سازندگان Hellblade 2 اطمینان میدهند که تریلر اخیر گیمپلی بوده است
در پی انتشار گیمپلی بازی Hellblade II، برخی از افراد راجع به واقعی بودن آن شک داشتند و توسعهدهندگان نیز به این موضوع واکنشی نشان دادهاند.
مراسم The Game Awards 2021 رویدادی پر جمعیت بود و میتوان گل سرسبد این مراسم را بازی Senua’s Saga: Hellblade II دانست. این عنوان با نمایشی کاملاََ در خور نسل نهم و کیفیت بصری فوق العادهی خود، همه را شگفت زده کرد. مایکروسافت (Microsoft) و نینجا تئوری (Ninja Theory) در دقایق ابتدایی مراسم، از اولین گیمپلی این اثر رونمایی کردند. پس از آن، عده ای از خود پرسیدند که آیا این نمایش، گیمپلی واقعی و In Engine بوده یا خیر. توسعه دهندگان این عنوان در استودیوی نینجا تئوری، بازخوردی به این موضوع داشتند و بار دیگر اطمینان دادند که قطعا همینطور بوده است.
آقای دیوید گارسیا (David Garcia)، کارگردان صوتی این عنوان، اخیرا با انتشار پستی در توییتر خود اظهار داشت:
با اینکه بازی از تمام جهات (هنوز) بدون نقص نیست، اما تمام چیزهایی که در این تریلر مشاهده کردید، کاملا In Engine، بدون حقه، زنده و واقعی بودند.
دیوید گارسیا
همچنین وقتی کاربران از او دوباره در این مورد پرسیدند وی جواب داد که این نمایش، بخشی از گیمپلی عنوان اصلی بوده که یکی از توسعه دهندگان در استودیوی نینجا تئوری به اجرای آن، پرداخته بود.
بنابراین، تمامی شواهد از واقعی بودن گیمپلی نمایش داده شده از Senua’s Saga: Hellblade II خبر میدهند که موضوع بسیار خوبی برای استودیوی نینجا تئوری است و بی نقص بودن کار آن ها را نشان میدهد.
بازی Senua’s Saga: Hellblade II در تاریخی نامعلوم برای پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه میشود. همچنین مشترکین سرویس Game Pass میتوانند این بازی را در روز عرضه، بدون پرداخت هزینهی اضافی روی این سرویس تجربه کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
مشخص بود که گیم پلی بود
نمایش بازی بی نظیر بود.
جالب اینجاش بود که کل چیزی که نمایش دادن همه گیم پلی و گرافیک خود بازی بودن. با اینکه حتی خود من و خیلیا میگفتن پس گیم پلی کو؟! 😂
گرافیک بازی و محیط و فضای بازی بی نظیره.
بازی سینمایی و عالیه. اینکه بازی داستان و شخصیت پردازی عالی داره هیچ شکی نیست.
مهم ترین مسئله گیم پلی و مبارزات بازی هست از جمله تنوع سلاح ها و انمی و باس ها و خودت مبارزات که اگر این موارد هم عالی باشن دیگه بازی بی نقص و بالای ۸۵ خواهد بود.
.
به امید موفقیت این بازی بی نظیر
یقین دارم در سال ۲۰۲۳ هلبلید و اوود از بهترین های سال خواهند بود.
پیشگوی اعظم جناب شینجی یک عنوان هست که شما کاملاً ازش غافل هستی و شرط می بندم که اصلاً خبر نداری چقدر پتانسیل و قدرت برای برد و گرفتن جوایز داره. Black myth wukong همون بازی چینی که با آنریل انجین ۵ درحال ساخته و بیشترین الهامش هم از سکیرو و دارک سولز هست.. اون بازی هم ۲۰۲۳ میاد فراموش نکن.
پیشگوی اعظم دوباره پیش بینی میکنند :دی
منم از اول تا آخرش میگفتم پس گیمپلی کو؟!😂
چون از اول تا آخرش شخصت فقط داشت راه میرفت اون وسطاش هم یک دو تا نیزه پرتاب کرد 😹😹😹
“چون از اول تا آخرش شخصت فقط داشت راه میرفت اون وسطاش هم یک دو تا نیزه پرتاب کرد”
متاسفانه مایکروسافتم راه سونی رو پیش گرفته و این بده
نایس 🙂
این حرف ت خوبه
بعد یه یارویی بود میگفت که چرا گیم پلی ندادن :دی
ببینم میتونین اتیش زیر خاکستر و در بیارین 😀
خیلی خفنه ب شدت منتظریم
واقعا ادم حیف حتی تریلرو ببینه
باید ۰ تا ۱۰۰ رو خودت تجربه کنی
نسل بعدی ترین تریلری بود که این صنعت به خودش دیده
افکت های اتیش و دود و نور پردازی ماورایی و از همه مهم تر انیمیشن های عجیب غریب
ممدرضا نمایش عالی بود و خوراک کسایی که عاشق بازی های سینمایی ان.با اینکه استودیوی خبره ای هستن ولی جز بازی های مورد انتظار من نیست کلا فن بازی های سینمایی نیستم اما مطمئنم بازی موفقی میشه
تریلر که لامصب شوکیس گرافیکی بود فرشید
اتفاقا این مدل اکشن ادونچر ها و سینماتیک ها XBOX کم داره
بتونن مبارزات درگیرکننده تر و جهان وسیع تری خلق کنن که قطعا میکنن تجربش حتی به عنوان شوکیس گرافیکی SX واجبه خداییش
صددرصد.ایکس باکس نه به عنوان دنبال کننده ی مسیر سونی بلکه بخاطر جذب مخاطبای عام تر باید بازی های سینمایی داشته باشه و فک میکنم هل بلید ایندیاناجونز پرفکت دارک شروع این مسیر باشن
سراسر عالی و بدون نقص بود ولی به نظرم فقط ۱ ایراد ریز داشت ؛ فیزیک پرتاب نیزه و انیمیشن برخورد نیزه به اون غوله ؛ البته بازی هنوز توی early development عه و ممکنه تا زمان عرضه بهتر بشه
داش تا عرضه خیلی مونده این ،مطمعنا مشکل حل میشه
تعریف early development رو دگرگون کردی!! نمیدونستم به چند ماه مونده تا عرضه میگن early development!!
پس منتظر چندماه دیگه باش 😅
بازی که چندین ساله در حال ساخت هست رو قاعدتا نبایستی بگیم تو مرحله early development هست!
ولی با این چیزی که اینا نشون دادن و از گیم پلی بازی در واقع چیزی ندیدیم یعنی مکانیک های گیم پلی هنوز تکمیل نیست، از این منظر شاید حرف شما درست باشه و توسعه بازی تو مراحل اولیه باشه
«چند ماه مونده به عرضه»
بابا ماشالا.
شما تاریخو میدونستی و نمیگفتی؟؟
منو باش به لیکر های معتبر گوش دادم و انتظارم رو ۲۰۲۳ گذاشتم.
از این به بعد میام پیش شما تاریخ عرضه میپرسم
نه نمیدونم تاریخشو ولی چون تریلر معرفیشو چندین سال پیش دیدم حدس زدم تاریخ انتشارش نزدیک باشه یادم رفت از سهام دارای مایکی سوال کنم قبلش!
Mateus_bk
اره اوناش تا زمان عرضه مطمئنن درست میشه مشکل اصلی یکی مبارزات سادش و یکی بیش از حد خطی بودنش هست که نقص های اصلی هلبلید۱ بودن هر چند هدف بازی هم کلا چیزه دیگه ای بود ولی خب این نسخه باید هر طور شده حداقل نبرد ها پیچیدگی بیشتر کمبو های بیشتر و درگیرکنندگی بیشتری داشته باشه
نسل بعدی ترین، دموی معرفی انریل انجین بود!
از این به بعد بازی با این سطح گرافیکی زیاد میبینیم چون خیلیا دارن از این موتور استفاده میکنن
دستاورد گرافیکی هم اگه باشه واسه اپیکه نه نینجا تئوری!
دستاورد واکسن به سازنده واکسنه نه تزریق کننده اش!
اپیک بیشتر شبیه این شرکتایی می مونه که شرایطو واسه دانشمندا مهیا کردن که تحقیق کنن .
مهم این که اون دانشمند چیکار کرده .
تو داری یه دمو رو با یه بازی مقایسه می کنی
چون نگرفتی منظورمو برات ساده اش میکنم، منظورم اینه که تقریبا هرشرکتی با این موتور کار کنه نتیجه تقریبا یکسانه
اینکه بگیم “نسل بعدی ترین تریلری بود که این صنعت به خودش دیده!!!” یکمی گمراه کننده است
اونم تریلری که هیچی رو در مورد بازی نشون نمیده(منظور گیم پلی بازیه) و صرفا داره قابلیت های موتور و سطح گرافیک بازی رو نشون میده، مقایسه با دموی معرفی آنریل هم به همین دلیل بود!
شما اگه گیم پلی از این بازی دیدی به منم نشون بدی ممنونت میشم.
ضمن اینکه سرمایه گزارای اپیک میشن مهیا کنندگان شرایط برای دانشمندا
نینجا تئوری در حد همون آمپول زن میمونه!
ولی یه آمپول زن حرفه ای! برا همین معمولا بازیهاش چیز خوبی در میاد
نسل بعدی ترین تا به الان میشه گفت ولی مشکل توش بود . ولی در کل گرافیکی بود که میشه گفت مال نسل بعده نه مال نسل ۸.
خودم به شخصه هی می گفتم اینکه دوباره یه فیلمه پس کو گیمپلیش ؟
فک کنم اگه بگیم مایکروسافت میاد بودجه رو میده و اپیک وسایل ازماشگاهی رو تولید می کنه بهتر باشه و اون امپول زن به نظرم باید گیمر باشه که بازی رو وارد بدنش می کنه .
سازندگان با این نوید خوبشون هایپ رو چند برابر کردن…
گیم پلی hellblade 2 واقعا خیره کننده بود…
حیف که ایکس باکس نسل جدید ندارم بتونم تجربش کنم و از یه طرفی انحصاری های پلی استیشن رو ترجیح میدم…
ولی معرکست این بازی ، با آرزوی پلی دادنش واسه تک تکتون
:(((
گیمپلی این انجین 😐
مگه داریم😐
آره منم تعجب کردم که بالاخره این انجین بوده یا این گیم؟ جلوتر میگه یکی از اعضای استودیو این تیکه رو بازی کرده و ما ضبطش کردیم پس این گیم میشه دیگه.
حالا این امیر گیمشو میاد میگه نمیدونم این گیم پلی بود یانه چزیه که خودشون میگن
اون دارای عقل درست حسابی نیست داش
اون کلا عقلشو از دست داده وسط نمایش استاکر دو هم همه میگفتن چقدر گرافیکش بالاست بعد این اقا بعد نمایش پادکست ضبط کرد که گرافیکش با مترو اکسیدیوس هیچ فرقی نداره…
مشکلش این نیست که ایکس باکس بازی شاهکار نمیده مشکلش کلا با خود ایکس باکسه… هیتره یارو…
اصلا خوشم نمیاد از پشت کسی حرف بزنم ولی طرف تکلیفش با خودش مشخص نیست نه اون زمان که سایکونات ۲ ی جور هیت میکرد که انگار دیسک بازیو ببین میگیره زیر مشت لگد ( البته تمام سونی فن ها بند خدارو به اندازه کافی بازیو هیت کردن بعد اینکه منتشر شد شدن رفیق دوران دبستان 🙃) خود hellblade 2 زمانی که تو کنفرانس ایکس باکس سری ایکس تریلر شو نشون میدادن ی جور صورتشو قیافه میگیره که مثلا…. زمانی هم که درباره فن بوی بودن حرف میزنه بهت ی جور حسی میده که باید پی سی و ایکس باکس تو برداری بندازی از پنجره بیرون تا به حق ابدیت برسی و در راه سونی فن بودن به دنیای ویدیو گیم خدمت کنی😐 ولی بعدش خودش ایکس باکس میخره
بر این حال انسانیه که به بازی کردن علاقه داره بعضی وقت نقد های خیلی درستی داره ولی داره دو طرف بازی میکنه..ز
رونمایی از بازی خیلی زود انجام شد، البته مایکروسافت در وضعیتی قرار داشت مجبور بود چیزی به نمایش بذاره. پروژههای شرکت همچنان early in development بودن در آن زمان؛ الآن هم تازه میانه توسعه هستن. شاید چیزی که میگم باعث بشه خیلیا جبهه بگیرن، اما به نظرم تریلر بازی به دلیل این که توسعه تا مقطع قابل توجهی پیش نرفته، به این سمت رفت که بیشتر یک تکنیکال دمو باشه تا یک تریلر گیمپلی درگیر کننده. بعد از دیدن تریلر درسته از کیفیت بصری لذت بردم و اطمینان دارم بازی نهایی میتونه به چنین کیفیتی دست پیدا کنه، اما متوجه نشدم که در نهایت باید منتظر چه جور اثری با چه سیستم مبارزاتی باشم، این که هل بلید این همه زود رونمایی شد، دلیلی بود بر این که همچنان نتونن ساختار گیمپلی رو به تصویر بشکن و من همچنان مطمئن نیستم این بازی قراره در نهایت چی باشه، سیستم مبارزات به چه سمتی بره؟ و آیا نسبت به بازی اول تغییرات زیادی کرده؟ آیا قراره در مدت زمان طولانی چنین گیمپلی سینماتیک دویدن و پرتاب نیزه داشته باشیم؟ qte تا چه میزان در بازی قرار داره. مکانیکهای گیمپلی چه پیشرفتهایی داشتن و … و از اونجایی که شخصاََ برای من چنین مواردی بیشتر اهمیت دارن، دموی hellblade به عنوان یک “بازی ویدیویی” چندان Impressive نبود برای من. اگرچه مطمئنم خیلی از گیمرها نظر متفاوتی دارن و امید دارم در آینده بیشتر واضح بشه که آیا گیمپلی هم به اندازه کیفیت بصری خیرهکننده و جذاب خواهد بود یا خیلی از موارد مثل خیلی از بازیها فدای این شدن که تجربه سینماتیکتر بشه.
آقای کریمی منم دقیقا با شما هم نظرم.اگر قرارباشه صرفا سینمایی باشه و صحنه های دکمه زنی پرتکرار داشته باشه از لیستم به شکل کامل خط میخوره ولی اگه گیمپلی اکشن و هک اند اسلش طوری داشته باشه خیلی جالب میشه.
کاملا موافقم
بازی با تم هلبلید در زمینه پیشرفت سیستم مبارزات و گسترده کردنش، خیلی خیلی زیاد پتانسیل داره و اگه روند بازی قبلی رو پیشبگیرن و فقط طولانیترش کنن و گرافیک رو بهتر کنن بهنظرم واقعا حیف میشه.امیدوارم بازی اون چیزی نباشه که در tga نشون دادن و فقط بخاطر اینکه به نقطه مورد نظر تو روند توسعه نرسیدن ،چیز خاصی از گیمپلی و مبارزات جدید ندیدیم.
موافقم و نه تنها این بازی بلکه بازی های دیگه ایکس باکس هم که خیلی زود معرفی شدن الان براش دردسر شدن و مخاطب ها تقاضای نمایش محتوای جدید و گیم پلی دارن اما توسعه دهنده نمی تونن چیزی نشون بدن چون هنوز به اون مرحله نرسیدن. جدید ترین بازی ای هم که معرفی کرد یعنی اوترولد۲ رو هم میتونستن صرفا تریلر بدون راوی رو پخش کنن تا حسابی همه هیجان زده بشن ولی یه صدای راوی روش گذاشتن تا طرفدار ها نه زیاد هیجان زده بشن و نه در مدت زمان نزدیک منتظر نمایشی ازش باشن. این بازی هم همونطور که توی متن هم اشاره شده هنوز معلوم بود بی نقص نیست و یکسری مکانیک هاش مثل پرتاب نیزه جای کار داره.
درکنار همه اینها تنها چیزی که میتونه خیالمون رو راحت کنه اینه که تقریبا بیشتر عناوین معرفی شده ایکس باکس تا سال ۲۰۲۳،۲۰۲۴ عرضه میشن و جوری نیست که به فراموشی سپرده بشن و در خفی کنسل بشن. مثل بازی های skull and bones و good and evill beyond 2 که خیلی وقته خبری ازشون نیست و معلوم نیست کنسل شدن یا نه.
سال ۲۰۲۲ ایکس باکس هم همین الان ترکیبش مشخصه و عرضه بازی های دیگه در ۲۰۲۳و۲۰۲۴ منتطقی تره بنابراین این بازی بیشتر از یکسال دیگه وقت داره تا تکمیل بشه و بتونیم نمایش های مفصل تر و کامل تری ازش ببینیم.
آقای کریمی سنوئا بازیگر هلبلید چندساله داره تمرین مبارزات می کنه و دیگه مثل نسخه اول نخواهد بود… حتی تو صفحه اینستاگرامش هم برخی وقتا ویدئوهای تمرین مبارزاتش رو میزاره… اینم که میگین زود انجام شد والا خیلی زود هم نبود بازی ۴ ساله که نا سلامتی در حال ساخته
آیا قراره در مدت زمان طولانی چنین گیمپلی سینماتیک دویدن و پرتاب نیزه داشته باشیم؟
آقای کریمی اینا شبیه ساز نیزه پرتاب کنی که نمی سازن اینطوری حرف میزنین… واقعا از شما بعید بود…
به هر حال این بازی در ای تری ۲۰۲۲ هم نخواهد بود و نمایش بعدیش ظاهرا گیم آواردز بعدی هست…
۱- تمرینات یک بازیگر چه ارتباطی به دیزاین سازنده داره؟ نکنه فکر میکنید هر چی بازیگر ماهرتر باشه ساختار گیمپلی و طراح مبارزات بهتر میشه؟ یعنی الآن اگر جکی چان رو بیاریم بهترین ساختار مبارزات رو در نهایت به ما میده.
2- بازی اصلا ده سال در دست ساخت باشه وقتی توسعه به جایی نرسیده که پتانسیل گیمپلی رو به نمایش بذاری، بنابراین بهتره تریلر گیمپلی منتشر نکنی. مهم نیست چند سال یک اثر پروسه توسعه رو طی کرده باشه، مهم اینه وقتی از گیمپلی رونمایی میکنی بتونی از دیدگاه گیمپلی، سیستم مبارزات و … حرفی برای گفتن داشته باشی. حالا من این وسط نمیدونم ارتباط رزمیکار بودن بازیگر و مقدار سال توسعه چیه وقتی تریلر عملا سعی داره یه تکنیکال شو باشه؟ دموی هل بلید مثل این میمونه که سانتا مونیکا سال ۲۰۱۵ از بازی God of War 2018 به این شکل رونمایی میکرد که سناریو فقط پرتاب تبر و دریافتش بود، تا ابد انتقاد و HATE دریافت میکردن اگر چنین رونماییای داشتن. دقت داشته باش که انتقاد به تریلر هست نه خود بازی و این که خیلی خیلی بهتر میشه از گیمپلی چنین بازیهایی رونمایی کرد، سناریوهای بهتر نوشت و …
۳- بازی تحت مالکیت شما نیست یا شما خلق نکردین که با چنین دلایل مسخرهای ازش دفاع میکنید، بازی اصلا نیازی به دفاع نداره چون مشکلی براش پیش نیومده و کسی بهش حمله نکرده، صرفاََ تریلر برای بعضیا درگیرکننده نبوده چون نگاه به گیمپلی دارن تا گرافیک. ممکنه سال دیگه سیستم مبارزات به اشتراک گذاشته بشه و گیمپلی عمیق و جذابی داشته باشه ممکن هم هست بازی سیستم مبارزات خوبی نداشته باشه. کسی بازی رو قضاوت نکرده صحبت در مورد زمان رونمایی، انتخاب گیمپلی و صبر کردن سازنده هستش. بنابراین نیازی نیست با دلایل غیرمنطقی از چیزی دفاع کنید.
جناب آقای کریمی ،شما با سخنان زیرکانه ای کلا طرفدار پلی استیشن هستی، نمی دونم شما در بخش نویسنده گیم فا هستی یا نه ،ولی نویسنده باید بی طرف باشه ،متأسفانه چیزی که امروزه تقریبا تو دنیا وجود نداره ،ایران که هیچی
نمیدونم راستش تا دیروز طرفدار ایکس باکس بودم و فن بوی ایکس باکس میگفتن، امروز شدم فن بوی پلی استیشن فردا هم نوبت نینتندوئه :))
http://www.upsara.com/images/h927662_.png
میشه یکی توضیح بده دقیقا کجا تریلر هل بلید تا این اندازه فک بر انداز بوده که واسه بعضیا ingame بودن یا نبودنش مهم باشه اونم تا این حد که سازنده بیاد و تاکید کنه که بله هست.🤔
خداییش کل تریلر چیزی جز فرار کردن و نیزه زدن بود🤔
خود گیم پلی رو نمیگن
اینکه گرافیک بازی واقعا همون چیزی که دیدیم هست فک خیلی ها رو بر انداخته
وگرنه از گیم پلی بازی (شمشیر زنی و مکانیزم ها و خلاصه هر چی که Scripted scene نباشه) چیزی ندیدیم هنوز.
این تریلر قرار بود بخشی از بازی رو نشون بده که بگه گرافیک بازی اینه
کیفیت بصری……(گرافیک)
بزار برات یه مثال بزنم
هورایزن فوربیدن وست گرافیک با حالی داره درسته ؟
حالا یه بازی اومده که گرافیکش حتی از فورتزا هورایزون و هورایزون فوربیدن وست بیشتره !!
البته این گیمپلی برای کسانی است که نسخه قبلی رو بازی کردن و مکانیزم پرتاب نیزه رو نشون داد
و بازی اول جزو ۱۰ بازی برتر روانشناسی تاریخ بود که کلی جایزه برده !!!!
پس معلومه مردم برای این یکی هم هایپ میشن
غیر از اینه ؟؟؟
البته این تریلر گیمپلی هدفش نشون دادن موشن کپچر بازی و قدرت انریل انجین ۵ بود پس معلومه که مبارزه با سلاح های بازی و پاور های بازی و نشون نمی دن
البته مردم هم بخاطر گرافیکش ( و البته نسخه اولش ) که انصافا تا این جای کار بهترین گرافیک نسل بوده هایپ شدن
در کل امیدوارم کامنتم برات مفید بوده باشه و فهمیده باشی چرا ملت اینقدر براش هایپن
باهات موافقم رفیق کاملا
یه چیز جالب که کلا دیدم تو خیلی جاها هلبلید ۲ رو با فوربیدن وست مقایسه میکنن ولی حقیقتش اصلا قابل مقایسه نیستن چون اولا فوربیدن وست هنوزم به عنوان یه بازی کراسجن و ساخته شده بر پایه اجرا بر روی کنسول نسل هشتم ساخته شده و از طرفی هم اپن ورده و در همین زمینه هم با این اوصاف واقعا گرافیک زیبایی داره و گوریلا بسیار عالی از پس این موارد بر اومده
از طرفی هم هلبلید ۲ به عنوان یه بازی کاملا نسل نهمی و ساخته شده بر اساس نسل نهم و خطی بودن بازی و گیم پلی اون داره سطح جدیدی از گرافیک واقع گرایانه رو که باید به استاندارد خیلی از بازی ها در سال های پیش رو تبدیل بشه رو، به نمایش گذاشت و تو سبک خودش بی نظیر عمل کرده و اینم هست که گرافیک هلبلید ۲ ممکنه هنگام عرضه حتی از چیزی که تو گیم پلی بازی دیدیم هم بالاتر باشه چون بازی قطعا زودتر از ۲۰۲۳ هم عرضه نمیشه هنوزم تاریخ عرضه نداره
در مجموع میخوام بگم اصلا قیاس کردن بازی اپن ورد و خطی در مبحث گرافیک چیز غیر ممکن و بی اساسیه چون همونطور که مشخصه هر چی بازی جهان بزرگتری رو ارائه بده بازم به میزان قابل توجهی از جزئیات اون کم میشه، ولی اگر سازنده ها کار درست باشن میتونن تا حد امکان حجم جزئیات بالایی رو در بازی های اپن ورد ایجاد کنن مثل همین گوریلا گیمز و ، اما مشخصا وقتی یه سازنده سعی میکنه در بازی های خطی هم حجم بسیار فشرده و بالایی از جزئیات رو به نمایش بزاری کارش به همون سختیه که بازی اپن ورده پر جزئیات به وقت و زمان کافی برای توسعه نیاز داره
مقایسه گرافیک بازی اوپن ورد میان نسلی؟ با بازی خطی تمام نسل ۹
خار منطق
شاید من با کاربر (.) مشکل داشته باشم ولی اون اینقدر مرده که با یه اکانت میاد هست میکنه هیت که نه
نظرشو میگه .
اگه یکی مثل امید یا علی یا محسن یا مهیار میومدن برای بحث من بحث می کردم
ولی من با یه مولتی اکانت که تو ۴ روز ۵ تا اکانت با اسم های مزخرف و تابلو درست کرده هیچ حرفی ندارم صحبتی هم ندارم
برو وقتی وجود داشتی با یه اکانت بیای حرف می زنیم
داداش منم سونی فنم ما رو آدم حساب نمیکنی؟😀
فرار کردن و نیزه پرت کردن چه ربطی به گرافیک داره؟😐
خداییش مشخص بود واقعیه
معلوم بود واقعیه😐
درسته گرافیک بالا بود ولی نه در این حد که نشه تشخیص داد
بازی یه داستان و شخصیت پردازی وگرافیک بی نقص رو ارائه میده ، این رومطمئنم اما آیا گیم پلی و مبارزات چجوریه رو باید با یه گیم پلی درست حسابی نشون بدن نه پرتاب نیزه .
درواقع باید یا اصلا نمایش نمیدادن یا مبارزات رو نشون میدادن چون همه مطمئنن که بازی گرافیک و داستان و محیط سازی خوبی داره .
نمایش نمی دادن که زیاده رویه چون لنگ کفش هم در بیابان غنیمته و محیط این تیکه از بازی هم توی تریلر دوسال پیش چشمه هایی ازش رو دیده بودیم پس میشه نتیجه گیری کرد که ممکنه مال اوایل بازی باشه. بازی هنوز خیلی زمان داره تا عرضه شدنش و هنوز نمایش های بیشتری انتظارمون رو میکشن. تا اونموقع همینکه محیط خوف انگیز بازی و موجود عجیبی مثل اون جاینت رو دیدیم خودش میتونه کمی تا مقداری اتشمون رو کم کنه.
بازی به احتمال زیاد اواسط ۲۰۲۳ بیاد که تا اونموقع خیلی بهتر میشه گرافیک بازی و داستان و اتمسفر رو مطمئنم عالیه
ولی کاشکی کمی از مبارزات نشون میداد، اما اینم عالی بود
موفقیتش تضمینیه و نینجا تئوری هم ثابت شدست سینماتیک ترین استودیو اکس باکس هست و پتانسیل خیلی بالایی داره
معلوم که .
من خودم طرفدار بازیای اکشن ادونچر خطی نیستم ولی با اینحال گیم پلی این بازی واقعا گرافیک به معنای واقعی کلمه فک براندازی داشت و خوب از نینجا تئوری کمتر از اینم انتظار نمیره این استودیو و اعضای خیلی با استعدادن، به عنوان یه بازی مستقل هلبلید ۱ رو توسعه دادن و حالا قطعا با بودجه بالا و آزادی عمل میتونن به سطح خیلی بالاتری از کیفیت دست پیدا کنن
دارم به این فکر میکنم که گرافیک بازی بعدی ناتی داگ میتونه دیوانه کننده باشه واقعا هنوزم هضم اون حجم از گرافیک و جزئیات روی پلی۴ مشکله! چه برسه به پروژه هایی که برای پلی۵ دارن توسعه میدن
بهش نمیخورد cg باشه همون گیمپلی بود
من از اول اینو می گفتم ولی نمی دونم چرا بعضی از دوستان ناراحت میشدن؟
در کل بازی مشخصا هنوز مقدار قابل توجهی از روند توسعه رو طی کرده ولی هنوز کلی مونده تا بیاد
دوستان میگفتن چرا گیمپلی کنده ؟ چون تریلر بیشتر روی موشن کپچر و البته گرافیک و طراحی آتیش بازی متمرکز بود
در کل به امید موفقیت این بازی
خیلی تریلر عالیییییی بود !!!!!
تماما نسل نهمی بود
واقعا حال کردم اگه اینطوری باشه و پر از چنین صحناتی باشه
که میتونم بگم جز بهترین بازی های مایکروسافت خواهد شد
تریلر عالی بود، مخصوصا فیزیک دویدن فوقالعاده طبیعی بود. صداگذاری بازی هم که اصلا جای شکی نداره. گرافیک هم میتونم بگم بالاترین حد از یک بازی بود که تا حالا دیدم. یه نکته جالبی که این نسل راجع به ماکروسافت برام وجود داره این که ماکرو شدیدا تو زمینه گرافیک هم داره سونی رو به چالش میکشه اون از stalker 2 اینم از hellblade 2 و درحال حاضر هم فورزا هورایزن ۵. باید منتظر رونمایی از بازی جدید ناتی داگ باشیم تا ببینم استاندارد های اونا چقدر بالاتر از این هست و واکنش استودیو های ماکرو و چطور خواهد بود… من رقابت گرافیکی رو در این نسل خیلی محتمل میدونم. ماکروسافت هم ثابت کرده هرجا سوتی داده بعد با قدرت برگشته. جالب میشه این نسل. امیدوارم بتونیم هردو کنسول رو داشته باشیم😑
گرافیک خفنی داشت🤝
اون اتمسفر و طراحی چهره عالی بود فقط مشکل اینکه ی گیم پلی باید از مبارزه تن به تن نشون میدادن
مگه کسی هم مدعی بوده که این گیم پلی نیست؟؟؟؟
اشغال ترین بازی که هیچی نداره وبرمبنای روانکاوی نه گیم روان نه اکشن آنچنانی والا ریزینت اویل ۲اازاین خیلی سرتر وشاهکار با اینکه کبکام سال ۱۹۹۸ اون ساخته
مگه ما گفتیم نبوده، مهم اینه که رو چی داشته اجرا میشده که بعید میدونم کنسول بوده باشه