سرورهای بازی Hyper Scape خاموش خواهند شد
یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرده که بازی Hyper Scape به زودی از دسترس خارج خواهد شد. عنوان Hyper Scape یک اثر در ژانر شوتر و بتل رویال است.
بعد از موفقیت بازیهای ژانر بتل رویال همچون Fortnite و PlayerUnknown’s Battlegrounds، بسیاری از شرکتهای بازیسازی ساخت عناوینی در این ژانر را شروع کردند. بازی Hyper Scape نیز تلاش کمپانی یوبیسافت برای ورود به این ژانر بود. اثر Hyper Scape یک عنوان شوتر بتل رویال و رایگان است که ویژگیهای منحصر به فردی همچون حرکت روی دیوار را در خود جای داده بود، اما متاسفانه نتوانست گیمرهای زیادی را به خود جذب کند.
بعد از گذشت یک سال و نیم از عرضهی بازی Hyper Scape، یوبیسافت درخبری که در وبسایت رسمی خود منتشر کرده، اعلام کرد که این عنوان در تاریخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ (۲۸ آپریل سال ۲۰۲۲) از دسترس خارج میشود. لازم به ذکر است، یوبیسافت توضیحاتی پیرامون دلیل خاموش کردن سرورهای این اثر ارائه نکرده، اما از هواداران این بازی تشکر کرده است.
یوبیسافت در بیانیهی خود نوشت:
ما تصمیم سختی گرفتیم تا توسعه و پشتیبانی از بازی Hyper Scape را به پایان برسانیم. در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۸ آپریل ۲۰۲۲) این عنوان از دسترس خارج خواهد شد. ما یک اثر شوتر سریع خلق کردیم و ممنون تمام هوادارانی که ما را در این مسیر همراهی کردند، هستیم. ما از تجربهی این بازی در ساختههای آیندهی خود استفاده خواهیم کرد.
از هواداران بازی Hyper Scape، بابت اشتیاق و فداکاری آنها سپاسگزاریم و علاقهی شما به عنوان Hyper Scape تا همیشه در خاطر ما خواهد ماند.
بسیاری از هواداران بازی Hyper Scape باور دارند که این اثر پتانسیل لازم برای موفقیت را داشت، اما در زمان نامناسبی عرضه شد و همچنین این عنوان پشتیبانی خوبی توسط تیم سازندهی خود دریافت نکرد. در نهایت دلیل شکست بازی Hyper Scape، هرچه که بوده است، این اثر به زودی به طور کامل از دسترس خارج میشود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
واقعا حیف با اشتباهات یوبی یه بازی جالبو از دست دادیم
گیمپلی بازی بسیار جالب بود پشتیبانی فوق العاده بد و سرور های ضعیف (حداقل برای من ک اینطوری بود)
Rip
ایده بتزی خیلی خوب بود ولی بازی آنلاین یه پشتیبانی خوب میخواست که کار هر استدیویی نیست
اگه به جای یوبیسافت مونترال میدادن به سوپر مسیو یا سازنده راینبو سیکس الان اوضاعش بهتر بود
بعد از عرضه خیلی سریع پلیراش افت کرد و گیمپلیش جذابیت چندانی نداشت, به مدت ۳ فصل هم محتوای جدید براش عرضه شد ولی انگار هیچکس دوسش نداشت و همون اندک بازیکنانش هم بازی رو رها کرده بودن و در نهایت بودجه پروژه هم قطع شد این خبر مطابق انتظار منتشر بشه
تعجب هم نداره!
وقتی در عرض یکسال و نیم شیش تا بازی آنلاین معرفی میکنن و از اونی که عرضه کردن درست پشتیبانی نکنن همین میشه…