اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا

اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند

EverSinn3r
۲۱:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا

اخیرا یک منبع ناشناس، تصاویری را منتشر کرده است که ادعا می‌کند که آن‌ها مربوط به Call of Duty 2023 می‌شوند. ظاهرا قرار است در سال ۲۰۲۳ شاهد دنباله‌ی Black Ops باشیم.

با وجود گذشت زمان نه چندان زیادی از انتشار عنوان Call of Duty: Vanguard، طرفداران موفق به کشف اطلاعات زیادی از Call of Duty 2022 و حتی Call of Duty 2023 شده‌اند. البته وجود چنین جزئیاتی دو سال قبل از عرضه، کمی عجیب به نظر می‌رسد. همچنین با توجه به سنت چرخش سالانه‌ی توسعه‌دهندگان این فرانچایز، می‌توان گفت که در سال ۲۰۲۳، نوبت به استودیوی تری‌آرک (Treyarch) رسیده است تا دنباله‌ی سری Black Ops را عرضه کند.

کاربری ناشناس با نام کاربری Nice_Reputation_4874 در تاریخ ۹ دی (۲۹ دسامبر) با انتشار پستی در ردیت، اظهار داشت که این تصاویر مربوط به نسخه‌‌‌‌ی آزمایشی Call of Duty 2023 میشوند، وی در این مورد گفت:

در مورد صحت این تصاویر مطمئن نیستم و از منبع آن‌ها هم هیچ اطلاعاتی ندارم، اما قانع‌کننده به نظر می‌رسند. این عکس‌ها در یکی از سرور‌های خصوصی دیسکورد که من هم در آن حضور دارم پست شده‌‌اند.

Nice_Reputation_4874

وی همچنین در مورد شباهت زیاد این تصاویر به بازی Call of Duty: Cold War گفت:

ظاهرا این بازی کاملا از منابع و Asset‌های Cold War استفاده می‌کند که برای یک نسخه‌ی آزمایشی از Call of Duty کاملا عادی است. اما این اطلاعات همچنان می‌توانند جعلی باشند، زیرا چنین جزئیاتی به این زودی‌ها فاش نمی‌شوند.

Nice_Reputation_4874

بیشتر این تصاویر، رابط کاربری بازی را نشان می‌دهند. با این حال، یکی از این عکس‌ها ظاهرا از داخل بازی گرفته شده است. اما کاربری به نام Zpoon بعدا فاش کرد که آن تصویر متعلق به نقشه‌ی مسکو در عنوان Cold War بوده است. نکته‌ی قابل توجه دیگر نیز وجود کنترلر پلی استیشن ۴ در یکی از تصاویر است که به ابهامات انتشار این اثر برای نسل هشتم نیز قوت داده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصاویر دیگر نیز به انتخاب جناح‌های مختلف از بخش زامبی و اهداف توسعه در این عنوان اشاره می‌کنند. همچنین طبق گفته‌های منبع داخلی مشهور، تام هندرسون (Tom Henderson)، این بازی اثری تقریبا آینده‌نگرانه خواهد بود، اما قرار نیست از المان‌های  عناوینی همچون Infinite Warfare استفاده کند و نبرد‌ها کاملا زمینی خواهند بود.

با این حال، زمان زیادی تا انتشار و یا حتی معرفی این اثر باقی مانده و چنین اطلاعاتی ممکن است کاملا ساختگی باشند.

یوهانAmirchAtomic SoldierAbayanMr.JDARKSIRENժ๏ςτ០я នτяคղցҽPaprikaگوگولیdamhazercrystal skyMehran.BaگیمزHard gamerDream in Red (Playstation T)O2@alistarSpider-Manکسری نراقیÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا
اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aiden pearce گفت:

    منظور از آینده نزدیک احتمالا شبیه cod ghosts خواهد بود
    اسپم: آقا این هیترا هی میگن برا بازی آنلاین ایکس باکس باید dns بزنی
    یعنی توی پلی استیشن همچین چیزی نیست،؟؟
    منظورم اینه شما کسایی که ps دارید میتونید مثلا همین کاد رو بدون dns و راحت بازی رو اجرا کنید؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

    یوهانAmirch? am i mehdiTlou part 2 game of the centuryP.morgan 𔓙Hard gamerMãhdīær@alistarSpider-Man
    • Mãhdīær گفت:

      بله بدون دی ان اس بازی میکنیم

      یوهانAmirchALIREZA0111گوگولی
    • Saman_hk گفت:

      متاسفانه ایکس باکس کلا سرور هاش برای ما تحریمه، ولی رو پلی استیشن بدون dns میشه به سرورها وصل شد فقط بعضی بازی ها مثل راکت لیگ از طرف خود سازنده هاش برای ما تحریم شدن.

      Atomic SoldierیوهانAmirchALIREZA0111Aiden pearceTlou part 2 game of the century
    • من تا حالا رو ps5 برای وارزون یه بار هم از dns استفاده نکردم و با اینترنت گوشی پینگ ۲۵۰ تا ۳۰۰ با مودم شاتل ۱۰۰ تا ۲۰۰ میگیرم

      یوهانAmirchALIREZA0111
    • EverSinn3r گفت:

      سلام عزیز، بنده خودم ایکس باکس دارم. اون DNS صرفا برای وصل شدن به سرویس Xbox Live هستش و بدون گذر از تحریم کلا کنسول نمیتونه از سرویس های انلاین استفاده کنه اما در مورد PSN هیچ تحریمی وجود نداره اما اکثر بازی‌ها برای کانکت شدن نیاز به DNS دارن. پس فرقی نمیکنه! در هر صورت باید یک DNS خوب ست کنید برای بازی آنلاین.

      Atomic SoldierیوهانAmirchMãhdīærAiden pearce
    • عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی.
      ((آقا این هیترا هی میگن برا بازی آنلاین ایکس باکس باید dns بزنی))
      منظور حضرتعالی را از جمله‌ی بالا متوجه نشدم اما قطعاً برای استفاده از خدمات سرویس XBOX شما بایستی از برنامه‌های تغییر IP بر روی کامپیوتر و یا DNS بر روی کنسول خود استفاده نمایید.
      شما به عنوان یک ایرانی حق استفاده از خدمات شرکت‌های امریکایی را نداشته و تا مدتی نامعلوم نیز نخواهید داشت. حال این خدمات در قالب سرگرمی‌های تعاملی باشد و یا غیر.
      اما اینجانب با توجه به سابقه‌ی طولانی در استفاده از خدمات پلی‌استیشن با خیال راحت به شما خواهم گفت برای استفاده از هیچ یک از خدمات PlayStation نیازی به برنامه‌های تغییر IP و یا DNS ندارید، مگر این‌که در آینده همچون گذشته اتفاقاتی خارج از پیش‌بینی رخ دهد.
      با توجه به داشتن هر چهار پلتفرم برای بازی‌های ویدیویی، آخرین توصیه من به یک گیمر ایرانی استفاده از پلفترم XBOX می‌باشد مگر شرایط به نحوی متفاوت باشد.
      بحث بر سر استفاده از خدمات و محصولات شرکت‌ها، برخی مختص به خالقین آن پلتفرم بوده و برخی نیز مختص به ناشرین بازی‌های ویدیویی می‌باشد.
      استفاده از خدمات تغییر IP و یا حتی DNS منجربه بهبود تجربه‌ی شما در یک بازی و افت عملکرد کیفیت پهنای باند در بازی‌ای دیگر خواهد شد که برای این کار بایستی مدام از برنامه‌ها و IPهای متفاوت جهت پیشبرد تجربه‌ی خود استفاده نمایید، که حدأقل برای بنده به هیچ وجه خوشایند نبوده و نخواهد بود.
      تعصب بی‌جا نسبت به هر چیزی منجر به عدم درک درست از کیفیت آن محصول و یا چیز خواهد شد.
      پیروز و پایدار باشید.

      GhostGamerGodیوهاننyasiAmirchTlou part 2 game of the century.DARKSIRENگوگولیSALIREZA0111more
      • Mahdi Sam گفت:

        دوست عزیز، این توصیه شما منطقی نیست، کدوم منطقی‌تره برای یه ایرانی خرید کنسولی که کمابیش ۵۰-۷۰٪ هزینه کمتر در طول سال برای مشتری داره و سخت‌افزار قوی‌تر به قیمت استفاده از dns و افزایش پینگ یا استفاده از کنسول گرانتر با بازی‌های گرانتر و عدم وجود سرویسی مشابه گیم‌پس؟ البته اگه شما حاضر به خرج کردن برای بهره بردن از انحصاری‌های سونی و دسته خلاقانه‌ش باشی PS5 یه گزینه‌ی عالی هست و صدالبته اگه بیشتر خرج کنین و برین سراغ PC از همه مزایا بهره می‌برین ولی سوال اینه یه ایرانی عادی قدرت خریدش چقدر بهش اجازه خرج کردن میده؟

        GhostGamerGodیوهانAmirchTlou part 2 game of the centuryMãhdīærDARKSIREN
        • GhostGamerGod گفت:

          حرف حقی زدی داداش تازه تو یوتوب یک ویدئو مقایسه پی اس فایو و سری ایکس دیدم پی اس فایو ۲۸۸۰ پیکسل در ۱۶۲۰ پیکسل اجرا میکنه (بیش از چهار میلیارد پیکسل )
          ولی سری ایکس ۳۸۴۰ پیکسل در ۲۱۶۰ پیکسل که میشه بیش از ۸ میلیارد پیکسل بعد تازه تو ایران ارزون ترم هست و گیم پس هم داره
          مقایسه در وارزون قفل روی شصت فریم بود
          سوال : من rtx 2060 دارم بفروشم برم سری ایکس بخرم؟

      • «آخرین توصیه من به یک گیمر ایرانی استفاده از پلفترم XBOX می‌باشد مگر شرایط به نحوی متفاوت باشد.»
        با کلیت کامنتتون موافقم ولی این بخشش نه متاسفانه چون با وجود وضعیت اقتصادی بنظر من اتفاقا با وجود ایکس باکس سری اس و گیم پس یکی از گزینه های مناسب و برای یکسری حتی «تنها» گزینه مناسب برای تجربه نسل نهم همین ترکیبه و صرف استفاده از dns برای من دلیل بزرگی برای نخریدن ایکس باکس نیست. حالا همونطور که از جمله شما مشخصه نظر شخصی و توصیه شخصیتون همچین چیزیه ولی بازم گفتم منم نظرمو گفته باشم.

