پیش‌درآمد سریال Supernatural به نام The Winchesters ساخته می‌شود

علی محمدپناه
۱۴:۰۵ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
سریال سوپرنچرال (Supernatural)

شبکه سی دبلیو به دنبال توسعه سریال Supernatural است و قرار است پیش‌درآمدی به نام The Winchesters برای آن بسازد.

شبکه سی دبلیو دستور ساخت قسمتی آزمایشی برای سریال وینچسترها (The Winchesters) را داده است. این سریال، پیش‌درآمد سریال سوپرنچرال (Supernatural) خواهد بود. ستاره سریال سوپرنچرال، جنسن اکلس (Jensen Ackles) قرار است تهیه‌کنندگی این سریال را در دست داشته باشد.

علاوه بر این سریال، شبکه سی دبلیو دستور ساخت یک قسمت آزمایشی برای سریال شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights) و سریال واکر: استقلال (Walker: Independence) را داده است.

سریال وینچسترها قرار است بر محوریت پدر و مادر سم و دین وینچستر به نام جان و مری باشد. بنابر آنچه گفته شده، سریال وینچسترها قرار است داستان عاشقانه میان این دو را بررسی نماید و نشان دهد که آن‌ها چطور علاوه بر نجات عشق میان خود، جهان را نیز نجات داده‌اند. این داستان قرار است از نقطه نظر پسر بزرگ آن‌ها یعنی دین بازگو شود. جنسن اکلس قرار است راوی این سریال باشد.

در سریال سوپرنچرال، نقش جان و مری وینچستر را مت کوهن (Matt Cohen) و ایمی گومنیک (Amy Gumenick) به تصویر کشیده‌اند. البته، نسخه مسن‌تر جان و مری وینچستر را جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) و سامانتا اسمیت (Samantha Smith) بازی کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

رابی تامپسون (Robbie Thompson) که زمانی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال سوپرنچرال بوده، قرار است فیلم‌نامه قسمت آزمایشی سریال وینچسترها را قلم بزند. خبر توسعه این سریال در ماه ژوئن سال گذشته میلادی اعلام شده بود. سریال وینچسترها، سومین تلاش برای ساخت یک نسخه فرعی از سریال سوپرنچرال به شمار می‌رود. قبلا ساخت سریال بلادلاین (Bloodlines) و همچنین سریال خواهران ویوارد (Wayward Sisters) با شکست روبه‌رو شده بود.

جنسن اکلسن در رابطه با سریال وینچسترها گفته است:

پس از پایان سریال سوپرنچرال در فصل پانزدهم، می‌دانستم که این پایان نیست. من و سازندگان می‌دانستیم که اولین داستانی که می‌خواهیم بازگو کنیم، داستان جان و مری وینچستر یا داستان خاستگاه سوپرنچرال خواهد بود. همیشه احساس می‌کردم که کاراکتر من یعنی دین، دوست دارد تا بیشتر در مورد رابطه پدر و مادرش بداند و حالا او قرار است ما را به این سفر ببرد.

منبع: تی‌وی لاین

LightDARKSIRENGAMER 1995Vito scaletta

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید