مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا

مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲

علی محمدپناه
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا

در این مطلب قرار است به برخی از مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ میلادی نگاهی داشته باشیم.

سال جاری میلادی، مطمئنا سال بزرگی برای طرفداران انیمه خواهد بود. در سال ۲۰۲۲، علاوه بر فصل‌های جدید انیمه‌های سریالی، تعدادی انیمه کاملا جدید نیز پخش خواهند شد. در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین انیمه‌های سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کنیم.

انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)

انیمه حمله به تایتان attack on titan

پخش بخش دوم فصل چهارم و پایانی انیمه حمله به تایتان، از تاریخ ۹ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شده است. این انیمه بسیار محبوب و پر طرفدار، بر اساس مجموعه مانگایی خلق شده توسط هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) است. قسمت‌های جدید انیمه، داستان آن را برای همیشه پایان خواهند داد.

پخش این انیمه سریالی از سال ۲۰۱۴ میلادی شروع شده بود و از آن زمان، توانسته بود تا توجه مخاطبان زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب نماید. انیمه حمله به تایتان را می‌توان شناخته‌شده‌ترین انیمه حال حاضر جهان دانست. این انیمه از آن زمان شروع خود، دنیای بسیار گسترده‌ای را به نمایش در آورده و به مسائل سیاسی و درام پرداخته است.

انیمه بچه‌های مداری (The Orbital Children)

انیمه بچه‌های مداری the orbital children

انیمه بچه‌های مداری به کارگردانی و نویسندگی میتسو ایسو (Mitsuo Iso) است. او به عنوان یکی از انیماتورهای انیمه The End of Evangelion و انیمه آبی تمام عیار (Perfect Blue) فعالیت داشته است. اتفاقات انیمه بچه‌های مداری در سال ۲۰۴۵ میلادی رخ می‌دهند.

هوش مصنوعی باعث شده تا سفرهای فضایی بسیار راحت‌تر باشند. حال، دو بچه که روی ماه به دنیا آمده‌اند و دو بچه دیگر که روی زمین بزرگ شده‌اند، در ایستگاه فضایی خود سرگردان هستند و باید سعی کنند تا از این وضعیت جان سالم به در ببرند. این انیمه سریالی شامل شش قسمت خواهد بود. اولین بخش انیمه در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ (جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

انیمه ماجراجویی‌های عجیب جوجو: اقیانوس سنگی (JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean)

انیمه ماجراجویی‌های عجیب جوجو اقیانوس سنگی jojo's Bizarre Adventure: Stone Ocean)

این انیمه بر اساس مجموعه مانگایی نوشته هیروهیکو آراکی (Hirohiko Araki) است. اتفاقات این مجموعه از دهه ۱۸۰۰ میلادی تا ۲۰۱۰ میلادی در جریان است و ماجراهای مختلفی در کشورهایی همچون مصر، انگلیس و ژاپن را بازگو می‌کند. این مجموعه، ماجراجویی‌های عجیب خانواده جواستار را به تصویر می‌کشد.

انیمه اقیانوس سنگی، داستان جویلین کوجو را دنبال می‌کند که اولین شخصیت اصلی زن این سریال به شمار می‌رود. او برای جرمی که مرتکب نشده، در ایالت فلوریدا زندانی شده است. انیمه اقیانوس سنگی، ششمین بخش از مجموعه ماجراجویی‌های عجیب جوجو به شمار می‌رود. اولین بخش این انیمه در ماه دسامبر سال گذشته میلادی روی سرویس نتفلیکس عرضه شده اما قسمت‌های جدید آن نیز در ادامه سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهند شد.

انیمه جاسوس x خانواده (Spy x Family)

انیمه جاسوس x خانواده spy x family

در انیمه جاسوس x خانواده، یک جاسوس خبره به نام لوید فورجر برای اینکه خودش را به یک فرد دره بالای سیاسی در کشور رقیب نزدیک کند، مجبور می‌شود تا خود را به عنوان یک مرد خانواده‌دار جا بزند. از همین رو، او یک دختر به نام آنیا را به فرزندخواندگی می‌گیرد. در کنار او، یور بریار که یک آدمکش است، نقش همسر او را بازی می‌کند.

انیمیشن سازی این انیمه را استودیو Wit و Cloverworks در دست دارند. این انیمه بر اساس مانگایی نوشته تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) است. در این مانگا، خانواده فورجر در حین اینکه تلاش دارند تا کار خود را پیش ببرند، یک رابطه قوی و جالب توجه را بین یکدیگر شکل می‌دهند.

آنیا تقریبا تمام رازهای آن‌ها را می‌داند و بسیار تلاش می‌کند تا خانواده‌اش را کنار هم نگه دارد. پخش انیمه جاسوس x خانواده در ماه آوریل شروع خواهد شد.

انیمه کاگویا-ساما: عشق جنگ است – فوق عاشقانه (Kaguya-sama: Love is War -Ultra Romantic)

انیمه کاگویا ساما عشق جنگ است فوق عاشقانه kaguya sama love is war ultra romantic

یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های چند سال اخیر را می‌توان انیمه “کاگویا-ساما: عشق جنگ است” دانست. پخش فصل سوم این انیمه در ماه آوریل شروع خواهد شد. این انیمه اثری اقتباسی بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته آکا آکاساکا (Aka Akasaka) است.

داستان این انیمه در مورد یک دانش‌آموز به نام کاگویا شینومیا است که رئیس شورای دانش‌آموزی است. مییوکی شیروگانه نیز نایب رئیس شورا است. این دو از یکدیگر خوش‌شان می‌آید اما بسیار مغرور هستند و این علاقه خود را ابراز نمی‌کنند، از همین رو، طرح‌ها و برنامه‌های پیچیده‌ای را اجرا می‌کنند تا دست دیگری را رو کنند. انیمه “کاگویا:ساما: عشق جنگ است – فوق عاشقانه” قرار است در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ پخش شود.

انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله (Bleach: Thousand Year Blood War)

انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله bleach thousand year blood war

انیمه بلیچ بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته تیته کوبو (Tite Kubo) است. پخش انیمه بلیچ در سال ۲۰۱۴ میلادی متوقف شد و داستان به پایان خود رسید. با این حال، مانگا تا سال ۲۰۱۶ میلادی پخش شده بود. از همین رو، اقتباسی تازه از بخش پایانی مانگا ساخته شده که قرار است پایانی بهتر را برای این انیمه به ارمغان بیاورد.

تولید این فصل جدید از این انیمه سریالی را بار دیگر Studio Pierrot در دست دارد. توموهیسا توگوچی (Tomohisa Taguchi) نیز کارگردانی این فصل را بر عهده خواهد داشت. پخش انیمه “بلیچ: جنگ خونین هزار ساله” قرار است از ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شود.

انیمه اوزوماکی (Uzumaki)

انیمه اوزوماکی uzumaki

این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام خلق شده توسط جونجی ایتو (Junji Ito) است. این انیمه داستان شهری به نام کوروزو-چو را بازگو می‎‌کند که گرفتار نفرینی شده است که به صورت مارپیچ‌هایی در ساختمان‌ها، نگاره‌ها و همچنین خود مردم شهر پدیدار شده است.

این انیمه، یک مینی سریال با چهار قسمت است که قرار بوده در سال ۲۰۲۰ میلادی پخش شود اما به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا، پخش آن به تاخیر افتاده است. تیزری که برای این انیمه منتشر شده، نشان داده که سبک این انیمه به صورت سیاه و سفید و شبیه به منابع اصلی خواهد بود. پخش این انیمه در ماه اکتبر صورت خواهد گرفت.

انیمه چینسا من (Chainsaw Man)

انیمه چینسا من chainsaw man

انیمه چینسا من یا مرد اره‌ای بر اساس مانگای بسیار محبوبی به همین نام نوشته تاتسوکی فوجیموتو (Tatsuki Fujimoto) است. این انیمه، داستان مردی جوان به نام دنجی را دنبال می‌کند که سعی دارد تا با شکار کردن اهریمن‌ها، بدهی‌های پدر خود را پرداخت نماید. این اهریمن‌ها از ترس انسان‌ها خلق شده‌اند.

در یک موقعیت دشوار، او با یک شیطان ترکیب می‌شود و به چینسا من تبدیل می‌شود که نیمی انسان و نیمی اهریمن است. پخش مانگای چینسا من از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع شده و از آن زمان، به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است. استودیو ماپا تولید انیمه را در دست دارد. در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای پخش این انیمه مشخص نشده است.

انیمه سایبرپانک: اج‌رانرز (Cyberpunk: Edgerunners)

انیمه سایبرپانک اج‌رانرز cyberpunk edgerunners

انیمه سایبرپانک: اج‌رانرز اقتباسی از بازی ویدیویی سایبرپانک ۲۰۷۷ است. اتفاقات این انیمه در دنیای همین بازی رخ خواهد داد. این انیمه، داستانی مستقل از بازی را دنبال خواهد کرد که در نایت سیتی رخ می‌دهد و یک پسر خیابانی را دنبال خواهد کرد که در عین اینکه تلاش دارد تا در این شهر زنده بماند، به یک مزدور به نام اج‌رانر تبدیل می‌شود.

این انیمه یک همکاری مشترک میان استودیو بازی‌سازی سی دی پراجکت، نتفلیکس و استودیو تریگر است. استودیو تریگر، کارهای انیمیشن سازی بسیار خوبی در سال‌های اخیر عرضه کرده است. هیرویوکی ایمایشی (Hiroyuki Imaishi) قرار است کارگردانی این انیمه را در دست داشته باشد.

