رییس EA معتقد است که Battlefield 2042 در بلند مدت عملکرد خوبی خواهد داشت
رییس کمپانی EA یعنی آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson) معتقد است که استودیوی DICE میتواند عملکرد فاجعه بار Battlefield 2042 را در روز عرضه جبران کند.
همانطور که میدانید، توسعه دهندگان عنوان Battlefield 2042 تصمیم گرفتند که فصل اول این بازی تاخیر خورده و در تابستان سال ۲۰۲۲ آغاز شود. رییس EA در نشستی به مشکلات عنوان Battlefield 2042 در روز عرضه اعتراف کرد و از برنامههای این کمپانی برای رفع ایرادهای این اثر صحبت کرد.
Battlefield 2042 برای تیم ما همیشه یک پروژه جاهطلبانه بود و توسعه دهندگان ما سعی کردند عنوانی با حالتهای جدید، گیمپلی پویا و نبردهایی با مقیاس بزرگ و ۱۲۸ پلیر بسازند و علاوه بر این موارد ما هدفهای بیشتری نیز داشتیم. کارمندان ما هنگام توسعهی این اثر از راه دور و در خانه با چالشهای بسیاری مواجه شدند. هنگام انتشار بازی ما مطمئن بودیم که Battlefield 2042 در وضعیت پایداری قرار دارد، اما هنگامی که این عنوان به دست مخاطبین رسید مشکلاتی را گزارش کردند که ما انتظار آنها را نداشتیم.
اندرو ویلسون در مورد ایرادات موجود در طراحی بازی و آپدیتها نیز توضیح داد:
ما در مورد طراحی این اثر تصمیماتی گرفتیم که همهی طرفداران Battlefield موافق آن نبودند. ما در قبال ارائهی پتانسیل کامل محتوای این بازی متعهد هستیم. در حال حاضر آپدیتهای بزرگی در حال آمادهسازی هستند، مخاطبین ما میتوانند در هفتههای آینده شاهد انتشار آپدیتهایی باشند که به طرز قابلتوجهای تجربهی این اثر را تغییر میدهند. برنامهی ما برای انتشار محتوای بیشتر تغییر پیدا کرده و فصل اول این اثر در اوایل تابستان آغاز خواهد شد. در حال حاضر ما قصد داریم به همراه جامعهی طرفداران خود پایهی اصلی بازی را تقویت کنیم.
همچنین اندرو ویلسون در مورد آیندهی این اثر اظهار داشت:
من معقتدم که در بلند مدت این اثر عملکرد بسیار خوبی را به ثبت میرساند.
همچنین ایشان به سابقهی DICE در برگرداندن عناوین سابق خود اشاره نمود و با توجه به صحبتهای ایشان به نظر میرسد که به توانایی DICE در جبران عرضهی فاجعهبار Battlefield 2042 اعتماد دارد.
با این که نمیخواهم چنین چیزی را قبول کنم، اما این اولین باری نیست که DICE یک بازی را با وضعیت نامناسب منتشر میکند و سپس به ارتقای آن میپردازد. توسعه دهندگان DICE بارها چنین کاری را انجام دادند و من معتقد هستم که این استودیوی توانایی خارقالعادهای در تغییر هستهی کلی بازی و برآورده کردن خواستههای طرفداران دارد و این همان کاری است که DICE در آن خبره است.
همان طور که میدانید، در این کنفرانس EA اظهار داشت که آمار فروش عنوان Battlefield 2042 کمتر از حد انتظار بوده و از اعلام آمار دقیق فروش آن خودداری نمود، اما آنها معتقدند که عملکرد واقعی این اثر باید به صورت بلند مدت بررسی و قضاوت گردد. همانطور که میدانید EA قصد دارد دنیایی واحد از فرنچایز Battlefield ساخته و تغییرات ساختاری عظیمی در آن اعمال کند. اولین قدمهای EA در راستای رسیدن به این هدف استخدام طراح سری نامآشنای Halo یعنی آقای مارکوس لتو (Marcus Letho) برای اضافه کردن روایتی معنیدار به سری عناوین Battlefield بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
فکر کنم اندرو ویلسون مشکل داره با EA، کمر همت بسته شرکتو نابود کنه؛ وگرنه هیچ کسی مثل اون نمیتونست از جایگاهی که شرکت تو نسل شش و هفت داشت، برسونتش به جایگاهی که الان داره. — پ.ن: از نظر کیفی منظورمه، وگرنه مالیشون رو که خدا میدونه چقدر دارن به جیب میزنن.
داداش دیگه یکبار دوبار نه هر بازیی رو از اول گند بزنی توش و فاتحشو خونده باشی بعد دنبال بلندمدت باشی 😐 یکی دوبار اینکارو کردین و عیب نداشت مثل bf5 و swbf2 ولی قرار نیست که دیگه کلا همه بازیا رو از اول گند بزنین توش بعد به مرور درستش کنین خب از اول بازی رو مثه ادم بسازین
واقعا هیلو اینفینیت نقطه ی عطفی توی بازی های شوتر اول شخص آفلاین و آنلاین نسل نهم بود!😇
واسه همین ea طراح هیلو رو استخدام کرد!
لطفا کسی که بازی را داره جواب سوال من را بده
چرا میگن عملکرد فاجعه بار؟! مگه چه مشکلی داره؟
به نظر من بتلفیلد تو جایگاهیه که حتی کالاف تو خواب هم به اون دست پیدا نمیکنه.
گرافیک، تجهیزات جنگی یا حتی تخریب پذیری بازی را مقایسه بفرمایید با اینکه حتی به آجر هم تو کالاف ترک نمیخوره.
فقط و فقط در مقایسه با خود بتلفیلد و نسخه های قبلی شاید بشه گفت موفق تر نبوده.
این همه دشمنی با این فرانچایز هم به خاطر عقب بودن کهکشانی بقیه رقباست.
شما رو ارجاع میدم به قسمت سوم و چهارم
همه چیز که گرافیک و تخریب پذیری نیست شما اون استرسی که برای وین گرفتن توی بتل رویال وارزون داری رو به هیچ عنوان توی بتلفیلد نمیتونی تجربه کنی
جدا از همه اینا همه انتظار داشتن بتلفید یه بازی رایگان بده که با پولی کردنش گند زد به همه چی
لینک یه ویدیو تو یوتیوب بهت بدم؟
اونو ببینی کامل متوجه میشی!
ممنون از همه شما بابت پاسخ و بازخوردهاتون
اما بازم دیدیم که هیشکی بازی را نداره و فقط رو صحبت دیگران و جوی که خصوصا رقبای بتلف
یلد درست کردند دارید قضاوت میکنید.
مشکل این بازی فقط قیمتشه. همه انتظار داشتن که بتلفیلد تمام آنلاین یه بازی رایگان باشه، اما نمیدونن که اکتیویژن وارزون را رایگان کرده اما سالی یه بازی تکراری با هیچ محتوای جدیدی با قیمت گزاف بهشون میندازه.
اگه رایگان بشه شاید