فیلم برداری Scream 6 تابستان سال جاری شروع می‌شود

لاوین شریفی
۱۴:۱۵ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
Scream

پارامونت و اسپایگلس مدیا به طور رسمی فیلم برداری فیلم ترسناک Scream 6 را در تابستان پیش رو آغاز می‌کنند.

این سری فیلم محبوب اولین بار در سال ۱۹۹۶ با کارگردانی وس کریون (Wes Craven) منتشر شد. داستان این فلیم درباره دختری به اسم سیدنی پرسکات (Sidney Prescott) است که در شهر کوچک Woodsboro زندگی می‌کند و توسط مردی با لباس مبدل مورد هدف قرار گرفته است. موفقیت این فیلم ساخت چهار فیلم دیگر و یک سریال را در شبکه MTV به دنبال داشت. این سریال ارتباطی با داستان فیلم‌ها نداشت.

آخرین فیلم منتشر شده از این سری به نام Scream، به شهر Woodsboro باز می‌گردد که حالا توسط فردی جدید در لباس مبدل مورد حمله قرار گرفته است. این شخص زنی به اسم سم کارپنتر (Sam Carpenter) را به علت ارتباطش با گذشته تاریک این شهر مورد هدف قرار داده است. این فیلم با بازگرداندن شخصیت‌های اصلی فیلم اول اعم از دوئی رایلی (Dewey Riley) با بازی دیوید آرکت (David Arquette)، گیل وترز (Gale Weathers) با بازی کورتنی کاکس (Courteney Cox) و سیدنی با بازی نیو کمبل (Neve Campbell)، به موفقیت زیادی دست یافت.

هنوز از اکران پنجمین فیلم یک ماه نگذشته که پارامونت و اسپایگلس اعلام کرده‌اند ششمین فیلم این سری نیز ساخته می‌شود. قبل از اکران پنجمین فیلم Scream، سازندگان فیلم اغلب آن را به عنوان یک بازبینی از فرنچایز محبوب معرفی کردند نه یک دنباله. بعد از اکران فیلم، ستارگان جدید و قدیمی این فیلم همگی اشتیاق خود را برای بازگشت به این فیلم اعلام کردند. نیو کمبل تایید کرد که اگر فیلم‌نامه و داستان فیلم برایش جذاب باشد، حتما باز می‌گردد.

با وجود اینکه نویسندگان خاطر نشان کردند که برنامه‌ایی برای ادامه این فیلم ندارند، داستان جدیدترین فیلم مسیر جدیدی را برای Scream 6 ایجاد کرد. با توجه به موفقیت مالی و نقد‌های مثبت فیلم و فروش بیش از ۱۰۷ میلیون دلاری در کمتر از یک ماه و گذشت فروش آن از Scream 4، منطقی است که پارامونت و اسپایگلس به فکر ادامه دادن این فیلم محبوب باشند. طرفداران می‌توانند فیلم Scream را هم اکنون در سینماها تماشا کنند.

منبع: اسکرین رنت

vergil2max

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید