2unknown
  • چه لذتی داره وقتی میبینی جمعی از بهترین بازیسازای دنیا از سازنده ی مورد علاقت و بازیاش تعریف میکنن.اگه میخواین به نبوغ میازاکی در عرصه جزئیات ایمان بیارید یه سر به چنل یوتوب vaatividya و اگرم میخواید هنرش در عرصه طراحی گیم پلی رو ببینید یه سر به چنل یوتوب ongbal بزنید

    Moein MM2
  • باس slave knight gael خیلی سخت و زجر اور بود شکست دادنش و داستان غم انگیزی پشت کاراکترش بود. ولی این نکشتن midir هنوز به دلم مونده دیوانه وار سخت بود راهی هست بشه شکستش داد؟

    Moein MM2Squatlatex
    • Squatlatex گفت:

      از اسلحه سریع مثل شمشیر عادی استفاده کن مکانیزم هاش نسبت به بقیه باس ها ساده تر هست ولی بدجور دمیج میده پر دمیج ترین باس بازی دارک۳هست همیشه از یک تمبر قبل مبارزه استفاده کن بزار اول اون ضربه بزنه بعد بهش حمله کن اصلا به دمش ضربه نزن که با یک چرخش نابودت می‌کنه.

  • MrHill93 گفت:

    بهترین باس ها از نظر من
    ارتوریاس و فور کینگ از دارک یک
    نیملس کینگ . سول او سیندر . دارک ایتر میدیر . Gael . ابیس واچر . از دارک ۳
    لیدی ماریا . گرمن . لودویگ . اورفان او cos از بلاد بورن
    ایشین . گاردین ایپ . فادر owl از سکیرو

    دیمن سولز هم بازی نکردم نظری راجع بهش ندارم
    دارک سولز ۲ هم به نظرم باس به یاد موندنی نداره ( نظر شخصی )

    Moein MM2Omid
    • Omid گفت:

      البته باس fume knight در نسخه دوم بنظرم یکی از باس های به یاد ماندنی بود چرا که بسیار سرسخت بود و داستان زیبایی هم داشت. اما بطور کلی در مورد نسخه دوم باهاتون موافقم. نسخه دوم یک بازی خوب بود اما به هیچ وجه یک دارک سولزخوب نبود. و خب عدم حضور میازاکی باعث شده بود که روح موجود در اثارش رو در نسخه دو شاهد نباشیم. بخصوص نقطه ضعف بزرگش کنار گذاشتن انیمیشن هایی بود که هسته اصلی مکانیکها و انمیمشین های حرکتی در دیمن سولز و نسخه اول و سوم و حتی بلادبورن رو تشکیل میداد و متاسفانه بجای اون از انیمیشنهایی استفاده کردند که حتی از زمان خود بازی هم بسیار عقبتر بود و نتیجه ش شد حرکتها و دویدن ها و مبارزه های بسیار خشک و سنگین و از نظر بصری زمخت و زشت. دارک سولز دو همیشه برای من مثل یک حسرت باقی میمونه چرا که میتونست خیلی بهتر باشه. و خب اگر به انواع و اقسام دسته بندی های کل سری سولزبورن نگاه کنیم بدون استثنا و تقریبا در همه موارد نسخه دوم در اخر لیست قرار داره و به نوعی ضعیفترین نسخه کل سری محسوب میشه گرچه هستند گیمرهایی که شاید این نسخه رو بیشتر دوست داشته باشن و خب سلیقه ها متفاوته و نظرها محترم.

      MrHill93
      • Mahdi Sam گفت:

        از نظر PvP و سیستم جادو بهترین نسخه دارک سولز بود، از نظر lore و شخصیت هم از دارک ۳ خیلی بهتر بود(علی‌رغم اینکه زیگمایر و سولیر بهترین npcها تو کل بازی هستن ولی باز مجموعا دارک۲ npcهاش بهتر بودن )

        محمد حسین کریمی
  • Artorias گفت:

    دوستای گلم شما سیاست این کارو نمیدونید این کار سونی برای خود شیرینی بوده برای اینکه الدن رینگ داره میاد گیمرای زیادی به سمتش برن میپرسین چه نفعی برای سونی داره باید عرض کنم که این کار سونی دلیل داره برای اینکه فرام براشون بازی انحصاری بزنه یه چیز دیگه در کل کلا خودشیرینی بوده برای فرام هر چند الدن رینگ نیاز به این خودشیرینیا نداره چون عشقه عشق

    Moein MM2❤GOD OF WAR❤MrHill93آرین
  • snowgirl گفت:

    جذاب ترین بخش تو بازی ها برای من همیشه باس فایت ها بوده

    Moein MM2snowgirl
اعضای سانتامونیکا از باس‌های محبوب خود در سری Souls گفتند