توسعه بازی Twisted Metal به استودیوی Firesprite محول شده است
مدتی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سونی سازنده بازی Twisted Metal را تغییر داده است. بر اساس گزارشهای جدید، این استودیو فایراسپرایت است.
بر اساس گزارش قبلی منتشر شده از سوی VGC، بازی جدید سری Twisted Metal توسط استودیوی لوسید گیمز (Lucid Games) مراحل توسعه را طی میکرد تا این که مدتی پیش سونی سازنده را به یک تیم اروپایی دیگر انتقال داد. حال اطلاعات جدید فاش میکنند که تیم جدید استودیوی تازه خریداری شدهی سونی یعنی فایراسپرایت (Firesprite) است.
همچنین به نظر میرسد که سونی کارگردان بازی محبوب Motorstorm را نیز به استودیوی فایراسپرایت جذب کرده است تا روی Twisted Metal جدید کار کند.
جزئیات زیادی در مورد علت این تصمیم در دست نیست، اما نکتهی قابل توجه این است که دو استودیوی لوسید گیمز و فایراسپرات تنها ۱۵ دقیقه با یکدیگر فاصله دارند و مدارکی حول انتقال کارکنان لوسید گیمز به فایراسپرات وجود دارد. مشخص نیست که آیا این پروژه به طور کلی لغو شده و باید دوباره از ابتدا شکل بگیرد یا پروژه از نقطهی قبلی ادامه پیدا خواهد کرد.
بر اساس توییتهای منتشر شده از طریق حساب کاربری رسمی استودیوی فایراسپرایت در اواسط سال ۲۰۲۱، آنها در مدتی پیش از استودیوهایی مانند گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، ناتی داگ (Naughty Dog)، راکستار (Rockstar)، راکستدی (Rocksteady) و یوبیسافت (Ubisoft) استعداد جذب کردهاند. به نظر میرسد که سونی قصد دارد این استودیو را به یکی از قطبهای اصلی بازیسازی خود تبدیل کند.
استودیوی فایراسپرات بیش از ۲۵۰ نفر کارمند دارد و همچنان در حال استخدام استعدادهای جدید است. آنها دو بازی کاملاََ متفاوت در دست ساخت دارند؛ اولین پروژه یک اثر AAA روایتمحور با شاخههای داستانی متعدد است. بیش از ۳ سال میشود که این بازی در دست ساخت قرار دارد. دومین پروژه یک عنوان AAA شوتر چندنفره عظیم است که مراحل ابتدایی توسعه را سپری میکند. حالا به نظر میرسد که نسخهی جدید Twisted Metal نیز به جمع پروژههای در دست ساخت این تیم اضافه شده است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
جالبه بدونید سریعترین رشد سازمانی رو همین استریو تو انگلیس داره
موقع خریداری ؛ خودشون گفتن ۳ تا پروژه داریم
الانم تویستد متال اضافه شده ؛ لعنتیا ۴ تا پروژه همزمان
باید بگیم اینسامنیاک شعبه لیورپول
امید خیلی زیادی به استودیوش دارم
خوبیش اینه سونی بیخیال فری تو پلی و لوسید شده و داده به فایر اسپریت که جمعی از نوابغ توشه بازی رو بسازن و بصورت کامل عرضه کنن و بازی هم کارگردان ابتکاره ای بالاسرشه پس اینم حل شد نگران بودم
چند تا بازی بزرگ دارن میسازن اینم اینسومنیاک شده برای خودش
یه حسی بهم میگه حرفای جفی تاثیری توی این کار سونی داشته!
“از استودیوهایی مانند گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، ناتی داگ (Naughty Dog)، راکستار (Rockstar)، راکستدی (Rocksteady) و یوبیسافت (Ubisoft) استعداد جذب کردهاند.”
عالیه، اینطور که به نظر میاد استودیو خیلی با تجربه و با استعدادی هستن
خود هالست گفته قراره تبدیل به Santa Monica Studio و Naughty Dog بعدی بشن
جالبه بدونی عضو ارشد مدیریت پروژه ها بزرگ Naughty Dog به استودیو پیوسته یه دلیلش به خاطر همین هستش تا از استودیو یه چیزی مثل Naughty Dog و Santa Monica Studio بسازه از نظر نوع پروژه ها !
((استودیوی فایراسپرات بیش از ۲۵۰ نفر کارمند دارد و همچنان در حال استخدام استعدادهای جدید است. آنها دو بازی کاملاََ متفاوت در دست ساخت دارند؛ اولین پروژه یک اثر AAA روایتمحور با شاخههای داستانی متعدد است. بیش از ۳ سال میشود که این بازی در دست ساخت قرار دارد. دومین پروژه یک عنوان AAA شوتر چندنفره عظیم است که مراحل ابتدایی توسعه را سپری میکند))
پسر فکر نمیکردم ۲۵۰ تا کارمند داشته باشه و از ناتیداگو راکستدی گوریلیا باشن و هنوزم نیرو بگیره
بازی داستانمحورشون با روایت چند شاخه ، منو به این فکر فرو برد که جایگزین کوانتیکدریمو سونی داره میسازه
خیلی بهتر شد تیم توسعه رو جایگزین کردن
کارگردانش هم شدیدا آدم با استعدادیه و تو ساخت بازی های ریسینگ تو انواع مختلف مهارت داره
امیدم بهش خیلی بیشتر شد 👍
فقط اون یارو که با دو دستش تایر بزرگه رو میچرخونه.
این بازی اسمی ازش میاد باورم نمیشه ۱۸ سال گذشت