        Atomic SoldierیوهانTlou part 2 game of the century
    • Bahador گفت:

      اگه اینترنتت شاتل باشه هر بازیو میتونی بدونه دی ان اس زدن آنلاین بازی کنی رویه ایکس باکس ، حتی برایه ساین این کردن هم احتیاج نیست دی ان اس بزنی ، رویه همون اتوماتیک باشه کافیه .

      نyasiAmirch
    • ALIREZA0111 گفت:

      به هیترا توجه نکن درسته مایکروسافت مارو تحریم کرده ولی وقتی با دی ان اس حل میشه دیگه بحث و دعوا نداره که اگه نیاز به فیلترشکن بود دردسر می شد اون موقع باید به عقل کسایی که ایکس باکس خریدن شک میکرد ولی فقط دی ان اس نیازه نه چیزه دیگه ای
      در مورد ps هم من از من از نسل هفتم که اینترنت فراگیر شد و ps3 رو به نت وصل میکردیم تا الان که ps5 اومده تا حالا از دی ان اس یا فیلترشکن استفاده نکردم تا حالا نیاز نبوده چون ps مارو تحریم نکرده بدون نیاز به dns میتونی از سرویس ها استفاده کنی فقط بعضی موقع ها خوده سازنده بازی مارو تحریم میکنه که به تعداد انگشت های یه دست هستن مثل اوایل ایپکس لجندز یا دیوییژن ۲..راکت لیگ ..برای این بازی ها از dns یا فیلترشکن استفاده میشه ولی برای بقیه بازی ها و سرویس های خوده ps اصلا نیازی به این کارا نیس به عنوان مثال کال اف دیوتی بتلفیلد ایپکس لجندز و بقیه درکل معمولا روی ps نیازی به dns نیس جز یکی عاشق راکت لیگ یا دیویژن ۲ باشه

      Tlou part 2 game of the century
    • نه قرار نیست شبیه کالاف دیوتی گوستس بشه اکتیویژن از سال ۲۰۱۸ که WWII را داد بیرون داره همنیجوری پشت سر هم ریبوت کالافای قدیمیشو میده این کالاف ۲۰۲۳ قراره ریبوت بلک اپس ۲ باشه. در جواب سوالتون هم بگم که پلی استیشن نیاز به دی ان اس نداره ولی ایکسباکس بخاطر تحریم ها و فیلتر ها نیاز به دی ان اس داره.

      • Aiden pearce گفت:

        بازی رو تری ارک میسازه
        قسمت دوم ریبوت مدرن وارفر دو به احتمال زیاد رفته برا ۲۰۲۳_۲۰۲۴
        این هم مثل تمامی کاد های دیگه احتمالا تو ماه نوامبر عرضه شه
        آینده نزدیک بنظر خودم گوست میتونه باشه
        بلک اپس دو رسما رفته بود ۵۰ _۶۰ سال بعد
        در مورد قضیه dns هم ممنون که گفتید

        GhostGamerGod
    • ? am i mehdi گفت:

      آره دن ان اس نمیخواد برای پلی استیشن

  • SSrM گفت:

    و همشون فیکن، خیلی وقته این عکسا صحتشون رد شده

    legendboyPC gamer ;)Hard gamerTlou part 2 game of the century
  • Nathan گفت:

    این اکتیویتیشن ول کن نیست یک چهار سالی به این گیم استراخت بده چی میشه مگه خسته نشدی از این همه شیردوشی مردم هم که ماشالله میخرن ،اگه نمیخریدن اوضاع خیلی فرق میکرد اگه عنوان GTA دست این کمپانی بود دیگه بجا شهر و کشور کره کم میاورد گیم رو میبرد کره های دیگه

    AmirchlegendboyNathan
  • Black Knight گفت:

    اوه چه قدر دیر گذاشتید خبر رو
    من خیلی وقته پیش خبرشو دیدم

    Tlou part 2 game of the century
  • mo1234 گفت:

    مسخرشو در آورده دیگه ناموسا

  • Mãhdīær گفت:

    هر سال فقط پول و پول و پول
    درس عبرت نمیشه

  • THE_SADRA گفت:

    ففط یه شایعه هست همچین چیزی تائید نشده توسط اکتویژن 😐

  • god of war گفت:

    هیچ چیزی تایید نشده
    یادمه زمانی می گفتند کال گوست ادامه ی مدرن وارفر هستش!!!!!
    نمی شع حتی ب شایعات ۲۰۲۲ اعتماد کرد چ برسه ب ۲۰۲۳
    فقط می دونم اکتیویژن اگه ب اینفینتی فضا بده سال دیگه با ی شاهکار طرف هستیم
    ب شدت منتظر هستم
    bravo six going dark

اولین تصاویر از Call of Duty 2023 فاش شدند - گیمفا