اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا

اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد

علی محمدپناه
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
اندرو گارفیلد

در صورتی که کمپانی سونی به اندرو گارفیلد شانسی دوباره در نقش مرد عنکبوتی بدهد، او می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد.

هشدار اسپویل برای فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) نشان داد که باید به اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) فرصتی دوباره برای حضور در نقش مرد عنکبوتی داده شود و به نظر می‌رسد که بهترین آینده برای او، به عنوان مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی است.

در سال ۲۰۱۲ میلادی و با فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) بینندگان شاهد حضور اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی بودند. به جز این فیلم، اندرو گارفیلد تنها در یک فیلم سینمایی دیگر نقش مرد عنکبوتی را ایفا کرده است. پس از آن، کمپانی مارول و سونی تصمیم گرفتند تا شخص دیگری برای ایفای این نقش انتخاب کنند.

همین باعث شد تا تام هالند (Tom Holland) عهده‌دار نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول شود که نسبتا موفقیت‌آمیز بوده است. در عین حال، این باعث شده بود تا دوران حضور اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی کوتاه‌تر شود. به هنگام عرضه فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، کمپانی مارول فیلم انتقام‌جویان (The Avengers) را عرضه کرد و یک دنیای سینمایی مشترک موفق را به رخ کشید.

اندرو گارفیلد فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز the

از همین رو، کمپانی سونی به سرعت تصمیم گرفت تا یک دنیای سینمایی مشترک از کاراکترهای دنیای مرد عنکبوتی بسازد و این برنامه‌ها باعث تغییر در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ شدند. این فیلم، عمدتا پیش‌زمینه‌ای برای فیلم‌های بعدی بوده است. قرار بوده تا اندرو گارفیلد نقش مرد عنکبوتی را در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ و ۴ بازآفرینی کند. علاوه بر این، صحبت‌هایی در مورد ساخت فیلم شش خبیث (Sinister Six) نیز وجود داشته بود.

در همین حین، کمپانی سونی به دنبال ساخت فیلم ونوم (Venom) بود تا بتواند از محبوبیت این کاراکتر شرور بهره بگیرد. اما به دلیل عدم موفقیت فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲، تمام این برنامه‌ها کنار گذاشته شدند یا تغییر پیدا کردند. بسیاری از مخاطبان، از مرد عنکبوتی جدید مارول استقبال کردند، حتی اگر به معنای از دست دادن مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد باشد.

اتفاق غیر منتظره برای اندرو گارفیلد رخ داد و در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، به او فرصتی تازه داده شد تا در نقش مرد عنکبوتی حضور پیدا کند. واکنش‌ها به این فیلم جدید نشان می‌دهند که اندرو گارفیلد توانسته تا از این فرصت به خوبی استفاده کند. علاوه بر این، حمایت‌هایی از اندرو گارفیلد برای ایفای دوباره نقش مرد عنکبوتی شکل گرفته است.

در حال حاضر، کمپانی سونی هیچ برنامه‌ای برای بازگشت دوباره اندرو گارفیلد برای نقش مرد عنکبوتی اعلام نکرده است. با این حال، آن‌ها فقط نباید از او در داستان‌های مولتی ورس بهره ببرند. بهترین راه این است که اندرو گارفیلد، مرد عنکبوتی اصلی دنیای سینمایی مشترک سونی باشد.

اندرو گارفیلد یا توبی مگوایر

اندرو گارفیلد فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز the

بازگشت توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، بسیار مورد انتظار بوده است اما برخی افراد اصلا انتظار درخشش اندرو گارفیلد در این فیلم را نداشتند. در زمان حضور اولیه اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی، حمایت‌های بسیاری از او صورت گرفته بود اما نظر کلی طرفداران این بود که مجموعه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز نتوانسته تا انتظارات را برآورده سازد.

با این حال، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، نشان داد که او برای بازگشت به نقش مرد عنکبوتی از توبی مگوایر آماده‌تر است. با اینکه سفر توبی مگوایر به عنوان مرد عنکبوتی تکمیل شده اما داستان اندرو گارفیلد همچنان ناقص مانده است. با اینکه فضای کافی برای حضور مجدد هر دو در نقش مرد عنکبوتی وجود دارد اما اندرو گارفیلد مناسب‌تر است و آمادگی بهتری دارد.

یکی دیگر از دلایل بهتر بودن اندرو گارفیلد نسبت به توبی مگوایر برای نقش‌آفرینی مجدد مرد عنکبوتی، سن آن‌ها است. توبی مگوایر حدود پنجاه سال دارد و در سال‌های اخیر از کانون توجهات و بازیگری دوری کرده و ظاهرا به دنبال آن نیست تا نقش مرد عنکبوتی را در سال‌های آینده بازی کند.

با این حال، اندرو گارفیلد در سی سالگی خود قرار دارد و برای حضور بیشتر در نقش مرد عنکبوتی آماده‌تر است. نقش‌آفرینی او در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، نشان داد که او واقعا در این نقش بسیار عالی است. کمپانی سونی می‌تواند به زودی بازگشت او به نقش مرد عنکبوتی را اعلام کند.

بازگشت اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز the

به نظر می‌رسد که به دنبال موفقیت فیلم جدید مرد عنکبوتی، کمپانی سونی می‌تواند بازگشت اندرو گارفیلد به نقش مرد عنکبوتی را اعلام نماید. کمپانی سونی می‌تواند با اندرو گارفیلد فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ را بسازد اما اگر اندرو گارفیلد علاقه به حضور بیشتر در نقش مرد عنکبوتی دارد، کمپانی سونی باید بیشتر از او بهره ببرد.

اندرو گارفیلد انتخاب بسیار عالی برای مرد عنکبوتی اصلی دنیای سینمایی مشترک سونی به شمار می‌رود. در حال حاضر، دنیای سینمایی سونی شامل شخصیت‌های شروری از دنیای مرد عنکبوتی است که شامل ونوم، موربیوس و کروان و غیره می‌شود اما مطمئنا، سونی به دنبال آن است تا مرد عنکبوتی را به این دنیای سینمایی بیاورد.

فیلم مرد عنکبوتی جدید نشان داد که دنیای سینمایی سونی و فیلم‌های آن، از دنیای سینمایی مارول جدا هستند. در صحنه پسا تیتراژ فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage)، ونوم وارد دنیای سینمایی مارول شد اما در فیلم مرد عنکبوتی جدید، تمام نظریات رد شد و ونوم به دنیای سینمایی سونی بازگشت.

این در حالی است که کمپانی سونی دوست دارد تا تام هالند را به دنیای سینمایی خود بیاورد و در عین حال، ارتباطش با دنیای سینمایی مارول را حفظ کند تا موفقیت فیلم‌هایش را تضمین کند. علاوه بر این، کمپانی سونی بدون مشورت با کمپانی مارول کاری انجام نخواهد داد. در هر حال، استفاده از مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد، می‌تواند تمام مشکلات را حل نماید.

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در دنیای سینمایی مارول باقی می‌ماند و می‌تواند فرصت حضور در فیلم‌های دنیای سینمایی سونی را داشته باشد. در همین حین، اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی اصلی دنیای سینمایی سونی باشد. همین باعث می‌شود تا فیلم‌های ونوم و موربیوس (Morbius) به بخشی از مجموعه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز تبدیل شوند.

بازگشت اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی، فرصت‌ها و احتمالات بسیار زیادی را برای آینده این دنیای سینمایی ایجاد خواهد کرد. او می‌تواند در فیلم‌های دیگری همچون ونوم ۳ حضور داشته باشد. علاوه بر این، با توجه به موفقیت بسیار بالای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در گیشه، کمپانی سونی به دنبال ساخت فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ خواهد بود.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳

اندرو گارفیلد فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز the

کمپانی سونی برنامه‌های بسیار جاه‌طلبانه و بزرگی برای فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ داشته است. همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این فیلم، یک دنباله بسیار بزرگ و شلوغ است. بر طبق برنامه‌های اولیه کمپانی سونی برای این فیلم، در این فیلم قرار بوده تا گروه شش خبیث شکل بگیرد و زمینه‌سازی برای فیلم مختص آن‌ها باشد.

شخصیت‌های این گروه مشخص نشده بودند اما احتمال حضور راینو، دکتر اختاپوس و ولچر بسیار زیاد بوده است. گزارش‌هایی نیز حاکی از بازگشت نورمن آزبورن به عنوان شاه گابلین بوده است. علاوه بر این، دین دیهان (Dane DeHaan) قرار بوده تا بار دیگر نقش هری آزبورن را بازآفرینی کند.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ قرار بوده تا شخصیت ادی راک یا ونوم را معرفی کند. در این فیلم، شخصیت فلیسیا هاردی تبدیل به بلک کت می‌شده و لباس مشکی و سیمبیوتی مرد عنکبوتی نشان داده می‌شده است. علاوه بر این، در این فیلم، مرد عنکبوتی با مری جین واتسون با بازی شیلین وودلی (Shailene Woodley) آشنا می‎‌شده است.

تمام این‌ها، برنامه‌های قبلی برای فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ بوده است. با این حال، کمپانی سونی با توجه به روایت فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، نباید مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد را در مقابل شش دشمن خود قرار دهد. علاوه بر این، سال‌های زیادی از فیلم قبلی مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز گذشته است.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، اشاره‌ای به مسیر تاریک مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد پس از مرگ گوئن استیسی داشته است. از همین رو، باید به نحوی، این روزهای سخت او در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ بررسی شود. همچنین، در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد، اشاره کرده که دوست دارد تا با یک بیگانه مبارزه کند، پس فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ می‌تواند همان فیلم ونوم ۳ باشد و به داستان مبارزه مرد عنکبوتی و ونوم بپردازد.


در پایان، با بازگرداندن مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد، کمپانی سونی فرصت‌ها زیادی را بدست خواهد آورد و می‌تواند به داستان‌های زیادی بپردازد. با این حال، انتظار نمی‌رود که به این زودی، خبر بازگشت اندرو گارفیلد به نقش مرد عنکبوتی اعلام شود. در هر صورت، بهترین آینده برای مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد، می‌تواند حضور در دنیای سینمایی سونی باشد.

MRIPمتأثر گشته✎﹏ȏṃıԀBlack KnightBombsamChiefSpider-Mah04Atomic Soldierعلیتی‌تاپ طلاییdamhazerRDR2آرینalinerd

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا
اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اندرو گارفیلد می‌تواند مرد عنکبوتی دنیای سینمایی سونی باشد - گیمفا