پوستر فصل دوم سریال Superman and Lois منتشر شد

علی محمدپناه
۱۷:۴۶ ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
سریال Superman & Lois

به تازگی پوستری از فصل دوم سریال Superman & Lois منتشر شده است.

تا چند هفته دیگر، پخش فصل دوم سریال سوپرمن و لوییس (Superman and Lois) شروع خواهد شد. به تازگی، پوستری برای فصل دوم این سریال منتشر شده است. در زیر می‌توانید این پوستر منتشر شده را مشاهده یا دانلود کنید.

در این پوستر منتشر شده، خانواده کنت در مرکزیت قرار گرفته‌اند. در پس زمینه این پوستر نیز، نویدی از اتفاقات شومی که در فصل دوم رخ خواهند داد، وجود دارد. در بالای این پوستر نیز عبارت “شهر کوچک، رازهای بزرگ” دیده می‎‌شود که قابل توجه است.

فصل دوم سریال سوپرمن و لوییس به ادامه اتفاقات فصل اول خواهد پرداخت. در این فصل، به دنبال اتفاقات شوکه‌کننده میان تال-رو با بازی آدام راینر (Adam Rayner) و سوپرمن با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin)، اوضاع در شهر اسمالویل در حال آرام شدن است.

لوییس با بازی الیزابت تولوک (Elizabeth Tulloch) و کلارک همچنان به عنوان یک زوج با مشکلاتی مواجه هستند. این در حالی است که کریسی با بازی سوفیا هاسمیک (Sofia Hasmik) در حال وفق دادن خود برای اداره روزنامه اسمالویل به همراه لوییس است. جاناتان با بازی جردن الساس (Jordan Elsass) با مشکلات جدیدی در زمین فوتبال روبه‌رو خواهد شد و رازهایی، رابطه در حال رشد میان جردن با بازی الکس گارفین (Alex Garfin) و سارا با بازی ایند ناوارت (Inde Navarrette) را تهدید می‌کنند.

در همین حین، جان هنری آیرونز با بازی وولز پارکس (Wole Parks) به همراه دخترش به نام ناتالی با بازی تایلر باک (Tayler Buck) سعی دارند تا سیاره زمین را به خانه جدید خود تبدیل کنند. پخش فصل دوم سریال سوپرمن و لوییس از تاریخ ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی (۲۱ دی ۱۴۰۰) از شبکه سی دبلیو شروع خواهد شد.

سریال Superman & Lois

منبع: تی‌وی اینسایدر

Spider-Mah04

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • SUNMAN گفت:

    فصل اول تا پنج قسمت اولش مخصوصا دو قسمت اول اول خییییییلی وایب خوبی داره
    داستان بازی فیلنامه متفاوت روایت cg سوپرمن پدر روابطش با پسرا یا نقش همسر سوپر من همه چی خوب شاید از سریال های مارول هم بهتر بود تو قسمت اول سریال که من واقعن لذت بردم
    هر چی به اخرش میرسید زباله میشد یعنی دیگه به زور و فقط به خاطر همون وایب اول فیلم تمومش کردم

    امیدوارم تو رویکردشون تغییر ایجاد کرده باشن به سرنوشت سریال های اخر هفته ای چرت مثله فلش اَرو و بقیه دچار شه
    آمین

    Spider-Mah04
    • DMC3 گفت:

      کلا سریال های cw همینجوری هستن و از نظر من ارزش دیدن ندارن چون هم بودجه خیلی کم میدن به سازنده ها و این باعث CGI مسخره تو فیلم هاش میشه
      معمولا هم استارت فیلماش خوبه ولی کلا گند میزنن به سریال

  • Spider-Mah04 گفت:

    بهترین اقتباس از سوپرمن تو ده سال اخیر و بهترین داستان سوپرمن به طور کلی توی چند سال اخیر، همین سریاله، این سریال یه امیدی داد به آدم که بالاخره اون سوپرمنی که همیشه دوستش داشتیم و میشناختیم برگشته! امیدوارم فصل دومشم عالی از آب دربیاد

  • سوپر منش خوب بود بهتر از هنری بازیگر خوبی هست
    ولی بهترین سریال دی سی تو امسال به نظر من استار گرل بود