کتاب راهنمای Horizon: Forbidden West تعداد ربات های بازی را مشخص کرد
بازی مورد انتظار Horizon: Forbidden West، قرار است یک اثر نقشآفرینی و جهان باز بسیار گسترده باشد؛ کتاب راهنمای ۶۴۶ صفحهای آن، خود گواهی بر این ادعا است.
انتشارات فیوچر پرس (Future press)، چندی قبل اعلام کرد که اواخر ماه مارس (حدودا ۴۵ تا ۶۰ روز آینده)، کتاب راهنمایی را برای بازی Horizon: Forbidden West، دنبالهی عنوان محبوب Horizon: Zero Dawn، منتشر خواهد کرد. این کتاب که در ادامه تصویری از آن را برای شما قرار دادهایم، برای نابود کردن هر آنچه در بازی موردبحث با آن رو به رو میشوید، شما را راهنمایی خواهد کرد.
در میان محتویات این کتاب راهنما، ۲۰۰ صفحه به رباتهایی اختصاص دارد که در طول ماجراجوییهای الوی در بازی Horizon: Forbidden West، قرار است با آنها مواجه شویم. در توضیحات مربوط به این بخش از کتاب آمده است:
بیش از ۲۰۰ صفحه به تشریح بزرگترین جاذبههای این بازی (یعنی) بیش از چهل (نوع) ربات دارای طراحی پیچیدهای اختصاص داده شده است که غرب ممنوعه را زیر نظر دارند. یاد بگیرید که چطور از حملات آنها جان سالم به در ببرید و همیشه برای نابود کردن آنها، بهترین استراتژیها را در دست داشته باشید.
بد نیست در اینجا بگوییم که بازی Horizon: Zero Dawn پلیرها را با ۲۶ نوع دشمن رباتی متفاوت درگیر میکرد، در نتیجه بهبود مناسبی را در تنوع رباتهای نسخهی جدید شاهد هستیم. علاقهمندان میتوانند کتاب راهنمای بازی Horizon: Forbidden West را با قیمت ۵۰ دلار از طریق آمازون (Amazon) پیش خرید کنند. گرچه، همان طور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم، این کتاب برای عرضهی همزمان با بازی مذکور آماده نخواهد بود.
بازی Horizon: Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) برای کنسولهای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما میتوانید سایر اخبار و مطالب مرتبط با این بازی، از جمله فهرستی از رباتهای جدید آن را با مراجعه به این نشانی دنبال کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
یا خدا۴۰نوع!!!
دمشون گرم واقعااین بازی علاوه بر بهبودضعف های نسخه قبل نقاط قوتش رو هم تقویت کرده
بنظرم گوریلاخیلی پیشرفت کرده موتور بازی سازی خفن که دارن استعداد هم که دارن کاش رو یکfpsهم کار میکردم الان بازی هایی که بیرون میدن چه از لحاظ متا چه از لحاظ کیفیت از کلی بازی دیگه بیشتره.
بیشتر برای کدوم بازی AAA سونی که طی یک ماه و نیم آینده منتشر میشه هایپ هستین
اونایی که بیشتر منتظر هورایزن هستن لایک
اونایی که بیشتر مشتاق تجربه گرن توریزمو ۷ هستن دیس
خودم به شخصه بیشتر منتظر گرن توریزمو ام
شاهکار …
گوتی وینر …
به این میگن دنباله … به این میگن نسخه دوم … واقعا سونی سطح بازیسازی رو روز به روز بالاتر میبره …
امروز داشتم nioh 2 بازی میکردم واقعا لذت بردم چقدر مکانیزم جدید و حالت های جدید به نسخه دوم اضافه کردن نه تنها nioh و هورایزن تمام انحصاری ها و اکثر بازیهای پلی استیشن همینجوری هستن…
۱۴ تا اضافه شده به قبلیا با گرافیک بهتر😍 ، تو مبارزات یه مشکلی که هست اینه اگه همرو با برف ، یخی کنیشون راحت میشه کشت و مثل اول بازی نیست که برای هرکدوم محبور به یجور حمله ای بشی و قشنگ پاره بشی سر بعضی از رباطا
اگه تو آینده رو pc هم منتشر بشه حتما میگیرمش
خب معلوم نیست از این چهل تا ربات چنتاش همون ۲۶ تای قبلی هستن ؟
امید وارم به پرنده ها و رباتای زیر دریا کم لطفی نشده باشه
تمام ۲۶ های قبلی هستن
۱۴ تا ماشین جدید اضافه شده تا جایی که نشون دادن ۳ تا ماشین پرنده هستش جالبه بدونی توی بیلد های اولیه سال ۲۰۱۲ زیرو داون با ماشین های پرنده میشد پرواز کرد
برای بنده هم سوال بود ولی توی توضیحات کتاب چیزی دیده نمیشد
سلام
خخخخخخ تا وقتی ابرشاهکار گاد هاوارد سلطان لول دیزاین و برترین ایمرسیو سیم تاریخ یعنی استارفیلد رو میشه با بقیه انحصاری ها روز عرضه با ۱۵ دلار تجربه کرد کی میره به اساسین کرید تو آخر زمان با ماشین های دایناسوری ۷۰ دلاری پول میده
سونی دیگه فوت شد رفت
اینکه میای هورایزن رو با اساسینز های حال حاضر مقایسه میکنی توهین به پلی استیشن هستش
سلام
هورایزن دقیقا همون اساسینز کریده ولی تو دنیای آخر تازمانی با ماشین
جفتشون سوهان روح هستن و پر از فچ کوئست و مراحل آبکی و تکراری
داداش بزار یک تریلر ازش بیاد بعد بگو گوتی بنظر خودم بعید نیست دوباره گاد گوتی بشه ردد با اون عظمتش گوتی نشد الان چندتا از بازی های بتسدا بازی سال شدن؟سلطان عزیزت تو کارنامه اش فال اوت۷۶هم داره راستی.
با مزخرفات ایشون کاری ندارم ولی تاد کارگردان ۷۶ نبوده و فقط نظارت داشته روی پروژه
دوتا از بازی هاش گوتی و بقیه نامزد گوتی شدن. حداقل بخاطر مخالفت با ایشون بقیه رو نکشیم پایین
کسی رو نکشیدم پایین ولی احتمال هر خراب کاری از هر شرکتی هست از cdprکه خفن تر نداریم که بعد شاهکار ویچر۳بازی سایبرپانک دادن تازه کلی تریلرو گیم پلی ازهمون بازی اومده بود اینکه هیچی ازش نیومده چطوری میتونیم تصمیم بگیریم درضمن ناظر حکم 🍌 روکه نداره اسمش روشه روی کارها نظارت داشته.
اصن اساسینز کرید در سطح هورایزن نیست که بخواد باهاش مقایسه بشه دوست عزیز،دوران شکوه اساسینز کرید و یوبیسافت متاسفانه گذشت
چهل نوع وقتی زیاده که کل چهل نوع چیز های نو باشن ، ولی وقتی ۲۶ تاس از بازی قبلن و ده مدل از انمی هارو دیدیم تو تریلر ها ، احتمال زیاد هم از این چهل تا حداقل ۲۵ تاشون مدل باس و مینی باس طراحی شدن خب زیاد نیست واقعا
“این چهل تا حداقل ۲۵ تاشون مدل باس و مینی باس طراحی شدن خب زیاد نیست واقعا”
قبلا هم گفتم تمام ماشین های درون بازی در جهانش وجود دارن اصلا روایت بازی بر پایه دنیا هستش شما ممکنه با باسی که ۲۰ ساعت بعد از شروع قراره باهاش رو به رو بشی طی گشت و گذار قبل اولین برخورد در داستان باهاش رو به رو بشی
هرچیزی که در بازی می بینین به هر جایی که میرین در جهان بازی هستش تمام روایت بر پایه جهانشه
یه نفر قبلا گفت اون مار بزرگ باسی هستش که فقط یکیه
غلطه اون مار همیشه به تعداد زیادی در جا های مختلف هست
باز هم در این فکت که باسه تغییری ایجاد نمیشه ، به هر حال باس ها و مینی باس ها ستینگ متفاوتی به یه انمی معمولی دارن ، هر چقدر هم که ریخته باشه تو جهان بازی ما هینوکس ها و تالوس هارو تو زلدا داریم ولی کسی به اسم انمی بهشون نگاه نمیکنه چون باسن ، هر چقدر تو جهان بازی زیاد باشن و قابل تکرار ، به هر حال باسن و مبارزه با یه باس با یه انمی معمولی خیلی فرق میکنه ، نمی های معمولی به وفور هستن تو بازی ولی اون باس ها شاید نهایتا ده نقطه ی مشخص رو مپ موجود باشن
اینجوری که ویچر هم تنوعش کمه چون المنتا ها که چندتا هستن؟باسیلیکس ها؟گریفین ها چطور؟خدایش ایراد بنی اسرائیلی یعنی این الان حساب کنی تو ویچر ا اون خفنی که برای خودم درکنار ردد بهترین بازی جهان باز ساخته شده هستن رو مثال زدم چون تو اون بازی فقط Drownerو گرگ و سگ وحشی و تو اسکلیگ همون جایی که وایکینگ ها هستن پری دریایی پرده آنمی عادی هست پس دلیل میشه که تنوعش کمه؟اگه یک بازی بتونه تو بحث تنوع دشمن نزدیک ویچر بشه شاهکاره اینو بدون.
ویچر سه یه تعداد انمی الایت داره و یه تعداد خوبی انمی معمولی که آدم رو سیراب کنه ، و این انمی های خوبی که طراحی شدن به خوبی تو مپ پخش شدن که بازی هیچیزیش تو درجات سختی بالاتکراری نشه
تو زیروداون تنوع خوبی رو شاهد بودیم ولی انمی ها به خوبی پخش نشده بودن ، یعنی اول بازی با یه مدل انمی کلا سر و کله میزدیم و یه مدت زمان طولانی با اونا بودیم ، منطقه ی بعدی انمی های جدید و بعد یه مدت طولانی با اون انمی های جدید ، این وسط رو مینی باس و باس ها پر کرده بودن
چیزی که زیروداون رو از مشکلاتش نجات داد نو بودن ایده و گیم پلی بازیه ، و این قضیه فقط تو یه شماره میشه اتفاق بیفته ، بعدش دیگه صرفا یه گیم پلی خوب نمیتونه بازی رو کری کنه ، نیاز به انمی دیزاین شاهکار ( مخصوصا برای یه همچین بازی ای لازمه که حداقل هشتاد مدل انمی ببینیم در کل ، از باس ها تا انمی های معمولی که حداقل پنجاه مدلش انمی های معمولی باشه ، دست سازنده هم بازه کاملا )
چینش خوب و خیلی چیز های دیگه لازمه
اینا به کنار همین ویچری که مثال زدید من یادم نمیاد تو طول بازی بیشتر از ده مدل باس داشته باشیم و بقیش هر چی هست ان مدل انمیه
ولی طبق زیروداون میگم که از این چهل مدل یه درصد زیادیش قراره باس های بازی باشن
اینم بگم که هر چیزی میگم این اگر براش هست که این ۲۶ مدل انمی زیروداون تو فوربیدن وست کپی پیست شده باشن ، اینطوری بحث تکراری شدن و کم بودن انمی هایی پیش میاد که بالا گفتم
این بازی به جز دشمن ربات دشمن های انسان هم داره مثل ویچر
میشه ۴۰نوع انمی ساده ویچر رو نام ببری؟والاویچر هم از هیولاهای نسخه قبلی و حتی کتاب استفاده میکنه هیولاهای ویچر که صاحبان drowner, Griffin,لشن،المنتا و کلی از اونها اگه به گفته شما باشه کپی پیست هستن انتظار داشتی طراحی قبلیشون رو دور بریزیم همرو از اول طراحی کنن؟همینطوری هم کلی فشار رو سونی هست که چرا سریع بازی نمیدی دیگه انتظار اینجور چیزا زیاده.
کل تلاشم نتیجش شد همین ، بشمری انواع رو بنظرم به یه تعداد خوبی انمی میرسی
درباره ی استفاده از انمی های بازی قبلی تو ویچر سه ، کامبتی که ویچر دو داشت رو ویچر سه عملا دور ریخت و دوباره ساخته شده ، ولی فوربیدن وست قرار نیست این کار رو بکنه
درباره ی انسان ها حالا تا وقتی نیومده نمیشه نشر قطعی داد ولی بنظرم عمده فان بازی تو مبارزات برا مبارزه با ربات ها باشه مثل نسخه ی یک و خیلی مانور ندادن رو آدما
بله حرف شما منطقی و درسته و در مورد اون مار در اخرین تریلر بازی شاهد درگیری ۳ مار با یکدیگر بودیم.
واقعا دمشون گرم تنوع خیلی زیاده و برای شکست دادن هرکدوم باید روش خاصی بلد باشی و اینکه یه تعدادیشون هم مربوط میشه به محیط زیر اب و شاید یه عدشون هم دوزیست باشن🔥
پ.ن:میشه لطفا یکی بهم بگه این کتاب راهنما دقیقا چیه؟! :/