ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

ابوالفضل مناف زاده
۱۶:۳۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

والکری‌ها در بازی God of War 2018 به عنوان یک چالش برای بخش انتهایی بازی فوق‌العاده بودند و منتظر چالشی مشابه اما منحصر به فرد در God of War: Ragnarok هستیم.

به لطف سیگرون (Sigrun) و والکری‌هایش، بازی God of War 2018 طولانی‌تر از چیزی شد که تصور می‌کردیم و اگر حقیقت را بخواهید، هیچکس از طولانی‌تر شدن این بازی گله‌مند نبود و همه این اتفاق را به فال نیک گرفتند. در واقع، این بازی یا بهتر بگوییم اثر هنری به قدری زیبا و غنی بود که هیچ‌گاه دوست نداشتیم به خط پایان آن برسیم. از طرف دیگر، گویا استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) نیز از این موضوع آگاهی داشت و تا جای ممکن روند بازی را طول داد و برای کسانی که در بحران به پایان رسیدن داستان بازی قرار داشتند نیز چالش‌ها و بهانه‌هایی برای ادامه دادن آن تراشید.

در حقیقت، پس از به اتمام رسیدن خط داستانی بازی God of War 2018، گیمرها می‌توانند در قلمروهای مختلف آن سیر و سفر کنند و به ماجراجویی‌های خود ادامه دهند. در طی این ماجراجویی‌ها با والکری‌های مختلفی روبرو خواهید شد که توسط اودین زندانی شده‌اند و علی‌رغم هشدارهای میمیر (Mímir)، کریتوس نمی‌تواند از خیر دشمنی و قتل عام والکری‌های سرسخت که باس‌هایی فوق‌العاده چالش‌برانگیز هستند بگذرد.

والکری‌های (Valkyries) بازی God of War 2018 به قدری فوق‌العاده طراحی شده‌اند که درنظر گرفته‌شدن آن‌ها به عنوان یک چالش فرعی عجیب به نظر می‌رسد. اما نکته‌ی مهم این است که بدون هیچ تردیدی گیمرها منتظر مقابله با والکری‌ها و انجام چالش‌های مشابه‌ای در بازی God of War: Ragnarok هستند. در واقع، این که چگونه این بازی می‌تواند در انجام این عمل موفق باشد خود جای بحث و گفت و گو دارد.

توصیف والکری‌های God of War 2018

ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

متعهد بودن به افسانه‌های نورس یکی از اصلی‌ترین خصیصه‌های والکری‌های God of War تلقی می‌شود. والکری‌ها در افسانه‌های نورس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و داستان‌های جالبی در مورد نحوه‌ی زندانی شدنشان وجود دارد، در نتیجه این موجودات شایسته‌ی توجه‌های بیشتری هستند. همچنین، این داستان جالب در بازی God of War 2018 نیز وجود دارد که باعث می‌شود تا انجام چالش‌های انتهای بازی خالی از لطف نباشد.

در افسانه‌های نورس، والکری‌ها دسته‌ای از مبارزان مونث فوق‌العاده قدرتمند و سرسخت هستند که وظیفه‌ی آن‌ها برگزیدن سربازان شایسته از میادین نبرد و هدایت آن‌ها به سمت والهالا است. در واقع، والهالا بیشتر از این که شبیه به بهشت باشد، به میدان نبرد تمرینی برای ارتش آینهریار (Einherjar) شباهت دارد. این ارتش که با گزینش والکری‌ها و توسط جمعی از سربازان شجاع و کشته شده در میادین نبرد ساخته شده است، در والهالا گردآوری شده تا والکری‌ها آن‌ها را برای مقابله با واقعه‌ی رگناروک و کمک به اودین تعلیم دهند و آماده کنند.

همانطور که اشاره شد، مهارت والکری‌ها در جنگاوری بارها در افسانه‌های نورس مورد ستایش قرار گرفته است و هرکسی که چالش‌های انتهایی بازی God of War را تجربه کرده باشد، از این موضوع آگاه خواهد بود. در حقیقت، گیمرها در کنار کریتوس و آترئوس در God of War والکری‌ها را محبوس شده در کالبد فیزیکی می‌بینند. این والکری‌ها با از دست دادن ملکه‌ی خود یعنی فریا (Freya) توسط اودین مورد غضب قرار گرفته و پس از فعل و انفعالاتی در اشکال فیزیکی زندانی می‌شوند تا کریتوس با از بین بردن این کالبد به رها شدنشان کمک کند.

قرارگیری در فرم فیزیکی برای والکری‌ها طبیعی نیست و باعث می‌شود که پس از گذشت مدتی دیوانه شوند. زمانی که سیگرون متوجه این اقدام اودین شد، تصمیم گرفت والکری‌ها و خودش را زندانی کند تا کسی را در معرض خطر قرار ندهند. کریتوس و آترئوس با از بین بردن جسم فیزیکی آن‌ها، والکری‌ها را آزاد می‌کنند تا همه چیز باب میل اودین نباشد.

وجود والکری‌های بیشتر در God of War: Ragnarok

ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

ساده‌ترین راه برای قرار دادن چالشی شبیه به والکری‌های God of War 2018 در بازی God of War: Ragnarok این است که شاهد وجود والکری‌های بیشتری در این عنوان باشیم. در حقیقت، کریتوس و آترئوس با جمعی از والکری‌ها روبرو شدند که متشکل از یک ملکه و ۸ والکری بود. البته، تعداد والکری‌ها بسیار بیشتر از این است و هر کدام می‌توانند تهدیدهای جالب و منحصر به فردی برای کریتوس باشند.

تاکنون حضور حداقل دو والکری جدید با نام‌های حریست (Hrist) و گنا (Gna) در بازی God of War: Ragnarok تایید شده است. این دو والکری با نقش‌آفرینی اریکا لیندبک (Erica Lindbeck) و ایوان الیزابت فریدمن (Evanne Elizabeth Friedmann) در این بازی وجود خواهند داشت و این دو هنرپیشه برای اولین بار در ماه سپتامبر این خبر را در توییتر خود تایید کردند.

به غیر از حریست و گنا، ده‌ها والکری دیگر وجود دارد که هرگز در بازی قبلی نامی از آن‌ها برده نشده است. البته، تکرار فرمول والکری‌ها ممکن است اندکی ضعیف و غیر استاندارد به نظر برسد، اما به احتمال فراوان در Ragnarok نیز شاهد وجود چالشی مشابه خواهیم بود. از طرف دیگر، با توجه به این که فریا به عنوان ملکه‌ی تمامی والکری‌ها در بازی جدید این مجموعه نقش آنتاگونیستی اساسی و بزرگی را بر عهده دارد، ممکن است که والکری‌ها نیز در Ragnarok از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار باشند. بنابراین، در نظر گرفتن والکری‌ها تنها به عنوان چالشی اختیاری برای بخش انتهایی بازی دور از ذهن خواهد بود.

مقابله با ارتش آینهریار، جایگزینی عالی برای والکری‌ها

ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

با این حال، این احتمال وجود دارد که God of War: Ragnarok مسیری کاملاً متفاوت را پیش بگیرد و با توجه به اهمیت احتمالی والکری‌ها در بخش داستانی این بازی، چالشی متفاوت را برای بخش انتهایی خود انتخاب کند. در واقع، این احتمال وجود دارد که به جای مبارزه با والکری‌ها، در بخش انتهایی این بازی با سربازان رده بالای ارتش آینهریار مبارزه کنیم.

همانطور که اشاره شد، ارتش آینهریار (Einherjar) متشکل از بهترین و شجاع‌ترین جنگجویانی است که در میادین نبرد کشته شده و توسط والکری‌ها به والهالا برای تعلیم و آموزش بیشتر منتقل شده‌اند. این جنگجویان برای مقابله با واقعه‌ی Ragnarok تمرین داده می‌شوند تا در روز موعود برای دفاع از اودین و آزگارد (Asgard) سینه‌ی خود را سپر کنند.

با توجه به ارتباط مستقیم داستان God of War: Ragnarok به این ارتش، قطعاً شاهد حضور آن‌ها در این بازی خواهیم بود و پیش‌تر نیز این موضوع تایید شده است. میمیر دقیقاً قبل از شروع مبارزه‌ی کریتوس و آترئوس با سیگرون اشاره‌ای مستقیم به این ارتش می‌کند و در حال حاضر صداپیشگانی از جمله لورا استال (Laura Stahl)، آنا بریزبین (Anna Brisbin) و آرون فیلیپس (Aaron Phillips) برای نقش‌آفرینی اعضای ارتش آینهریار در نظر گرفته شده‌اند.

اما نکته‌ی مهم این است که ارتش آینهریار دقیقاً چه نقشی در داستان این بازی خواهد داشت و آیا در پایان این بازی جهان به پایان خواهد رسید یا خیر؟ در واقع، اگر Ragnarok پایان جهان بازی باشد، وجود بخش Endgame در God of War: Ragnarok در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت و هیچ دشمنی از جمله ارتش آینهریار و والکری‌ای برای مبارزه در آن وجود نخواهد داشت. از طرفی دیگر، ممکن است که استودیوی سانتا مونیکا برداشت خود را از این واقعه داشته باشد و داستان بازی شاخه‌ای جدید را به این واقعه بیفزاید و شاهد مواردی غیرقابل پیش‌بینی در آن باشیم.


در مجموع، اگر Ragnarok بخواهد به اساطیر نورس وفادار باشد، باز هم می‌توان فایل‌های ذخیره‌ی پیش از آغاز باس‌فایت نهایی را بارگذاری نمود و به انجام چالش‌های مختلف پرداخت. آینهریار و یا والکری‌ها تفاوتی ندارند، ما به عنوان علاقه‌مندان و شیفتگان این بازی انتظار داریم که Ragnarok میراث والکری‌های God of War را ادامه دهد.

بازی God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

اتزیو آدیتورهCaxel105آرینsnowgirlDARKSIRENDOOM❤GOD OF WAR❤MEYSAMB300@alistarکسری نراقیmatrix4221489XerexplayMsadeq361Mehran.BaVito scalettaKurosX_Wolverine_XAmirboldAssassinKHEDER_Pro_Gamermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است
ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ماموریت God of War: Ragnarok حفظ میراث والکری‌ها است