الیزا تیلور و باب مورلی به فیلم علمی-تخیلی I’ll Be Watching پیوستند

علی محمدپناه
۱۴:۰۲ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
باب مورلی و الیزا تیلور

ستارگان سریال The 100 قرار است در فیلم علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز I’ll Be Watching نقش‌آفرینی کنند.

دو بازیگر سریال صد (The 100) قرار است در فیلم علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز من تماشا می‌کنم (I’ll Be Watching) نقش‌آفرینی کنند. الیزا تیلور (Eliza Taylor) و باب مورلی (Bob Morley) قرار است در این اثر بازی کنند. در حال حاضر، فیلمبرداری این فیلم در آتلانتا، جورجیا، کشور آمریکا در جریان است.

الیزا تیلور قرار است در این فیلم، نقش زنی را بازی کند که در درون خانه جدید و منزوی خودش به دام افتاده است و درگیر جدالی برای بقاء و زنده ماندن می‌شود. باب مورلی نیز قرار است نقش همسر او را بازی کند که یک متخصص تکنولوژی است.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند، می‌توان دیوید کیث (David Keith)، برایان بات (Bryan Batt) و هانا فیرمن (Hannah Fierman) را نام برد. اریک برنارد (Erik Bernard) قرار است کارگردانی این اثر را در دست داشته باشد. او بیشتر برای کارگردانی فیلم یک افسر و یک جنتلمن (An Officer And A Gentleman) شناخته می‌شود.

فیلم‌نامه فیلم “من تماشا می‌کنم” را سارا سامتی مایکلز (Sara Sometti Michaels) و الیسا منزینی (Elisa Manzini) قلم زده‌اند. الیزا تیلور و دیوید کیث نیز قرار است تهیه‌‌کننده اجرایی این اثر علمی-تخیلی باشند.

سث مایکل (Seth Michaels) مدیر کمپانی سازنده این فیلم در رابطه با حضور الیزا تیلور و باب مورلی در جمع بازیگران این فیلم گفته است:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که باب مورلی و الیزا تیلور، این دو بازیگر بسیار با استعداد را در جمع دیگر بازیگران خوب خود داریم. فیلمبرداری این اثر تاکنون یک ماجراجویی جالب توجه و هیجان‌انگیز بوده و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا این داستان خارق‌العاده را برای بینندگان به نمایش بگذاریم.

کمپانی بناکوس اینترتینمنت اخیرا فیلم Southern Gothic را تولید کرده است. کارگردانی و نویسندگی این اثر را تام شولمن (Tom Schulman) در دست داشته است. شولمن سابقه کارگردانی فیلم انجمن شاعران مرده (Dead Poets Society) را در کارنامه هنری خود دارد.

در حال حاضر، تاریخ اکرانی برای فیلم “من تماشا می‌کنم” اعلام نشده است.

منبع: ددلاین

XBGKHEDER_Pro_GamerƁayoηetta

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید