چاد استاهلسکی از فیلم Ghost of Tsushima می‌گوید

علی محمدپناه
۱۴:۲۱ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بازی شبح تسوشیما (Ghost Of Tsushima)

چاد استاهلسکی در جدیدترین مصاحبه خود در مورد فیلم Ghost of Tsushima صحبت کرده است.

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) در مصاحبه جدید خود گفته است که می‌خواهد تا فیلم شبح تسوشیما یا شبح سوشیما (Ghost of Tsushima) را به نحوی درست بسازد. این صبحت‌های او به دلیل واکنش‌های ضعیف نسبت به اقتباس‌های ساخته شده از بازی‌های ویدیویی است.

فیلم شبح سوشیما، بر اساس یک بازی ویدیویی به همین نام است. چاد استاهلسکی در مصاحبه جدید خود گفته است:

ما می‌خواهیم تا این اقتباس را به نحوی درست بسازیم. شما دیدید که اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی چگونه هستند. از همین رو، ما قصد داریم تا زمان بیشتری صرف کنیم و این اقتباس را به شکلی درست و صحیح بسازیم. ما با سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی همکاری می‌کنیم تا بتوانیم جنبه‌های عالی بازی را در این فیلم تکرار نماییم.

چاد استاهلسکی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشته بود که عوامل فیلم در حال کار روی فیلم‌نامه فیلم هستند و مطمئنا طرفداران بازی از این اثر بسیار خشنود خواهند شد. او همچنین گفته که شخصا بازی شبح سوشیما را چندین مرتبه بازی کرده و همین باعث جذب شدن او به این پروژه شده است.

در بازی شبح سوشیما، بازیگر دیسوک تسوجی (Daisuke Tsuje) صداپیشه نسخه انگلیسی شخصیت اصلی بوده است. زمانی که از چاد استاهلسکی سوال شد که آیا دیسوک تسوجی نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد، او پاسخ داد:

باید منتظر ماند و دید که چه می‌شود. هنوز ما به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم.

چاد استاهلسکی بیشتر برای کارگردانی مجموعه فیلم‌های جان ویک (John Wick) شناخته می‌شود. استاهلسکی بیشتر مشغول به بدلکاری و طراحی مبارزه در فیلم‌ها بوده است و با فیلم‌های جان ویک، وارد عرصه کارگردانی شده است. او در فیلم ماتریکس (The Matrix)، نیز فعالیت داشته است.

در حال حاضر، چاد استاهلسکی به شدت مشغول ساخت فیلم جان ویک ۴ است. ساخت فیلم شبح سوشیما در ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شد و هنوز تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

منبع: آی‌جی‌ان

Black KnightDARKSIRENPlayStation Studios PS5MEYSAMB300علیalinerdTlou part 2 game of the centuryمحمد کرامت‌ فرmohammad reza gamerSina_2081

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید