بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد

بازی Rainbow Six Extraction توسط ۳ میلیون مخاطب تجربه شد

معین سلیمانی
۱۲:۳۶ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد

عنوان شوتر کو-آپ Rainbow Six Extraction در آمریکا موفق شد به چهارمین جایگاه بین محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم ایکس‌باکس دست پیدا کند.

عنوان شوتر کو-آپ Rainbow Six Extraction یک نسخه‌ی فرعی از اثر Rainbow Six Siege محسوب می‌شود، همان طور که می‌دانید این بازی با الهام از رویداد Outbreak توسعه یافت. لازم به ذکر است که این اثر برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در ابتدا Quarantine نام داشت. شرایط و روند توسعه‌ی Extraction مناسب نبود و بار‌ها تاخیر خورد، اما به نظر می‌رسد که بر اساس آمار پلیر‌ها این عنوان عملکرد مناسبی را در هفته‌ی اول انتشار به ثبت رسانده‌ است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، عنوان Rainbow Six Extraction در هفته‌ی اول موفق شد به آمار ۳ میلیون پلیر دست یابد. همان طور که ذکر شد این عنوان در جمع محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم ایکس باکس در آمریکا به جایگاه چهارم دست پیدا کرد. با توجه به عدم انتشار دیگر عناوین بزرگ‌ و نام‌دار در این هفته، این نتایج برای این بازی منطقی به نظر‌ می‌رسند.

با توجه به این مسئله که Rainbow Six Extraction یک عنوان سرویس محور است، باید عملکرد و تعداد پلیر‌های فعال آن را در بلند مدت بررسی کرد. لازم به ذکر است که با توجه به عرضه‌ی این اثر در سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس و وجود قابلیت Buddy Pass نمی‌توان میزان فروش این اثر را با آمار پلیر‌های آن برابر دانست.

بازی Rainbow Six Extraction در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و استادیا منتشر شده است، شما می‌توانید نقد و بررسی این اثر را به قلم آرمان زرمهر مطالعه کنید.

Moein MM2Jin sakaiFor honorDARKSIRENAlienRezaOmenفریدSP.morgan 𔓙کاپتان استخونی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یوبیسافت داداش راضی کننده بود؟😏 این تازه با ۲۵ میلیون کاربره و تو خودت فکر کن وقتی به ۳۰ میلیون و حتی بیشتر که تا آخر ۲۰۲۲ خواهد رسید دیگه چه کار هایی ازش برمیاد. مثل بچه های خوب با مایکروسافت توافق کن که یوبیسافت پلاس رو بیاری روی گیم پس. باشه؟ آفرین پسر خوب😙

    Tᗴᗰᑭᒪᗩᖇ2077Jin sakaishadowAlienRezaOmenPouria_MNاریاChiefOmid_FshÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔmore
    • Amir گفت:

      گیم پس خودش هنوز یه سوددهی نرسیده قربونت برم . خود گیم پس الان ۲۵ میلیون کاربر داره اونوقت rainbow six siege 50 میلیون بازیکن داره و ۱۵ میلیون نسخه فروخته . مایکروسافت حالا حالا ها باید بدوعه تا فقط همون ۵۰۰ میلیون دلار halo رو جبران کنه که الان کلا ۲۰ هزار تا پلیر داره و برا هر مچش باید یه رب معطل شی

      Moein MM2Tᗴᗰᑭᒪᗩᖇ2077shadowDARKSIRENAlienChiefexampleRezaOmenFanresidentevilMahdi
      • Chief گفت:

        جوک سال
        هیلو بیست هزار پلیر
        رینبو پنجاه میلیون!!!!
        جررررررررر😂
        این آمار و ارقام رو از کجا میاری استاد😂

        Tᗴᗰᑭᒪᗩᖇ2077shadowexampleRezaOmen
        • example گفت:

          رو استیم منظورشه، امار خود استیم رو که قبول داری خودت؟ اگه نه که بحثی نمیمونه دیگه

          ChiefshadowDARKSIREN
          • Chief گفت:

            این آمار رو از کجاتون در میارید؟! شما وقتی دهنتونو باز میکنید حرف بزنید اصلا فکر میکنید؟! رینبو پنجاه هزار تا بازیکن داره نه پنجاه میلیون استاد!! اگه منظورتون همه کسایی ان که تا الان بازی رو تجربه کردن این آمار برای هیلو بیست هزار نفر نیست بیست میلیون نفره!! (در هر صورت یه طرف ماجراتون میلنگه) قبل این که بخوای از خودت فکت صادر کنی و بگی خیلی حالیته چک کن ببین اصلا چی به چیه!!

