نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد

نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد

ابوالفضل مناف زاده
۲۲:۳۱ ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد

کسانی که بازی Final Fantasy 7 Remake را به عنوان بازی رایگان سرویس پلاس دریافت کرده بودند، می‌توانند آن را به صورت رایگان به نسخه‌ی پلی استیشن ۵ ارتقا دهند.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade پس از پورت شدن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی بنا به دلایل مختلف از جمله قیمت ۷۰ دلاری و بهینه‌سازی نامناسب با استقبال خوبی روبرو نشد. از همین رو، شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) تصمیم گرفت تا در اقدامی تبلیغاتی برای پوشش حاشیه‌های پیش آمده نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این بازی را به صورت رایگان در دسترس دارندگان نسخه‌ی نسل هشتمی سرویس پلی استیشن پلاس آن قرار دهد.

همانطور که اشاره شد، ماه‌ها پیش این بازی به صورت رایگان در دسترس دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت. البته، نسخه‌ی نسل نهمی این بازی شامل این موضوع نمی‌شد و دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ مجبور بودند تا نسخه‌ی پلی استیشن ۴ بازی را از طریق قابلیت بکوارد دانلود و تجربه نمایند. به هر ترتیب، اکنون این مانع برداشته شده است و اگر از دارندگان نسخه‌ی پلاس بازی Final Fantasy 7 Remake هستید، می‌توانید به صورت رایگان به نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این بازی دسترسی پیدا کنید و از ویژگی‌های بصری و نرخ فریم بالاتر بهره‌مند شوید. همچنین، بسته‌ی الحاقی این بازی با نام INTERmission نیز در مقطع فعلی شامل تخفیف ۲۵ درصدی است.

بازی Final Fantasy 7 Remake هم اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک قرار دارد.

LokiBlack KnightAmin_The_GamerGhostH.SONYEllie terminatorMEYSAMB300🤘Mohsenj74

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • https://s4.uupload.ir/files/۲۰۲۱۱۲۲۰_۲۲۵۲۳۲_kaaq.jpg
    آقایون یه چنتا سوال داشتم در مورد بازی فاینال فانتزی ۷ ریمیک….
    من فک میکردم این بازی در حد ۱۲ ساعت گیم پلی و مراحل اصلی داشته باشه. کسایی که بازیشو تجربه کردن، بگن آیا واقعا بازیش در حد ۳۰ ساعت هستش؟
    و اینکه آیا طراحی مراحلش از تنوع خوبی برخورداره؟
    الان رفتم دیدم تایم پلی بازی بالاعه، ازش خوشم اومده…
    چقد تو بازیش اتفاقات غیرمنتظره وجود داره؟ و آیا داستانش جذابه؟

    G.LNTlou part 2 game of the centuryGG.WP.EZ.WIN
    • AmirAgha گفت:

      ببین داداش شاهکاره خالصه
      بهت قول میدم وقتی بازیش کردی با خودت میگی من چه خریم که زودتر بازیش نکردم

      Ellie terminatorBlack KnightDARKSIRENfarzaadAmir(PC & PS4)exampleTlou part 2 game of the centuryGG.WP.EZ.WINNietj
    • Sina_2081 گفت:

      من همیشه نسبت به بازیهای نقش آفرینی ژاپنی و سری فاینال فانتزی گارد میگرفتم . اما تجربه این بازی منو عاشق این بازیها کرد ، تا جایی که دوباره رفتم سراغ ps3 و تجربه نسخه های قبلی . تجربه‌اش فوق‌العاده است

      Ellie terminator
    • Nietj گفت:

      از نظر داستان بازی شاهکار خالصه ….
      زمان بازی حداقل ۲۵ ساعتی هست اگر مین استوری رو بخوای بری بازی واقعا طولانیه ۹۵ گیگ حجمشه مرد حسابی میخوای ۸ ساعته باشه ؟؟
      گرافیک خوبی داره گیم پلی به شدت چالش بر انگیزه حتی تو حالت نرمال باید بدونی چیکار میکنی الکی بزن برو جلو نیست اکشن رول پلی هست دیگه من فکر میکردم هک اند اسلشه خیلی فایتش شباهت داشت اما گویا نیست
      کل بازی روی هیجان میچرخه اکشن یعنی چی اتفاقات غیر منتظره
      به صورت کلی این بازی رو هیچکس نباید از دست بده یکی از واجباته هرگیمری هست
      بعضی از ساندترک ها شاهکارن صحنه سازی ها بسیار عالی کار شدن برای مثال در شرایطی که همه چی بد پیش میره ساند ترک ها و فضاسازی ها شاهکارن تو بازی
      تا حدی فکر میکردم با یه کلیشه طرفم از نظر داستان اما اینطور نیست شخصیت ها تا حد زیادی واقعی هستن
      روایت و شخصیت پردازی شاهکاره هرچی بگم کم گفتم ما پی سی گیمرا یه عمر منتظر این بازی بودیم
      بعدا شما داشتین و الان میخواین تازه بازی کنین 😀

      G.LNexampleEllie terminator
    • من ۳ بار تموم کردم . حدود ۳۵ ساعت طول می کشه. بازی شاهکاره حتما بازی کن پشیمون نمی شی

      Ellie terminator
    • G.LN گفت:

      ببین داستان حول و حوش میدگارد میچرخه و اینکه تایم بالایی داره کاملا درسته.
      طراحی مراحل تنوعشون خوبه اما انتظار نداشته باش تنوع توی محیط بخاطر تایم بالاش ، زیاد باشه بلکه چونکه حول و حوش میدگارد میچرخه، پس تنوع خوبی داره محیط(مناطق مختلف) اما به خاطر روایت و گیمپلی خاص نسخه ریمیک روی اتفاقات اولیه FFVII نسخه اوریجین بیشتر تمرکز کرده.
      بازیش نمیتونم دقیقا بگم چند ساعته چونکه من رو ps4 همون سال اول انتشار بازی کردم الانم تازه رو pc نصبش کردن تا dlc رو بازی کنم.
      داستانش جذاب باشه یا نه رو دیگه یکی از بهترینهاست بین سری فاینال فانتزی.
      اگه نسخه کلاسیک هم تجربه کرده باشی بازم خیلی از اتفاقات داستانی برات تجربه جدیدی داره.

      NietjEllie terminator
      • پس گیم مشتی ای هستش. حتمن پلی میدمش.
        آخه چون بیشتر آثار اکشن ادونچر با المانهای مخفی کاری دوس دارم، واس همین نرفتم سمتش.
        ولی مثه اینکه باید برم سمتش.
        البته من توی بچگیم هر گیمی با هر سبکی رو پلی میدادم ولی بزرگ که شدم،اون حوصله عه رو ندارم دیگه!!!

        G.LN
    • recidivist گفت:

      بازیای ژاپنی واقعا سلیقه‌این ولی خب جدیدا خیلی بیشتر به سمت بازار غرب حرکت کردن.
      ولی منم تایید میکنم این بازی اگر که پایه باشی تمام چیزای ریز و درشت رو انجام بدی واقعا لذت بخشه.

      Ellie terminator
    • farzaad گفت:

      داستان فوق‌العاده زیبا و گیم‌پلی روان و به روزی داره. گرافیکش در طراحی کاراکتر و محیط زیبا است اما در طراحی مناظر دوردست کمی ضعف داره. در مجموع بازی بسیار ارزشمندیه و توصیه می‌کنم بازی کنی.

      KoldWarEllie terminator
    • blackcity گفت:

      من شخصا بیشتر از این بازی کردم
      انقدر که گشت و گذار تو بازیش معرکه بود
      حتما بازیش کن مطمئنا ارزشش رو داره

      Ellie terminator
    • فاینال فانتزی هفت ریمیک شخصا برای من برترین بازی ۲۰۲۰ و یکی از پنج بازی برتر در نسل هشته! اگه به بازی‌‌هایی علاقه دارید که داستان و شخصیت‌ها رو در مرکز توجه قرار میدن این بازی ۱۰۰٪ ارزش تجربه رو داره براتون. در این بازی از کاتسین‌ها گرفته تا کوچکترین انیمیشن‌های بدن در هنگام گیمپلی به پرداخت بهتر شخصیت‌ها کمک میکنن و اگه شخصیت‌ها براتون اهمیت دارن از این بازی خوشتون میاد.
      گیمپلی این بازی هم واقعا فوق‌العاده‌‌‌‌است و به بهترین شکل ممکن مبارزات نوبتی و اکشن رو با هم دیگه ترکیب میکنه. اصلی ترین چیز در گیمپلی این بازی استفاده از حرکات مناسب و Stagger کردن دشمنان هست و از اونجایی که هر کدوم از دشمن‌ها به شکل متفاوتی استگر میشن (جا داره اشاره کنم که بازی بیش از ۱۰۰ دشمن داره) گیمپلی بازی همیشه تنوعش رو حفظ میکنه‌. بهترین بخش‌ گیمپلی بازی هم مبارزه با باس‌هاست؛ باس‌های این بازی به معنای واقعی کلمه “حماسی” هستن و مبارزه با این باس‌ها در آن واحد استراتژیک، چالش برانگیز و سینمایی هست و مبارزه با تک تک این باس‌ها واقعا هیجان انگیزه و چندتا از بهترین باسهایی که در نسل هشت دیدم مربوط به این بازی میشن. (فقط محض رضای خدا این بازی رو مثل دارک سولز بازی نکنید! بعضی‌ها به محض اینکه توی یه بازی شمشیر میبینن فک میکنن باید اون بازی رو مثل دارک سولز رفت و همینطور روی زمین غلط زد! بعدش هم میان میگن و مبارزات اون بازی مشکل داره!)
      ساندترک بازی هم بدون شک بزرگترین نقطه قوت بازیه! به نظر من نیر اوتوماتا بهترین ساندترک نسل هشت رو داره و بقیه بازی حتی نمیتونن بهش نزدیک بشن؛ ولی اگه فقط یک بازی باشه که در زمینه موسیقی متن به گَرد پای نیر اوتوماتا میرسه اون بازی فاینال فانتزی هفت ریمیکه! در این بازی موسیقی‌های اُرکسترال هالیوودی، دارک اُرکسترال، متال، متالِ اُرکسترال، تک نوازی پیانو، تک نوازی گیتار، جَز، تکنو، سینث و… وجود دارن! ساندترک این بازی به معنای واقعی کلمه شاهکاره و شامل چندین و چند سبک مختلف و حدودا ۱۶۰ قطعه میشه (بدون احتساب دی‌ال‌سی!) و اصلا بحث کیفیت و کمیت در بین موسیقی‌های این بازی مطرح نیست چونکه تک تک قطعه‌ها فوق‌العاده هستن! (اهم اهم ساندترک بازی رو روی سایت قرار بدید. با تشکر D:)
      این نکاتی که گفتم بصورت کُلی بزرگترین نقات قوط بازی هستن و بهتره بقیه نکات مثبت بازی رو خودتون تجربه کنید. این بازی واقعا عالیه و هر چند یک سری نکات منفی و غیر قابل انکار داره (مثل لول دیزاین افتضاح و بعضی از تکسچرها) اما نکات مثبت بازی اونقدر خوب هستن که باعث بشن در مجموع تجربه بازی لذت بخش باشه.
      پ.ن من این عنوان رو روی PS4 تجربه کردم و باید بدون کوچکترین اغراقی بگم که بعد از چند نیوگیم و بیش از ۱۰۰ ساعت تجربه این بازی من حتی یک افت فریم هم ندیدم! اهمیتی نداره که این بازی چقدر شلوغ باشه و چقدر شخصیت، انیمشین و افکت گرافیکی مختلف در آن واحد روی صفحه در حال اجرا باشن، فریم ریت این بازی اصلا تکون نمیخوره! و ترکیب این فریم ریت کاملا ثابت به همراه استفاده عالی که از “موشن بلِر” در این عنوان (برخلاف بقیه بازی‌ها که موشن بلِر رو روی حرکت دوربین اعمال میکنن، در این بازی موشن بلر روی انیمیشن‌ها اعمال شده!) باعث شده که این بازی حتی روی یک PS4 معمولی هم عالی اجرا بشه و روی PS5 هم تا جایی که میدونم از همه جوانب بازی بهتره. این رو گفتم چونکه ظاهرا پورت پیسی بازی زیاد جالب نبوده فقط خواستم بدونید بازی روی کنسول مشکل فریم ریت نداره.

      Ellie terminator
    • Sett گفت:

      من الان ۱۷ ساعت بازی رو تجربه کردم و تازه وسطای چپتر ۹ ام (بازی ۱۸ چپتر عه) و حس میکنم خیلی چیزا مثل متریاها و اسلحه هارو بدست نیاوردم هنوز
      در مورد طراحی مراحل خیالت کاملا راحت باشه چیزی که ساختن جوری نیست که خسته کننده بشه ولی اوایل سیستم پلتفرمینگش میره رو اعصابت اما کم کم عادت میکنی بهش
      درمورد گیمپلی هم تا چپتر ۳ تقریبا حس میکنی گیمپلی اذیتت میکنه ( بخاطر سیستم استفاده از پوشن ها و متریا و ATB که محدودت کرده) ولی بعدش عادت میکنی و لذت بخش میشه برات
      در مورد داستان فقط میشه گفت یکم کات سین ها کلاسیکه و حس یه بازی مثل گاد اف وار بهت نمیده و روح فاینال ۷ که برای ۲۲ سال پیشه رو حفظ کرده
      و داستان گویی هم کاملا ژاپنی عه و بهت قطره چکانی اطلاعات میده
      (مثلا تا چپتر ۵-۶ یه عالمه سوال تو ذهنته که عه چی شد من نمیفهمم اینا چرا این کارو میکنن که بعدا تو چپترای جلوتر دلیلشو میفهمی ) البته داستان کامل نیست و باید منتظر بخش بعدی ریمیک بمونی

      Ellie terminator
    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      الی عزیز در یک کلمه بگم : شاهکار

      Ellie terminator
    • sefirot2011 گفت:

      من انجامش دادم و صد در صدش کردم تایم بازی با dlc نزدیک ۸۰ ساعت شده بود اره خیلی طولانیه بیشتر از فارکرای ۶ و هورایزون تایم داره یعنی تا این حد

    • EYDELSUN گفت:

      اگه بخواهید پلاتینوم بگیرید باید یکبار دیگه در حالت سخت ادامه بدید، همه ارتقاءها سرجاشه ولی دیگه نمیتونید آیتم استفاده کنید، نبردها سخت تر میشن، انتخابها رو عوض کنید تا داستان کمی متفاوت تر پیش بره و
      البته تازه میشه گفت چلنج بازی شروع شده، موفق باشید
      (در این حالت حداقل ۶۰ تا ۷۰ ساعت گیم پلی دارید)

      EYDELSUN
  • Kia گفت:

    اونی که لول دیزاین بالا رفتن از پلها رو طراحی کرده بود رو زنده میخوام مغزم ترکید ۶۰ طبقه مگه تموم میشد.فازش چی بوده از این حرکت

    Tlou part 2 game of the centurySett
    • بالا رفتن از پله‌ها در نسخه اصلی بازی هم هست و بخاطر مکالمه‌ای که در اون قسمت بین شخصیت‌ها رد و بدل میشه یکی از بخش‌های جالب بازیه و به همین خاطر در نسخه ریمیک نگهش داشتن. با این وجود در نسخه ریمیک حتما لازم نیست از پله‌ها بالا برید و میتونید بجاش از آسانسور استفاده کنید و با این کار یه کاتسین متفاوت پخش میشه.

      EYDELSUN
  • blackcity گفت:

    اخبار رو کامل ترجمه نکردید
    گفتن این هفته رایگان میشه
    نه اینکه رایگان شد
    یعنی از ۲۲ دسامبر حساب کنی
    هنوز رایگان نشده ، شخصا چک کردم

  • TekkenGod گفت:

    ماههایی که من پلاس نداشتم فاینال فانتزی ، کنترل ، توم رایدر ، کال آف دیوتی ، بتلفیلد ، کانکریت جنی ، دیز گان و … رایگان میشد .
    از وقتی هم من اشتراک یک ساله گرفتم یه مشت بازی آشغال که اصلا آدم رغبت نمیکنه دانلودشون کنه.

    Tlou part 2 game of the century
نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد