کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا

کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک

پست گیمفا
۱۶:۵۹ ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا

آیا استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک امکان پذیر است؟

در سال های اخیر بازار کریپتوکارنسی افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است و با رشد چشمگیر آن، فضای بسیار مناسبی را برای کسب درآمد دلاری برای کاربران به وجود آورده است. یکی از موضوعاتی که از همان ابتدای فعالیت بازار ارز های دیجیتال برای اغلب افراد جذابیت بسیار زیادی داشت، بحث استخراج یا ماینینگ می باشد. امروزه امکان استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک برای برخی از رمز ارز ها وجود دارد و افراد می توانند با استفاده از آن ها شروع به کسب درآمد از این طریق کنند.

البته نکته مهمی که وجود دارد این است که استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک برای تمامی رمز ارز ها سود آوری چندان زیادی ندارد و این موضوع شرایط خاص خودش را دارد. به طور کلی برای استخراج ارز های دیجیتال باید از ماینر ها یا کارت گرافیک ها استفاده شود. ماینر ها پردازشگر هایی هستند که قدرت بسیار زیادی در مقابل کارت گرافیک ها دارند و از این نظر کاملا برتر هستند. لذا استخراج ارز دیجیتال با استفاده از ماینر ها بسیار بهتر و سودآور تر می باشد و به همین علت برای استخراج بیشتر رمز ارز ها مانند بیت کوین از ماینر استفاده می شود.

اما در این میان تعدادی رمز ارز نیز وجود دارد که سیستم و شبکه بلاک چین آن ها با ماینرها سازگاری ندارند و برای استخراج آن ها باید از کارت گرافیک ها استفاده شود که در توضیحات زیر به معرفی ارز های دیجیتال قابل استخراج با کارت گرافیک می پردازیم.

اطلاعیه تبلیغاتی :

چنانچه قصد کسب درآمد از این طریق را دارید میتوانید جهت خرید کارت گرافیک به فروشگاه اینترنتی فناورانه مراجعه نمایید…

کدام رمز ارز ها را می توان با کارت گرافیک استخراج کرد؟

  1. مونرو

مونرو یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتالی در دنیا می باشد که در سال ۲۰۱۴ وارد بازار کریپتوکارنسی شد. یکی از گزینه های خوب استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک، مونرو می باشد که با نماد XRM در بازار شناخته می شود. یکی از ویژگی های بسیار خوب مونرو خاصیت  غیرمتمرکز بودن و ناشناس بودن آن می باشد. رمز ارز های زیادی این ویژگی را دارا هستند اما مونرو وضعیت بسیار بهتری به نسبت اکثر آن ها دارد و این عامل باعث شده که شرکت ها و افراد زیادی برای تراکنش های خود از این ارز دیجیتال استفاده کنند. شبکه بلاک چین مونرو یکی از بهترین گزینه ها برای ماینینگ با کارت گرافیک محسوب می شود و سازگاری خوبی با یکدیگر دارند.

  1. اتریوم کلاسیک

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک، اتریوم کلاسیک می باشد. این رمز ارز حاصل هارد فورک یا همان نسخه متفاوت اتریوم می باشد که قابلیت ماینینگ با کارت گرافیک را دارد. اتریوم کلاسیک از نظر بسیاری از کارشناسان آینده خوبی دارد و می تواند جایگاه خوبی در بازار کریپتوکارنسی بدست آورد. سیستم پاداش دهی اتریوم کلاسیک در شبکه بلاک چین آن برای ماینر ها بسیار جذاب است. در حال حاضر پاداش هر بلاک در شبکه اتریوم کلاسیک حدود ۴ واحد می باشد.

  1. گرین

گرین یکی دیگر از ارز های دیجیتالی است که قابلیت استخراج با کارت گرافیک را دارد. گرین ویژگی های جالبی دارد و برای افرادی که به دنبال ماینینگ هستند جذاب است. هدف اصلی پروژه رمز ارز گرین بر روی حفظ حریم خصوصی و امنیت تراکنش های مالی تمرکز دارد. تعداد کوین های گرین نامحدود است و هیچ گونه محدودیت خاصی ندارد که این موضوع موجب راحتی استخراج آن برای ماینر ها می شود. البته نامحدود بودن علاوه بر این که سبب راحتی ماینینگ می شود، از افزایش قیمت و صعود های چشمگیر ارزش آن نیز جلوگیری می کند. اگر قصد استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک را دارید، گرین می تواند گزینه خوبی برای شما محسوب شود. استخراج گرین به قدری ساده است که حتی با کارت گرافیک ها ساده و خانگی نیز قابل انجام است.

  1. لایت کوین

لایت کوین قطعا جزو محبوب ترین و آینده دار ترین رمز ارز های موجود در بازار کریپتوکارنسی می باشد. لایت کوین امروزه به واسطه پروژه بسیار موفقی که دارد و همچنین افزایش میزان تراکنش های آن، جزو ۱۰ رمز ارز برتر بازار قرار دارد. یکی از ویژگی های بسیار جالب شبکه بلاک چین لایت کوین، سرعت بسیار خوب تراکنش ها می باشد. استخراج لایت کوین با کارت گرافیک ها امکان پذیر است اما باید توجه داشته باشید که برای سودآوری از این طریق نیاز به کارت گرافیک ها قدرتمندی دارید تا سیستم شما بتواند در داخل شبکه لایت کوین رقابت کند.

  1. زیکش

زیکش نیز از جمله رمز ارز هایی است که قابلیت ماینینگ یا استخراج آن با کارت گرافیک ها وجود دارد. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۶ وارد دنیای کریپتوکارنسی شده است و در حال حاضر نیز جزو رمز ارز های شناخته شده بازار محسوب می شود. از جمله مزیت های شبکه بلاک چین زیکش، کارمزد های بسیار پایین تراکنش های آن و همچنین امنیت بسیار بالای آن در تراکنش های ناشناس می باشد که سبب جذب سرمایه گذاران به سمت خود شده است. الگوریتم شبکه زیکش با کارت گرافیک ها بسیار سازگار است و به راحتی قابل استخراج می باشد.

  1. دوج کوین

دوج کوین در سال های اخیر همواره جزو پر سروصدا ترین رمز ارز ها بوده است. دوج کوین به واسطه تبلیغات و توییت هایی که ایلان ماسک در طی ماه های اخیر در رابطه با آن منتشر کرده است توانسته چند صد درصد رشد داشته باشد و خودش را به عنوان یکی از رمز ارز های محبوب بازار معرفی کند. البته لازم به ذکر است که تاکنون دوج کوین به عنوان شت کوین شناخته میشد که در طی روز های اخیر با منتشر کردن وایت پیپر از لیست شت کوین های بازار خارج شد. اگر قصد استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک را دارید می توانید دوج کوین را نیز زیر نظر داشته باشید.

  1. اتریوم

اتریوم پس از بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتال فعال در داخل بازار است و رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار را در اختیار دارد. اتریوم از موفق ترین پروژه های ارز دیجیتال محسوب می شود. جالب است بدانید بسیاری از رمز ارز های فعال در کریپتوکارنسی بر روی شبکه بلاک چین اتریوم فعالیت می کنند. اتریوم از جمله رمز ارز هایی است که قابلیت استخراج یا ماین آن با استفاده کارت گرافیک ها امکان پذیر است. البته باید توجه داشته باشید، زمانی می توانید با استفاده از کارت گرافیک ها از طریق ماینینگ اتریوم به سودآوری برسید که از سیستم و دستگاه های پیشرفته و قدرتمند استفاده کنید تا توانایی رقابت با سایر ماینر ها را داشته باشید.

کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا

نتیجه گیری

استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک در سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. یکی از مزایای استفاده از کارت گرافیک برای استخراج رمز ارز ها این است که مصرف برق آن ها در مقایسه با ماینر ها بسیار پایین است و این موضوع سبب کاهش هزینه های آن می شود.

توجه داشته باشید که امروزه مدل های زیادی از کارت گرافیک ها در داخل بازار وجود دارند، برای بدست آوردن سود مناسب از این طریق باید به دنبال مدل های مناسب و قدرتمند بروید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری به سود دلاری مورد انتظار خود دست یابید. از جمله مدل های مناسب برای استخراج ارز های دیجیتال کارت گرافیک مدل XFX580 +OC ایکس اف ایکس، کارت گرافیک مدل palit GeForce RTX™ ۳۰۹۰ GameRock پلیت، کارت گرافیک مدل GeForce RTX™ ۳۰۸۰ Ti GAMING OC 12G می باشند.

جهت خرید کارت گرافیک به فروشگاه اینترنتی فناورانه به نشانی https://fanavaraneh.com مراجعه نمایید…

کسری نراقیDARKSIRENBehtfazSTARFIELDamir.hossein.bfanavaranehMahyarMsmmajidamshayanhq.NobodyWild RageAda1100y=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FANGAMER 1995damhazermhmteamGhost of spartahalkermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا
کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کسب درآمد دلاری با استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک - گیمفا