بازی Horizon: Forbidden West یک پایان واحد و قدرتمند خواهد داشت
بازی Horizon Forbidden West طبق اعلام قبلی قرار است تمرکز بسیار بیشتری بر روی مکانیکهای نقشآفرینی در زمینههایی مثل مبارزات، شخصیسازی و پیشرفت داشته باشد. با این حال در زمینههای دیگر مثل روایت و تصمیمات گیمر در طول داستان قرار است شاهد ساختاری مشابه با بازی اول باشیم.
همانند نسخهی قبلی سری Horizon، بار دیگر قرار است شاهد پایانی واحد باشیم. گوریلا گیمز (Guerrilla Games) اطمینان داده که این پایان قرار است تاثیرگذار و قدرتمند باشد. البته تصمیمات شما تاثیرات اندکی در برخی از جزئیات و همچنین اخلاقیات شخصیتها خواهد داشت. با این حال انتظار تغییر زیاد در پایان اصلی بازی را نداشته باشید. بنجامین مککا (Benjamin McCaw)، کارگردان روایی بازی، هم این موضوع را در یک مصاحبه تایید کرد. مککا گفت:
زمانی که با برخی از شخصیتها میگذرانید تاثیری هر چند اندک در داستان بازی خواهد داشت. بگذارید روراست باشیم؛ Horizon Forbidden West قرار است پایان واحدی داشته باشد. این پایان بسیار قدرتمند و تاثیرگذار خواهد بود. یک سری جزئیات ممکن است با توجه به اعمال شما تغییر کنند. همچنین در برخی از مواقع شاهد تصمیمات اخلاقی قدرتمندی خواهیم بود.
بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ (۱۹ فوریه ۲۰۲۲) برای کنسولهای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
😍
وقتی به این فکر میکنم که مایکروسافت با ۷۰ میلیارد میتونست ۱۴۰ تا استودیو مثل گوریلا گیمز رو زیرمجموعه خودش بکنه تا براش شاهکارهای انحصاری بسازن از حماقتش مغزم سوت میکشه!
چ قدر خوبه این جوری باشه بازی
مثل ی فیلم سینمایی خوب
برای دنباله هام خیلی مناسب تره
درسته دنیای گیم نیاز ب حق انتخاب داره
ولی اثار دیوید کیج ک نیست خب
الان شما ببین بازی اساسینز ۶ تا پایان فارکری ۲ تا پایان حتی جی تی ای
خب کدومش اصلی کدمشو باور کنیم
سر شخصیت اصلی واقعا چی اومد
ولی رد دد و لست و گاد یک پایان لذت بخش ک همه ازش لذت می برن{رد دد سلیقه ایی هست}
حرفت گاد بود
و ما هم با پرایس و کوست و وودز خداحافظی نمی کردیم
ن تنها محبوب نشد برای من منفور تر شد
۱۴۰ تارو چجوری بدست آوردی؟🤔
شما حساب کن ، اینسامیناک که بیش از ۲۵ سال قدمت و ده ها عناوین بی نظیر دارد فقط ۲۲۹ میلیون دلار قیمتش بود ، شما حساب کن با ۷۰ میلیارد دلار چند ده تا از این استودیو های با تجربه و با سابقه درخشان می شد خرید
شاهکاره
عالیه
داستان خوب جز مهم ترین عوامل هستش👌🏻
کاملا مشخص هست که هدف این بازی یک بازی با چند پایان مختلف نیست و خیلی اوقات یک پایان قوی بسیار تاثیر گذارتر هست و خوبه که گوریلا گیمز تمرکز رو گذاشته رو نقاط قوت خودش و خلق یکی از خاص ترین دنیاها در ویدیو گیم ، جذابیت های بازی خیلی بالاست .
چونکه این پست مربوط به هورایزن میشه خواستم یه تجربه جالب که نسخه اول این بازی برام رقم زد رو به اشتراک بذارم. احتمالا اکثر کاربرها با این حرفم موافق نیستن؛ ولی به هرحال اینجا بخش کامنتهاست و برای به اشتراک گذاشتن کامنتها بوجود اومده و من حرفم رو میگم. این کامنت راجب به یه موقعیت خیلی خاصه و ممکنه به خیلیها نشون بده که چطوری ممکنه یه اتفاق خیلی خاص که بیشتر پلیرها اصلا بهش فکر هم نمیکنن، میتونه تجربه یه نفر از یه بازی رو ۱۸۰ درجه تغییر بده.
نسخه اول هورایزن یکی از عجیبترین تجربههای گیمینگ من رو رقم زد و کاری کرد که من تا قبل از رفتن این بازی حتی فکر نمیکردم ممکن باشه؛ یعنی خراب کردن کل بازی تنها در یک ثانیه! بذارید توضیح بدم که دقیقا منظورم چیه.
دو-سه ساعت ابتدایی این بازی در یک کلام محشر بود! منظورم از دو سه ساعت ابتدایی از اول بازی بود تا وقتی که اون مسابقه بزرگ به پایان میرسید و هدفمون در بازی مشخص میشد، یا به عبارت دیگه پرده اول داستان. در چند ساعت ابتدایی روایت داستان بسیار سریع پیش میرفت و همون اول کار چندتایی اتفاق غیر منتظره رخ میداد و من جداً داشتم با این بازی کیف میکردم! در این موقعیت وقتی که قرار شد برای ادامه سفرمون بریم به یه جای دیگه که بسیار خطرناکه، من حسابی هیجان زده بودم و منتظر بودم که اون منطقه جدید رو ببینم و در اونجا وقت بگذرنوم؛ و دقیقا اینجا اتفاقی افتاد که بازی رو برای من به شکلی خراب کرد که تا آخر کار درست نشد! وقتی که بعد از کلی هایپ قرار بود بریم به یه جای جدید، دروازهها باز شدن و ما در همون منطقه قبلی بودیم! این اتفاق به شکلی به من ضدحال زد که من نتونستم تا چهار روز برگردم سراغ این بازی و هیچ انگیزهای برای ادامه دادنش نداشتم! من تا قبل از این فکر میکردم که هورایزن قراره یه بازی نقش آفرینی با تمرکز زیاد روی داستان باشه و هر مرحله در یک منطقه منحصر بفرد جریان داشته باشه؛ ولی به محض اینکه دروازه باز شد و دیدم در همونجای قبلی هستیم فهمیدم که این بازی قراره یه نقش آفرینی اوپن ورلد کلیشهای با نوع روایت و طراحی مراحل بازیهای یوبیسافت (کلی مرحله داستانی که از هر ده تا فقط یک کدومشون روی روایت کلی داستان تاثیر دارن و مراحلی که خسته کنندهترین اهداف ممکن رو دارن و باید در اونها کارهایی مثل دنبال کردن رَد و… رو انجام بدی) به همراه کلی ماموریت فرعی خسته کننده باشه و در آخر هم واقعا همین نصیبم شد! حدوداً سه ماه طول کشید تا من این بازی رو تموم کنم؛ چونکه انقدر این بازی خسته کننده بود که نمیتونستم یک پشت تجربهاش کنم و مدام بعد از هر چند روز بازی یه چیز دیگه میرفتم! چیزی که ناراحت کنندهاس اینه که این بازی از نظر ساختاری مشکلات زیادی نداره و واقعا خوبه! فقط مشکل اینه که این بازی انقدر خسته کنندهاس که اگه نخوای به عنوان یه منتقد به بازی نگاه کنی، نکات مثبتش بی اهمیت میشن. شاید اگه اول بازی مستقیما یه صفحه لودینگ نشون داده میشد و میرفتیم به منطقه بعدی من الان داشتم از اینکه چقدر این بازی خوبه تعریف و تمجید میکردم؛ شاید هم بعد از یه مدت شکل واقعی بازی برام آشکار میشد و در هرحال همین نتیجه گیری رو راجب به بازی میکردم؛ ولی چیزی که قطعیه اینه که دقیقا لحظه باز شدن اون دروازه جایی بود که این بازی برای من از دست رفت.
این حس شما رو درک میکنم تو همه مدیاها اتفاق میوفته مثلا یک فیلم با یک سکانس میتونه تو ذوق آدم بزنه یا موسیقی و بازی ، به نظرم ریشه این اتفاق ها به حس و حال خود آدم مربوط هست .
داداشم
شما ک حوصله نداری معموریت فرعی نرو
اسمش روشه
قرار نیست اکشن و یا محتوای خاصی رو ببنی اونجا
گرافیک رو با رد دد مقایسه می کنی معموریت فرعی رو با ویچر
اتفاقا داستان بازی خوب و روایتش بهتر هست نمی دونم در چ وضعیتی تجربه کردی ک اینطور نظر دادی
راستش من در مواجه شدن همچین اتفاقی اونقدر برام ناراحت کننده نیست که انقدر به تجربه ام آسیب بزنه
همه بازیها معمولا شروعشون جوریه که تا دو سه ساعت اول مخاطبو جذب میکنه دیگه قرار نیست تا اخرش هی محیطای جدید نشونت بدن .
عالیه ، پایان واحد چیزیه که بنظرم باید باشه تو بازی ، بالاخره یه داستانی نوشته شده و مراحل طبق همون گذاشته شده ، داستان وقتی چند تا پایان داره که چند تا روایت داشته باشه ، وقتی یه روایت واحده یه پایان واحد که انتخابا تأثیر کوچیک توش داشته باشه عالیه
عجیبه و باورنکردنی 😀
من چیزیو مینویسم که بنظرم میاد حالا اینکه چیزی که بنظرم میاد همیشه مثبت نیست تقصیر خودم نیست😂
یا حتی دلیل بر این نیست که فن یه پلتفورمیم ( جز در رابطه با ولو )
اکثر بازیای گوریلا گیمز و در کل استودیوهای سونی پایان واحد و واقعا فوق العاده ای دارن 💙🔥
تیزر تبلیغاتی حساب توییتر پلی استیشن ژاپن:
1.۲۳
هورایزن بیا که خیلی منتظریم😍
فقط ۲۶ روز مونده !
پس رول پلیینگ نیست دیگه(به معنای واقعی یعنی شخصیت سازی) ، المان های rpg رو داره ، در واقع تصمیمات پلیر تو پایان بازی تاثیری نداره ، یه جور اکشن rpg با داستان خطی …. 🤔
امیدوارم انقدر خوب در آورده باشن که هیچ کسی نتونه ایراد بگیره
چ قدر خوبه این جوری باشه بازی
مثل ی فیلم سینمایی خوب
برای دنباله هام خیلی مناسب تره
درسته دنیای گیم نیاز ب حق انتخاب داره
ولی اثار دیوید کیج ک نیست خب
الان شما ببین بازی اساسینز ۶ تا پایان فارکری ۲ تا پایان حتی جی تی ای
خب کدومش اصلی کدمشو باور کنیم
سر شخصیت اصلی واقعا چی اومد
ولی رد دد و لست و گاد یک پایان لذت بخش ک همه ازش لذت می برن{رد دد سلیقه ایی هست}
خیلی بهش امید دارم،برای تجربش حتما باید ps5 بگیرم.میخوام ببینم الوی ایندفعه چجوری دنیارو نجات میده و امیدوارم غیر هیدیز و گایا و فوکوس یه چنتا هوش مصنوعی دیگه هم باشن😐👍🏼
هر کاری هم بکنه ماکروسافت به پا سونی نمیرسه