مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا

مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳

پست گیمفا
۰۱:۳۵ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا

پوکو ایکس ۳ پرو از ابتدا به دلیل ارزش خرید بالا و مشخصات بسیار خوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و ما در این مطلب به سراغ این محصول می‌رویم و مشخصات گوشی پوکو X3 پرو ۱۲۸ گیگابایت و مزایا و معایب آن‌را به‌طور مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طراحی و کیفیت ساخت

این گوشی بدنه‌ای از جنس پلاستیک ساخته شده و طراحی خاص و نسبتا دارد. این گوشی ارگونومی مناسبی دارد و نسبتا هم خوب در دست قرار می‌گیرد. همچنین در پاسخ به سوال «ضد آب بودن گوشی پوکو X3 پرو» باید بگوییم این گوشی ضد آب نیست و تنها گواهی IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشش قطره‌های آب دارد. به‌همین دلیل نباید این گوشی را در جریان مستقیم آب قرار دهید.

بررسی صفحه نمایش poco x3 pro

صفحه نمایش این گوشی شیائومی قطعا جزو مزایای آن به حساب می‌آید؛ چرا که با یک پنل IPS با وضوح‌تصویر FHD+ مواجه هستیم که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و همچنین نرخ لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

این پنل برای بازه‌ قیمتی این گوشی بسیار خوب به‌نظر می‌رسد و محتوا را به شکلی بسیار روان و جذاب به‌نمایش درمی‌آورد. اندازه‌ ۶.۶۷ اینچی صفحه‌نمایش پوکو ایکس ۳ پرو باعث می‌شود شما بتوانید محتوای مختلف از جمله فیلم و سریال را با لذت در آن تماشا کنید.

مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا

اسپیکرهای استریو پوکو ایکس ۳

این گوشی با وجود قیمت نه چندان زیاد اسپیکرهای استریو دارد و می‌تواند صدایی فراگیر و به حد کافی بلند تولید کند. این موضوع هم جزو مزایای این گوشی به حساب می‌آید و برخی رقبای گران‌تر از اسپیکر استریو بی‌بهره مانده‌اند.

نرم افزار و رابط کاربری

از آنجایی که انتخاب بخش نرم‌افزاری بیشتر سلیقه‌ای است نکته‌ی خاصی را در مورد این بخش بیان نمی‌کنیم و تنها باید یادآور شویم که MIUI در حال حاضر یکی از بهترین رابط کاربری‌های موجود در دنیای اندروید به‌حساب می‌آید و هم ویژگی‌ها شخصی‌سازی بالایی دارد و از امنیت مناسبی بهره می‌برد.

عملکرد سخت افزاری

یکی از دلایل اصلی که کاربران مختلف به سمت پوکو X3 پرو جذب می‌شوند و این محصول را خریداری می‌کنند همین بخش سخت افزاری است. این گوشی با وجود قیمت خوب به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز شده است.

این تراشه قدرت سخت افزاری بسیاری خوبی دارد و به راحتی می‌تواند از پس کارهای روزمره و حتی بازی‌های سنگین در درجه گرافیکی بالا بربیاید. در واقع این تراشه به پوکو ایکس ۳ کمک می‌کند تا به راحتی رقبای خود را از نظر سخت افزاری پشت سر بگذارد و ما این بخش را یکی از مزایای اصلی این دستگاه می‌دانیم.

در نسخه مورد بررسی ما ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم این تراشه را همراهی می‌کنند.

بررسی باتری پوکو ایکس ۳ پرو

برای این گوشی یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که می‌تواند به خوبی با استفاده نرمال یک روز کامل یا حتی بیشتر دوام بیاورد. از طرف دیگر شرکت چینی فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی برای این دستگاه در نظر گرفته و به کمک این فناوری پوکو ایکس ۳ پرو می‌تواند در مدت ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه فول شارژ شود.

عملکرد کلی این گوشی در بخش باتری جزو مزایای آن است.

دوربین poco x3 pro

روی قاب پشتی این محصول چهار دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض با حسگر ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل و دوربین تشخیص عمق میدان با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این مجموعه را تکمیل می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی به نسبت بازه‌ قیمتی عملکرد مناسب و رضایت بخشی دارد و شما را راضی خواهد کرد. روی دوربین فوق عریض و ماکرو اما خیلی نمی‌تواند حساب باز کرد و عملکرد معمولی را از آن‌ها شاهد هستیم.

به طور کلی دوربین اصلی این گوشی جزو نکات مثبت آن است ولی شاید در مورد دوربین‌های دیگر خیلی این گفته صادق نباشد.

مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا

پوکو ایکس تری پرو بخریم یا نخریم

اگر گوشی خوش قیمتی می‌خواهید که قدرت سخت افزاری عالی و نمایشگر بسیار خوب به نسبت بازه‌ قیمتی داشته باشد و با شارژ دهی خوب و دوربین اصلی مناسب بتواند رضایت شما را جلب کند حتما به خرید گوشی پوکو x3 پرو فکر کنید.

سوالات متداول

باگ‌های پوکو ایکس ۳ پرو چه چیزهایی هستند؟ خیلی نمی‌توان باگ‌های گوشی‌های مختلف را پیش‌بینی کرد و این گوشی هم در شرایط معمول باگ خاصی ندارد.

نظر کاربران در مورد گوشی پوکو X3 پرو چیست؟ این که یک کاربر از یک گوشی راضی باشد یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور کلی کاربران در نقاط مختلف جهان از خرید این گوشی رضایت دارند و معتقد هستند که با بودجه متوسط یک گوشی با ارزش خرید بالا تهیه کرده‌اند.

لرزش پشت گوشی Poco X3 چه دلیلی دارد؟ به طور کلی لرزش گوشی به دلیل ویبره است ولی ممکن است به عنوان مثال گوشی قصد داشته باشد موضوع مهمی مانند یک اخطار را به شما یادآور شود. برای چک کردن این موضوع مطمئن شوید که این ویبره بابت دریافت نوتیفیکیشن نباشد.

God of the gameمتأثر گشتهGame overPC gamer ;)Xbox one s pro gamer

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Spider-Man گفت:

    من بین این گوشی و a32 گیر کرده بودم که در لحظات آخر a32 رو خریدم با اینکه این گوشی برای گیم نیست اما من همه بازی های سنگینی که دلم میخواست بدون لگ توش نصب کردم البته با گرافیگ متوسط به پایین بازی هارو انجام میدم من از یه چیز poco x3 pro ترسیدم که چون چینیه طول عمرش پایین تر باشه یا موقع فروش با قیمت کمتری به فروش بره برا همین چون به سامسونگ اعتماد دارم a32 رو خریدم البته تا سال های بعد اگه poco x4 یا poco x5 بیاد حتما میخرم چون واقعا گوشیه باارزشی هست

    ROCKGAMERPlayStation Studios PS5Game overPC gamer ;)SAidin.mahdaviOld School
  • bamavila.com گفت:

    بچها اینکه poco x3 pro گوشی خوبی بوده نسبت یه قیمتش حرفی نیست من داشتم ولی فروختم poco f3 خریدم
    این بگم فقط مزیت poco x3 pro اقتصادی بودنش اما واقعا صفحه نمایشش کیفیتش پایین درمقابل f3 خیلی پایین اصلا قابل قیاس نیست همچنین نورش هم کمه
    مورد بعدی وزنش واقعا زیاد و خیلی قَطرش زیاد اولش براتون عادی اما بعدا اذیت تون میکنه این گوشی خیلی رقبا بهتری داره پینشهاد میکنم انتخاب امروز تون x3 pro نباشه

    PS6.2027Spider-Mankamran. best1
  • Sara گفت:

    من توی سایت لاگین شدم تا بگم من خودم گوشی poco×۳nfc دارم و تقریبا یسال و نیمه که خریدمش خیلی هم ازش راضی ام ، خیلی کارای سنگین هم باهاش داشتم مثل گیم هایی مثل cod mobile وnfs و اسفالت ۹ و با همشون اوکی بوده .

    Game over
  • Abolfazl گفت:

    من الان گوشی پوکو ایکس ۳پورو ۲۵۶دارم خیلیییی راضی هستم
    بازی های سنگین رو به راحتی بالا میاره

    متأثر گشتهGame overPS6.2027Spider-Mankamran. best1
  • kamran. best1 گفت:

    من این گوشی ۴ ماه دارم ….پوکو اکس تری پرو‌۲۵۶ گیگ رام ۸
    دوستان در یک‌کلام فوووق العاده اس…..اونایی ک‌میکن صفحه نمایش کیفیت پایین داره مدل nfc خریدن نه پرو رو که صفحه نمایش پرو‌ بسیارر باکیفیت تر شده و ارتقاع خیلی خوبی پیدا کرده ..‌‌رنگ‌سفیدو مشکی بشدت جذاب …و روشنایی و غلظت رنگ عالی داره…پردازده عالی باعث میشه عکساش به کمک هوش مصنوعی معروف اش …تو نور روز و نور کم شب عکسایی عالی بندازه..مخصوووصااا از آسمون چ تو شب چ روز محشرررر..انگار تلسکوپ گاهی ..و ستاره ها و ابرارو بهتر از چشم ک ببینه میندازه بدون اغراق میگم ..کاش میشد رسانه پیوست کنم به نظرم تا ببینید هوش مصنوعیش چ میکنه برا دوربین…صدای عاالی…صفحه ۱۲۰ هرتزی محشر و روون..خلاصه با قیمت ۶ میلیون هفتصد هزار تا ۷ تومن یه گوشی پرچمدار میگیرید ….

    متأثر گشتهPS6.2027kamran. best1
  • javad-1383 گفت:

    من وقتی رابط کاربری رو به ۱۲.۵.۷ ارتقاع دادم گالریم تقریبا دیگه نابود شده.
    اولا که نمیتونم از داخل برنامه عکس یا فیلمی رو انتقال یا کپی کنم.
    همچنین میشه با یه باگ عکس هایی که از مدیر فایل خصوصی کردید رو کاملا دید و حتی به اشتراک گذاشت!

    به جز این مورد با این گوشی مشکلی ندارم.

  • MS GAMER گفت:

    به نظرم برای خرید گوشی باید اولویت بندی کرد امکاناتی رو که میخوای مثلا واسه کسی مثل پدر من یه دوربین خوب واسش کافیه ولی من دوست دارم از همه چیز متوسط رو به بالاشو داشته باشم اول حسابی از سامسنگ ناامید شدم میخواستم پوکو اف ۳ بخرم که a52s اومو و دیدم مجموعه ای که میخوام رو داره درسته از نظر سی پی یو پایینتره ولی دوربین و صفحه نمایش عالیی داره و از خود a52 هم هملا یه سروگردن بالاتره

  • hadi_foshist گفت:

    سلام
    دوستان من poco x3 pro 256 دارم واقعا هم راض هستم ازش قبل از خریدش من ۱ ماه فقط تحقیق کردم تمام ویدیو های مقایسشونو دیدم با گوشی های خیلی گرون قیمت تر از خودش .از هیچ کدوم کم نمیاره سر ترم هست هی چ ایرادی هم ا الان نتونستم ازش در بیارم a32 هم مفت گرونه

    متأثر گشته
  • Gn گفت:

    بیشتر شش ماهه که دارم از poco x3 pro استفاده میکنم
    کیفیت صفحه نمایش و باطری و سخت افزارش عالیه من هیچ مشکلی ندیدم تاحالا ولی یه سری باگ داره
    ۱.وسط کار کردن باهاش برای چند لحظه لمسش از کار میوفته
    ۲.فیلمای بالای ۱۵ ثانیه که میخوای استوری اینستاگرام بذاری رو اپلود نمیکنه یا یکی درمیون اپلود میکنه
    این دوتا باگ رو من تو اکثر گوشیای شیائومی دیدم
    ۳. موقع فیلم برداری اگه صدا محیط زیاد باشه درست ظبطش نمیکنه انگار صدا تو ویدئو تیکه تیکه شده
    در کل نسبت به قیمتش گوشیه به صرفه و خوبیه

  • Mety گفت:

    سلام تو سال ۲۰۲۳ ارزش خرید داره این گوشی؟

مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا
مزایا و معایب گوشی محبوب پوکو ایکس ۳ - گیمفا