شرکت باندای نامکو روی یک موتورگرافیکی داخلی کار میکند
شرکت باندای نامکو برای استقلال از انجینهای بازیسازی کمپانیهای دیگر، روی یک موتورگرافیکی مخصوص عناوین جهان آزاد داخلی کار میکند.
با توجه به یک آگهی شغلی مفصل، متوجه شدیم که شرکت باندای نامکو به دنبال چندین مهندس نرمافزار برای تولید موتورگرافیکی داخلی (in-House) است. به نظر میرسد که این انجین برای عناوین جهان آزاد بهینه خواهد بود و با هدف تولید بازیهای عظیم توسعه مییابد.
وبسایت ژاپنی Automation Media با کارگردان واحد مهندسی باندای نامکو، کاتسوسکه هوریوچی (Katsusuke Horiuchi) و کارگردان تکنیکال انجین مذکور، مینامی سو (Minami Sou) مصاحبهای را ترتیب داده است تا جزئیات بیشتری از تصمیم باندای نامکو حول ساخت این موتورگرافیکی به اشتراک گذاشته شود.
علت اصلی تولید یک موتورگرافیکی داخلی این است که قابلیتها و ظرفیت تکنولوژیکال خود را گسترش دهیم و زیربنای محکمی را برای خود بنا کنیم تا نیازی نباشد از انجینهای سایر شرکتها بهره ببریم. من فکر میکنم که در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفتیم این موتورگرافیکی را توسعه دهیم. در ابتدا توسعه به این شکل پیش میرفت که در قالب زمانی ساخت یک بازی ویدیویی مشغول کار روی انجین بودیم. این موضوع باعث شد تا در زمان تولید تعدادی از بازیها، سرعت گسترش انجین کاهش پیدا کند. من فکر میکنم در سال ۲۰۱۹ بود که توسعه در مقیاس کامل و گسترده آغاز شد.
در ادامه هوریوچی متذکر شد که این موتورگرافیکی حداقل یک سال دیگر نیز در دست ساخت قرار خواهد داشت و تا آن زمان هیچ عنوانی توسط آن توسعه نمییابد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
دارک سولز ۴ بدید نسخم 😑
ینی میشه فرام سافتور هم موتورشو عوض کنه؟
.
.
میتونه سوار ماشین شه😁
لوگو باندای که عوض شده
نه هنوز، از آپریل از لگوی جدید استفاده میشه.
چرا مگه قوانینی یا کار های حقوقی خاصی داره ؟
باندای نامکو ناشر باحالیه رسما هیچ استودیویی نداره (البته شاید داشته باشه دقیق نمیدونم) همه IP هاش هم به جزء یه سری مثل تکن از استودیو های مستقل گرفته و مالکیتشون رو در اختیار داره نمونش لیتل نایتمرز
خوبه باز حداقل انجین خودشون رو میسازن کمک میکنن تو این موضوع به بازیساز هایی که ناشر بازی هاشون هستن
این شرکت در ساخت بازی های انیمه ای بسیار پرتوان بوده مخصوصا بازی سری ناروتو فوق العاده بودن هرچند وان پیس و دراگون بال و کارای دیکسون هم عالین نامکو بلندای جز بهترین شرکت های مورد علاقه من هست
کاش برا ساخت تکن ۸ هم از موتور اختصاصی استفاده میکردن . بعد از سالها استفاده از موتور اختصاصی اومدن نسخه ۷ رو با آنریل انجین ساختن گند زدن به گرافیک بازی . طراحی ، نورپردازی و رنگ از نسخه های نسل قبلی بدتر شد .
دقیقا . در مورد بازی soul calibur هم همین احساس بهم دست داد که نسخه های قبلی بهترند . ولی انجینیر های باندای انقدر حرفه ای اند که تا بحال هر بازی ای که با انجین آنریل ۴ ساختن بهینه و عالی بوده .
میگن بخاطر اینکه اولین بارشون بوده با آنریل کار کردن نتونستن اونجور که باید و شاید ازش بهره ببرن هم در مورد تکن و هم در مورد سول کالیبور . البته به نظر کیفیت رو فدای فریم ریت هم کردن تا حدودی.
دقیقا منم احساس میکنم کیفیت رو فدای فریم ریت کردن . در کل برام عجیب بود که تمام بازی های آنریل انجین این شرکت همه بهینه هستند .
اخ حرف دل من رو زدی.تیکن ۷از همه لحاظ نسبت به نسخه ۶ افت کرده بود.اصلا با شماره هفت حال نکردم مخصوصا گرافیکش.خیلی وقتا نسخه شش رو دوباره بازی میکنم و دعا میکنم نسخه ریمستر ۶رو برا کنسولای جدید بدن چون ظرفیت خیلی بالایی برای ریمستر شدن داره و عالی از اب در میاد
ظاهرا بعد از عدم موفقیت تکن تگ تورنمنت ۲ در فروش بودجه خیلی کمتری برای ساخت تکن ۷ در نظر گرفته شد که شاید یه سری از این نواقص و کاستیهای طراحی به این بودجه پایین برگرده.