فروش بازی Rust از مرز ۱۲ میلیون نسخه عبور کرد
بر اساس اعلام استودیوی فیسپانچ (Facepunch Studios)، فروش کلی بازی Rust تاکنون به بیش از ۱۲ میلیون نسخه رسیده است.
توسعهدهندهی Rust اخیراً علاوه بر اعلام آمار فروش این اثر، با انتشار یک بیانیه به عملکرد این بازی در سال ۲۰۲۱ و محتویاتی که در این سال برای عنوان مذکور منتشر شدند، اشاره کرده است.
سال ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای بازی Rust بوده است. پس از ۸ سال توسعهی مستمر، این بازی به جایگاه واقعی خود نزدیک شد. در این سال، شاهد رکورد بالای تعداد بازیکنان این بازی بودیم و همچنین محتویاتی مانند Voice Props DLC Pack، World revamp، ماموریتها، قطارهای باری، آزمایشگاههای زیر آب و بسیاری از موارد دیگر منتشر شدند.
در ماه فوریه امسال قرار است بهروزرسانی جدیدی برای بازی Rust عرضه شود که شامل بهبود کیفیت زندگی و یک “بنای تاریخی” در حال ساخت است. علاوه بر بناهای تاریخی جدید، در سال جاری میلادی سلاحهای تازه، رویدادها، وسایل نقلیه، حیوانات و موارد دیگر نیز به این بازی اضافه خواهند شد.
Rust یک بازی چندنفرهی مبتنی بر بقا به شمار میرود که در آن هدف بازیکنان زنده ماندن در بیابان با استفاده از جمعآوری مواد مختلف است. بازیکنان باید میزان گرسنگی، تشنگی و سلامتی خود را مدیریت کنند، در غیر این صورت با خطر مرگ مواجه میشوند. علیرغم وجود حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ، به دلیل چندنفره بودن این بازی، تهدید اصلی برای شما، وجود دیگر بازیکنان هستند. مبارزات در این بازی، از طریق سلاحهای گرم و سلاحهای سرد مانند تیر و کمان انجام میشود.
بازی Rust در حال حاضر روی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یادش بخیر، چه امپراطوری هایی میساختیم، شیفت داشتیم 😁😁😁
یه جوری بزرگ بود بیس که خودمون توش گم میشدیم، فقط در بود و دیوار، یه یارو اومده بود raid کنه بیچاره هر چی سی۴ آرپیچی، پیک اکس، داشته بود زده بودن بازم دیده بود در هست و دیوار، وارد هر جا میشدی ۴ تا در میدیدی، همه هم کامل فلزی، هم دیوارا هم درها، هزارتو شده بود دیگه، واسه repair دیوارا جر میخوردیم، ۶ طبقه بود کلا بزرگیش فکر کنم ۲۵ واحد در ۲۵ بود، کلا فلزی، از بس آهن ساختیم تو کوره سرویس شدیم، دو ردیف هم دیوارای سنگی بزرگ دور تا دورش کشیده بودیم، تعدادمون زیاد بود، خیلی وقته بازی نکردم فکر کنم ۳۰ روزه ریست میشد official سرور هاش، یادش بخیر…❤️❤️
چه قدر گان و لباس داشتیم…. چه قدر فایت میدادیم❤️❤️
چون سرور ها بعد ۱ ماه ریست میشدن پیشرفت سخت بود و اینکه اگ افلاین میشدی بیست رید میشد من و ۶ نفر از بچه ها دبیرستان تو یه سرور ترکوندیم یبار هم که ۲ نفرمون انلاین بودیم یکی بهمون رید کرد پدرشو در آوردیم😐😂یارو تیر کمون داشت و ما ام فور و شاتگان و هلی😐😂😂یه بیس ساخته بودیم تو تابستان ۸ طبقه،طبقه اخر هم توربین و زیرش هم هلی کوپتر و تو هر طبقه ۱ یا دو تا دوربین داشتیم.
نه دیگه تو مال ما از این هلکوپتر و این چیزا نبود، من خیلی قدیم بازی میکردم، نهایت تکنولوژی سی ۴ بود و گان اون موقع😁😁😁