تصویر جدیدی از فیلم Avatar 2 منتشر شد

علی محمدپناه
۱۲:۳۶ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
فیلم Avatar

تصویر جدیدی از فیلم Avatar 2 منتشر شده که فرزندخوانده جیک و نیتیری را نشان می‌دهد.

حدود سیزده سال از زمان اکران فیلم آواتار (Avatar) به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) روی پرده سینماها می‌گذرد و سرانجام قرار است دنباله آن اکران گردد. بنابر گزارش‌های تازه، در فیلم آواتار ۲، جیک سالی بازی سم ورثینگتون (Sam Worthington) و نیتیری با بازی زوئی سالدانا (Zoe Saldańa) یک خانواده تشکیل داده‌اند.

آن‌ها یک فرزند انسان به نام مایلز سوکارو ملقب به اسپایدر را به فرزندخواندگی گرفته‌اند. این نقش توسط جک چمپیون (Jack Champion) به تصویر کشیده خواهد شد. تصویر جدید منتشر شده از فیلم آواتار ۲، شخصیت اسپایدر در در حال شکار کردن را نشان می‌دهد. در زیر می‌توانید این تصویر را مشاهده نماید.

جان لاندو (Jon Landau)، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم آواتار ۲ در مصاحبه خود گفته است:

جیک، اسپایدر را فرزندخواندگی قبول کرده اما نیتیری همیشه او را به عنوان یکی از انسان‌هایی می‌بیند که خانه او را خراب کرده‌اند و پدرش را کشته‌اند. پس در فیلم آواتار ۲، به تمام این موارد پرداخته خواهد شد.

البته باید توجه داشت که جیمز کامرون همیشه علاقه‌مند به پرداختن به درام خانوادگی در فیلم‌هایش بوده است. جان لاندو در ادامه گفته است:

اگر شما نگاهی به آثار جیمز کامرون بیاندازید، متوجه می‌شوید که او موضوعات کلی را در آثار خود جای می‌دهد که بزرگتر از ژانر هر فیلم دیگری هستند. در فیلم آواتار، کامرون قرار است با استفاده از جیک و نیتیری، یک موضوع کلی پیرامون آن‌ها شکل دهد که خانواده است. جیک از دنیای انسان‌ها و نیتیری از دنیای ناوی است. پس، آن‌ها همانند یک خانواده چند نژادی مدرن هستند که فرزندان خود را بزرگ می‌کنند، فرزندانی که نمی‌دانند به کدام جهان تعلق دارند.

در فیلم آواتار ۲، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) نقش خود از فیلم اول را بازآفرینی خواهد کرد. علاوه بر این، این فیلم به معرفی شخصیت رونال با بازی کیت وینسلت (Kate Winslet) خواهد پرداخت. فیلم آواتار ۲ قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران شود. به دنبال آن نیز قرار است سه دنباله در سال‌های ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ ساخته و اکران شوند.

فیلم Avatar 2

منبع: امپایر

Memorialmatrix4221489✎﹏ȏṃıԀM.MTSina Morgan🤘Mohsenj74Aminmohammad reza gamershadowMEYSAMB300کاپتان استخونی

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید