کیانو ریوز برای همکاران و دوستان خود سفری لوکس به افتتاحیه فیلم The Matrix Resurrections هدیه کرده است

علی محمدپناه
۱۷:۱۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کیانو ریوز

کیانو ریوز، دوستان و همکاران خود را با سفری پر هزینه به افتتاحیه فیلم The Matrix Resurrections آورده است.

کیانو ریوز (Keanu Reeves) خودش را به عنوان یک شخص فداکار و محترم در این سال‌ها به طرفداران نشان داده است. او به تیم بدلکاری‌اش در فیلم جان ویک ۴ (John Wick 4) ساعت‌های رولس و به عوامل فیلم بارگذاری مجدد ماتریکس (Matrix Reloaded) موتورسیکلت اهدا کرده بود.

او هر فیلمی که می‌سازد، هدیه‌های مختلفی به عوامل و همکاران خود می‌دهد و فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و بار دیگر ثابت شده که کیانو ریوز چه انسان سخاوتمندی است.

بنابر گزارش‌های تازه، کیانو ریوز سفری لوکس برای دوستان، همکاران و اطرافیان خود فراهم آورده بوده تا به سانفرانسیسکو و افتتاحیه فیلم رستاخیزهای ماتریکس بروند. بنابر این گزارش‌ها، کیانو ریوز تمام کسانی که می‌شناخته را به این سفر دعوت کرده و نمی‌خواسته که کسی جا به ماند.

او هزینه یک جت خصوصی و همچنین بلیط افتتاحیه فیلم و هزینه اتاق‌های هتل را داده است. او همچنین، برای این مهمانان خود، هدایای مختلف و فعالیت‌های دیگری را نیز برنامه‌ریزی کرده است. چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، در سه‌گانه اصلی ماتریکس، بدلکار کیانو ریوز بوده است.

چاد استاهلسکی در همان افتتاحیه فیلم گفته بود:

کیانو ریوز واقعا سخاوتمند است. در میان افرادی که امشب در افتتاحیه فیلم حضور دارند، افراد زیادی هستند که در فیلم به او کمک کردند که شامل بدلکار، طراح گریم و .. است. او تمام دوستان و خانواده را به این افتتاحیه آورده است. او فوق‌العاده است.

کیانو ریوز در پاسخ به این سوال که چرا این همه هزینه برای این افراد کرده است، به طور متواضعانه گفته است:

واقعا عالی است که بتوانیم این تجربه را با یکدیگر شریک شویم و در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

منبع: ایندی وایر

Atomic SoldierعلیDARKSIRENsefirot2011mohammad reza gamerMehran.BaG.LNvafadarP.morgan 𔓙@alistarعلیMahyarMsmXERXESAhmad_bkSkyrim : The Elder Scrolls VLucciola BalladJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)alinerd

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید