فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲

علی محمدپناه
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال 2022

در این مطلب، سریال‌هایی را معرفی خواهیم کرد که فصل جدید آن‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهد شد.

با وجود تولید بسیار کند سریال‌ها در سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل گسترش ویروس کرونا، در سال ۲۰۲۱، سریال‌های جدیدی پخش شدند که انتظار برای فصل جدید آن‌ها را بسیار هیجان‌انگیز کرده است. برخی از سریال‌های محبوب گذشته نیز قرار است پس از وقفه‌ای دو ساله، فصل جدید خود را عرضه کنند.

دیگر سریال‌ها نیز در فصل اول خود توانستند تا توجه بینندگان زیادی را بدست بیاورند و از همین رو، انتظار برای فصل دوم آن‌ها در سال جاری میلادی بسیار زیاد است. خوشبختانه، در سال ۲۰۲۲ میلادی، فصل‌های جدیدی از سریال‌های بزرگ و محبوبی پخش خواهند شد.

با وجود اینکه برخی از سریال‌هایی که در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شدند، به دلایل مختلف کنسل شدند، اما باید گفت که سرویس‌های آنلاین باعث شدند تا سریال‌های بیشتر و متنوع‌تری در اختیار مخاطبان قرار بگیرند. شبکه‌ها و کمپانی‌های مختلف به تازگی به اهمیت سرویس‌های آنلاین پی بردند و سعی دارند تا سرویس مختص به خود را راه‌اندازی نمایند.

مطالب مرتبط:

در سال ۲۰۲۱، برخی از سریال‌ها موفق شدند تا یک اثر موفق و شگفتی‌آور باشند و توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کنند و همین سبب شده تا سازندگان، آن‌ها را برای فصل‌ دوم تمدید نمایند. در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فصل‌های جدید سریال‌های بزرگ و محبوب در سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کنیم.

سریال پسران (The Boys)

سریال پسران the boys

سریال ابرقهرمانی پسران، بر اساس مجموعه کمیکی به همین نام است که از سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش می‌شود. این مجموعه کمیک به نویسندگی گارث انیس (Garth Ennis) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) است. پخش سومین فصل از سریال پسران قرار است از تاریخ ۳ ژوئن سال ۲۰۲۲ (جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱) شروع شود.

سریال پسران، داستان قهرمانان مشهور سازمان ووت را دنبال می‌کند که به نام سوِن شناخته می‌شوند. این سریال، روی گروهی به نام پسران شامل بیلی بوچر با بازی کارل اوربان (Karl Urban) و هیویی کمپبل با بازی جک کوئید (Jack Quaid) تمرکز دارد که حقیقت را در مورد جنایت‌ها و شرارت‌های سازمان ووت کشف می‌کنند.

سریال‌هایی همانند سریال پسران که در مورد ابرقهرمانان مشکل‌دار هستند، اخیرا بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و پس از حدود یک سال و نیم از زمان پخش فصل دوم، طرفداران مشتاق فصل سوم این سریال هستند. در فصل سوم این سریال، جنسن اکلس (Jensen Ackles)، بازیگر سریال سوپرنچرال (Supernatural) در نقش سولجر بوی و لوری هولدن (Laurie Holden)، بازیگر سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) در نقش کریمسون کانتس حضور خواهند داشت.

سریال دووم پاترول (Doom Patrol)

سریال دووم پاترول doom patrol

سریال دووم پاترول، سریالی از سرویس اچ‌بی‌او مکس است که بر اساس کاراکترهایی از دنیای دی‌سی است. در سال جاری میلادی، چهارمین فصل از این سریال روی این سرویس عرضه خواهد شد. در زمان پخش فصل سوم سریال، این سریال برای فصل چهارم تمدید شده است.

سریال دووم پاترول همانند فصل‌های گذشته خود، در فصل سوم نیز ادامه ماجراجویی‌های شخصیت‌های اصلی را در پیش گرفته بود و باید گفت که این فصل نسبت به فصل‌های قبلی نیز عجیب‎‌تر بوده است. این سریال به جای اینکه اکشن محور باشد، بیشتر روی کاراکترها تمرکز دارد و همین باعث شده تا این سریال نسبت به دیگر آثار مشابه‌اش، برجسته‌تر باشد.

سریال مندلورین (The Mandalorian)

سریال ماندلورین the mandalorian

سریال مندلورین، داستان‌های دین جارین با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) را دنبال می‌کند. این سریال توانسته تا نفس تازه‌ای به درون مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) بدمد. این سریال موفق شده تا تمرکز داستان را از روی اسکای‌واکر بردارد و همچنان اعتماد به نفس و جذابیت مجموعه را حفظ کند.

موسیقی متن این سریال ساخته لودویگ گرونسون (Ludwig Göransson) است و این سریال، الهام‌هایی از آثار سامورائی و وسترن گرفته است. احتمالات بسیار زیادی برای سریال مندلورین وجود دارد و همین باعث شده تا انتظارات برای فصل سوم این سریال بسیار زیاد باشد.

بنابر گزارش‌ها، در فصل سوم سریال مندلورین، شخصیت بیبی یودا حضور خواهد داشت و در این فصل، به سوالات بیشتری پاسخ داده خواهد شد که دنیای جنگ ستارگان را گسترده‌تر خواهد کرد. در حال حاضر نسخه فرعی این سریال تحت عنوان کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) در سرویس آنلاین دیزنی پلاس در حال پخش است.

سریال بازی مرکب (Squid Game)

سریال بازی مرکب squid game

در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، سریال بازی مرکب روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد و توانست تا غوغایی به پا کند. این سریال، داستان شخصی به نام سونگ جی هان با بازی لی جونگ جه (Lee Jung-jae) را دنبال می‌کند که در یک مسابقه شرکت می‌کند تا بتواند جایزه بزرگ آن را بدست بیاورد. این مسابقه شامل بازی‌های کودکانه‌ای است که عواقب مرگباری در پیش دارند.

سریال بازی مرکب به خوبی توانسته تا نشان دهد که چگونه ناامیدی باعث می‌شود تا افراد دست به کارهای خطرناک و تاریکی بزنند. سریال بازی مرکب توانسته بود تا در تمام قسمت‌های خود، بیننده را شگفت‌زده کند و یک اثر پر از تنش و هیجان را برای بینندگان به ارمغان بیاورد.

این سریال، یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ میلادی است و از همین، ساخت فصل دوم آن اصلا جای تعجب ندارد. علاوه بر این، صحبت‌هایی در مورد ساخت فصل سوم این سریال نیز وجود دارد.

سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)

سریال چیزهای عجیب stranger things

در سال ۲۰۲۲ میلادی، چهارمین فصل از سریال “چیزهای عجیب” پخش خواهد شد. اولین فصل از سریال چیزهای عجیب در سال ۲۰۱۶ میلادی پخش شده بود و توانست تا واکنش مثبتی از مخاطبان بگیرد. این سریال، داستان گروهی از نوجوانان در دهه هشتاد میلادی در شهر هاوکینز ایالت ایندیانا را دنبال می‌کند.

آن‌ها متوجه می‌شوند که آزمایش‌های پنهانی دولتی باعث شده تا زندگی آن‌ها در خطر قرار گیرد و آن‌ها را در معرض جهانی به نام آپساید داون قرار دهد. موفقیت این سریال باعث شده تا بازیگران آن همچون میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) به شهرت زیادی دست پیدا کنند.

سومین فصل از سریال “چیزهای عجیب” در یک حالت تعلیق به پایان رسید و باعث انتظار و هیجان زیادی برای فصل چهارم آن شده است. سریال “چیزهای عجیب” از جمله سریال‌های بی‌شماری است که تحت تاثیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا قرار گرفته و تولید فصل چهارم آن با مشکل مواجه شده و به طول انجامیده است. انتظار می‌رود فصل چهارم در میانه سال جاری میلادی پخش شود.

سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم (What We Do In The Shadows)

سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم what we do in the shadows

پس از پایان شگفتی‌آور فصل سوم سریال “آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم”، فصل چهارم این سریال قرار است در سال جاری میلادی پخش شود. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام ساخته تایکا وایتیتی (Taika Waititi) و جمین کلمنت (Jemaine Clement) است.

این سریال بر محوریت چهار خون‌آشام و آشنای انسانی آن‌ها به دنبال گیلرمو با بازی هاروی گیلن (Harvey Guillen) است که در جزیره استیتن زندگی می‌کنند. این سریال توانسته تا در هر فصل خود، دنیای خودش را بیشتر گسترش دهد. فصل سوم سریال اطلاعات بیشتری در مورد خون‌آشام‌ها داده است.

سریال “آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم” باید همانند فصل‌های گذشته، در فصل چهارم نیز روی توسعه کاراکترهای خود و جهان سازی تمرکز نماید و از همین رو، باید زمینه‌های مختلف و زیادی را پوشش دهد.

سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

سریال آکادمی آمبرلا the umbrella academy

سریال آکادمی آمبرلا برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی روی سرویس نتفلیکس عرضه شده است. این سریال اقتباسی از یک مجموعه کمیک است و از جمله محبوب‌ترین سریال‌های ابرقهرمانی متفاوت حال حاضر دنیای سریال به شمار می‌رود. چهارمین فصل سریال آکادمی آمبرلا در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهد شد.

سریال آکادمی آمبرلا، داستان گروهی از خواهر و برادران ناتنی را دنبال می‌کند که باید با گذشته پیچیده خود و همچنین یک آخرالزمان قریب الوقوع روبه‌رو شوند. فصل سوم سریال قرار است سوالات بی‌پاسخی که در ذهن طرفداران وجود دارند را جواب بدهد. به نظر می‌رسد که داستانی متفاوت در فصل سوم سریال آکادمی آمبرلا در انتظار طرفداران است.

سریال بریجرتون (Bridgerton)

سریال بریجرتون bridgerton

دومین فصل از سریال بریجرتون قرار است در تاریخ ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. اولین فصل از این سریال در روز کریسمس سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده بود. این سریال به هنگام عرضه‌اش، توجه زیادی را به خود جلب کرده بود.

سریال بریجرتون، داستان خانواده بریجرتون و خواستگار دختر این خانواده را دنبال می‌کند. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به فیبی داینور (Phoebe Dynevor) و رگی ژان پیج (Regé-Jean Page) اشاره کرد. سریال بریجرتون بر اساس مجموعه رمانی به همین نام نوشته جولیا کوئین (Julia Quinn) است.

سریال فقط و فقط قتل‌های درون ساختمان (Only Murders In The Building)

سریال فقط و فقط قتل‌های درون ساختمان only murders in the building

این سریال رازآلود و کمدی، محصولی از سرویس آنلاین هولو است. نقش‌های اصلی این سریال را مارتین شورت (Martin Short)، استیو مارتین (Steve Martin) و سلنا گومز (Selena Gomez) ایفا می‌کنند. این سریال، داستان این سه نفر را بازگو می‌کند که بر اساس قتلی که در ساختمان آپارتمانی‌شان رخ داده، یک پادکست جنایی می‌سازند.

سریال “فقط و فقط قتل‌های درون ساختمان” موفقیت خود را مدیون بازیگران با استعدادش و همچنین داستان جذاب و گیرایش است. این سریال توانسته تا گروه‌های سنی مختلفی را هدف قرار دهد و مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید. با توجه به پایان هیجان‌انگیز فصل اول این سریال، انتظارها برای فصل دوم آن بسیار زیاد است.


در بالا، سریال‌های بزرگ و محبوبی را به شما معرفی کردیم که فصل جدید آن‌ها قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شوند. شما منتظر فصل جدید کدام یک از این سریال‌ها هستید؟

منبع: اسکرین رنت

Jin sakaiمحمد کرامت‌ فرDARKSIRENکسری نراقی🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉آرینیوهانvergil2max

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فصل‌های جدید سریال‌های محبوب در سال ۲۰۲۲ - گیمفا