پوستر متحرک فیلم The Batman

علی محمدپناه
۱۰:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
فیلم The Batman

به تازگی پوستری متحرک از فیلم The Batman منتشر شده که همه چیز را زیر سوال می‌برد.

تا چند ماه دیگر، فیلم بتمن (The Batman) ساخته مت ریوز (Matt Reeves) روی پرده سینماها اکران خواهد شد و در همین راستا، این کارگردان در شبکه اجتماعی توییتر، پوستری متحرک برای فیلم بتمن منتشر کرده است که از مخاطبان می‌خواهد تا همه چیز را زیر سوال ببرند.

در این پوستر متحرک، شخصیت بتمن با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) به آرامی نمایان می‌شود. بارش باران و همچنین رنگ قرمز پوستر کاملا برجسته هستند. در این پوستر، چندین علامت سوال دیده می‌شوند. این علامت‌ها نمایانگر شخصیت ریدلر است.

در فیلم بتمن، شخصیت ریدلر به عنوان شخصیت شرور اصلی خواهد بود. این نقش را پل دینو (Paul Dano) به تصویر خواهد کشید. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به کالین فارل (Colin Farrell) در نقش ازوالد کابلپات ملقب به پنگوئن، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث و زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن اشاره کرد.

اتفاقات این فیلم جدید بتمن، خارج از دنیای سینمایی گسترده دی‌سی رخ می‌دهند و همین، این فرصت را به سازندگان این فیلم داده است تا بهتر بتوانند دنیای زیرزمینی و جنایتکارانه شهر گاتهام را به تصویر بکشند.

مت ریوز علاوه بر کارگردانی فیلم بتمن، به همراه پیتر کریگ (Peter Craig) فیلم‌نامه این فیلم را قلم زده است. داستان و موضوع فیلم بتمن نامشخص است ولی گزارش‌هایی از حضور یک کاراکتر مهم دیگر از کمیک‌های دی‌سی منتشر شده است. علاوه بر این، گفته شده که چندین نسخه از این فیلم وجود دارد و هنوز مشخص نشده که کدام یک از آن‌ها اکران خواهد شد.

فیلم بتمن قرار است در تاریخ ۴ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰) روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید پوستر منتشر شده برای فیلم بتمن را مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

امیرعلی قهرمانیSpider-Mah04XerexplayMEYSAMB300Corvo

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید