کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند

کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۰۲ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند

کارگردان بازی DriveClub تایید کرد که در سال جاری بازی جدید خود را معرفی خواهد می‌کند. البته این بازی دنباله‌ی Drive Club و یا حتی عنوانی ریسینگ نیز نخواهد بود.

آقای پاول راستچینسکی (Paul Rustchynsky) علاوه بر کارگردانی عنوان فرست-پارتی پلی استیشن یعنی DriveClub، در توسعه‌ی چندین عنوان از مجموعه‌ی MotorStorm در استودیوی اولوشن (Evolution) نیز فعالیت داشته است. وی از تابستان سال گذشته به عنوان عضوی از استودیوی آوالانچ (Avalanche Studios) شعبه‌ی لیورپول در حال توسعه‌ی یک پروژه‌ی معرفی نشده است.

اخیراً وی در توییتی با مضمون زیر منتشر نمود و اعلام کرد که به زودی از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. وی چنین گفت که:

در سال ۲۰۲۱ ما (استودیوی آوالانچ) شعبه‌ای جدید در شهر لیورپول افتتاح کردیم که لحظه‌ای هیجان‌انگیز برای من بود و به یکی از اهداف حرفه‌ای خود دست یافتم. در سال ۲۰۲۲، بازی‌ای را که از سال گذشته روی آن کار کرده‌ایم، معرفی خواهیم کرد.

وی افزود:

لازم است توضیحاتی ارائه کنم. من روی یک بازی ریسینگ کار نمی‌کنم. بنابراین، متأسفیم، هیچ دنباله‌ای برای DRIVECLUB، جانشینی برای MotorStorm یا قسمت جدیدی برای ONRUSH وجود ندارد. این بازی چیز متفاوتی از هر آنچه که در گذشته ساخته بودم است.

این بازی یک آی‌پی ارجینال خواهد بود. تعداد بازی‌های در دست ساخت استودیوی آوالانچ بیش از چیزی هستند که مردم تصور می‌کنند.

همچنین، وی پیش‌تر در جواب سوالاتی مبنی بر احتمال عرضه‌ی دنباله‌ای برای DriveClub و یا نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن چنین پاسخ داد که:

احتمال ساخت دنباله‌ی این بازی و یا نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن بسیار بعید خواهد بود.

بازی DriveClub با وجود عملکرد قابل قبول و ارائه‌ی کیفیت بصری فوق‌العاده تحسین برانگیز، پس از بسته‌شدن سرورها و تعطیلی استودیوی سازنده‌اش از فروشگاه پلی استیشن ۴ حذف شد و تنها می‌توان با خرید نسخه‌ی فیزیکی آن را تجربه نمود.

DARKSIRENHard gamerعلی@alistarکاپتان استخونیETERNALMANEllie terminator

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند
کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Arno گفت:

    DriveClub بازی بسیار خوبی بود و قای پاول راستچینسکی هم کارگردان کارکشته ای هست, در صورتی که ناشر بیشتر بهش فرصت میداد میتونست در نسخه بعدی یکی از برترین ریسینگ های آرکید نسل ۹ رو بسازه

    AmirAliAll gamers are goodHard gamerAmir(PC & PS4)علیmarioMrHill93Black Knight@alistar
  • MrHill93 گفت:

    درایو کلاب واقعا حیف شد
    سونی باید وقت بیشتری بهشون میداد
    همینطور د اوردر ۱۸۸۶ باید به این دوتا بازی بیشتر بها میداد سونی
    فشار بهشون وارد نمیکرد تا با تمرکز کار میکردن قطعا جفت بازی ها شاهکار میشد
    حتی درایو کلاب بعد کلی اپدیت خیلی خوب شده بود ولی سونی عجولانه استودیوشون و تعطیل کرد
    الان سونی تو بخش ریسینگ ارکید شوتر اول شخص و RPG شدیدا ضعف داره

    All gamers are goodDARKSIRENHard gamermajidamarash arman07P.morgan 𔓙علیmarioBlack Knight𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more
    • Hasan0930 گفت:

      کلا پلی استیشن زمانی که ببینه اولین نسخه بازی خوب درنیومد ادامه شو نمیسازن… مثل دیزگان یا همین دیترویت که بازی بعدیشون یعنی استار وارز اکلیپس دیگه انحصاری نیست…

      All gamers are goodHard gameraliboostaniCry About ItBlack KnightCARNAGE
      • Sina_2081 گفت:

        البته بحث استاروارز فرق میکرد . کوانتیک دریمز بعد از دیترویت میخواست یه عنوان MMO بسازه که سونی مخالفت کرد و بودجه رو بهشون نداد . بعد از مدتی هم اون پروژه رو تغییر دادن به استاروارز اکلیپس که خود همین پروژه هم الان با مشکلات مختلف توسعه روبرو شده

        Hard gamerBlack Knight
      • Black Knight گفت:

        خوشم میاد تا یه نفر حرف حق و درست میزنه شما میاید واسه دکل نوردی و به اصطلاح از آب گل آلود ماهی گرفتن !
        دلیل جدا شدن کوآنتیک دریم هم از سونی هیچ ربطی به دیترویت نداشت کلا بعد از دیترویت قراردادشون با سونی تموم شد و از اونطرف به خاطر مشکلات دیوید کیج همکاریشون کمتر شد وگرنه دیترویت هم برای کوآنتیک دریم و هم برای سونی بازی موفقی بود چه از نظر متا که تو سبک خودش نمره خوبی گرفت و چه از نظر فروش که طبق آخرین اطلاعات به مرز ۶ میلیون نسخه رسیده
        دیزگان هم نه تنها از نظر فروش در حد انتظارات سونی نبود بلکه از نظر گیمپلی هم مشکلات زیادی داشت و یه دلیل کنسل شدنش همین بود
        تلاشتون برای اینکه سونی رو یه شرکت شدیدا سختگیر و بدون ریسک جلوه بدید قابل تحسینه هر چند با توجه به سابقه درخشانتون طبیعیه این حرف ها ازتون :))))

        Hard gamerETERNALMAN
      • MrHill93 گفت:

        Hasan 0903
        اتفاقا از دیترویت ب خوبی استقبال شد
        هرکی و که میشناسم یا تو یوتوب دیدم از دیترویت تعریف کردن
        ولی اینکه میگی استاروارز اکلیپس انحصاری نیس ب خاطر اینه ک دیگه با سونی قرار داد ندارن

        Black Knight
    • Black Knight گفت:

      البته شوتر دارن میسازن و تو این بخش مشکلشون حل شده
      بازی دوم گوریلا
      بازی جدید هاوس مارک
      بازی Deviation Games
      بازی Firewalk
      یکی از چند بازی فایر اسپرایت
      ریسینگ آرکید هم یه سری شایعه دربارش هست ولی تو سبک RPG قبول دارم شدیدا کمبود دارن

      Hard gamer
    • Cry About It گفت:

      سلام
      خود طرفداران علاقه ای به ژانر شوتر اول شخص نشان ندادند
      سونی هم بیخیال شد
      دو نسخه آخر رسیستنس شکست تجاری بود
      کیلزون ۲ هم که بهترین نسخه سری بود بیشترین از ۲ میلیون نفروخت

      Black KnightHard gamer
      • MrHill93 گفت:

        نسل عوض شده
        بازیا عوض شدن
        سلیقه ها عوض شده
        الان توجه کنی بازار تقریبا داره رو شوتر یا بتل رویال میچرخه
        اون موقع خب طرفدارای سونی اهل شوتر نبودن
        ولی الان اوضاع فرق کرده
        ی نمونه ش اکتی ویژن هرچی بسازه فروش میره
        سونی باید الان از این موقعیت استفاده کنه و دوباره ژانر شوتر شو احیا کنه
        هیلو اینفینیت هم از لحاظ متا موفق شد
        هم از لحاظ پلیر

        Black Knight
  • ETERNALMAN گفت:

    درایو کلاب برخلاف بعضی واکنش ها ، اونقدر گیم بدی نبود – البته خب این نظر من هم هست که به گیم ریسینگ سخت نمی گیرم ، ولی استودیویی هست که از حیث فنی کارش خوبه

    Hard gamer
  • Black Knight گفت:

    Driveclub واقعا پتانسیل های زیادی داشت حیف که استودیوش رو سونی بست کاش دوباره یه استودیو تاسیس بکنن و IP رو احیا بکنن واقعا سونی به یه ریسینگ آرکید خوب نیاز داره

    Hard gamer
  • Zgamer گفت:

    بازی ریسینگ نیست !
    امیدوارم تو سبک جدید موفق باشه
    واقعا سبک بازی رو نمیتونم پیش بینی کنم

    Hard gamer
  • Ninja theorey گفت:

    Motor storm یک سبک جذاب و بی رقیبی بود جای این بازی الان خالیه ایده های سرگرم کننده ایی بکار برده بودند.حیف که فقط روی ps3 موحوده

  • Shelbia گفت:

    هرچی برای ps4 میگردم یه ریسینگ در حد فورزا پیدا نمیکنم خیلی ضعیفه این کنسول توی شبیه سازی…

کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند