گزارش: استودیوی Certain Affinity روی حالت جدید Halo Infinite کار میکند
استودیوی Certain Affinity سابقهی کار روی بازیهایی مانند Halo و Call of Duty را داشته و طبق گزارشات، ممکن است برای بازی Halo Infinite دوباره با مایکروسافت همکاری کند.
اخیراً شایعاتی مبنی بر ساخت حالتی جدید برای بخش چندنفره بازی Halo Infinite و گسترش آن منتشر شدهاند که از استودیویی با سابقهی کار روی عناوین شوتر مختلف از سال ۲۰۰۷ نام میبرند. این استودیو که عمدتاً بهعنوان تیم پشتیبان در توسعه فعالیت داشته، طبق گفتهی وبسایت خبری Windows Central، ممکن است مشغول توسعه حالت جدیدی برپایه «بتل رویال» برای بازی Halo Infinite باشد.
این گزارش همچنین مشخص میکند که ایکس باکس با همکاری این استودیو، مشغول توسعهی یک بازی مشابه به سری Monster Hunter است که از قابلیت co-op نیز بهره میبرد. در پادکستی که بهتازگی با حضور جف گراب (Jeff Grubb)، از فعالان سرشناس حوزه بازیهای ویدیویی پخش شد، او از این موضوع گفت که مایکروسافت و استودیوی Certain Affinity با یکدیگر همکاری میکنند تا با ساخت چنین عنوانی، تنوع عناوین موجود در گیم پس را بالا ببرند.
در گزارش مالی اخیر مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر عامل این شرکت گفت که بازی Halo Infinite، بهترین آمار مربوط به عرضه را در تاریخ این فرانچایز داشته و موفق شده بیش از ۲۰ میلیون بازیکن را پس از انتشار روی ایکس باکس، رایانههای شخصی و گیم پس به خود اختصاص بدهد. بازی Forza Horizon 5 نیز با ثبت رکورد ۱۸ میلیون بازیکن از زمان عرضه تاکنون، از جمله عناوین موفق اخیر این شرکت است.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
میگم فقط من برای بتل رویال هیلو هیجان دارم یا شما هم همین جور هستین؟🤩
واقعا.بتل رویال واقعا لذت داره اگه چیتر نداشته باشه سبکی هست که جای خیلی ایده ها بود ولی اینقدر این سبک هیت شد که کمتر شرکتی دنبالش رفت
سلام
بازی مرده
همین الان دستنی ۲ که چندین سال پیش اومده پلیراش چندین برابر هیلو هست هیلو ۱۵ هزار پلیر داره دستنی ۴۰ هزار تا با این که چندین سال پیش اومده و عملا نسخه دوم یه نیو ای پی بوده، مارکتینگ چند میلیون مایکروسافت پشتش نبوده اسم هیلو هم پشتش نبوده ولی نتیجه چیشد؟ از هیلو که دو ماه از عرضش نمیگذره چند برابر پلیر بیشتر پشتیبانی و محتوا بهتر داره برای این که بیشتر رو زخمتون نمک بپاشم شبیه ساز تریلی سواری که ۲۰۱۲ اومده هم از هیلو بیشتر پلیر داره 😹😹😹😹😹😹😹
از کدوم منبع اطلاعاتی اینو میگی اقای مستر نوب؟🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀😹🙀😹🙀😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
یکی از بدترین بازی هایی که من بازی کردم همین halo infinit بود البته برای من اینجور بود حالا چه برسه به حالت بتل رویالش بتل فیلد که میگن بازی خوبی نیست در مقایسه با هیلو چند پله بالاتره البته بازم میگم از نظر من به کسی بر نخوره