میازاکی در بازی Elden Ring علاقه خود به طراحی باتلاقهای سمی را دوباره پیدا کرد
هیدتاکا میازاکی، کارگردان خلاق فرام سافتور، در مورد باتلاقهای سمی در بازی Elden Ring و اثر این عنوان بر بازیابی علاقهاش به طراحی چنین محیطهایی صحبت میکند.
اگر شما بازیهای استودیوی فرام سافتور (From Software) را تجربه کرده باشید، حتماََ با محیطهایی مواجه شدهاید که خودشان نوعی باس سرسخت به حساب میآیند و مانعی قدرتمند برای شما محسوب میشوند. برای اولین بار این باتلاقهای را در بازی Demon’s Souls تجربه کردیم، اما بازیهای Dark Souls نیز هر کدام شامل چنین مناطقی میشدند. میازاکی در گفتوگوی خود با گیماینفورمر (Gameinformer) متذکر شد که بازی Elden Ring باعث شده است علاقهی خود به طراحی چنین محیطهایی را باری دیگر پیدا کند.
میازاکی در رابطه با این موضوع گفت:
نحوهی برخورد پلیرها با این نوع مناطق، داستانی کاملاََ متفاوت است، اما در زمان توسعهی بازی، من علاقهی خود به طراحی باتلاقهای سمی را دوباره پیدا کردم. من میدانم که پلیرها چه احساسی نسبت به چنین مناطقی دارند، اما من ناگهان خودم را در حال طراحی دوبارهی چنین مناطقی یافتم و نمیتوانستم جلوی خودم را بگیرم.
در بازی Elden Ring نیز شما در حالی با چنین ناحیههایی روبهرو خواهید شد که دشمنان و باسهایی عظیمالجثه نیز با شما مبارزه خواهند کرد. در بازیهای قبلی فرام سافتور، شما میبایست با سم (Poison) و تاکسیک (Toxic) دست و پنجه نرم کنید، اما در Elden Ring موانع و خطرات بیشتری در انتظار شما هستند.
میازاکی در ادامه توضیح داد:
در مورد داستان بازی Elden Ring و جهان آن، پدیدهای ترسناک وجود دارد. بگذارید نام آن را به شما بگویم، این پدیده با نام Scarlet Rot شناخته میشود و در کنار Poison و Toxic قرار میگیرد. امیدوارم که از تجربهی این پدیدهی هولناک در بازی خشنود شوید.
به نظر میرسد که Scarlet Rot از نظر روایی اهمیت ویژهای دارد و جهان بازی نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته است.
بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریهی ۲۰۲۲) عرضه خواهد شد. کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/سری اس، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی، به عنوان پلتفرمهای مقصد این بازی اعلام شدهاند. ما روز گذشته متوجه شدیم که بازی Elden Ring تقریبا ۱۰ برابر نتورک تست وسعت دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
جزو بهترین های ۲۰۲۲🤙🤞
با اختلاف خیلی کم بهترین.
بدون یک مثقال شک دوست عزیز.
البته! مگه میشه یه بازی فرام سافتور بدون مُرداب سمی داشته باشیم؟
امیدوارم که از تجربهی این پدیدهی هولناک در بازی خشنود شوید
خیلی سنگین بود این حرف کمرم درد گرفت
خشنود میشیم حتما
بزرگوار یه بلایت تاون ساخت باهاش جر وا جرمون کرد.حالا میگه قراره موانع و سختیاشو بیشتر کنم.حقیقتا چیزی بدتر ازون پشه ها و سگ های آتیشی به ذهنم نمیاد خدا به هممون رحم کنه
“اما من ناگهان خودم را در حال طراحی دوبارهی چنین مناطقی یافتم و نمیتوانستم جلوی خودم را بگیرم.” . کسی را که بیشتر دوست داری را بیشتر ازار خواهی داد
میازاکی : ا اون یه فحش رو کسی بهم نداده ، چیکار کنم بهم بدن؟ ، باتلاق سمی سمی طراحی کنم😑
من مجسمه این بشرو میسازم..
Ah shit here we go again
دراگون و باتلاق های سمی جزو جدایی ناپذیر بازیای میازاکی هستن
NO! NO GOD PLEASE NO
NO
NOOOOOOOOOOOOOO
من کلا از بازی هایی که سیاه چالهاشون خوب کار شده و سازنده روش وقت زیاد صرف کرده خوشم میاد.. علی الخصوص این مردابهای دارک سولز تو سکیرو که میازاکی خیلی زیاد مرداب طراحی نکرده بود امیدوارم اینجا جبران کنه... منتظر جاندنهای خفن و پرباس هستیم…