در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای پخش انیمه سایبرپانک: اج‌رانرز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که این انیمه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روی سرویس نتفلیکس عرضه شود.

انیمه بلو لاک (Blue Lock)

انیمه بلو لاک blue lock

انیمه بلو لاک بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام است. این مانگا به خوبی توانسته تا روحیه رقابتی و جذاب ورزش فوتبال را به نمایش بگذارد. در انیمه بلو لاک، پس از اینکه تیم ملی فوتبال ژاپن در صحنه جهانی شکست سنگینی را متحمل شده بود، اتحادیه فوتبال این کشور، ۳۰۰ نفر از بهترین بازیکنان کشور را شناسایی می‌کند و در یک برنامه آموزشی به نام بلو لاک، آن‌ها را در مقابل یکدیگر به رقابت وا می‌دارد.

کسی که بتواند این رقابت را در رده نخست به پایان برساند، ستاره کشور ژاپن در آینده خواهد بود. کسانی که در این مسابقه می‌بازند نیز هیچ گاه نخواهند توانست تا در تیم‌های ملی کشور ژاپن حضور داشته باشند. استودیو Eight Bit وظیفه ساخت و انیمیشن‌سازی این مانگا را بر عهده دارد. تاریخی برای پخش این انیمه مشخص نشده اما مطمئنا در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

انیمه توکیو میو میو جدید (Tokyo Mew Mew New)

انیمه توکیو میو میو جدید tokyo mew mew new

این انیمه جدید، ریبوتی برای انیمه توکیو میو میو است. این انیمه جدید همانند انیمه قبلی، بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام است. انیمه اصلی توکیو میو میو در سال ۲۰۰۲ میلادی پخش شده است.

انیمه توکیو میو میو جدید، داستان پنج دختر جوان را دنبال می‌کند که پس از ترکیب شدن با روح حیوانات در خطر انقراض، به قدرت‌هایی دست پیدا می‌کنند. در عوض، آن‌ها باید با هیولاهایی بیگانه مبارزه کنند و در همین حین، زندگی خودشان را به جلو ببرند. انیمه توکیو میو میو جدید قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شود اما تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

انیمه ساخته شده در ابیس: شهر طلایی خورشید سوزان (Made In Abyss: The Golden City of the Scorching Sun)

انیمه ساخته شده در ابیس شهر طلایی خورشید سوزان made in abyss the golden city of the scorching sun

این انیمه بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته آکیهیتو سوکوشی (Akihito Tsukushi) است. این انیمه به هنگام پخش خود در سال ۲۰۱۷ میلادی، در میان مخاطبان بسیار محبوب شد. پس از پخش فصل اول این انیمه سریالی، یک اثر سینمایی نیز برای آن منتشر شده است.

با این حال، طرفداران بسیار مشتاق تماشای فصل دوم آن هستند. اتفاقات این سریال اکشن و فانتزی در جهانی رخ می‌دهد که در زیر سطح زمین، تونل‌ها و گودال‌های عمیق و عجیبی وجود دارند. این مکان‌ها به نام ابیس شناخته می‌شوند و عمدتا کشف نشده باقی مانده‌اند.

هر چند، کاوشگرانی شجاع به نام کیو رایدرز، در میان این تونل‌ها کاوش می‌کنند تا آثار عجیب و جالب توجه را پیدا کنند. یکی از این کاوشگران، ریکو است که یک راز خانوادگی غیر منتظره را کشف می‌کند که او را به اعماق ابیس می‌کشاند. فصل دوم این انیمه در زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهد شد.

انیمه تایگر و بانی (Tiger & Bunny)

انیمه تایگر و بانی tiger & bunny

فصل دوم انیمه سریالی تایگر و بانی سال جاری میلادی پخش خواهد شد و شاید باورتان نشود اما از زمان فصل اول این انیمه، حدود یازده سال گذشته است. این انیمه سریالی، واقعا جلوتر از زمانه خودش بوده است. این انیمه به تجاری گرایی ابرقهرمانی در جهان می‌پردازد. در حال حاضر، هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این انیمه مشخص نشده است.


در مطلب بالا، برخی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کردیم. برخی از این انیمه‌ها، آثاری جدید هستند و برخی دیگر نیز فصل‌های جدید انیمه‌های سال‌های گذشته به شمار می‌روند. شما منتظر کدام انیمه در سال جاری میلادی هستید؟

Lonesome guyP.morgan 𔓙blackcityیوهانalinerdArtoriasWild Rage🤘Mohsenj74.damhazer

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا
مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی سال ۲۰۲۲ - گیمفا