چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود

چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود

آرش بوالحسنی
۱۷:۳۹ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود

شاید بسیاری از هواداران منتظر معرفی رسمی بازی Gears of War 6 باشند، اما در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا یک روند توسعه‌ی طولانی و فاصله‌ی زیاد بین این بازی و نسخه‌ی قبلی می‌تواند به نفع آن باشد.

بعد از ماجراجویی‌های بین سیاره‌ای Master Chief، می‌توان گفت که Gears of War بزرگ‌ترین فرنچایز انحصاری مایکروسافت و ایکس باکس است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۶ و برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر و خیلی زود به یک موفقیت عظیم تبدیل شد. حاصل داستان Marcus Fenix و رفقا یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ بود. هنوز بازی Gears of War 6 معرفی نشده، اما با توجه به موفقیت Gears 5، به نظر می‌رسد که ساخت یک دنباله برای آن اجتناب ناپذیر باشد.

Gears 5 در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. پس طبیعی است که هواداران پس از دو سال برای رونمایی از نبرد بعدی با Locust هیجان‌زده باشند. با این حال استودیوی The Coalition چندان در مورد آینده‌ی فرنچایز و حتی زمان معرفی Gears of War 6 صحبت نکرده است. صبر برای معرفی نسخه‌ی جدید در یک فرنچایز بزرگ، ممکن است برای برخی از هواداران دشوار باشد. با این وجود نباید مزایای یک روند توسعه‌ی طولانی را فراموش کرد. روند توسعه‌ی طولانی می‌تواند در نهایت شدیدا به نفع Gears of War 6 باشد.

موفقیت Halo Infinite

gears of war
Gears of War 6 باید از استراتژی مایکروسافت در رابطه با Halo Infinite پیروی کند.

در هر مدیومی صبر کردن برای نسخه‌ی بعدی یک فرنچایز می‌تواند کار بسیار دشواری باشد، اما در صورت بالا بودن کیفیت محصول نهایی، این صبر بدون شک ارزشمند خواهد بود. فقط کافی است نگاهی به یکی دیگر از فرنچایزهای انحصاری ایکس باکس یعنی Halo بیندازید. این بازی با تاخیری یک ساله مواجه شد و بالاخره در ماه گذشته در دسترس گیمرها قرار گرفت. با این حال واکنش‌های بسیار مثبت طرفداران به خوبی نشان می‌دهند که این تاخیر به جا بوده است.

هم‌چنین معرفی ناگهانی و غافلگیرکننده‌ی نسخه‌ای جدید از یک فرنچایز محبوب باعث ایجاد هیجان زیادی می‌شود. رونمایی از بازی Metroid Prime 4 در E3 2017 یا معرفی بازی God of War در E3 2016 جزو چنین رویدادهایی محسوب می‌شوند. اگر فرنچایزی برای مدتی ناپدید نشود، دل طرفداران برای آن تنگ نخواهد شد. بدون شک اگر Gears of War یک فرنچایز سالانه بود، طرفداران ایکس باکس تا این حد به آن علاقه‌مند نبودند. صبر کردن بین نسخه‌های مختلف یک فرنچایز به صورت خودکار باعث ایجاد هیجان می‌شود.

زمان توسعه‌ی Gears of War 6

چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
The Coalition وظیفه‌ی توسعه‌ی دو بازی آخر Gears of War را عهده‌دار بوده است.

بگذارید به Gears of War 6 بازگردیم. این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما می‌توان تصور کرد که کار روی بازی از خیلی وقت پیش آغاز شده است. این فرنچایز یکی از سودآورترین آی‌پی‌های مایکروسافت است. پس عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید از آن دور از انتظار نیست. دو سال از انتشار Gears 5 می‌گذرد. این یعنی همین حالا هم The Coalition زمان خوبی را صرف توسعه‌ی بازی جدید کرده است.

دو سال زمان زیادی برای هر پروژه‌ای است، اما باید در نظر داشت که بازی‌های ویدیویی هم هر نسل بزرگ‌تر می‌شوند. از Halo Infinite در مراسم E3 2018 مایکروسافت رونمایی شد. کمی بعد هم شاهد معرفی آن به عنوان یکی از بازی‌های هنگام عرضه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس بودیم. این یعنی تاریخ عرضه‌ی اصلی بازی دو سال پس از رونمایی از آن بود. طبعا کار روی خود بازی هم چند سال قبل از ۲۰۱۸ آغاز شده است. حتی با وجود گذشت این همه سال هم بازی برای عرضه در ۲۰۲۰ آماده نبود و شاهد تاخیری یک ساله بودیم. ساخت بازی‌های AAA کار دشواری است. پس می‌توان گفت که هنوز چند سال تا رونمایی از Gears of War 6 باقی مانده است.

مزایای سخت‌افزار نسل جدید

چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
Gears of War 6 می‌تواند حتی بهتر از Halo Infinite از سخت‌افزار ایکس باکس سری ایکس استفاده کند.

یکی دیگر از مزایای صرف زمان زیاد برای توسعه‌ی Gears of War 6، بهره‌برداری کامل از سخت‌افزار نسل نهمی مایکروسافت است. فرنچایز Gears of War پیش از این هم از سخت‌افزار کنسول‌های ایکس باکس به نحو احسن استفاده کرده است. برخی از زیباترین بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان متعلق به این سری هستند. گرافیک Gears of War در سال ۲۰۰۶ در یک کلام محشر بود و Gears 5 هم به نمایشی تحسین برانگیز برای ایکس باکس وان ایکس تبدیل شد. این روند می‌تواند با کنسول ایکس باکس سری ایکس و Gears of War 6 هم ادامه پیدا کند.

موتور Unreal Engine 5 به پیشرفت قابل توجه و چشمگیری برای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. دموی فنی جدید The Matrix Awakens نمایشگر شخصیت‌هایی مشابه به واقعیت و جزئیات بی‌نظیری بود. با توجه به دست داشتن The Coalition در توسعه‌ی این دمو، اصلا دور از انتظار نیست که این استودیو از Unreal Engine 5 برای توسعه‌ی Gears of War 6 استفاده کند.

حتی اگر Gears of War 6 از موتور متفاوتی استفاده کند هم کنسول‌های نسل نهم پتانسیل بالایی دارند. Forza Horizon 5 و Senua’s Saga: Hellblade 2 همین حالا هم گرافیکی خیره‌کننده را به نمایش گذاشته‌اند. این در حالی است که تنها یک سال از انتشار کنسول ایکس باکس سری ایکس می‌گذرد. با توجه به فاصله‌ی چند ساله‌ای که تا انتشار Gears of War 6 داریم، بدون شک استودیوی The Coalition قادر خواهد بود تا با این سخت‌افزار جادو بکند.

ChiefMehran.BaGod of the gameAtomic SoldierDARKSIRENAbayanblackcityETERNALMANalinerdmatrix4221489Black Knight.paymanSahand.RÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔSina Morganکسری نراقی@alistarکاپتان استخونیعلیmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amin1216 گفت:

    دوستان یه سوال داشتم. میخواستم بدونم بازی های استیم بیشتر در کدوم تخفیفات OFF میخورن. تخفیفات زسمتانه یا تابستانه؟ یا فرقی نداره. یا کلا معلوم نیست؟

    halkerAbayanWild Rageکاپتان استخونیعلیO2Tlou part 2 game of the century
    • O2 گفت:

      معمولا summer sell و black friday و holiday
      بستگی به زمان عرضه بازی ها هم داره، ولی در کل اینا همش خوبه به نظرم، زیاد فرقی نداره.

    • ali 110 gamer گفت:

      سلام داداش … خب در جوابت باید بگم که کلا ۴ تا تخفیف سالانه بزرگ داریم که دوتاش باز بزرگ تره یکی زمستانه هست و یکی دیگه هم تابستانه و دوتای کوچکتر هم یکی پاییز یا همون بلک فرایدی هس یکی هم بهار (یا Spring cleaning) البته تخفیف های کوچ و بزرگ دیگری هم مثل تخفیف سال جدید چینی یا New lunar year داریم که اونم خوبه … حالا توی کدوم تخفیف بازی ها بهتر Off میخورن؟ اینو نمیشه یه جواب کلی بهش داد چون بستگی به بازی داره که میخای بخری … در مجموع اگه بخوام یه چیز کلی بگم توی وینتر سیل به نظرم در کل گیم های بیشتری تخفیف میخورن و تخفیف ها هم ماکسه اما یهو میبینی یه گیمی اصلا همینجور آخر هفته یه تخفیفی می خوره که تا الان سابقه نداشته !!!! یا یهو توی تخفیف پاییز ۹۰% آف میخوره و توی تخفیف زمستون ۸۰% آف میخوره پس هیچ اصل و قانونی وجود نداره که بگی فلان موقع بهتره!!! حالا راهکار چیه ؟؟؟ سایت Steamdb تاریخچه قیمت بازی ها رو کامل از روز عرضه به همراه تخفیفاتش زده … تازه طبق ریجن ها هم قیمت زده … کافیه گیمی که مدنظرته رو قبل از خرید چک کنی تا مطمئن بشی ماگزیمم تخفیف رو خورده و اگه دیدی قبلا سابقه داشته بیشتر تخفیف بخوره در این صورت صبر کن !!!

  • Aiden pearce گفت:

    باید با فاصله زمانی زیادی نسبت به نسخه ۵ عرضه شه
    وگرنه هیترا میان میگن مایکرو داره از گیرز شیردوشی میکنه!

    HitaseplegendboyگیمرMehran.BaAbayanETERNALMANalinerdFaithRedgurdpaymanmore
  • djma گفت:

    احتمالا ۲۰۲۴ بازی بیاد تا اون موقع فکر کنم زمان کافی دارند

    HitaseplegendboyگیمرChiefAbayanalinerdRedgurdAmir(PC & PS4)کاپتان استخونیعلی
  • گیرز۵ به لحاظ گرافیکی بهترین گرافیکی بود که برای ONE X عرضه شد و اپگرید نسل۹ هم روی SX به شدت با کیفیته ولی ایا خوده گیرز۵ گیرز خوبی بود؟ برای من انچنان نه
    از اونجایی که DLC گیرز۵ یعنی hivebusters بهترین گیرز کوالیشن هست و از نسخه اصلی گیرز۵ به شدت بهتر بود میشه امید داشت گیرز۶ رو همین تیم توسعه بدن و یه گیرز عالی ببینیم

    HitaseplegendboyگیمرChiefSahand.RETERNALMANalinerd...Eternal...Cole TrainRedgurdmore
  • بنظرم همین قصد رو هم دارن و طبق شایعات قراره اول یه آیپی جدید و کوچیک رو برای تسلط به آنریل ۵ بسازن و بعدش گیرز ۶ رو عرضه کنن.
    حالا که توی مقاله صحبت از هلبلید ۲ شد یکچیزی دیروز دیدم که نظرمو جلب کرد، اکانت یوتیوب ایکس باکس یه برنامه هفتگی با موضوع های مختلف داره و آخرین قسمتش موضوعش ۱۰ اتفاق بزرگ ایکس باکس در ۲۰۲۱ بود که بیشتر محوریتش روی عرضه بازی های فرست پارتی بود. نکته جالبش اینجاست که آخرش درمورد ۲۰۲۲ صحبت کرد و در کنار استارفیلد و ردفال از هلبلید ۲ هم نام برد😐 هلبلید ۲، ۲۰۲۲؟ نمی دونم من بد برداشت کردم یا واقعا قراره سوپرایز بشیم؟🤔 از موتور اسپورت هم اسمی نبرد که اینو میشه بخاطر هورایزن دونست که نمی خواد فعلا با اشاره به یه ریسینگ دیگه به پلیر های اون ضربه بزنه.

    HitaseplegendboyگوگولیChiefalinerdRedgurdMICROSOFT.xbox onearm4niivitto corleoneعلی
  • Bahram Palang گفت:

    gears 6 و آنریل انجین ۵ = هایپ بی نهایت
    به شخصه دوست دارم به این زودی ها عرضه نشه و روی بازی با وسواس تمام کار کنند تا با یک بازی در حد و اندازه های نام gears و با متای بالای ۹۰ رو به رو شویم
    نقش اصلی هم خود مارکوس باشه
    گرافیک بازی هم فک برانداز (شیره آنریل انجین ۵ رو قشنگ بکشند بیرون و از تمام قابلیت های کنسول نسل نهمی مایکروسافت استفاده کنند)
    اتمسفر بازی هم مثل gears of war 1 (دارک تر و سنگین تر)
    خشونت بازی هم بسیار بالا
    دیگه خبری از محیط های رنگارنگ و خوش رنگ و لعاب نباشه
    سیستم کاور گیری و شوتر بی نظیر
    داستان و روایت و شخصیت پردازی مناسب
    جهان بازش نکنند مثل نسخه ۵
    تمرکز اصلی هم روی شخصیت های مرد باشه
    به خاطر فریم بیشتر از جزئیات محیطی کم نکنند مثل نسخه ۵
    +نوآوری

    evilHitasepChiefalinerdRedgurdsam snake 47MICROSOFT.xbox oneکاپتان استخونینyasiعلی
  • Bahram Palang گفت:

    یکی از فانتزیام اینه که برای موسیقی gears 6 از هانس زیمر دعوت کنند 😍

    HitasepalinerdRedgurdکاپتان استخونیعلی
  • گیرز ۵ رو تازه شروع کردم
    بازی خیلی عالیه از نظر گیم پلی
    ولی از نظر داستانی یه مشکلات ریزی داره
    به نظرم گیرز ۶ سال دیگه رونمایی بشه و دوسال بعدش یعنی ۲۰۲۴ بیاد
    یا نه این تاریخ هایی که گفتم مربوط بشه ای پی جدید کوالیشن

    HitasepalinerdRedgurd
  • Cry About It گفت:

    سلام
    هر کاری میکنند باید حتما راد فرگوسن هم بیارن تا از کیفیتش خیالمان راحت باشه
    اصلا فرنچایز گرز با این مرد دوباره معنا پیدا کرد

    HitasepDARKSIRENBlack Knight
  • E3 2022 معرفی میشه
    ۲۰۲۳ هم عرضه میشه
    اینجوری فاصله ساخت از نسخه ۵ که ۲۰۱۹ اومد تا ۲۰۲۳ میشه حدود ۴ سال که واسه ساخت یک بازی زیاد هم هست

    HitasepalinerdRedgurdعلی
  • سلام و احترام خدمت جناب آقای بوالحسنی.
    یکی از قدیمی‌ترین و پرقدرت‌ترین IPهای حال حاضر برند سبز GOW (بخوانید Gears of War نه God of War) می‌باشد که بخش زیادی از گیمرها این برند را با نام آن می‌شناسند.
    یک عنوان شوتر سوم بخش تقریباً بی‌نقص با وجود گذشت مدت زمان طولانی از انتشار آن.
    اما اگر به بنده اجازه دهید و از نقاط مثبت این نام کمی فاصله بگیریم باید به این موضوع اشاره کرد که چه چیز باعث شد تا این نام امروزه رو به افول بگذارد. برای طرفداران این سری، سخت است تا بتوان مقایسه‌ای بین نسخ چهارم و پنجم این عنوان با سه‌گانه‌ی ابتدایی انجام داد زیرا از هر جهت (به غیر از کیفیت بصری) دو نسخه‌ی آخر این سری هرگز نه تنها به سه‌گانه‌ی ابتدایی نزدیک نشدند بلکه حتی نتوانستند در اذهان گیمرها برای مدتی باقی بمانند.
    پاشنه‌ی آشیل توسعه‌دهندگان این سری را به شرح زیر می‌آورم:
    ۱ – عدم توانایی در ارایه‌ی یک داستان و روایت زیبا:
    شخص Tom Bissell خود نقطه‌ی ضعف این سری است که قطعاً با حذف ایشان از روند توسعه‌ی این سری و استفاده از نویسندگان متبحر می‌توان جان تازه‌ای به این نام بخشید و همچون سایر سری‌های ادامه‌داری چون Uncharted و God of War که اتکای زیادی بر روایت و داستان‌سرایی دارند و هر نسخه به موفقیت ایشان و کیفیت ایشان افزوده شده است، به مسیر خود ادامه دهد.
    ۱ – عدم توانایی در خلق نوآوری:
    شرکت The Coalition برخلاف تبحر و توانایی بالا در به تصویر کشیدن کیفیت بصری (حتی این مورد نیز جای مباحثه دارد) و کار با موتور بازی‌سازی UE نشان داده که توانایی بالایی در خلق المان‌های جدید و تزریق آن‌ها به Gameplay نداشته و ندارد. یک سوال از خود بپرسید و آن این‌که Gameplay در دو نسخه‌ی انتهایی GOW چه تفاوت‌هایی با سه‌گانه‌ی ابتدایی اثر داشته است و این تفاوت‌ها آن‌چنان بوده است که بگوییم خونی تازه در رگ‌های GOW به جریان افتاده است یا خیر!
    GOW یک خاطره‌ی خوب از ماجراجویی‌های خونین و زیبای تیم COG Army بود که با کمال تأسف در دو نسخه‌ی انتهایی هرگز در حد و اندازه‌ی نام خود ظاهر نشد. با این وجود ترجیح خواهم داد تا این نام همچون خیلی از آثار، به کتاب تاریخ بازی‌های ویدیویی بپیوندد تا این‌که بخواهد اینگونه ادامه یابد.
    با تمام احترامی که برای توسعه‌دهنده‌ی GOW و زحمات تیم ایشان قائلم اما باید عنوان کرد The Coalition صرفاً یک توسعه‌دهنده‌ی خوب به لحاظ فنی است و نه بیشتر و این در حالی است که ما به چیزی بیشتر از مباحث فنی در خلق یک اثر زیبا در صنعت بازی‌های ویدیویی نیاز داریم.
    جناب آقای بوالحسنی عزیز عمیقاً اعتقاد داشته و دارم زمان تنها شرط کافی برای خوب ظاهر شدن این نام بزرگ نیست و ما و توسعه‌دهندگان این اثر به چیزهای بیشتری در کنار زمان برای بی‌نقص شدن یک اثر نیازمندیم.

    HitasepDARKSIRENSahand.RAmirkhanalinerdCole TrainRedgurdBlack KnightSina Morganنyasimore
    • نyasi گفت:

      نظرتون چیه اگر کلیف بلینزیسکی برگرده ( چون خودش گفته از گیم فاصله می گیره ولی به نظرم با این تغییراتی که کوالیشن به خودش دیده و رفتن راد فرگوسن ملعون , احتمال حضورش داخل این استودیو باشه ) امکان بازگشت به گیرز های ۱ تا ۳ هست ؟

      علیvitto corleonealinerd
    • sam snake 47 گفت:

      تا کلیف بلیزینسکی نیاد کارگردانی کنه فایده ای نداره. و اینکه این مسخره بازی فمنیسم گرایی و محیط رنگارنگ رو تموم کنن. گیرز ینی محیط سیاه و تاریک و خاکستری و قرمز با خشونت بالا. این لز. بین بازی ها دیگه چیه؟! قهرمان گیرز باید یه غول نتراشیده نخراشیده مث پارکوس فینکس باشه نه اون دختره لوس ننر نازک نارنجی. ربات بازیهاش بد نبود ولی حس خالص گیرزی نداشت. بجاش چندتا لوکاست بدن تا با اره تیکه پارشون کنیم و روده هاشون بریزه تو دوربین. اون یارو باتیستا هم خوب موردی واسه قهرمان اصلی بازی.

      HitasepعلیAshen One lllDARKSIRENhalkerنyasi
    • اسپم
      سلام جناب چمنی وقتتون بخیر
      یه پیام‌ براتون‌ ارسال کردم لطفا پروفایل‌تون رو چک کنین.با سپاس🌺

    • در جواب عزیزانی که بنده را طرف پاسخ خود قرار داده‌اند و یا بعد از این خواهند داد.
      نyasi عزیز و sam snake 47 گرامی.
      پاسخ به این سوال خیلی خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که شما گمان می‌کنید. برای زنده کردن یک سری و یک نام و تکرار موفقیت‌های گذشته نیازی نیست تا حتماً به عقب برگشته و با افرادی کار کنیم که زمانی خود بنیان‌گذار آن نام و اثر بوده‌اند.
      سوال:
      آثاری چون The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey که هر کدام در سبک خود یکی از بهترین‌های دوران محسوب می‌شوند، توسط شخص میاموتو خلق شده‌اند یا کارگردانی شده‌اند؟!!!
      چگون دو اثر بالا که از ایشان نام برده‌ام توانسته‌اند اینگونه پرقدرت و باکیفیت به راه خود ادامه دهند بدون حضور جدی و البته مستقیم و تأثیرگذار شخص میاموتو؟!
      جواب:
      میاموتو علاوه بر خلق آثار ماندگار در تاریخ بازی‌های ویدیویی حکم یک معلم را برای بهترین کارگردان‌های بازی‌های ویدیویی داشته که باعث شده است تا نینتندو بتواند همچنان مثل گذشته عناوین باکیفیت و درخور نام ایشان تولید و به مخاطب خود عرضه نماید.
      افراد متبحر و بزرگی چون فوجی‌بایاشی و موتوکورا هر دو طی سالیان متمادی مشغول به کسب تجربه و آموختن زیر نظر شخص میاموتو بوده‌اند تا بتوانند با تبحری هر چه تمام سکان هدایت یک پروژه را به دست گرفته و آن را برای مخاطب خود به بهترین وجه ممکن بازگو نمایند.
      متأسفانه طی سالیان اخیر اتفاقات زیادی در استودیوهای زیرمجموعه‌ی بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت روی داده است که با رویکرد و نگاه مایکروسافت به آینده هرگز این روش (راه و روش نینتندو) برای ایشان جوابگو نبوده و نمی‌تواند هزینه‌های آن را به راحتی پرداخت نمایند. (در اینجا دیگر بحث پول و مادیات مطرح نیست)
      مدیریت دانش چیزی است که امروزه در استودیوهای مایکروسافت (نه استودیوهای خریداری شده) عملاً بی‌معنا جلوه می‌دهد از این روست که با رفتن یک یا چند فرد شاخص احتمال به سرانجام رسیدن آن پروژه در حاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت و مگر یک فرد چقدر توان و عمر داشته تا بخواهد راه خود را تا ادامه دهد؟!!!

      علینyasiG.LN
  • Hasan0930 گفت:

    باید کیلف بلزینکی برگردونن خودشم گفته علاقه داره برگرده… طراحی دشمنا و باس های ۳ گانه اول رو فقط این می تونه برگردونه و توش نوآوری کنه…

  • alinerd گفت:

    از اونجایی که سری gears مخصوصا قسمت ۲ رو خیلی دوست دارم،از خدامه حسابی روی قسمت ۶ کار کنن (:
    ای کاش کلیف بلینزیسکی هم برگرده

    Chief
  • G.LN گفت:

    بنظرم اگه گیرز ۶ در حد halo infinite باشه عالی عمل کرده.
    تنها مشکلی که هیلو داره مپ کوچک و بعضا مراحل تکراری و کیفیت پایین بعضی تکسچرهاست وگرنه این موارد رو اگه رعایت میکردن با یه شاهکار طرف بودیم.
    بنظرم هیلو یکی از بهترین بازیهای ۲۰۲۱ بود.

  • Communist گفت:

    سری گرز او وار کلا نسخه بد نداره ولی واقعا سه تای اول که توسط اپیک ساخته شدن خیلی بهتر از سه تای بعدی که توسط کوالیشن ساخته شدن بودن
    فعلا به این زودیا عجله ای یرای گرز او وار ندارم و بهتره که سال ۲۰۲۳ معرفی بشه‌‌..البته چون کوالیشن در حال حاضر رو یه چیز دیگه کار می کنه برا همین ولا امسال معرفی بشه چه بهتر
    اما واقعا گرز او وار نمیتونه اینوری ادامه پیدا کنه و واقعا باید ریبوت بشه یا تغییرات اساسی داشته باشه وگرنه تبدیل میشه به یه ناامیدی محض… مخصوصاً اینکه تا اینجای کار همه استودیو های مایکروسافت از اشتباهات سال های گذشته درس گرفتن مثل ۳۴۳ واقعا امیدوارم که کوالیشن که واقعا استودیو با استعدادی هست با دست پر بیاد وسط میدون

    CommunistعلیChiefMr.Jنyasi
  • Chief گفت:

    ممنون از اقای ابوالحسنی 🌹🙌

    شخصا کوالیشن رو خیلی دوست دارم اما با گرز پنج واقعا خوب عمل نکرد
    امیدوارم گرز بعدی شخصیت اصلیش دوباره مارکوس فینیکس باشه، با این دختره اصلا حال نکردم💚

چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود
چرا Gears 6 باید با فاصله‌ی زیاد نسبت به Gears 5 عرضه شود