            shadowDARKSIRENexample
            • example گفت:

              دیگه وقتی قراره خودتو بزنی به خواب نه من نه هیچ کس دیگه نمیتونه بیدارت کنه!
              از متنش میشه راحت فهمید که اشاره اش به تعداد پلیر همزمان هیلوست و نه تعداد پلیر هاش
              بازی رینبو که سال ۲۰۱۴-۲۰۱۵ اومده از هیلویی که چند ماه بیشتر نیست عرضه شده تعداد پلیرهای همزمان بیشتری داره!
              اینو که دیگه قبول داری؟
              همه اینو میدونن تعداد کسانی که هیلو اینفینیت رو تجربه کردن ۲۰ هزارتا نیست و چندین میلیونه و به فرض اینکه همه ۲۵ میلیون دارنده گیم پس هم بازیش کردن
              و ده میلیون هم از استیم بگیریم سر جمعش میشه ۳۵ میلیون با ارفاق که در مقابل ۷۰ میلیون رینبو رقمی نیست با توجه به اینکه هیلو بازی رایگانیه این رقم فاجعه اس مگه یه فکری به حالش بکنن
              https://ibb.co/M8tt303

              Moein MM2Chief
              • Chief گفت:

                پس ریپ اشتباه نزنین
                حرف خودتون رو جدا گونه بزنید شما اومدید ریپ رو در جواب من به اون بنده خدا میزنید و میگید آمار خود استیمه
                وقتی دارید حرف از پلیر آنلاین میزنید باید برای هر جفتشون صدق کنه نه اینکه آمار پلیر های انلاین هیلو رو با تعداد کل اشخاصی که در طول این چند سال رینبو رو تجربه کردن مقایسه کنید
                وضعیتتون واقعا خنده داره🥲
                درضمن هیچکی کی نگفت قراره هیلو به موفقیت رینبو برسه
                همین که بیست میلیون نفر طی دوماه تجربش کردن کافیه یه عده رو فشاری کنه😉تاکیید میکنم در دو ماه!!!!!

                example
                • example گفت:

                  هیلو سمبل ایکس باکسه، رایگان شده مولتیش، مسلمه خیلیا ذوق تجربه شو داشتن، اینکه ملت بازی رو ریختن و بعدش زیر دو ماه دیگه کسی بازیش نمیکنه، این کجاش جای افتخار داره؟ این کجاش مارو فشاری میکنه؟ فشار وضع فاجعه بار هیلو رو ما بخوریم؟ یا شما میخورید؟

                  در مورد ریپ هم اومدی نوشتی امار رو از کجا میاری، برات روشنش کردم که امار استیمه!
                  برات توفیق اجباری شد با من هم کلام شدی، برو شادی کن

                  Chief
              • Chief گفت:

                ریپ حرف پایینت رو اینجا میگم
                اخه پرفسور باهوش من موندم این آی کیو رو از کجا آوردی
                یارو اومده شر نوشته من دارم مسخرش میکنم با این آمارش تو میای برای من لیست آمار استیم میدی؟!!! (من خودم پی سی دارم اول رفتم وضعیت رینبو رو چک کردم بعد اومدم مطلبم رو نوشتم استاد،پلیر های کل هفت سال یه بازی رو با پلیمرهای آنلاین یه بازی مقایسه میکنند میخوان خودشون رو هم منطقی نشون بدن)
                این که مولتی هیلو نتونسته به خوبی این بود باشه طبیعیه ولی به عده که اصلا با این فرنچایز ها آشنایی ندارن درکی ازشون نمیره که بخوان درک کنند(مدیونی فکر کنی خودت رو میگم🤗)
                بخش کمپین هیلو اومد و همه رو هم تو سالی که خودش حضور داشت کرد تو غار🔥💚
                رینبو هفت ساله اومده پنجاه میلیون نفر تجربش کردن
                هیلو دوماه اومده بیست میلیون تجربش کردن😉
                (بحث فری بودنش رو هم میدونم ولی مقایسه رو خودتون شروع کردین،این آمار برای هیلو وقتی کو آپ و فورج بیان چند برابر میشه😉)

      • ۵۰۰ میلیون رو جبران کنه؟ 🙂
        جوک خوبی بود، واسه همین جک دیگه خودمو خسته نمی کنم جواب بدم =]

        shadowRezaOmen
      • Vahid3333 گفت:

        ۵۰۰ میلیون؟؟؟؟
        ۲۰ میلیون پلیر داشته بازی بسووووووز

        shadowRezaOmen
      • RezaOmen گفت:

        همین دو روز پیش آمار مایکروسافت اومد بیرون
        فقط قسمت ایکس باکسش ده درصد رشد داشته!
        به مایکروسافت میگیم کالافو‌ نده واستونااااا😂😂😂
        سونی فن!😞😞

        shadowRezaOmenK1
    • پروفسور این بازی چون بی‌کیفیت بود و کسی براش ۶۰ دلار نمیداد اومد رو گیم پس. اگه مثل اساسین والهالا میتونست ۷ میلیون نسخه بفروشه که هیچوقت رو گیم پس نمیومد تا شما بتونی با اکانت ظرفیتی ۵۰ هزار تومنی بازیش کنی.
      وقتی میگیم گیم پس دشمن صنعت گیمه برای همین چیزاست. برای اینه که استودیوهای بازی‌سازی رو تشویق به ساخت بازی‌های معمولی که قصد فروش ۶۰ دلاری ندارن میکنه.

      exampleJoElنyasishadowDARKSIRENRezaOmenPouria_MNFanresidentevilChiefMahdi
      • استاد روی گیم پس نیومد ولی روی یوبیسافت پلاس از روز اول اومده که هم قیمت گیم پس آلتیمیت هست 🙂 با اکانت ۵۰ تومنی که سراغ ندارم ولی ۸۰، ۹۰ تومنی رو میشناسم 🙂 فعلا هم بجز این بازی سگانه هیتمن هم اومده و شما می تونی بری براش پول بدی :)))
        هرجور دوست داری می تونی فکر کنی، راحت باش.

        exampleنyasishadowDARKSIRENChiefRezaOmen
      • RezaOmen گفت:

        آتیشی که سرویس گیم پس انداخته به جون سونی فنا رو‌ حتی خرید جدید مایکروسافت هم ننداخته!
        فنای شرکت لوازم خانگی سونی بیشتر از گیم پس میسوزن چون سونی واسه هر آشغالی ۷۰ دلار ازشون میگیره!😂😂😂
        جدیدا هم که گدایی ده دلاری میکنه!😞😞😂

        exampleنyasishadowRezaOmenChief
    • Mateus گفت:

      سطح گیمپس پایین میاد اون موقع 👎

    • General گفت:

      توافقم نکرد مشکلی نیست میخریمش😎

      Fanresidentevil
    • ALIREZA0111 گفت:

      تو بلند مدت معلوم میشه ارزش داره یا نه از اونجا که تو گیم پس هستش هرکس تو بازی بره یک ساعت هم پلی بده جزو این امار حساب میشه و شخصی که یک اسعت پلی بده و از این بازی خوشش نیاد مسلما جزو یوبیسافت خوشش نمیاد و این امار طبق معمول ارزشی نداره چون ۳ میلیون بازیکنی که بعدا امارش بشه مثل بتلفیلد بفرستش سطل اشغال روی ps5 راحت بگم یک ربع صبر کردم تا یه مچ ۱۲۸ نفره پیدا کرد اون اوایل یک دقیقه ای پیدا می شد

      JoElexample
    • نمیتونه طبق گزارش مالی امسال تازه ۱۲۰ میلیون دلار از سود خالص یوبیسافت آفت هم کرده و در زمینه سوددهی افت شدیدی داشته ، درآمدش هم ۱/۳ میلیارد دلار هست ، واقعا نمی‌دونم چجوری با این حجم پایین از درآمد و سوددهی می‌تونه ۱۸ هزار کارمند داشته باشه،

  • Paprika گفت:

    فکر کنم حجم عظیمیش مال کاربرای گیمپس باشه…
    من بازیو تجربه نکردم اما از چند نفر پرسیدم میگن بازیش با چند نفر بری سرگرم کنندس اما ارزش ۴۰ دلارو نداره
    به نظر من اینجور بازیا نباید جداگانه عرضه بشن مخصوصا وقتی از یک ایونت خاص برداشته و الهام گرفته میشن !!
    باید روی همون نسخه منتشر بشن نه بازی جدا!!

    shadowChiefکاپتان استخونی
  • Vahid3333 گفت:

    یوبی سافت نمیخواد خودشو بفروشه مایکروسافت؟؟؟ اوضاع جالبی اصلا ندارن چه از لحاظ کیفی بازیهاشون ( نمرات زرد درخشان بازیهاش) چه از لحاظ مالی بجز والهالا هیچ کدوم از بازیهاش فکر نکنم جالب فروخته باشن!!!!!!! اتهامات آزار و اذیت جنسی و حقوق کم و استعفا دادن های دسته جمعی کارکناش هم به کنار مایکروسافت بلکه بخره اینا رو احیا کنه بازیهاش رو هم اسسین دوباره اسسین های قدیم بشه بفروشید زودتر

    shadow
بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد